Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5214 atbildes uz šo tēmu

#5191 AWD

AWD
  • Lietotājs
  • 212 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas raj.

Pievienots 01 October 2021 - 21:03

Tās prasības no 2022, šogad tikai mutiski aizrāda par nepareizu stiprinājumu!

Nu nezinu, pašam sanāca dabūt 2 konkrēti par trubas stiprinājumu, jo bija kā parasti - ar savilcējiem pie degvielas trubas. Varbūt atkarīgs no stacijas, bet zinu vairākus, kuriem jau šogad ir 2.


Šo rakstu rediģēja AWD: 01 October 2021 - 21:03

"Ziliņam arī ir astoņi stobri, bet viss ko tas motors spēj ir izpūst galvas blīvi!"

                                                                                                        (Ronaldo)


#5192 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1689 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 01 October 2021 - 23:34

Krāmē jau cītīgi divniekus. Tur ir interesanti pēc viņu noteikumiem īsti maģistrāli izvilkt nav iespējams . Drīkst stiprināt ar plastmasas savilcējiem, bet nedrīkst pie citām caurulēm , t.i. Degvielas un bremžu, jo kā zināms nekustīga caurule pret nekustīgu pārrīvēsies krustot arī nedrīkst.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#5193 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 201 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 October 2021 - 07:38

TeGas stream 6
Nesaprotama situācija.Gazes kompis ar visiem vadiem, sensoriem siltā garažā nostavejis ap divi gadi. Uzinstalējot visu gazes iekartu tagad uz masinas. mašina stradā uz benzinu bez problemām. Gazes kompis nolasa visus vajadzīgos rādījumus iznemot benzina sprauslas. Gazes kompim visi vadi ir uz stepseļiem. Nekas nav jālodē un nepareizi saspraust ae tur neko nevar pie sprauslām.
Ka tas var būt? Ir kāds izskaidrojums? Ja jau signals nenonaktu lidz gazes kompim, tad jau arī uz benzinu neruktu, jo atvienojot gazes kompi, motoru iedarbinat nevar

problemu atradu.

taa ari bija, ka vadi sajukti vietam. taa teikt uz pusem dalits tika +(+15) nevis signala (vads no sprauslas uz gazes ecu)


Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#5194 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 162 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 03 October 2021 - 08:59

Nu nezinu, pašam sanāca dabūt 2 konkrēti par trubas stiprinājumu, jo bija kā parasti - ar savilcējiem pie degvielas trubas. Varbūt atkarīgs no stacijas, bet zinu vairākus, kuriem jau šogad ir 2.


Tad nesaprotu, šogad divas mašīnas dzinu abām mutiski aizrādīja, ka no nākošā gada jābūt pareizi nostiprinātām!

#5195 Pjotrs

Pjotrs
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garciems
  • Intereses:C5

Pievienots 22 October 2021 - 19:38

Šodien intereses pēc pazvanīju pajautāt kā tad ir ar tiem noteikumiem, teica ka itkā jau ilgi esot spēkā un tagad (kapēc ne agrāk hz) tam pievēršot uzmanību, uz jautājumu kāpēc 2019 gadā liktai gāzei un pagājšgad ietai skatei neko neaizrādija nevarēja atbildēt.

Drīkst stiprināt ar plastmasas savilcējiem, bet nedrīkst pie citām caurulēm , t.i. Degvielas un bremžu, jo kā zināms nekustīga caurule pret nekustīgu pārrīvēsies krustot arī nedrīkst.

 

Kad par šo pajautāju tas gudrinieks pateica ka man neesot laikam izpratnes par tehniskām lietām, jo redz auto virsbūve braukšanas laikā lokās un vērpjās un tā varot pārrīvēties tie cauruļvadi, par ko es vienkārši mēms biju.

Vispār nezinu kur to gāzes trubu tagad bāzt, benzīna un bremžu maģistrālēm ir tādi kā padziļinājumi grīdā, bet blakus tur ko ievilkt vietas īsti nav. Izdomās piepisties ka aizķeršanās risks vai ko. Lohu kantoris.
 



#5196 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 22 October 2021 - 20:18

Šodien intereses pēc pazvanīju pajautāt kā tad ir ar tiem noteikumiem, teica ka itkā jau ilgi esot spēkā un tagad (kapēc ne agrāk hz) tam pievēršot uzmanību, uz jautājumu kāpēc 2019 gadā liktai gāzei un pagājšgad ietai skatei neko neaizrādija nevarēja atbildēt.

Kad par šo pajautāju tas gudrinieks pateica ka man neesot laikam izpratnes par tehniskām lietām, jo redz auto virsbūve braukšanas laikā lokās un vērpjās un tā varot pārrīvēties tie cauruļvadi, par ko es vienkārši mēms biju.

Vispār nezinu kur to gāzes trubu tagad bāzt, benzīna un bremžu maģistrālēm ir tādi kā padziļinājumi grīdā, bet blakus tur ko ievilkt vietas īsti nav. Izdomās piepisties ka aizķeršanās risks vai ko. Lohu kantoris.
 

Tev ir C5? Tad vietas blakus bremžu caurulēm pietiek ar atliektiem galiem, ja pakustināsi galvu. Un jā, var ja būt, ka nevar tā vienkārši pa 2 dienām pārrīvēties, bet jebkurā gadījumā doma, ka bremžu caurules nav stiprinājuma elements, ir pareiza un par to vajadzēja klapēt no sākta gala.
 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5197 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 26 November 2021 - 23:44

Tā, vajag kādu padomu. Objekts - trešās paaudzes kadijs ar sagāzētu 1.6 8v, vadība simoss, gāze Zenit PRO, sprauslas Magic FX, problēma - motora vadības bloks mēdz izspļaut kļūdu "system too lean"; īpašnieks saka ka tas varot notikt arī uz benzīna. Es šovakar pabraukāju ar to mašīnu ar porķiku uz blakus ķebļa, skatoties uz līknītēm kur ir pieprasītā lambda un faktiskā, pa lielam viss skaisti līkņu nesakritība ārpus piespiedu brīvgaitas režīma ļoti minimāla un +/- vienāda kā uz benzīna, tā uz gāzes - vēl speciāli to motoru padarbināju visādos režīmos, tajā skaitā ar pedāli grīdā līdz kādām 5 štukām aizgriezu. Uz ko skatīties, kam mēģināt piekasīties? Nav man vēl pieredzes ar kaut kādām standarta vadībām... :crazy:

 

Man varbūt vajadzēja uzlikt lai arī rāda līkni ar attiecīgā brīža degmaisījuma korekciju? :D 


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 26 November 2021 - 23:45

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5198 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1075 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 November 2021 - 09:58

Man pieredzes vēl mazāk kā sunim no aviācijas, tāpēc interesē, kas ir domāts ar "pieprasītā lambda vētrība"? Vai tad tai nav visu laiku jābūt "1"? (Pieņemot, ka šaurjoslas lambdas zāģim vidējā vērtība tāpat ir "1").

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5199 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 27 November 2021 - 22:16

Nūū, diez vai - lai arī noviržu daudzums no ideālā degmaisījuma droši vien ir atkarīgs no inženieru izdomas, prasībām pēc motora atsaucības [fun fact - pēc kaspicha rakstītā sanāk ka BMW N53 motoram viena no atšķirībām ir tāda ka "2,5" versija darbojas ar pareizu vai liesu degmaisījumu kamēr "3.0" versijai ir arī trekninājumi] un nepieciešamības ierakstīties atgāzu normās. Lūk šitā izskatās mana golfa vemša benzīna Lambda Target karte - nu vai varbūt izskatījās; bilde ir 3 gadus veca, es droši vien esmu to pamainījis [EDIT: jā, esmu gan pamainījis, kopš man ir motors ar 60-2 impulsratu un pareizu iesmidzes secību, šis tas ir paliesināts], un gāzes regulējumam attiecīgās kartes ir ar mazākiem trekninājumiem - motoram kurš nav apgrūtināts ar katalizatoru un nepieciešamību ierakstīties šaurās atgāzu normās :crazy:

 

lambda.png


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 27 November 2021 - 22:17

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5200 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1075 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 November 2021 - 00:11

Paldies par info!
Nezināju, ka kas tādas requested values ir pieejams arī bulku vāģī.
Bet degvielas korekcijas gan vajadzētu pielikt. Varbūt kāda bākas ventilācija laiž garām un pie pareizas vārsta darbības sistēmā aiziet liesais.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5201 cyb_quattro

cyb_quattro
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 December 2021 - 15:01

varbūt kāds varētu palīdzēt ar padomu, kur meklēt palīdzību audi 80 b3 quattro, benzīns, karburātors ar gāzi, apskatē ielika 2 - CH saturs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo vērtību... uz gāzi strādā labāk nekā uz benzīnu, tādēļ saprotu, ka jāsaregulē uz benzīnu sākumā...

 

sveces nomainītas, gaisa filtrs arī... braucot ar benzīnu dodot grīdā aizrijas, varētu būt ka jāregulē karburators?

vai ir kāds zināms meistars, kurš varētu šo atrisināt?

 

iepriekš paldies!


DG-12

#5202 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 December 2021 - 00:27

Ogļūdeņraži ir degviela; ja tas cipars ir par lielu tad tas nozīmē ka pa izpūtēju nāk ārā nesadegusi degviela - parasti tas nozīmē pārāk liesu degmaisījumu, neņemos spriest vai pastāv varbūtība ka pie ļoti trekna arī varētu tas iestāties, jebkurā gadījumā mērījuma brīdī bija slikti strādājošs motors. 

 

Karbulim no sākuma pārbaudi spilvenu uz kura tas atrodas, parastā pārbaude - pašūpot aiz filtra; ar mērenu spēku pašūpojot īpaši daudz viņam nevajadzētu padoties, ja padodas, tad gan jau ir plaisa. Ja turpini tālāk ar pašu karbuli, no sākuma noskaidro kas tas ir par karbuli [B3 karburatorniekiem nāca vairāki atšķirīgi karbuļi] un tālāk droši vien tam vajadzētu salikt remontkomplektu - paņem salasies internetā instrukcijas un samaini tur tās blīves un kas tur vēl nāk :) 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5203 cyb_quattro

cyb_quattro
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 December 2021 - 09:25

Ogļūdeņraži ir degviela; ja tas cipars ir par lielu tad tas nozīmē ka pa izpūtēju nāk ārā nesadegusi degviela - parasti tas nozīmē pārāk liesu degmaisījumu, neņemos spriest vai pastāv varbūtība ka pie ļoti trekna arī varētu tas iestāties, jebkurā gadījumā mērījuma brīdī bija slikti strādājošs motors. 

 

Karbulim no sākuma pārbaudi spilvenu uz kura tas atrodas, parastā pārbaude - pašūpot aiz filtra; ar mērenu spēku pašūpojot īpaši daudz viņam nevajadzētu padoties, ja padodas, tad gan jau ir plaisa. Ja turpini tālāk ar pašu karbuli, no sākuma noskaidro kas tas ir par karbuli [B3 karburatorniekiem nāca vairāki atšķirīgi karbuļi] un tālāk droši vien tam vajadzētu salikt remontkomplektu - paņem salasies internetā instrukcijas un samaini tur tās blīves un kas tur vēl nāk :)

 

paldies par padomu, vēlāk pastāstīšu kā man būs gājis :)


DG-12

#5204 Dž@nis

Dž@nis
  • Lietotājs
  • 319 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 12 December 2021 - 20:40

Versija par gumijas spilvenu zem karburatora , kurš plīsis , atkrīt . Gāzes mikseris novietots virs karburatora , un gāze caur karburatoru ieplūst motorā . Ja spilvens caurs , tad gāze tur šņākdama nāk ārā ! 

Gāzes iekārta jauna , strādā labi . Karburators 30 gadus vecs , izdilusi adata un parējais , tāpēc arī klepo .

CH , tas jau nozīmē nepareiza aizdedze , sliktas aizdedzes sveces . Var būt , ka vajag LPG aizdedzes sveces ?

Lidz  2000.g gadam CH pieļaujas 1200. Diez cik tur bija liela vērtība ?


ex VW GOLF CABRIOLET GL 1.5 JB 1981.g.
ex AUDI COUPE GT 1.9 WN 1981.g.
ex AUDI 80 GT 1.9E SD 1988.g.
AUDI 80 1.8S JN 1990.g. Comfort edition
AUDI 80 GTE 1.8 DZ 1984.g.

#5205 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 December 2021 - 23:26

Neraksti muļķības - pie rūcoša motora zem karbuļa ir retinājums ne spiediens, pa plaisu var tikai iesūkt lieku gaisu motorā nevis izpūst degmaisījumu. Un gāzes sveces ir tāds pats lohotrons kā gāzes eļļa... :D 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5206 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 February 2022 - 07:55

Hello world. Pēc ilgiem laikiem izdomāju braucot piemest vemsim kompi paskatīties kā šis tur darbojas - atklāju ka slodzē degmaisījums kaut kādi 7% par liesu, brīvgaitā 10%. Filtri - reduktorā un Alex 360 tvaika filtrā - nogājuši 30-40k, iepriekšējoreiz, pēc pāris gadu lietošanas aiz neko darīt nomainot, vecie izskatījās skaisti. Šitas ražības kritums varētu būt dēļ filtriem vai dēļ kā cita? Man jau nav problēma vemsim samazināt gāzes regulējumam sprauslu atvēruma konstanti par 7%, liekot viņam sprauslas atvērt par 7% ilgāk, bet gribētos izprast cēloni šai dabas parādibai... :crazy:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5207 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1075 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 February 2022 - 08:54

Es filozofēšu, ka tas viss atkarīgs no autogāzes propāna/butāna proporcijas.

Viena mola propāna vai butāna pareiza sadedzināšana prasa dāžādu gaisa apjomu, kas beigās rezultējas vai nu liesajā vai treknajā maisījumā atkarībā no ziemas/vasaras sezonas, jo ziemā laikam lēja vairāk propānu, jo tam ir zemāka vārīšanās temperatūra, bet tas ir liesāks.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5208 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 February 2022 - 12:45

Paturēšu šito ideju prātā un pavasarī salīdzināšu un atskaitīšos, bet liekas mazliet savāddi - es domāju ka šādā situācijā parasts vadības bloks juktu prātā, jo uz benzīna viss ir normāli  :nez: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5209 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1075 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 February 2022 - 15:30

Nu jūk jau arī. Ar lambdu kaut kas tiek koriģēts, bet tāpat iet greizi.
Kaut kad sen skatījos, kā motoram brīvgaitā mainās STFT, un, pārslēdzot no benzīna uz gāzi, tas mainijās par padsmit pricentiem (tikai vairs neatceros, uz kuru pusi). Pārslēdzot atpakļ uz benzīnu, viss gāja atpakaļ. Varbūt reduktora spiediens bija par mazu (balons gāja uz beigām), bet nu reti kurš prot to visu salāgot un pareizi saregulēt.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5210 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 17 February 2022 - 19:14

Spiedienam to nevajadzētu ietekmēt - priekš tam ir gāzes vadības bloks lai kompensētu. Un šī iemesla dēļ es mehāniski spiedienu necelšu, jo tas visdrīzāk novedīs pie tā ka gāzes vadības bloks samazinās sprauslu atvēruma laikus un gala iznākums būs tas pats :D Uz priekšdienām laikam būs vemsim priekš gāzes regulējuma jāievieš potenciometrs ar kuru pielikt degmaisījumu kādu 10% robežās lai nav procesoram atmiņa jādeldē... :hihi:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5211 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 March 2022 - 22:46

Sekojošs jautājiens. Tātad, golfā plānojas ielikt G60 motoru - pieņemu ka tur būs kādi 170 zirguspēki pie 0,7 bāru pūtiena. Šobrīd golfā ir Shark 1200 reduktors, sagaidāms ka tas būs par īsu. Vai ir kāds iemesls kāpēc vajadzētu iet uz Turbot 1200 un nevis Shark 1500?


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5212 Gincha5000

Gincha5000
  • Lietotājs
  • 369 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dunte

Pievienots 25 March 2022 - 11:58

Nūū, diez vai - lai arī noviržu daudzums no ideālā degmaisījuma droši vien ir atkarīgs no inženieru izdomas, prasībām pēc motora atsaucības [fun fact - pēc kaspicha rakstītā sanāk ka BMW N53 motoram viena no atšķirībām ir tāda ka "2,5" versija darbojas ar pareizu vai liesu degmaisījumu kamēr "3.0" versijai ir arī trekninājumi] un nepieciešamības ierakstīties atgāzu normās. Lūk šitā izskatās mana golfa vemša benzīna Lambda Target karte - nu vai varbūt izskatījās; bilde ir 3 gadus veca, es droši vien esmu to pamainījis [EDIT: jā, esmu gan pamainījis, kopš man ir motors ar 60-2 impulsratu un pareizu iesmidzes secību, šis tas ir paliesināts], un gāzes regulējumam attiecīgās kartes ir ar mazākiem trekninājumiem - motoram kurš nav apgrūtināts ar katalizatoru un nepieciešamību ierakstīties šaurās atgāzu normās :crazy:
 
https://content5-foto.inbox.lv/albums/m/...


Sveiks, varbū vari pastāstīt kāpēc m54b30 slāpst brīvgaitā ar gazi? Respektīvi pie luksafora pieripojot noslāpst. Vadība stag 360 tiko barakudas uzliku. Gaidā iet patīkami :) tik ar to brīvgaitu netieku skaidrībā, sāk kaitināt. Cerams nenošausiet par m54

#5213 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 853 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Arhitektūra - projektēšana, quattro, industriālas lampas un dzelži.

Pievienots 28 March 2022 - 13:33

kāds nav saskāries ka Zenit Pro gļuko - uz zemiem apriezieniem dazkart atsledz cilindu (gan benzins, gan gaze)?

Zenit Pro jaunaka tipa kur nav leilei releji.

ja brauc 2k un vairak neka nezud, ka iemet neitralaja ta atsledzas, vai ari stavot korki vnk.

palaizot cilindra forsunku pa taisno no ECU nevis LPG iet benzins.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5214 Pjotrs

Pjotrs
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garciems
  • Intereses:C5

Pievienots 07 April 2022 - 18:52

Kādā secībā tiek pie legāli uzstādīta propāna? Veicu pārbūvi, rakstu projektu pēc csdd parauga(trešās kategorijas pārbūve), agregātu numuru salīdzināšana un viss? Vajadzīga tehniskā ekspertīze? Parprasīs tehnisko dokumentāciju uzstādītajiem agregātiem?



#5215 Kasparst1

Kasparst1
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 13 April 2022 - 16:50

Sveiki tika uzstādīta gāzes iekārta Stag4 plus mašīna audi 80b4 1.6 74kw, bet pārslēdzoties uz gāzi brīvgaitā bubina itkā neietu viens cilindrs. Tika nomainītas sveces, sveču vadi, dalītaja vāciņš, rotors, bet bubina tāpat, kad kalibrē gāzi slāpst nost! Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu. Gā
Sveiki tika uzstādīta gāzes iekārta Stag4 plus mašīna audi 80b4 1.6 74kw, bet pārslēdzoties uz gāzi brīvgaitā bubina itkā neietu viens cilindrs. Tika nomainītas sveces, sveču vadi, dalītaja vāciņš, rotors, bet bubina tāpat, kad kalibrē gāzi slāpst nost! Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu.
Sveiki tika uzstādīta gāzes iekārta Stag4 plus mašīna audi 80b4 1.6 74kw, bet pārslēdzoties uz gāzi brīvgaitā bubina itkā neietu viens cilindrs. Tika nomainītas sveces, sveču vadi, dalītaja vāciņš, rotors, bet bubina tāpat, kad kalibrē gāzi slāpst nost! Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu.
Sveiki tika uzstādīta gāzes iekārta Stag4 pluss mašīna audi 80b4 1.6 74kw, bet pārslēdzoties uz gāzi brīvgaitā bubina itkā neietu viens cilindrs. Tika nomainītas sveces, sveču vadi, dalītaja vāciņš, rotors, bet bubina tāpat, kad kalibrē gāzi slāpst nost! Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)