Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#451 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 01 March 2011 - 12:38

aizbrauc uz Jēkabpili, apskaties uz gāzes cenu Statoilā, un privātajā, pāri ielai http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

sen neesu bijis bet kadreiz starpiiba bija ~5sant :D

--


#452 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 March 2011 - 13:55

Rīga lētākais Lukoil automats ir Satekles ielā. Droši vien tāpēc, ka pretī ir Statoils, bikiņ tālāk Neste un Trests. Šodien bija 0.867, ar Maxima paldies karti 0.847. Statoiliā bija 0.884.

Par "maisītajiem" visi klusē ka partizāni, vai ir kāda informācija un vai pieredze par šķidras gāzes iesmidzināšanu?
tavaskana.lv yoursound.lv

#453 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 01 March 2011 - 14:40

Es jau arī mēģināju noskaidrot par šķidro gāzes iesmidzināšanu - var apskatīties vialle mājas lapā. Bet LV neviens ar to, cik interesējos, nenodarbojas. Tuvākais ir LT.

#454 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 March 2011 - 15:24

Par "maisītajiem" visi klusē ka partizāni, vai ir kāda informācija un vai pieredze par šķidras gāzes iesmidzināšanu?

Nevar jau saprast, ko tu gribi zināt... :crazy: Ja tu domā par LPI, tad tur maisītāju nav. Ja tu prasi gan par maisītājiem, gan par LPI, tad:
1) kas tur ko štukot par maisītāju? Nopērc atbilstošu maisītāju savam auto un viss.
2) Pieredze par LPI būs ļoti maz cilvēkiem Latvijā. Vari mēģināt pačatot citu valstu forumos, moš uzzināsi, ko vajag. Es personīgi, ja gribētu tādu uzstādīt, tad nopirktu komplektu un uzstādītu pats, nemaz negaidot uz gāzes kantoru progresu šajā jomā.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#455 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3118 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 01 March 2011 - 15:59

eEE .Kam ir COLTEC smidzinātāji gāzei. Kā arī divvirzienu dozēšanas servomotoriņš. Izdomāju reanimēt veco iekārtu zb benzīna cenas jau un vēl celt sola. :crazy:

#456 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 March 2011 - 16:06

Tev tak dīzelis ir, vai tad nē? :svilpo:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#457 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 01 March 2011 - 16:59

eEE .Kam ir COLTEC smidzinātāji gāzei. Kā arī divvirzienu dozēšanas servomotoriņš. Izdomāju reanimēt veco iekārtu zb benzīna cenas jau un vēl celt sola. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

vai tad tu agrāk nebiji simtprocentīgs gāzes nīdējs?
A90TQ

#458 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 March 2011 - 17:21

Tev tak dīzelis ir, vai tad nē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

S4 TDI projektiņš pārdots :(
Iegūts jauns Audi - A4 1.8T Quattro. Pašlaik notiek Refresh

#459 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 March 2011 - 21:03

Tā, šodien pusi dienas ziedoju eksperimentiem ar dzeses sistēmu...

Tika notestēts vēlviens termostats, ko atradu savos krājumos- atvēršanās temperatūra 82 grādi, aizvēršanās temperatūra- ~75 grādi. Šis nu tiešām ir sūdīgs termoss.. :crazy:

Tātad, man ir trīs termostati. Visi trīs Wahler. Visi uz 87 grādiem. Visus pavirināju ar lodāmura palīdzību (lai visu varētu labi redzēt). Konstatēju, ka visi (lielākā vai mazākā mērā veras šķībi.. Tad jau jāsāk domāt- vai nu tā ir jābūt (domāju, ka diezvai), vai nu tagad visi Wahleri ir mēsli.. Kurš variants ticamāks? :crazy:

Ieliku vislabāko termosu atpakaļ. Saliku smuki un pareizi caurules pečkai un gāzes reduktoram. Tagad tas stāv paralēli pečkai. Rezultāts: pečka sāka jūtami labāk sildīt un, salonā silts paliek daudz ātrāk. Tāpat arī motors sasila bišķi ātrāk (nezinu vai objektīvi spriežu, jo bija diezgan silts dienā)un labāk, bet ne pietiekami. Turklāt, reduktors silst tāpat ļoti labi.
Secinājums: gāzes reduktora apsilde ir tomēr jāliek paralēli pečkai. Domāju, tas tāpec, ka reduktoram ir mazāka (ierobežota) caurplūde (Q), tāpēc:
1) švakāk sila pečka
2) ūdens sūkņa radītais retinājums, reduktora ierobežotās Q dēļ, pieauga. Savukārt, tādēļ termostata telpā vairāk tika piesūkts karstais šķidrums no by-pass vārsta. Karstais šķidrums uzsildīja termostata kātu un tas vairāk stāvēja pavērts, līdz ar to, necēlās motora temperatūra līdz pareizajai.
Tāda ir mana teorija. :)

Atkal izrāvu termostatu ārā (labi, ka šim motoram tas ir tik viegli). Sekoju savai augstākminētajai teorijai par karsto ūdeni no by-pass vārsta. Lai samazinātu termostata sildīšanu, samazināju by-pass vārsta gājienu. Oriģinālais gājiens ir ~8mm un to samazināju uz 6mm.
Reku jaunais mēsla wahlers:
Ievietotais attēls
Un, reku, uzlodēts divu milimetru pagarinājums:
Ievietotais attēls

Vot, tagad silst labi! Protams, redzēs, kas būs aukstumā, bet tagad bija tīri ok! Arī braucot uz 100km/h, temperatūra bija konstanta.

Un vēl bija problēma, ka meloja t devējs. Rādīja par 5 grādi mazāk, nekā vajadzētu. Mājās bija cits devējs, bet tam bija problēma- kad rādīja, kad nē. Izjaucu un apskatot ar lupu to visu, atradu divus "aukstos lodējumus" devēja līdzsvarošanas shēmā. Pārlodēju visus un saliku- tagad rāda visus 90 grādus, bet pie ~93 grādiem slēdzas iekšā karlsons, tātad, viss ir štokos. Pagaidām.... Vēl pabraukās un tad redzēs vai kāda šaize neizlīdīs ārā... :crazy: Bet pagaidām esmu apmierināts un atvēru alu... :crazy:

Šo rakstu rediģēja axel182: 01 March 2011 - 21:07

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#460 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 02 March 2011 - 01:12

O! Malacis, paldies par termostatu lekciju! Šito vajag uz FAQ! Taisnība, jautaju nepareizi. Interesē, kāpēc priekš AUDI ovālajām droselēm "paredzētajiem" maisītajiem ir tāda kā lode/sfēra pa vidu. Piekrītu. Vienam otram kantorim vajadzēu vēl iemācīties hamutus savilkt.. Kāda šķidrās gāzes iesmidzes draudzība ar mīnusiem °C?
tavaskana.lv yoursound.lv

#461 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 01:48

Par lodi jau rakstīju vienu vai divas lapas atpakaļ šinī pat topikā.

Ar LPI sistēmu var brīvi darbināt auto arī mīnusos, jo, atšķirībā no pārējām iekārtām, tai nevajag iztvaicēt gāzi.

Man te pirms gulētiešanas radās jautājums.. Vai es savam cigāram gāzes iekārtas pirmo paaudzi varu nomainīt pret otro? Respektīvi, uzlikt elektronisko vadību? Cik zinu, tad vajag kompi, soļu motoru, laikam zondes emulatoru un diemžēl jāpārveido droseles bloks, lai tas būtu aprīkots ar droseles stāvokļa potenciometru. Cik pavirši ieskatījos gūglē, tur kaut kas bija minēts par sprauslu emulatoriem, tad jau sanāk, ka manam nemaz neuzlikt..?
Pagaidām esmu apmierināts ar šo pašu iekārtu, tikai filozofēju.. :happy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#462 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 March 2011 - 11:33

Gaidu to brīdi, kad LV sāks piedāvāt LPI vai arī būs jābrauc pie braļukām, kur tas jau iet pilnā sparā un cenas, cik palasījos ir tādas pašas varbūt malziet augstākas, ja te liktu iesmidziniāšanu uz iztvaicētu gāzi.

#463 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 11:44

Brauc vien pie brāļukām, Latvijā vēljoprojām "vislielākais tehnoloģiju sasniegums" skaitās iztvaicētas gāzes šprice... :hihi:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#464 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 02 March 2011 - 11:48

ar ko tā skidrā gāzes iesmidzināšana labāka? par 1 litru uz 100km ekonomija nekā ar sekvenciālo tvaiku sprici?
Audi 200TQ

#465 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 11:50

ar ko tā skidrā gāzes iesmidzināšana labāka? par 1 litru uz 100km ekonomija nekā ar sekvenciālo tvaiku sprici?

Nav nepieciešama uzsildīšana ar benzīnu.Jauda un patēriņš esot tāds pats kā benzīnam.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#466 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 March 2011 - 13:01

Nav nepieciešama uzsildīšana ar benzīnu.Jauda un patēriņš esot tāds pats kā benzīnam.


Tur principā tiek vilkta jauna gāzes maģistrāle un Tev ir alternatīva benzīnam, turklāt visu laiku vari kurināt uz gāzi un iestatījumi ir fleksiblāki un mazāk izkropļoti, kas nzoīmē, ka ir iespējams pat jaudas pieaugums un patēriņa samazinājums, ja viss pareizi saregulēts, jo gāzei ir lielāks oktānskaitlis. Pašreiz tikai jāizpēta LT, kas tur notiek, lai nesanāk, ka piečakarē un uzliek sekvenciālo.....

Šo rakstu rediģēja wiks: 02 March 2011 - 13:03


#467 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 13:10

To jau uzreiz var redzēt un uzreiz protestēt, ja kaut kas ne tā... :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#468 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 02 March 2011 - 13:12

Man te pirms gulētiešanas radās jautājums.. Vai es savam cigāram gāzes iekārtas pirmo paaudzi varu nomainīt pret otro? Respektīvi, uzlikt elektronisko vadību? Cik zinu, tad vajag kompi, soļu motoru, laikam zondes emulatoru un diemžēl jāpārveido droseles bloks, lai tas būtu aprīkots ar droseles stāvokļa potenciometru. Cik pavirši ieskatījos gūglē, tur kaut kas bija minēts par sprauslu emulatoriem, tad jau sanāk, ka manam nemaz neuzlikt..?
Pagaidām esmu apmierināts ar šo pašu iekārtu, tikai filozofēju.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


man arii interesee shaads jautaajums :)
ar 2. paaudzi ir domaata gaze ar el. vadibu bet, ta vel nav ar sprauslaam ja?

--


#469 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 13:15

Nav.. Tai vienīgais izpildmehānisms ir servomotoriņš gāzes šļaukā, parastās skrūves droseles vietā.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#470 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 02 March 2011 - 13:17

un kaadus devejus lieto? lambdu? temp? ko vel?

--


#471 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 13:29

Gāzes kompim vajag lambdu, tosola t devēju, dzinēja apgriezienu skaita impulsu un droseļvārsta pozicionieri (nevis gala slēdžus, bet potenciometru).
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#472 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 02 March 2011 - 13:46

Reali tiek treknums reguleets?
Ar reduktoru to dara vakuums no kolektora ja?

--


#473 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 13:51

Principā, jā. Kompis ar servomotoriņa palīdzību visu laiku mēģina ieregulēt stehiometrisku degmaisījumu. Tas, savukārt, palielina ekonomiskumu (protams, reduktoram pašam vienalga jābūt pareizi noregulētam), uzlabo atgāzu sastāvu un samazina blīkšķu iespēju kolektorā.
Gribētos tādu uzlikt, pamēģināt, bet nav īsti saprašanas, kur tos štruntus meklēt un cik tas maksātu. Domāju, tāpat padārgi, tāpēc jāpaskatās, joka pēc, lietoti tie štrunti.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#474 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 March 2011 - 14:18

Kā es kā nespeciālsits varu pateikt, ka man ir uzstādīts LPI nevis mūsu 4 paaudze?

#475 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 15:26

Kaut vai ar to, ka nav reduktora. :) Varbūt vēl kaut kā var pateikt, bet es jau pats arī nezinu, neesmu speciālists..

Reku, interesanta lasāmviela: Vialle LPI manuālis.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#476 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 02 March 2011 - 15:48

Tur principā tiek vilkta jauna gāzes maģistrāle un Tev ir alternatīva benzīnam, turklāt visu laiku vari kurināt uz gāzi un iestatījumi ir fleksiblāki un mazāk izkropļoti, kas nzoīmē, ka ir iespējams pat jaudas pieaugums un patēriņa samazinājums, ja viss pareizi saregulēts, jo gāzei ir lielāks oktānskaitlis. Pašreiz tikai jāizpēta LT, kas tur notiek, lai nesanāk, ka piečakarē un uzliek sekvenciālo.....

Ok oktāns ir lielāks, bet siltumatdeve krietni mazāka nekā benzīnam. Itkā logiski spriežot jauda nevar būt tāda pat uz to pašu patēriņu! :D Ar gāzi var palielināt jaudu palielinot padevi, fizikas likumus ar "kruto" gāzes sļirci neapgāzīsi.. :crazy:

Šo rakstu rediģēja Bankijs: 02 March 2011 - 15:49

Audi 200TQ

#477 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 March 2011 - 19:53

Teorētiski var, ja optimizē aizdedzes apsteidzes leņķi un iesmidzināšanas momentus...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#478 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 10:42

man arii interesee shaads jautaajums http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ar 2. paaudzi ir domaata gaze ar el. vadibu bet, ta vel nav ar sprauslaam ja?


Es kkādu pusgadu atpakaļ savējo AAH pārbūvēju no 1. paaudzes uz 2. Principā kas tika izdarīts:
1. "Parastā" grozāmā dozatora vietā ielikts soļmotorīša vadīts. Viņi nāk, kā man izskatās, pa lielam vienādi, var dabūt šrotā pa piecīti.
2. Savilkta kaudze vadu pie oriģinālās pravodkas - tahometra, lambda, tps, un, principā, man sagribējās un pievilku arī spidometra un MAFa. Nekādu "emulatori" un citi nezinkas taisīti netika, ja nav problēmu ar 1. paaudzi, tad pārejot uz 2. pēc tiem sū nav vajadzības.
3. Uzlodēts visai vienkāršs vadības bloks (visu mega vienkāršojot - atmega328p + l298n + kaudze sīku analogo gabaliņu + barošanas shēma no MS1 :).
4. Uzrakstīta firmwāre, kas pēc visa 2. punktā minētā pēc tabuliņām un aprēķiniem regulē to vārstu, cenšoties turēt ne-trekno (gāze no viegla liesā tik ļoti nebīstas).
5. Nobrauktas apmēram 10 štukas, izdarīti secinājumi:

a ) Var pabraukt pat ar reduktoru, kam jau 5 gadus nav mainīts remkomplekts un kas iepriekš uzvedās kā stulbs
b ) Patēriņš no 14-15l/100km un PUSLĪDZ normālas gaitas (pie apakšām rīstījās un turēja treknu, virs 2k aizgāja megaliesajā) nokrita uz 10-11l/100km un izdevās piespiest arī normāli braukt. Pie apakšām kustēja gandrīz dīzelīgi :)
c ) Pēc katras reduktora regulēšanas jāpiedzen arī vadības bloka programmējums, jo mainās plūsmas - pirms 2 nedēļām apmainīju reduktoru, membrānas izdomāja saplīst no vecuma (beidzot!) :D. Pašlaik braucu atkal ar rokas regulējumu, tagad jau braukt tā liekas pretīgi, bet saregulēt nav laika :sorry:

Šo rakstu rediģēja wraith: 03 March 2011 - 10:43

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#479 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 March 2011 - 10:50

Nu, labi, tu, elektrocilvēk... :blink: :lol: Viss ir forši, bet es personīgi neprotu uzlodēt neko sarežģītāku par divu vadu savienojumu un programmēt arī nemāku.. :sorry:
Saki, ka elektriskais dozators ap piecīti iet, ja? Nu, tad man vēl jāatrod ECU un TPS...

Šo rakstu rediģēja axel182: 03 March 2011 - 10:51

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#480 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 11:09

Nu, labi, tu, elektrocilvēk... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Viss ir forši, bet es personīgi neprotu uzlodēt neko sarežģītāku par divu vadu savienojumu un programmēt arī nemāku.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Saki, ka elektriskais dozators ap piecīti iet, ja? Nu, tad man vēl jāatrod ECU un TPS...


Ja kas, izstrādes ietvaros bija doma iepirkt kādu oriģinālo, pa 10-20 latiem (atkarībā no šrota un aparāta) arī tos šrotos varēja dabūt. Es gan to domu beigās atmetu - nekur jau nav normālu aprakstu, kas pie kā jāslēdz, resp. štekeru izvietojums nekur nav apzīmēts, un kā tu to draņķi saprogrammēsi, ne softas ne parametru apraksta mums jau nav un viņam jebkurā gadījumā kaut kādi mainīgie parametri tiek piedzīti, līdz ar to man tas neko nedotu :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)