Mļin, es pat nezinu, kā paprasīt gūglei par šo...


Pievienots 03 March 2011 - 11:15
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 03 March 2011 - 11:30
Vot, tas i sūdīgi; es ar par to domāju.. Pavisam noteikti ir mainīgie parametri, jo tie bloki ir universāli. A tu točna zini, ka nevar atrast bloku pinoutus un programmēšanas softus, zinot kompja ražotāju/ modeli/ sērijas numuru?
Mļin, es pat nezinu, kā paprasīt gūglei par šo... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā lai nodefinē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 03 March 2011 - 12:37
--
Pievienots 03 March 2011 - 12:42
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 03 March 2011 - 12:49
Pievienots 03 March 2011 - 12:57
Shitais baigi labs. Es domaju, ka man nebuutu probleemu taadu vadiibu uzlodeet un uzprogrammet.
Labak pasaki cik sarezgits tas algoritms bija? vai arii tabulas ar definetam vertibaam?
treknumu ar lambdu nosaka, kaa tu parejos parametrus izmantoji?
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 03 March 2011 - 13:02
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 03 March 2011 - 13:07
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 03 March 2011 - 13:11
Pievienots 03 March 2011 - 13:10
Un no kā tad gāzes ECU ņem info soļu motora darbināšanai? Un pastāsti par enter, foruma kods līks laikam.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 03 March 2011 - 13:12
Pievienots 03 March 2011 - 13:16
Btw, ja taisies būvēt, uz kāda proča taisies to verķi būvēt, ja nav noslēpums? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
--
Pievienots 03 March 2011 - 13:38
es ar Microchip njemos..
pedejais ir PIC18F4550
ar iebuveetu usb.
Tabulu obligaati vajag? Izrēķināt pēc algoritma viņš nepaspēs?
No kurienes tu tas tabulas njeemi? vai pats kā rēķināji?
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 04 March 2011 - 00:26
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 04 March 2011 - 07:20
Pievienots 04 March 2011 - 09:11
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 04 March 2011 - 09:48
Nu tak nomierinieties!Tur principā tiek vilkta jauna gāzes maģistrāle un Tev ir alternatīva benzīnam, turklāt visu laiku vari kurināt uz gāzi un iestatījumi ir fleksiblāki un mazāk izkropļoti, kas nzoīmē, ka ir iespējams pat jaudas pieaugums un patēriņa samazinājums, ja viss pareizi saregulēts, jo gāzei ir lielāks oktānskaitlis. Pašreiz tikai jāizpēta LT, kas tur notiek, lai nesanāk, ka piečakarē un uzliek sekvenciālo.....
Pievienots 04 March 2011 - 11:58
Pievienots 04 March 2011 - 12:26
GintK, arī tad, ja paregulē agrāku aizdedzi nebūs augstākas performances?
Vismaz psoholoģiski šķiet, ka ar "kolhoza" (tvaika fāzes šļirci) sistēmu pēc aizdedzes leņķa korekcijas gāzei, labāk spiež pa muguru kā ar benzīnu, vismaz līdz kādiem 4000 rpm. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 04 March 2011 - 12:29
Pievienots 04 March 2011 - 12:33
Varbūt mazliet būs, bet benzīnu nepārspēt. Protams, ja nav runa par nosprāgušu benzīna šprici...GintK, arī tad, ja paregulē agrāku aizdedzi nebūs augstākas performances?
Vismaz psoholoģiski šķiet, ka ar "kolhoza" (tvaika fāzes šļirci) sistēmu pēc aizdedzes leņķa korekcijas gāzei, labāk spiež pa muguru kā ar benzīnu, vismaz līdz kādiem 4000 rpm. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 04 March 2011 - 14:59
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 04 March 2011 - 15:01
Pievienots 04 March 2011 - 15:16
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 04 March 2011 - 15:23
Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.
Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!
Pievienots 04 March 2011 - 15:47
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 04 March 2011 - 18:24
Nepilnīgi! Auto uz priekšu dzen nevis sadegšanas enerģija, bet spēks kurš rodas no sadegšnas enerģijas, un tā attiecību pret sadegšanas enerģiju nosaka dzinēja lietderības koeficients. Oktānskaitlis lielā mērā ierobežo arī maksimala lietderības koeficienta sasniegšanu, tātad, ja mums ir augsts, oktānskaitlis, piemērots dzinējs (ar augstu KP), tad teorētiski mēs varam iegūt lielāku spēku, tikai pateicoties lielākam lietderības koeficientam.Varbūt mazliet būs, bet benzīnu nepārspēt. Protams, ja nav runa par nosprāgušu benzīna šprici...
Jāsaprot, ka ne oktānskaitlis dzen uz priekšu autiņu, bet sadegšanas enerģija. Gāzē tās ir mazāk pie stehiometriska degmaisījuma.
Oktānskaitlis ir kā ierobežojošais faktors, vai šo enerģiju varēs vai nevarēs pilnvērtīgi izmantot.
GZ topikā ir jaudas izdruka benzīns vs gāze. Bez aizdedzes korekcijas.
Pievienots 04 March 2011 - 18:33
Šo rakstu rediģēja orttauq: 04 March 2011 - 18:38
Pievienots 04 March 2011 - 18:53
Pievienots 04 March 2011 - 19:02
Pievienots 08 March 2011 - 15:12
Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hpaudi coupe 20v quattroACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ
Pievienots 12 March 2011 - 22:32
Labi, viss i fignja... Es te par tālu fantazēju par to otro paaudzi... Tas var pagaidīt; ir svarīgāks uzdevums.
Manam gāzes balonam uzpildei oriģināli nāk gumijas šļūtene ar nestandarta uzgali, tāpēc katrreiz uzpildoties jāskrūvē iekšā pāreja, kas mīl ik pareizei pašņācēties garām... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vajag to gumijas šļūteni nahrenizēt, un ielikt kapara, ar standarta uzpildes uzgali. Uzgalis jau ir, vajag cauruli un pāreju, lai var pieskrūvēt kaparnieci pie balona lielā štucera, sk. bildi:
http://content22-foto.inbox.lv/albums155...
1) cik garu vajag nez to cauruli?
2) Cik vispār maksā tādas caurules?
3) kur dabūt to pāreju? Zinu, ka ir nopērkamas gatavas, bet kur?
Varbūt biedrim Soldier ir kāds komentārs? Vai vēl kādam?
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)