Nu, nu, veči.. esat te mazliet paplūkušies... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Lielāka vai mazāka daļa it kā pareizas loģikas ir katram imho...
Man tagad vēljoprojām trubas ir kā manas bildes pirmajā attēlā. Reduktors silst lieliski. Šķiet, tā arī jābūt- viss karstums no motora skrien cauri reduktoram uzreiz un tālāk uz pečku. Liekas, baigi labi.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Tikai nedomājam, ka es tagad kādu apstrīdu. Nav sanācis laiks salikt tās caurules pareizi (tās salikšu). Tāpat arī nav sanācis laiks pamēģināt nomainīt termostatu.
Tad, lūk, jautājums: vai mans nepareizi (kā jau noskaidrojām) pieslēgtais reduktors varētu būt par iemeslu tam, ka ļoti sūdīgi silst dzinējs? Dzinējs uzsilst pa šosi braucot līdz 65 grādiem. Pilsētā var dabūt arī 90 grādus, bet šajā salā pat pilsētā nesilst.
Liekas, ka tāda lieta sākās tad, kad saliku apsildi reduktoram. Var jau būt sakritība, ka tajā pat momentā nomira termostats.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Slinkums un arī nav laika pamēģināt noņemt apsildi reduktoram un pamēģināt vai silst labāk.
Man jau liekas, ka diezvai... drīzāk, ja reduktoram būtu nepietiekama Q, tad motors karstu, nevis nesiltu.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ir update... Tikko samainīju termostatu; sukuči gandrīz čiriku par wahleri noplēsa, labāk no Mišas būtu ņēmis.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vroģe silst bišķi labāk, bet.... Braukājot pa pilsētu uzsilst ~85 grādi. Bet ārpus apdzīvotas vietas tāpat pakrītas uz kādiem 70 grādiem.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ārā tikai -12 grādi. Sanāk, ka tomēr reduktors noņem daudz siltuma nost, stāvēdams virknē pečkai. Cita izskaidrojuma nav.
Tā, beidzot tiku pie mazliet brīvāka laika..

Taisīšu eksperimentus, lai pārbaudītu vai motors nesilst reduktora vai termostata dēļ.
Pirmais eksperiments bija no rīta, paralēli omletes cepšanai vārīt katliņā veco termostatu.
Lūk, rezultāti:
1) Atvēršanās sākuma temperatūra ~85 grādi
2) Atvēršanās beigu temperatūra ~97 grādi
3) Pilnīgas aizvēršanās temperatūra ~78 grādi
4) By-pass vārsts: A=25mm, B=35mm
Attālumi fiksēti ar bīdmēru; temperatūra- ar diviem spirta termometriem.
Secinājumi: atvēršanās temperatūras gandrīz atbilst dokumentācijā minētajām. Savukārt, starp atvēršanās un aizvēršanās temperatūrām pastāv visai liela histerēze; kāpēc, nez, tā? Protams, mērījumi nevar būt pilnīgi adekvāti, jo mājas apstākļos nevar noimitēt spiedienus, kas ir reāli konkrētā motora dzeses sistēmā. By- pass vārsta pārvietojums ļoti labs; minimālais pārvietojums 8mm, šeit- 10mm.
Vēlāk tiks ņemts ārā jaunais termostats un līdzīgi notestēts.