
Informācija par gāzi
#31
Pievienots 24 June 2008 - 19:47
Ganību Dambī viens
Deglava ielā
Bukaišu ielā un vēl kaut kur bija pārgaugavā
#32
Pievienots 24 June 2008 - 19:53
redzu tikai vienu"AG SYSTEMS" SIA
Ganību Dambī viens
Deglava ielā
Bukaišu ielā un vēl kaut kur bija pārgaugavā
''viena tante teica'' tie neder
#33
Pievienots 24 June 2008 - 19:56
#34
Pievienots 24 June 2008 - 20:04
offtopics vai nē bet tu zini tikai vienu vietu kur gāzei apkopi uztaisītnav vairs pa tēmu-tante teica,kas meklē tas atrod
#35
Pievienots 24 June 2008 - 20:06
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#36
Pievienots 24 June 2008 - 20:12
parasti apkopi taisa tajā pašā kantorī kur gāzes iekārtu uzstāda, tātad vairāk par vienu kantori arī nevajag zināt.offtopics vai nē bet tu zini tikai vienu vietu kur gāzei apkopi uztaisītnav vairs pa tēmu-tante teica,kas meklē tas atrod
Nesaprotu ko īsti tu gribi pateikt...
#37
Pievienots 24 June 2008 - 20:13
#38
Pievienots 24 June 2008 - 20:15
to ka gāze smird un ir diezgan bīstama dzīvībaiparasti apkopi taisa tajā pašā kantorī kur gāzes iekārtu uzstāda, tātad vairāk par vienu kantori arī nevajag zināt.offtopics vai nē bet tu zini tikai vienu vietu kur gāzei apkopi uztaisītnav vairs pa tēmu-tante teica,kas meklē tas atrod
Nesaprotu ko īsti tu gribi pateikt...
klasesbiedrs atvadījās no dzīves dēļ gāzes iekārtas
un nebija nekāda lētā, bet bija uz pilno šprici un labā kantorī likta
ielika viens autiņam pa pakaļu saucās
sadega viss
#40
Pievienots 24 June 2008 - 20:23
džeks nebij nekāds kapeikpiiiisejsMuļķības-mēs nedzīvojam holivudā. Balonu pārsist nav iespējams-cita lieta ja tas uzstādīts nepareizi un nav veiktas apkopes ,tādā gadījumā var nenostrādāt vārsti un tas noved pie noplūdes
maksāja kantorim visu ko vaidzēja un cik vaidzēja par visām apkopēm
viens neveiksmīgs sitiens un viss ir čau
kurš kantoris ir aprēķinājis visas iespējamās situācijas uz ceļa?
#41
Pievienots 24 June 2008 - 20:31
Un ja saki ka gāze smird - tad tam klasesbiedram nebija inžektora tipa iekārta, jo tā nesmird. Smird tikai karburatortipa iekārtas.
#42
Pievienots 24 June 2008 - 20:34
#43
Pievienots 24 June 2008 - 20:34
neesi varbūt manījis, bet gāzes balonus bieži uzstāda rezerves riteņa vietā, kas ir daudz tālak uz aizmuguri nekā degvielas bākanu ja tā ņem, tad ar auto braukt vispēr ir bīstami. Katru dienu kāds iet bojā. Un tas ka pie sadegšanas ir vainīga gāzes iekārta - tas ir tikai tavs viedoklis. Visticamāk ka iznākums būtu tāds pats na auto nebūtu uzstādīta gāzes iekārta.
Un ja saki ka gāze smird - tad tam klasesbiedram nebija inžektora tipa iekārta, jo tā nesmird. Smird tikai karburatortipa iekārtas.
#44
Pievienots 24 June 2008 - 20:36
nu ja tā ņem, tad ar auto braukt vispēr ir bīstami. Katru dienu kāds iet bojā. Un tas ka pie sadegšanas ir vainīga gāzes iekārta - tas ir tikai tavs viedoklis. Visticamāk ka iznākums būtu tāds pats na auto nebūtu uzstādīta gāzes iekārta.
Un ja saki ka gāze smird - tad tam klasesbiedram nebija inžektora tipa iekārta, jo tā nesmird. Smird tikai karburatortipa iekārtas.
Esu uzstādijis 3 iekārtas autiņiem. Neesmu jutis ,ka kaut kas smird.
#45
Pievienots 24 June 2008 - 20:38
vot ta ka būsi uzlicis vismaz 100 tad varēsi saukt sevi par specunu ja tā ņem, tad ar auto braukt vispēr ir bīstami. Katru dienu kāds iet bojā. Un tas ka pie sadegšanas ir vainīga gāzes iekārta - tas ir tikai tavs viedoklis. Visticamāk ka iznākums būtu tāds pats na auto nebūtu uzstādīta gāzes iekārta.
Un ja saki ka gāze smird - tad tam klasesbiedram nebija inžektora tipa iekārta, jo tā nesmird. Smird tikai karburatortipa iekārtas.
Esu uzstādijis 3 iekārtas autiņiem. Neesmu jutis ,ka kaut kas smird.
savādāk šitie visu māku un visu zinu ir pilna pasaule
tikai autiņi uz šosejas stājas paši no sevis
#46
Pievienots 24 June 2008 - 20:40
Arī manam iepriekšējam auto bija gāzes balons rezerves riteņja vietā. Man ielika fūre pakaļā, mašīnu iznīcināja. Protams ka balons dabūja triecienu, un gāja uz priekšu deformējot grīdu uz priekšpusi, bet pats formu nezaudēja. Padomā kāds biezums ir balonam un kāds auto lanžeronam. Kurš pirmais deformēsies?
#47
Pievienots 24 June 2008 - 20:44
#48
Pievienots 24 June 2008 - 20:44
vienkārši 5 gadi atpakaļ tas kantoris bija viens no lielākajiem savā biznesā
#49
Pievienots 24 June 2008 - 21:04
#50
Pievienots 24 June 2008 - 21:10
#51
Pievienots 24 June 2008 - 21:36
Buļļa kak*s... manam parasto iekārtu uzstādīja un kopa Autogāzē Deglavielā. Nu ko lai saka, tādi mērkaķi... klienti bija tikai nezinoši mazohisti, kas pēc pāra apkopēm nāca pie prāta un meklēja citur. Tiesa, pēc vēl pāris citām vietām secinājumi bija tie paši- gāzes regulētāji bija zvērināti uzmetēji, piekam pārregulēt to heveri vajadzēja pēc katras gaisa filtra maiņas, lietus/sausuma perioda (k-jetronam, redz, gaisa masa svarīga), TA, sezonas uttuc. Nu i nah!!! Ta vēl ar 60 litru balonu, kurā pēc pāris gadiem līda nieka 42 litri...400 km aptuveni. Fpzduu to visu, lai dzīvo dieselis ar 80 litru bāku un 4.5 litru apetīti!"AG SYSTEMS" SIA
Ganību Dambī viens
Deglava ielā
Bukaišu ielā un vēl kaut kur bija pārgaugavā
- Evertpuika un gosha84 atbalsta
#52
Pievienots 25 June 2008 - 08:05
#53
Pievienots 01 July 2008 - 20:15
?Izskatīsim automobiļa pārbūves uz gāzes barošanas sistēmu ekonomiskas priekšrocības:
1.Izmantojot gāzi patēriņš palielinās apmēram uz 10-15% (trase – pilsēta), bet ja mēs ņemsim vērā, ka cenas attiecība gāze-benzīns ir apmēram 1:2, tad mēs ietaupām praktiski 50% uz degvielas rēķina.
2.Nav metālu sagraušanas katalizatoru. Gāze nesatur kaitīgu piejaukumu (svins, sēra), kas ķīmiskajā līmenī sagrauj degkameras detaļas, katalītisko neitralizatoru un lambda zondi.
3.Difūzija. Gāze viegli sajauc ar gaisu un vienmērīgi piepilda cilindrus ar viendabīgo maisījumu, tāpēc dzinējs strādā klusāk un mierīgāk. Gāzes maisījums izdeg gandrīz pilnība, neatstājot uzdegumu uz virzuļiem, vārstiem un aizdedzes svecēm.
4.Agregātstāvokļa stabilitāte. Gāze ieplūst dzinējā tvaiku fāzē, tāpēc tā neaizskalo eļļas plēvi un neatšķaida eļļu karterī.
5.Maisījuma sadegšanas ātrums. Gāze sadeg nedaudz lēnāk, nekā benzīns, kas samazina slodzi uz virzuļa grupu un kloķvārpstu, dzinējs darbojas „maigāk”. Tomēr tas pasliktina ieskrējiena dinamiku (uz 2-5% atkarībā no saspiedes līmeņa).
Visu šo faktoru summa dod TRISKARŠU (un vairāk) līdzekļu ekonomiju uz degvielas rēķina, paildzina dzinēja darbmūži uz 30-40%, eļļas un sveču – divas reizēs, kas samazina ne tikai ekspluatācijas, bet arī remonta izdevumus.
Pēdējais teikums labs!

- NikO* atbalsta
originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#54
Pievienots 01 July 2008 - 20:35
p.s. novērojums iz dabas- uz benzīnu braucot t rādītājs tusēja par soli (nu, kādi 5 grādi) zemāk, kā uz gāzes.
#55
Pievienots 01 July 2008 - 21:03

PS: nezinu kā tur īsti tā iekārta darbojas ar to iešprici? Vai tiešām ir komplekts ar līdzigām sprauslām tik tās laiž gāzi nevis degvielu?

originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#57
Pievienots 01 July 2008 - 21:08
#58
Pievienots 01 July 2008 - 21:09
nē, srī gāszes iešpricei gāze tiek iztvaicēta jau pirms sprauslām, un sprauslas laiž cauri gāzveida propānu.kh, bet ja uzstāda gāzes iešprici tad jau sanāk ka gāze iztvaiko turpat kur degviela un gāzes t tak ir daudz zemāka nekā degvielas, tāka tad būtībā temperatūrai būtu jāsamazinās. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
PS: nezinu kā tur īsti tā iekārta darbojas ar to iešprici? Vai tiešām ir komplekts ar līdzigām sprauslām tik tās laiž gāzi nevis degvielu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
bet par uzbūvi - jā, gāzes inžektoram ir savs sprauslu komplekts, kuras tiek vadītas no original auto sprauslu vadības signāla, tik gāzes kompis tam signālam pievieno savu koeficientu. Reāli auto ECU domā ka viss ok - ka auto mauc uz benzīna.
#59
Pievienots 02 July 2008 - 07:37
Par smirdēšanu- ja es braucu aiz gāzenieka (tā kā friči manam C4 ir paskopojušies ar salona filtru) diezgan labi var just ka pa priekšu brauc gāzenieks...
Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI
Audi TT 1,8 T 1 80 hp ; Quadzilla ram smc 250
Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix, Audi A6 C5 2,8 30V Quattro
Audi A6 C4 2,8 12V Quattro, Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa
#60
Pievienots 09 July 2008 - 16:18
NAfig tad auto rupnicu ražotaji neuzstada gazes iekartas ja tas palielina motora darba muzu. Ta vienkarši ir skaista http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Varbut noskaidro, vai patiesam neuzstada? un tikai tad runa.
- NikO* atbalsta
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)