Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#601 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 31 March 2011 - 23:41

Man jautājums, moš kāds zinās palīdzēt..
Tuvākajās dienās aprīkošu ar gāzi vienu A100 ar 1.8 karbuli. Ar gāzes pričendāļiem viss skaidrs, bet īsti maza nesaprašana ar benzīna atslēgšanas vārstu. Lūk, te viņš i:
Ievietotais attēls
Cik tikko papīpēju, benzīns caurplūst pa tiem štuceriem, kur (bildē) ir palikuši cauruļu gali. Vārsts ir normāli slēgts (ja manuālo pārslēdzi nolikt neitrāli pa vidu); atveras, kad iedod španungu. Tas nozīmē, ka šis vārsts ir jāliek aiz spiediena regulatora. Ja vārsts ciet, tad spiediena regulators benzīnu novadīs uz atpakaļ uz bāku caur atplūdi. Tiktāl pareizi, vai ne? A kā paliek ar to trešo štuceri (mazliet tievāks par tiem diviem)? Kam tas domāts? Jebkurā vārsta stāvoklī nekas no viņa ārā nenāk, ja pūst gaisu iekšā pa benzīna caurulīti...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#602 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 April 2011 - 08:10

Ja atslēdzot benzīna padevi atslēdzas arī benzīna sūknis, tad nav tik būtiski. IMHO.
tavaskana.lv yoursound.lv

#603 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 April 2011 - 08:23

:rofl: Un kā tev liekas- tam cigim atslēdzas benzīna sūknis? ;)


Vēl jautājums- kur to sūda verķi lai nostiprina?? Šitais vārsts esot noņemts no tāda paša 1.8, bet nekur nevaru atrast, kur to sūdu nostiprina.. Iepriekšējais saimnieks arī vairs neatceras.. :grr:
Nu, atsaucas 1.8+ LPG īpašnieki!! :clapping:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#604 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 April 2011 - 08:30

Un kā tev liekas- tam cigim atslēdzas benzīna sūknis?

Un kāpēc nē?
tavaskana.lv yoursound.lv

#605 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 April 2011 - 08:34

Izlasi vēlreiz- 1.8 KARBURATORS... Patiešām nezinu kā viņam var atslēgt sūkni, lai no salona viņu varētu arī ieslēgt... :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#606 Val

Val
  • Administrators
  • 12019 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 01 April 2011 - 08:50

Ja vārsts ciet, tad spiediena regulators benzīnu novadīs uz atpakaļ uz bāku caur atplūdi. Tiktāl pareizi, vai ne?

Aha.

Izlasi vēlreiz- 1.8 KARBURATORS... Patiešām nezinu kā viņam var atslēgt sūkni, lai no salona viņu varētu arī ieslēgt... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

noslāpē motoru :crazy:

Šo rakstu rediģēja Val: 01 April 2011 - 12:01

:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd

#607 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 April 2011 - 10:16

Ja tas sūknis darbojas uz elektrību, kur problēma? Releji, vadiņi, slēdzīši un kārtībā!

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 01 April 2011 - 10:17

tavaskana.lv yoursound.lv

#608 bush

bush
  • Lietotājs
  • 337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 01 April 2011 - 11:40

Karburators ar elektrisko sūkni? :o
šitas darbojas no parazītvārpstas...

#609 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 April 2011 - 12:24

Tad sanāk sarežģīti, ar vārstiem..
tavaskana.lv yoursound.lv

#610 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 01 April 2011 - 14:04

Kapēc sarežģīti? Pirms karburatora liekam šitādu vārstu, kad braucam uz benzīna benzīns iet uz karburatoru, kad pārslēdzamies, vārsts aiztaisa benzīna trubu ciet un viss caur iepriekš ieliktu troiņiku iet uz atplūdi. Problem?
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#611 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 April 2011 - 15:06

Kapēc sarežģīti? Pirms karburatora liekam šitādu vārstu, kad braucam uz benzīna benzīns iet uz karburatoru, kad pārslēdzamies, vārsts aiztaisa benzīna trubu ciet un viss caur iepriekš ieliktu troiņiku iet uz atplūdi. Problem?

Nu, tieši tā... :) Tikai man gribējās zināt, kam tas trešais pipļaks vajadzīgs, bet tad gan jau redzēs...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#612 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 April 2011 - 04:29

Vechi, palidziet ar padomu! Uzliku lietotu gazes iekartu; balons Elpigaz. Multivarstam no stavesanas nosprudis uzpildes ventilis- atgriezu lidz galam, bet gaze ara nenak.. Ko lai dara? Pamegjinat tankaa uzpildit- mosh ar spiedienu aties valja? Vai megjinat izskruvet vinju ara? Tur tas varsts skjiet skruvejams.. Idejas?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#613 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 03 April 2011 - 08:34

Ja ir iespēja, labāk jau pārjauc.
tavaskana.lv yoursound.lv

#614 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 April 2011 - 10:59

Šim līdzīgs multivārsts:
Ievietotais attēls
Tā izskatās, ka ventili var izņemt, skrūvējot to skrūvi zem ventiļa... Nu, būs jāmēģina, ceru, ka neko nesajāšu....

Man vēl jautājums tiem, kas ir ņēmuši nost multivārstus. Kas ir zem viņiem? Ar ko viņi blīvējas? Kkāda gumija vai?

Tā, ir update!

Tikko cilvēks mēģināja pildīt gāzi un sanāca- vārsts atgāja vietā! :) Tas jau i labi.

Bet ir arī sliktākas ziņas.. Cilvēks saka, ka ejot straujāk līkumos, sāk burbuļot un nevilkt motors- nez kā tas var būt?? Skan tā kā līkumā pietrūktu degvielas, bet gāzei tāda problēma taču nepastāv.. :ermm: Turklāt, līdz simtam ceļ tīri okei, bet tālāk izspiest nevarot.. :blink: Točna zinu, ka noregulējis esmu pareizi; tad kur nez meklējama problēma?

Šo rakstu rediģēja axel182: 03 April 2011 - 11:00

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#615 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 03 April 2011 - 12:14

Reduktora novietojums var traucēt izbaudīt braukšanas priekus :D
braucot līkuma centrbēdzes spēks var traucēt membrānai pildīt savu uzdevumu. Nu katrā gadījumā, ja uzstāda reduktoru perpendikulāri mašīnas garenasij, tad strauji bremzējot autiņš var noslāpt. Šeit var gadīties līdzīgi braucot straujā līkumā. Kaut gan pārāk bieži nekas tāds nav dzirdēts :D

Ja virs simta vairs neiet... Kas ar aizdedzi? Gāzei prasās nedaudz agrāka aizdedze.
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#616 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 April 2011 - 12:49

+1 ArcheRz
Tiesa, membrānai tik traki reaģēt nevajadzētu, derētu pārjaukt un paskatīties vai tur tiešām viss ir kārtībā.
Piedevām, ja virs simta neiet, vajag paskatīties cik apgriezienu tajā brīdī ir un paprovēt to pašu intervālu zemākā pārnesumā. Ja tad arī tas pats - visdrīzāk tomēr nepareizs regulējums (monogāzei "pareizs" regulējums ir relatīvs jēdziens) vai reduktors vienkārši nespēj iedot pietiekami. TIkpat labi var būt, ka abas problēmas ir saistītas un tad točna kaut kas nav kārtībā ar membrānu.

Starp citu, pa uzpildes trubu gāze nemaz nedrīkst nākt laukā - tas tā ir no konstrukcijas, uzpildes ligzdā esošā lodīte ir papildus, lai pēc uzpildes nespļauj gāzi laukā no trubas.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#617 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 April 2011 - 15:09

Veči, nu vai tad tā membrāna tik ļoti reaģētu uz tiem spēkiem? Tas cilvēks, kas man pārdeva iekārtu, iedeva līdzi kronšteinu reduktora stiprināšanai un pateica, kur viņš ir jāskrūvē. Respektīvi, man tagad tas reduktors ir pieskrūvēts turpat, kur tam čalim; un viņš teicās, ka kopumā ar to viņa cigāru (ar gāzi) ir nobraukāti jau ~ pieci gadi bez problēmām. Turklāt, bieži esmu redzējis cigārus, kam reduktoru gāzkantori pieskrūvē pie ugunssienas paralēli mašīnas asij... IMHO, nebūs tā vaina.. Ā un savam cigāram esmu reduktoru nolicis perpendikulāri auto asij un ne bremzējot, ne paātrinoties, nekādu problēmu nav..
Reduktors lietots, bet ideālā stāvoklī; pārjaukts un izpucēts.
Maisītājs pārjaukts un izpucēts.
Gāzes maģistrāle ar drāti izbadīta un izpūsta- ir ok; gāze šļācas ārā labi- jau pārbaudīju.. :lol:
Gāzes filtrs jauns.
Testēts uz sūcēm- nav. Viena gan bija, to tikko novērsu.
Aizdedzei 20grādus uzliku...
Sajūta, it kā par daudz gaisa aizietu... Uz ātru roku uzmetināju lodi, ko ielikt pa vidu maisītājam- it kā labāk, bet nevar saprast. Tagad laukos tādi dubļi, ka neko īsti notestēt nevar. Simtu vienbrīd paspēju izspiest un tad gandrīz grāvī ieliku- stulbie dubļi... :crazy:
wraith, īsti nesaprotu... Ja jau multivārstā esošais uzpildes ventilis pats noslēgtu gāzei ceļu, tad tam grozāmajam ventilim nebūtu nekādas nozīmes.. :ermm: Manam balonam (UK standarts) vispār vienīgais vārsts, ka ir- trubas galā.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#618 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 April 2011 - 16:11

Nu vot ar to reaģēšanu ir tā pajocīgi, jā, nevajadzētu tik daudz. Bet bija man pašam gadījums - membrānā neveiksmīgs plīsums, un reaģēja pat ar pirkstu stingrāk uzsitot pa korpusu. Ja aizcirta haubi - norīstījas un noslāpa. Pāri tramvaja sliedēm reizēm pārbraucu pēc inerces, noslāpis. Ja tikko liki remkomplektu - iesaku pārbaudīt uz lažām, man arī sākās tieši pēc remokmplektēšanas, izrādījas defektīvs remkomplekts, tādi gadoties, it sevišķi ja ņem poļu. Tad arī varēsi pētīt pārējo.

Un jā, ar to multivārstu ir tā, ka tur ir tāda diezgan pamatīga redundance - vārsts vārsta galā, bet fakts kā tāds - man pāris gadus atpakaļ bundžinieki ņemot nost bamperi bija pazaudējuši lodīti uzpildes ligzdā - reāli galarezultātā sanāk, ka ir taisnā truba uz balonu un nekas priekšā nav. Tik un tā atgriežot laukā nekas nenāk. Izjaucot pašu multivārstu arī var redzēt, ka ir pretspiediena lodīte viņā iekšā. Tas aizgriežamais vārsts reāli ir noderīgs, teiksim, transportēšanas laikā, kad viss ir novienots nost, papildus drošībai - gāze, tomēr, maita ir viltīga un spiežas cauri tiem lodīšvārstiem. Vai, protams, gadījumā ja lodīšvārsts nosprāgst un slāk laist garām, avārijas noslēgšanai.

Papildinu: multivārsts man ir Elpigaz, iespējams ka citiem konstrukcija atšķiras kaut gan maz ticams ka radikāli, drošības lietas tomēr..

Šo rakstu rediģēja wraith: 03 April 2011 - 16:17

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#619 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 04 April 2011 - 11:41

Aizdedzei 20° grādi, cik bija pirms tam?
tavaskana.lv yoursound.lv

#620 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 04 April 2011 - 12:01

Pēc šī visa man nāk prātā tik viena lieta, vai nav sajauktas trubas vietām pie miksera tukšgaitas reg. vs kompencācijas.? Ar šitām reiz ieberzos.
Runājot par membrānu izklausās pēc diezgan liela sviesta, normāli noteikti viņa nereaģē. Ziemā normāli gāzu pa trasi un visos līkumos man gāja, kaut placini.

Šo rakstu rediģēja laurisber: 04 April 2011 - 12:04


#621 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 05 April 2011 - 16:23

Jazznfunk, iepriekš bija ~16, jo tik braukts ar Krievijas benzīnu. Dodot vairāk par 20 grādiem, jūtams jaudas kritums...

Laurisber, nav nav sajaukts, jo 1.8 motoram nenāk kompensācija. Bet par membrānām piekrītu. Lai gan vienam čalim ir tā, ka, strauji bremzējot, motors noslāpst reizumis. Reduktors perpendikulāri mašīnas garenasij.

Šo rakstu rediģēja axel182: 05 April 2011 - 16:24

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#622 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 08 April 2011 - 09:06

Var jau bez sūkņa - nu tā, kolhoza stilā. Bet tad priekšrocības dilst.
Zinu lietuvieti, kurš vispār ir salicis sistēmu balons-benzīna sprauslas. Tam klāt mazliet pašsakombinētas elektronikas, un brauc. Bet ziemā skaidrs, kas bez sūkņa viss ir slikti. Jāliek kvēlsveces balonā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Pagooglēju un man radās pārdomas par to kāpēc šķidrās fāzes iešprices satur speciālu sūkni:
1. lai uzturētu konstantu spiedienu maģistrālē
2. lai uzturētu lielāku spiedienu maģistrālē - nekā tas kas ir balonā (lai novērstu burbuļus jo reika ir siltākā vietā nekā tā kur atrodas balons)
3. lai varētu izdzīt burbuļus no sistēmas tad kad jāiedarbina silts motors
Vai 1. var atrisināt ar spiediena devēju un vadības adaptāciju pēc tā? Vienīgais kas var radīt problēmas ir sprauslu ražība (pārāk liels diapazons būs jāpārklāj)?
Vai 2. var apiet ar sprauslu novietošanu pie bākas un garām termo izolētām trubām uz kolektoru? (līdzīgi kā NOS sistēmās)
Vai 3. var atrisināt iedarbinot uz benzīna un gudrā veidā čekojot kad dzinējā parādās gāze (paliek treknāks)
P.S
Kāpēc -20 grādos sildīt balonu ar kvēlsvecēm? Nav pa rokai ķīmijas grāmatas, bet -20 nevarētu būt ka tvaiku spiediens jau ir atmosfēriskais un no balona nekas nenāk ārā...
Krievijā Kuļibini jau diskutēja par CIS līdzīgas sistēmas izmantošanu šķidrajai iešpricei.

#623 riils

riils
  • Lietotājs
  • 150 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Troļļot Internetā

Pievienots 08 April 2011 - 13:22

Šīs tēmas pirmajā postā pie mīnusiem netika minēts pats galvenais gāzes lietošanas trūkums - braukt Latvijā ar gāzi nozīmē sūkāt liligazpromputina ****!

Ja benzīnam un dīzelim vēl var runāt par kaut kādu konkurenci, tad dabasgāzes lietošana ir vistiešākajā veidā fašistiskā liliputina režīma sponsorēšana.

Tad jau drīzāk no liliputinijas pirkt kreiso degvielu - tur ta vismaz Latgales traffikeriem kāds santīms atlec!
'96 C4A6 AEL TDI FWD 6spd Brilliant Blue sedan

#624 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 08 April 2011 - 20:05

Šīs tēmas pirmajā postā pie mīnusiem netika minēts pats galvenais gāzes lietošanas trūkums - braukt Latvijā ar gāzi nozīmē sūkāt liligazpromputina ****!

Ja benzīnam un dīzelim vēl var runāt par kaut kādu konkurenci, tad dabasgāzes lietošana ir vistiešākajā veidā fašistiskā liliputina režīma sponsorēšana.

Tad jau drīzāk no liliputinijas pirkt kreiso degvielu - tur ta vismaz Latgales traffikeriem kāds santīms atlec!

Kādu sūdu tu tur gvelz? :crazy: Pajāt, no kurienes nāk tā gāze, ja tā ir lētāka, nekā benzīns un to var legāli nopirkt visā Latvijā...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#625 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 April 2011 - 20:54

Es teiktu, ka labāk saglabāsim diskusijas tehnisko noskaņu, nelienot politikā. It sevišķi ņemot vērā to, ka tad jau tik pat labi var teikt, ka benzīna pirkšana finansē amerikosu karus tajās arābu valstīs un ko tik vēl ne.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#626 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 08 April 2011 - 22:23

Šīs tēmas pirmajā postā pie mīnusiem netika minēts pats galvenais gāzes lietošanas trūkums - braukt Latvijā ar gāzi nozīmē sūkāt liligazpromputina ****!

Ja benzīnam un dīzelim vēl var runāt par kaut kādu konkurenci, tad dabasgāzes lietošana ir vistiešākajā veidā fašistiskā liliputina režīma sponsorēšana.

Tad jau drīzāk no liliputinijas pirkt kreiso degvielu - tur ta vismaz Latgales traffikeriem kāds santīms atlec!


Sviests be :crazy:
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#627 riils

riils
  • Lietotājs
  • 150 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Troļļot Internetā

Pievienots 08 April 2011 - 23:11

"ja tā ir lētāka, nekā benzīns un to var legāli nopirkt visā Latvijā..."

Skaidrs ka to *ūdu piedāvā uz katra stūra. Tā vietā biodīzeli vai metanolu/etanolu (enerģijas avotus, kas vairotu mūsu neatkarību) gandrīz nekur nepiedāvā. Un es par to nebrīnos. Tas ir tikai likumsakarīgi, zinot gazpromputinijas ietekmi šajā valstī.

"benzīna pirkšana finansē amerikosu karus tajās arābu valstīs un ko tik vēl ne."

Arābu valstis pašas ir avots no kurienes tas benzīns nāk. Pērkot benzīnu tu sponsorē arābu valstis daudz vairāk nekā ASV.

"Es teiktu, ka labāk saglabāsim diskusijas tehnisko noskaņu, nelienot politikā."

Diskutēt par gāzi var un pati par sevi nav nemaz tik slikta alternatīvā degviela. Tomēr, kamēr gāzes vienīgais piegādātājs būs fašistisks, imperialistisks režīms, NEKAD to *ūdu nepirkšu!!!
'96 C4A6 AEL TDI FWD 6spd Brilliant Blue sedan

#628 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 09 April 2011 - 00:02

Interesants saktījums uz ārpasauli. domāju, ka mazliet iedziļinoties rietumu imperiālismma neafišētajā tagadnē, tad arī benzīnu tu vairs nekad nepirktu.
Mēs vāji stādamies priekšā kādos apmēros mēs kalpojam ar savu darbu sazin kam, maksājot kosmiskus ciparus par degvielu. Nekā tīra tur nav.

Par alternetīvām. Gribētu redzēt ar ko ir pamatota e85 vilkšana līdzi benzīna cenai!

Šo rakstu rediģēja GintsK: 09 April 2011 - 00:03


#629 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 April 2011 - 00:03

Tad tev čista uz LVM malku jābrauc, jo arābu šeihi arī nav nekādi dižie demokrāti.

#630 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 09 April 2011 - 09:27

Par alternetīvām. Gribētu redzēt ar ko ir pamatota e85 vilkšana līdzi benzīna cenai!

Ar kapitālisma pamatu pamatiem -> cena == max iespejamā tirgū. Cena nu nekādi nav saitīta ar ražošanas izmaksām. Ja cena nesedz izmaksas tad: 1. to neražo kamēr nekļūst izdevīgi, 2. sāk pārdot citā tirgū, 3. palūdz subsīdijas no cita sava biznesa vai valsts.... Ja pareizi saprotu tad E85 ir iespējams tikai dēļ 3. (tieši vai netieši subsidējot spirta ražotājus - nav svarīgi), bet produkta cena vienalga seko max iespējamai tirgus cenai. Teorētiski vajadzētu samazināties subsīdijām, bet tas jau ir kreatīvās grāmatvedības jautājums.




3 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 3 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)