
Informācija par gāzi
#571
Pievienots 27 March 2011 - 23:32
[quote name='laurisber' date='27 March 2011 - 00:27' timestamp='1301174843' post='1094613']
Beigtas turbīnas bukses, remonts nekavējoties nepieciešams. Ja nesalabo, tad turbīnu var izmest.
Cik ilgi var braukt?kur remontēt un cik tas maksā?
[/quote]
Braukt, jo mazāk, jo labāk, man aizgāja pa pieskari bez kādiem ārēji redzamiem faktiem. Ieplūdes truba pilna ar eļļu un turbīnas spārni sajāti, kas nozīmē ka viņu vairs nav jēgas restaurēt. Kur nezinu, bet lēti cik zinu nebija precīzi neatminos.
#572
Pievienots 27 March 2011 - 23:43
Kāpēc to vajag? Ja izravē bāku un tās vietā iemāna balonu, tad aukstajam startam var kaut vecā pieclitru minerālūdens pudelē iestūķēt oriģinālo benzīna padeves sistēmu no bākas. Un to pieclitreni tak var ielikt, kur vien gribas.Ja dabon gatavu risinājumu ar auksto startu bez benzīna iekārtas, tad dod ziņu..! http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Man pašam pagaidām slinkums domāt...
#573
Pievienots 28 March 2011 - 02:38



Kāpēc to vajag? Ja izravē bāku un tās vietā iemāna balonu, tad aukstajam startam var kaut vecā pieclitru minerālūdens pudelē iestūķēt oriģinālo benzīna padeves sistēmu no bākas. Un to pieclitreni tak var ielikt, kur vien gribas.
Mhm, Audi C3 sūkni, pludiņu ar visu stiprinājumu + uzpildes sistēmu Mangaļu bidonā? gribētos redzēt. + tas bidons arī vietu aizņem + problēmu nerisina.
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 28 March 2011 - 02:39
#574
Pievienots 28 March 2011 - 10:46
Kāpēc to vajag? Ja izravē bāku un tās vietā iemāna balonu, tad aukstajam startam var kaut vecā pieclitru minerālūdens pudelē iestūķēt oriģinālo benzīna padeves sistēmu no bākas. Un to pieclitreni tak var ielikt, kur vien gribas.
Tu ceri,ka šāda bākas aizvietošana ar gāzes balonu un 5l pudeles izmantošana bākas vietā būtu oficiāli atļauta?

Audi 100 C4 2.8l (AAH)
#576
Pievienots 28 March 2011 - 13:00
Gint, 20 grādi ir okei.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#577
Pievienots 28 March 2011 - 14:02

_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#578
Pievienots 28 March 2011 - 14:04
Tieši tā...Kāpēc uz to reduktora apkuri tā gribas iespringt? Vismaz man parasti iesilst lēnām ripinoties tikai kādas 3 minūtes, tāpēc neredzu lielu "peļņas" potenciāli šādam projektam. Ja nu vienīgi ir doma 100% pariet uz gāzi vēl modificējot dzinēju. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#579
Pievienots 28 March 2011 - 14:13
Kāpēc uz to reduktora apkuri tā gribas iespringt? Vismaz man parasti iesilst lēnām ripinoties tikai kādas 3 minūtes, tāpēc neredzu lielu "peļņas" potenciāli šādam projektam. Ja nu vienīgi ir doma 100% pariet uz gāzi vēl modificējot dzinēju. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Bingo.
Par cik uz maniem jautājumiem par normālu "edit" funkciju pielietojumu atbildes nav, ļoti grūti uzrakstīt pārredzamu aprakstu, kā manai shēmai jāstrādā.
#580
Pievienots 28 March 2011 - 14:15
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#581
Pievienots 28 March 2011 - 14:27
#582
Pievienots 28 March 2011 - 20:32
Kāpēc uz to reduktora apkuri tā gribas iespringt? Vismaz man parasti iesilst lēnām ripinoties tikai kādas 3 minūtes, tāpēc neredzu lielu "peļņas" potenciāli šādam projektam. Ja nu vienīgi ir doma 100% pariet uz gāzi vēl modificējot dzinēju. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Es jau savulaik rēķināju reālo ieguvumu, ko man dod līdzīga sistēma, izmantojot to pašu principu mīnus piespiedu cirkulāciju, lai paātrinātu reduktora uzsilšanas laiku. Atkārtoties negribas, bet cipari bija pietiekami, lai pacīnītos.
Otrs vārsts ir vajadzīgs, savādāk nav iespējams noslēgt mazo loku. Mazais loks ir vajadzīgs, lai nebūtu jāsilda viss sistēmas tosols. Par cik nav zināma sidelementa(u) (kvēlsveču) uzvedība pie attiecīgiem tosola tilpumiem un grādiem, viss var mainīties. Kas ir sildītājs no 1.9 TDI? Krāsniņa pofig, kamēr nav 20°C dzinējam, nav nekāda jēga sildīt salonu. Nezinu nevienu gadījumu, ka pie strādājoša dzinēja t° devējs panelī rāda zem 40°C un nāk silts gaiss. Vispār sistēmas atslēgšanās temperatūra būs atkarīga no pieejamo ektrotermostatu sortimena, tomēr vajadzes piemeklēt gāzei (reduktora membrānām) visdraudzīgāko.
Komentējot visu šo ideju kopumā, izskatās varētu būt strādājošs variants. Principā tā ka man pašam puse šīs konstrukcijas ir (apside ar kvēlsvecēm), varu ar savu balto govi pieteikties kā eksperimenta trusītis, būtu vajadzīgs cirkulācijas sūknis un, iespējams, pārslēdzošais vārsts (kaut gan, neesmu 100% pārliecināts, ka tas ir nepieciešams). Ja kādam kas tāds ir "pie rokas aizdodams zinātniskiem mērķiem" - varam paštukot uzlikt, man konstrukcija to atļauj izdarīt samērā vienkārši. Reduktoram piemontēt termosensoru un pielāgot vadības bloku šādas konstrukcijas vadīšanai sen jau ir doma tik un tā.
Tiesa, ir dažas potenciālas problēmas - piemēram, ja ar to papildus pārslēdzamo vārstu "samazināto" cirkulācijas loku noslēdzam, uzsildam līdz tiem 20 grādiem un kas tad notiek - pārslēdzam uz "pilno" cirkulāciju, iepludinot kārtīgu devu auksta dzesēšanas šķidruma, diezgan spēcīgi samazinot sistēmas efektivitāti. Šeit iespējams prasītos kaut kas viltīgāks

Otra lieta ir elektroenerģijas patēriņš - kvēlsveces ir diezgan rijīgs objekts, piedevām ja iemērc tās ledainā antifrīzā, strāva tā diži strauji nekritīs. Pēc pāris šādiem palaidieniem aķis sāks to diezgan pamatīgi just. To saku no savas pieredzes - ir gadījies aizmirst izslēgt savu konstrukciju laižot motoru, tā papildus slodze aukstā laikā ir ļoti jūtama.
Bez cirkulācijas sūkņa ir pamēģināts, kaut gan man it kā viss ir "pēc grāmatas" - siltais ieplūst no apakšas, ceļas augšup, vienalga viņš dabiskā veidā neizrāda tendenci aktīvi sildīt reduktoru, toties ļoti priecīgs uzkarsē sildelementa korpusu un var dzirdēt, ka iekšā burbuļo - vārās, nejaucenis. Ko vārīšanās nodara antifrīzam - varu tikai minēt, eksperimentēt nav bijusi vēlēšanās.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#583
Pievienots 28 March 2011 - 21:30
#584
Pievienots 28 March 2011 - 21:53
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 28 March 2011 - 21:54
#585
Pievienots 28 March 2011 - 21:57
IMHO atkal atsevišķu loku nevajag. Vajag krutu cirkulācijas sūkni, kas lēnām un neizbēgami padod nedaudz šķidruma uz reduktoru. Pa visu to pieminēto TDi kvēlsveču tubiņu. Tipa sūknis - > sildītājs -> t slēdzis -> reduktors. Sveces pie kādiem 40 grādiem slēdzam arā, sūkni atstājam vienmēr. Tie vārsti to visu tikai padara sarežģitāku=neuzticamāku.
Vo, konstrukcija paliek pavisam vienkārša


Tagad ledusskapī (ne saldētavā) tas viss nīkst, jo interesē kvēlsveces izturība pret tosolu.
Nepūlies veltīgi, braucu ar divām iemērktām jau 2. gadu, nekas viņām nav noticis

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#586
Pievienots 28 March 2011 - 22:08
Ja vērīgāk ieskaties manā shēmā, redzēsi, ka par to ir padomāts: dzinējam sasniedzot 20C, mazais loks (sūknis, vārsti, štroms relejs uz sildelementu) ar dzineja elektrotermostatu caur releju tiek atslēgti un no lielā loka reduktotā plūst tik pat silts, cik mazajā lokā.Tiesa, ir dažas potenciālas problēmas - piemēram, ja ar to papildus pārslēdzamo vārstu "samazināto" cirkulācijas loku noslēdzam, uzsildam līdz tiem 20 grādiem un kas tad notiek - pārslēdzam uz "pilno" cirkulāciju, iepludinot kārtīgu devu auksta dzesēšanas šķidruma, diezgan spēcīgi samazinot sistēmas efektivitāti. Šeit iespējams prasītos kaut kas viltīgāks http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Arī par šo ir padomāts: kamēr kvēlsveces & shit strādā, panelī, līdzīgi kā dīzelim, deg sarkana spuldzīte. pie 20C ta nodziest - var startēt dzinēju.ir gadījies aizmirst izslēgt savu konstrukciju laižot motoru, tā papildus slodze aukstā laikā ir ļoti jūtama.
+1 sūknim sistēmā.siltais ieplūst no apakšas, ceļas augšup, vienalga viņš dabiskā veidā neizrāda tendenci aktīvi sildīt reduktoru, toties ļoti priecīgs uzkarsē sildelementa korpusu un var dzirdēt, ka iekšā burbuļo - vārās, nejaucenis.
#587
Pievienots 28 March 2011 - 22:15
Ja vērīgāk ieskaties manā shēmā, redzēsi, ka par to ir padomāts: dzinējam sasniedzot 20C, mazais loks (sūknis, vārsti, štroms relejs uz sildelementu) ar dzineja elektrotermostatu caur releju tiek atslēgti un no lielā loka reduktotā plūst tik pat silts, cik mazajā lokā.
Arī par šo ir padomāts: kamēr kvēlsveces & shit strādā, panelī, līdzīgi kā dīzelim, deg sarkana spuldzīte. pie 20C ta nodziest - var startēt dzinēju.
Vainīgs, pamanīju tikai pēc tam.
Par indikāciju ok, bet man nav 100% pārliecības, ka tas viss pietiekami ātri uzsils - līdz ar to nevar saprast (vismaz bez reāliem testiem) vai vajag vai nevajag saīsināt lokus jo jā, piekrītu, saīsināti loki uzsiltu ātrāk tādā veidā vismaz daļēji atrisinot energoresursa problēmu. Tai pat laikā konstrukcija kļūst neērti sarežģīta, sildīšanas sistēma kļūst sarežģītāka kā pati dzinēja barošanas sistēma, vismaz uz gāzes

Par sūkni arī piekrītu, tas bija vairāk domāts ka atbilde GintsK komentāram, kurā bija manāmas šaubas, vai tāds vispār ir nepieciešams.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#588
Pievienots 28 March 2011 - 22:24
Man arī nav skaidrs. Tapēc, bez reāliem eksperimentiem neko nemaku pateikt. Doma ir to mazo loku taisīt pēc iespejas mazāku gabarītos, lai siltums pēc iespējas vairak nonāk reduktora, nevis gaisā. Fizika teiks savu.Par indikāciju ok, bet man nav 100% pārliecības, ka tas viss pietiekami ātri uzsils - līdz ar to nevar saprast (vismaz bez reāliem testiem) vai vajag vai nevajag saīsināt lokus jo jā, piekrītu, saīsināti loki uzsiltu ātrāk tādā veidā vismaz daļēji atrisinot energoresursa problēmu.
Piekrītu. Bet, ja izpildmehanismi dara savu darbu, tad nekas.Tai pat laikā konstrukcija kļūst neērti sarežģīta, sildīšanas sistēma kļūst sarežģītāka kā pati dzinēja barošanas sistēma, vismaz uz gāzes
Paldies! Bet man vēl gāze kā tāda jāuzliek, tad tik skatīsies kā būs tālāk. Ja vasaru nenobumbulēs. Mēģinu kvēlsveces uzsildītspeju pārbaudīt mājās. Tik nezinu cik parezi strāda esošā.Līdz ar to saku, varu piedāvāt izveikt reālus testus uz reālas mašīnas, ja neīsinam loku, tad uzmest sūkni un piesviest vadus var aši un tad arī kļūs skaidrs vajag vai nē.

Čoms man izteica ideju par kādu degvielas sūkni no kāda karburatornieka. Jautājums par izturību pret tosolu.Vajag tikai idejas par sūknīti.
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 28 March 2011 - 22:26
#589
Pievienots 28 March 2011 - 22:29
Te domās apstājamies. Ja sūknis pumpē lēnām - nu teiksim 0.1...0.2L/min, tad nevajag nekādu atsevišķu loku: to, ko sūknis izpumpē, sveces uzreiz vienā piegājienā uzsilda. Un pie lēnas plūsmas reduktors arī var max daudz siltuma "nosmelt".GintK Respektējot Tavu IMHO. Teorētiski (līdz praksei neesmu ticis) ātrāk kvēlsvece(s) uzildīs mazu tosola daudzumu, nevis visu, kas sistēmā. Tāpēc mazais loks. ...
Te gan mainu savas domas: t devējs ir jāliek aiz reduktora: t.i. jākontrolē izejošā temperatūra. Process gan paliek mazliet bīstams, ja sūknis noķīlē. Bet tavā sistēmā bīstamību vairo arī abi vārsti.
Nav kaut kādu miniatūru apkures cirkulācijas sūknīšu?
Šo rakstu rediģēja GintsK: 28 March 2011 - 22:30
#590
Pievienots 28 March 2011 - 23:07
Par labu saīsināšanai tomēr runā moments - ja pumpējam lēnām un ar lieliem siltuma zudumiem (viss, kas izplūdīs cauri reduktoram momentāli atdzisīs pārējās motora daļās, ja nokļūs līdz blokam, tad tas puskilovats ko baro kvēlsveces tam čuguna gabalam ir spļāviens jūrā) - cik ilgā laikā varam uzsildīt reduktoru, pieņemot ka āra temperatūra ir -15..-25 grādi? Starpība ir ~40 grādi, tas nemaz nav tik maz. Jautājums gandrīz retorisks, bet, manuprāt, tomēr aktuāls.Te domās apstājamies. Ja sūknis pumpē lēnām - nu teiksim 0.1...0.2L/min, tad nevajag nekādu atsevišķu loku: to, ko sūknis izpumpē, sveces uzreiz vienā piegājienā uzsilda. Un pie lēnas plūsmas reduktors arī var max daudz siltuma "nosmelt".
Te gan mainu savas domas: t devējs ir jāliek aiz reduktora: t.i. jākontrolē izejošā temperatūra. Process gan paliek mazliet bīstams, ja sūknis noķīlē. Bet tavā sistēmā bīstamību vairo arī abi vārsti.
Nav kaut kādu miniatūru apkures cirkulācijas sūknīšu?
Sūkņa ķīli varētu noķert mērot arī temperatūru pie paša sildelementa. Bet atkal, tūlīt mums būs sensors sensora galā, ar vadības blokiem piekārta motortelpa un beigu beigās mans skaistais '91 gada Audi 100 pārvērtīsies par '04. gada Passat W8, ja ne iešanas tad remontēšanas čakara ziņā noteikti

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#591
Pievienots 28 March 2011 - 23:58
Šito paturēšu prātā, kad ķeršos vērsim pie lietas.Ja sūknis pumpē lēnām - nu teiksim 0.1...0.2L/min, tad nevajag nekādu atsevišķu loku: to, ko sūknis izpumpē, sveces uzreiz vienā piegājienā uzsilda. Un pie lēnas plūsmas reduktors arī var max daudz siltuma "nosmelt".
Tā, kā manā shēmā. Nu ja, jo tikai tad var precīzi zināt, vai reduktors ir sasniedzis vajadzīgo t.Te gan mainu savas domas: t devējs ir jāliek aiz reduktora: t.i. jākontrolē izejošā temperatūra.
Kāpēc Tu tā baidies no tiem izpildmehānismiem? Ja nu gadījumā sūknis ir apstājies, sarkanā signālspuldzīte nenodziest.Process gan paliek mazliet bīstams, ja sūknis noķīlē. Bet tavā sistēmā bīstamību vairo arī abi vārsti.
W124 2.5 vai 3.0 esot speciāls sūknis krāsniņai.Nav kaut kādu miniatūru apkures cirkulācijas sūknīšu?
Nu jau, nu jau!Bet atkal, tūlīt mums būs sensors sensora galā, ar vadības blokiem piekārta motortelpa un beigu beigās mans skaistais '91 gada Audi 100 pārvērtīsies par '04. gada Passat W8, ja ne iešanas tad remontēšanas čakara ziņā noteikti http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 28 March 2011 - 23:59
#592
Pievienots 29 March 2011 - 07:31

Tikai tāda ideja.

#594
Pievienots 29 March 2011 - 09:20
Vai autonomka spēs to izdarīt minūtes laikā?Gadījumā autonomā apkure nav, kas līdzīgs? Uzliekam autonomku caur reduktoru un lieta darīta!?
Kāda plūsma ir defaultajā dzinējs - salona radiators lokā?Parastie automobiļu cirkulācijas sūknīši manā varaintā neder - tad tiešām sanāks sildīt visu pasauli. Vajag kaut ko ar zemu plūsmu.
#595
Pievienots 29 March 2011 - 10:20
Neesmu interesējies, bet iespējams ir jau nopērkami gatavi reduktori ar elektro apsildi.
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#596
Pievienots 29 March 2011 - 10:31
Par autonomku- dārgs prieks, pat lietota.. Ja jau varam atļauties likt autonomku, tad varbūt vispār nav jēgas iespringt uz gāzes aukstajiem startiem?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#597
Pievienots 29 March 2011 - 10:32
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 29 March 2011 - 10:34
#598
Pievienots 29 March 2011 - 11:35
Ja kaut ko reduktorā, tad tādu, kas silda paša reduktora kluci nevis ūdeni. Tad vispār cirkulāciju nevajag. Lai to alumīnja kluci uzsildītu līdz bīstamai temperatūrai, manuprāt vajag kādu 500W sildelementu. Kvēlsvece BTW ir ap 120W.
Es visu laiku redzu to sveci karstam bez ūdens.

Pašcirkulācija kvēlsveču gadījumā visticamāk neder. Jo ziemā to sildsistēmu tad vajadzēs kā dīzelim pirms iedarbināšanas uzsildīt.
#599
Pievienots 29 March 2011 - 12:50
Ar tiem 0 grādiem varētu būt problēma ar to, ka tajā brīdī, kad gāze iztvaiko, vajag pievadīt (siltum)enerģiju, kas ir vienāda (vai lielāka) ar gāzes iztvaikošanas procesā patērēto enerģiju, citādi reduktors atkal sāks atdzist, pārveļoties tai robežai, kad gāze atkal neiztvaikos. Tukšgaitā nekas traks, bet tiklīdz sāksi braukt un parādīsies patēriņš - būs arī lielāks siltuma patēriņš. Līdz ar to vajag kaut kādu rezervi, tie iepriekš minētie ~20 grādi liekas pietiekami saprātīgi. Fiziķi-termodinamiķi, ja te kāds ir, palabojiet, ja es kļūdos...pat nulle grādi reduktorā būtu pietiekmi, lai gāzes maisījums pietiekoši iztvaikotu...

Kvēlenes galu varētu ieurbt pa taisno iztvaikošanas kamerāIzjauc reduktoru un apskaties KUR lai to izdara. Un kā tad būs ar siltuma vienmērību? Caurplūdi, kad būs dzinējs iedarbināts un gāzīsies iekša tosolas ar -20°C? Jā, labas kvēlenes uzkarst smuki sarkanas, bet atceries, ka gaiss ir sūdīgs vadītājs. šķidrums (tosols jo sevišķi) ir abs vadītājs, tā kā būs kas tām kvēlenēm siltumu atņem.

Noderīga fīča, ja sildelements atrodas blakus reduktoram un reduktorā ir kāda noplūdīteEs visu laiku redzu to sveci karstam bez ūdens. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Projektējot jebkuru sistēmu ir jāparedz avārijas gadījumi. Atcerieties Fušikamu!

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#600
Pievienots 29 March 2011 - 20:01
A vēl-viena č-p gāzes piejauktā eļļa, kas sākot no +50 sāk iztvaikot. Ja būs tik +20 ka tik nav pēc katra balona jānolaiž eļļa.
Visā visumā šaubos vai pietiks siltuma daudzuma, jo gāze dzesē labi.
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)