
Informācija par gāzi
#541
Pievienots 20 March 2011 - 21:16
Un cik sarežģiti varetu but viņu nomainit?
Manam audim 2.0 mono špice stāv virsu parastais, bet man liekas ka tas nav isti labi.
Iešanas ziņa motors kamer auksts iet labi kad uzsilsts paliek gurdens!
ko varetu darit lietas labā?
#542
Pievienots 20 March 2011 - 22:31
Biju jau biju.bet nopirku citu auto un likt iekšā dīzeli domu atmetu. Un ja virsū ir tik "kruta" iekārta,tad vajag piespridzināt,tad uzrakstīsu recenziju.vai tad tu agrāk nebiji simtprocentīgs gāzes nīdējs?
žēl tik,ka tik krutām iekārta iekš lv nav daļu.
tātad. Joprojam meklēju coltec gāzes iekārtai sprauslas un dozēšanas divvirzienu servomotoriņu.
#543
Pievienots 25 March 2011 - 20:43
#544
Pievienots 25 March 2011 - 21:30


Kompresija- 7.5-13Bar
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#545
Pievienots 25 March 2011 - 21:35
http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā tas ir- ietekmēt uzstādīšanu? Nūū, ja liksi katiņu nahrenizēt gāziniekam, tad tas noteikti ietekmēs gāzes uzstādīšanas cenu... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vai arī tu domāji savādāk?
Kompresija- 7.5-13Bar
nu ja es viņu nahrenizēšu! tad liekot gāzi nebūs nekādas problēmas ar patēriņu vai kā savādāk! vai nav tā ka gāzes iekārtu liekot mašīnai jābūt standartā?
ja ir 9 kompresija tas nozīmē ka ir ok?
#546
Pievienots 25 March 2011 - 21:43
Vispārinot- gāzei vai benzīnam ir pilnīgi pajāt- ir tas katiņš vai nē, ja vien TA iet cauri atgāzes pēc attiecīgās EURO klases. Vienīgi, ja ir katiņa darbības kontroles zonde, tad, pēc katiņa nahrenizēšanas ir jāuzstāda Otrās lambda zondes emulators. Tas ir neatkarīgi- benzīns vai gāze.
9Bar- padilis, bet vēl braucams motors.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#547
Pievienots 25 March 2011 - 21:46
Tas gan ir turbo motors, bet imho tas neko nemaina- katiņa nahrenizēšana neko nemainīs.
Vispārinot- gāzei vai benzīnam ir pilnīgi pajāt- ir tas katiņš vai nē, ja vien TA iet cauri atgāzes pēc attiecīgās EURO klases. Vienīgi, ja ir katiņa darbības kontroles zonde, tad, pēc katiņa nahrenizēšanas ir jāuzstāda Otrās lambda zondes emulators. Tas ir neatkarīgi- benzīns vai gāze.
9Bar- padilis, bet vēl braucams motors.
kā lai es zinu vai viņam ir tā kontroles zonde? un vai gāze neietekmē pašu turbīnu?nu es domāju pašu turbu nebojā? es zinu ka motoru mazliet gāze bojā

#548
Pievienots 25 March 2011 - 22:04


Dodu 99%, ka turbīnu nebojā. Turbīna, tak, vienalga pumpē gaisu, nevis gāzi (es šeit pieņemu, ka liksi gāzes inžektoru), līdz ar to, nekas tur nevar bojāties.
Pamatojumi?es zinu ka motoru mazliet gāze bojā

Cik es esmu saskāries ar šo visu, visi motoru bojājumi ir nepareizas uzstādīšanas/ regulācijas sekas.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#549
Pievienots 25 March 2011 - 22:11
Man šķiet, ka tavam nav.. kaut gan nezinu- ja kāds zina, tad lai uzraksta! Vai arī pats paskaties- ja aiz katiņa ir zonde, tad tā ir domāta priekš katiņa kontroles. Ja zonde ir pirms katiņa, tad tā ir domāta tam, kam domāta.... Nezinu, kā gāzinieki darās, bet principā arī vienas zondes gadījumā ir jāliek emulators, kas kā izrādās, palīdz pat KE džetronikam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Jauns emulators heinrikā maksāja, ja nemaldos ~+-20Ls. Var pats uzlodēt- ~2Ls. Lai gan, varbūt 2-4 paaudzes gadījumā nav tik sarežģīti, to es tiešām nezinu... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja kāds var papildināt/ palabot, tad man arī būtu interesanti.
Dodu 99%, ka turbīnu nebojā. Turbīna, tak, vienalga pumpē gaisu, nevis gāzi (es šeit pieņemu, ka liksi gāzes inžektoru), līdz ar to, nekas tur nevar bojāties.
Pamatojumi? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Cik es esmu saskāries ar šo visu, visi motoru bojājumi ir nepareizas uzstādīšanas/ regulācijas sekas.
Pamatojumi pašam nav !bet ir dzirdēts ko runā visapkārt

man liekas ka manējam ir pirms katiņa zonde! auto ir 97gada! protams ka gāzes inžektoru jāliek man piedāvā pa 400ls pie deglava tilta

tad sanāk ka varu mierīgi sist ārā katiņu

Šo rakstu rediģēja audiaudia4: 25 March 2011 - 22:12
#550
Pievienots 25 March 2011 - 22:21

Nu, droši vien, ka vari sist.. vienīgi, tavam audim laikam ir jau Euro3 klase, bet, jādomā, ka ies cauri... Izstāsti kāpēc gribi sist viņu ārā? Ja viņš i beigts, tad vienalga viņš jānahrenizē...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#551
Pievienots 25 March 2011 - 22:27
Visapkārt runājošie parasti vadās no stereotipiem, nevis no reālas pieredzes. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nu, droši vien, ka vari sist.. vienīgi, tavam audim laikam ir jau Euro3 klase, bet, jādomā, ka ies cauri... Izstāsti kāpēc gribi sist viņu ārā? Ja viņš i beigts, tad vienalga viņš jānahrenizē...
vai tad nav vieglāk viņu izsist?



kāds ir tavs ieteikums?kā izņemt?
#552
Pievienots 25 March 2011 - 22:32

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#553
Pievienots 25 March 2011 - 22:38
Nē, nē... tu mani nepareizi saprati.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Protams, ka izsist ir vieglāk.. Es tev prasīju vispār- kāpēc gribi šķirties no katiņa? Ja tev tas katiņš būtu tā sabiris, tad tu justu ievērojamus jaudas zudumus...
liekas ka negriežas tik labi kā jābūt! un cik esmu dzirdējis tad biku labāk motoriņš elpo

#554
Pievienots 25 March 2011 - 22:40

P.s nevajag citēt katru iepriekšējo postu- tāpat skaidrs, ka atbildi manam jautājumam..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#555
Pievienots 25 March 2011 - 22:45

#556
Pievienots 25 March 2011 - 23:16
Par citu gāzi http://www.em.gov.lv...ota_biogaze.pdf
Par servisiem.
Valmieras IK "Gideons" ir būts pāris reizes pirksti ļoti augsti, attieksme pret klientu slikta un cenas arī saskrūvētas. Pat CO2 nevīžo kārtīgi noregulēt, nākošajā dienā CSDD ar lielām acīm uz mani skatījās. Par sertifikātu prasīja 40Ls, bet tā arī nedabūju pie viņa, jo piesējās ka netā balons nostiprināts un truba novilkta. Tad kad prasu, kā tad vajag, tad saka rīt atdzen pa 100Ls visu savedīšot kārtība un iedošot sertifikātu (vakarā atpakaļ).
Kantoris pie Rumbulas tirgus; Maskavas 450, 29808361 tur kārtoju tik sertifikātu pa 25Ls. Attieksme ļoti laba ar visu kafiju sīkāk neko nezinu.
Vairākas reizes esmu iepircies pie Henrika http://www.heinrihs-gaze.lv attieksme laba, ko jautā, to arī normāli izstāsta un cenas arī pieņemamas. Sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis. Cik esmu redzējis un dzirdējis arī pret citiem klientiem ļoti korekti izturas, manuprāt viens no labajiem servisiem.
Vēl var daudz palasīties http://www.audi-styl...__fromsearch__1
Tāda ir mana pieredze, cik pats esmu ņēmies ar gāzi secinājums ir tāds galvenais, lai ir laba un pareiza aizdedze, protams arī pārējam motoram jābūt OK!
Vienīgais kur es neatbalstu likt parasto gāzi ir turbo motoriem, bet nesaku ka nevar to darīt.
Par šprices gāzi manas domas ir tādas, ka tas ir savā ziņā biznes, jo tur jau vajag vairāk zināšanu, lai kaut ko izdarīt, kas nozīmē lielāku iespēju ka tu brauksi uz servisu. A parasto es izjauci iztīru salieku pieregulēju un man viss iet. Arī fakts ka piedalās daudz elektronikas mani neiepriecina, jo ir grūti saprast vai nav kaut kas beigts un kas varētu pasliktināt gāzes darbību. Es protams runāju par auto 15+ gadi. Ja var atļauties jaunāku auto tad droši vien arī var atļauties ielikt normālu šprices gāzi un uzturēt to visu kārtībā, jo iespējams ka svaigākam auto pat arī nekas tik traki neplīsis, kā krietni palietotam auto. Protams piekrītu ka ar šprici ir daudz baudāmāka braukšana nekā ar parasto un varbūt sanāk arī nedaudz ekonomiskāk.
Tādas ir tās manas domas, kā saka lai labi ripo un taupīsim naudiņu Ā un dabu arī, jo izmešu tak daudz mazāk!

Pēc fizikas sanāk ka gaiss rauj līdzi gāzi un no reduktora viņu izvelk kā ar vakuumu, jo mazāks caurums jo stiprāk velk. Turbo ir ar to lodi, jo viņa rada lielāku gaisa plūsmu un arī pietiekoši ir tā gaisa. Parastajam ar lodi varētu trūkt gaisa, jo kā redzam tā jau puse no ieplūdes tiek bloķēta. NF motoram būs bez lodes vidū.
Es jau te dažiem biedriem prasīju šo, bet varbūt te ar kāds mācēs ko ieteikt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Mašīna Audi 100, 2.3 NF (KE-jec), BRC AT90E reduktors. Kāda tipa maisītājs būtu vislabāk piemērots manam auto- šis:
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vla...
vai šis:
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vla...
Un, lūdzu, ar pamatojumu, kaut vismaz ja ne no pieredzes, tad loģiski/ fizikāli pamatojot...
Man te šķiet, ka nav kaut kas īsti kā vajadzētu.. Varbūt kasos ne tur, kur vajag, bet ko izdarīsi pedantam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Šo rakstu rediģēja laurisber: 25 March 2011 - 23:18
#557
Pievienots 26 March 2011 - 00:08
#558
Pievienots 26 March 2011 - 00:37
Kāds ir max balonu ietilpības attiecīgiem autiņiem?
Kas tas par dīvainu jautājumu?

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#559
Pievienots 26 March 2011 - 01:35
#560
Pievienots 26 March 2011 - 01:41
...
P.s nevajag citēt katru iepriekšējo postu- tāpat skaidrs, ka atbildi manam jautājumam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
+99


Ne tikai šos, bet arī pārējos, nu nav jau viņu TIK daudz!!!
Šo rakstu rediģēja zomberts: 26 March 2011 - 01:42
#561
Pievienots 26 March 2011 - 09:09
Cilvēki liek visādus...Kādus cilvēki liek. Kāds, teiksim, Tev pašam ir?




Šo rakstu rediģēja axel182: 26 March 2011 - 09:10
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#562
Pievienots 26 March 2011 - 11:42

kad ieber!
#563
Pievienots 26 March 2011 - 12:18
#564
Pievienots 26 March 2011 - 13:47
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#565
Pievienots 26 March 2011 - 15:40
Ja dabon gatavu risinājumu ar auksto startu bez benzīna iekārtas, tad dod ziņu..!

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#566
Pievienots 26 March 2011 - 23:31
Beigtas turbīnas bukses, remonts nekavējoties nepieciešams. Ja nesalabo, tad turbīnu var izmest.klau kapēc no turbīnas nāk dūmi un smird pēc eļas http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
kad ieber!
Kā jau viena liela daļa te raksta pašam jāskatās kas ērtāk un izdevīgāk. Citi nevar pieņemt to ka brauktu bez zapaskas un līdz viņu negrib vedāt (tā prosta). Trisimtajiem BMW parastais ielien 60L lielāku pie paša krēsla nevarētu ielikt, jo riepu arkas neļautu. A 100 C3 Avantiem var ielikt 45-50l parasto arī apakšā kur zapaska stāv. Torodālais maksā dārgāk un max bija laikām 70L, bet par ietilpību varbūt kļūdos. Es balonus pērku no sludinājumiem vai šrotiem, jo jauniem cena ir par katru detaļu (balons, multivārsts, stiprinājums). Parastos esmu redzējis arī 120L tādus tik busos liek. Pilna 60L balona svars +-40kg. Uz baloniem ir ražošanas datumi, esmu dzirdējis ka var 5 gadus viņu reģistrēt, pašam gan neviens nav prasījis to datumu (varbūt baumas).Lauri visu cieņu! Man radās jautājums. Kādus balonus (cilindriskos, toroidālos) izvēlaties un kāpēc? Kāds ir max balonu ietilpības attiecīgiem autiņiem?
#567
Pievienots 27 March 2011 - 01:30



#568
Pievienots 27 March 2011 - 14:57
man ir T reduktorā un ja ir jau +10 es slēdzu uz gāzi un nav problēmu.Paldies par atbildēm!. Cik lielu cilindrisko balonu ir iespējams iemontēt Audi C3 sedana bagāžnieka dziļumā virs bākas? Tā, lai pietiek vietas oriģinālo skaļruņu magnētiem http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vēlviena "ģeķīga" doma ir salāgot multivārsta atbildīgo izpildmehānismu (pludiņa potenciometru) ar Audi oriģinālo degvielas rādītaju, lai smuki http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Jāielien pie bākas, kad būs siltāks, un jāpaskatās kādi omi un volti nāk no pludiņa potenciometra. axel182 pagaidām ir datorā "rasējums" un ledusskapī, tosolā mirkstoša kvēlsvece pārbaudes nolūkos http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ir atrasts, kur dabūt elektrotermostatus (elfa.lv) ~5 Ls/gab. Ir 2 varianti. Nostrādāšanas t° - +15 un +30 °C. Pie cik grādiem no E95 uz gāzi pārslēdz parastās, gudrās 4. paaudzes sistēmas? Pie +30°C?
#569
Pievienots 27 March 2011 - 16:54
Nē, nē... tu mani nepareizi saprati.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Protams, ka izsist ir vieglāk.. Es tev prasīju vispār- kāpēc gribi šķirties no katiņa? Ja tev tas katiņš būtu tā sabiris, tad tu justu ievērojamus jaudas zudumus...
jaa, bet no tantem ir dzirdets, ja nav kat. tad ir gaisa filtrs 2* biezhaak jamaina

lab tas spams
vispariba vislabakais izgriezt nah. lauka un iemetinat liesmuslapetaju- lai neparadas pretiga dukonja
#570
Pievienots 27 March 2011 - 21:06
Beigtas turbīnas bukses, remonts nekavējoties nepieciešams. Ja nesalabo, tad turbīnu var izmest.
Cik ilgi var braukt?kur remontēt un cik tas maksā?
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)