Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#361 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 13 February 2011 - 17:31

dod to, ka plastmassas biezhi luuzt :svilpo:
A200TQ

#362 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 13 February 2011 - 17:48

Nu pareizi, radiatorus tak vajag vismaz reizi gadā mainīt, jo tie arī bieži salūzt, gali tak no plastmasas :crazy:

Saliec trubas normāli lai nerodas nevajadzīgi spriegumi un aizmirsti.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#363 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 13 February 2011 - 18:16

parasti plīst gāzinieku liktās šlaukas līdz reduktora apsildei, tos slauku gabalus labāk nomainīt pret original slauku gabaliem no srota, ar tiem visiem savienojumiem ir jābūt uzmanīgiem, pārāk stipri savilts savienojums arī var plīst :D
Audi 200TQ

#364 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 13 February 2011 - 19:07

opaa, liek paralēli un abās pečkas trubās? Interesanti.. A vai tad nav tā, ka pazūd cirkulācija uz pečku?

Tā, paspēlējos ar paintu un uzcepu bildi:
http://content22-foto.inbox.lv/albums153...
Attēlā pa kreisi ir mans, Martiga un Rakellas variants. Bet labajā attēlā, sanāk, ir tā kā vajag?
Nu, bet ja ir otrs variants (att. pa labi), tad nebūs tā, ka viss tosols plūdīs pa reduktoru, bet līdz pečkai cirkulācijas nebūs?

vot, kur lai tādus dabon?


Otrais variants ir pareizs.
Pat nav jaadomaa, kurai pechkai iet pastaaviigi cauri un kurai truba veras ciet.
Reduktoram nepiecieshams pastaaviigs konstants siltums no motora, lai nemainiitos padotaa gaazes daudzums (tilpums) kursh peec fizikas gaazvielaam ir ljoti atkariigs no temperatuuras.
Ieliksiet virknee un katru reizi kad izmainiisiet pechkas temperatuuru - izmainiisies temperatuura reduktoraa.
Fizika.

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#365 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 13 February 2011 - 19:09

Kā gan var mainīties temperatūra virknē slēgtam pirms pečkas radiatora?
Nevis fizika bet loģiskā domāšana...

Šo rakstu rediģēja qxis: 13 February 2011 - 19:30

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA

VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80


#366 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 13 February 2011 - 19:56

Otrais variants ir pareizs.
Pat nav jaadomaa, kurai pechkai iet pastaaviigi cauri un kurai truba veras ciet.
Reduktoram nepiecieshams pastaaviigs konstants siltums no motora, lai nemainiitos padotaa gaazes daudzums (tilpums) kursh peec fizikas gaazvielaam ir ljoti atkariigs no temperatuuras.
Ieliksiet virknee un katru reizi kad izmainiisiet pechkas temperatuuru - izmainiisies temperatuura reduktoraa.
Fizika.

shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumu :crazy:
A200TQ

#367 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 13 February 2011 - 20:04

shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


b2 audi neesi redzeejis?

printeru un datortehnikas remonts


#368 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 13 February 2011 - 20:13

Tak ir tās pašas santehnikas kapara jau gatavi trejgabali dažādi izmēri 12,15,18 mm. Samēri kādu vajag un uz bodi prom http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nu maksā aptuveni līdz latam gabalā...


gatavie kaparnieki ir par iisu - paarbaudiits! baigais gemarojs vinjus tur likt, tapec ari nomaniju pret to plastmasu!
pashiem gaaziniekiem ir aluminija vinji! iebrauciet kadaa gazes kantori un noperciet! :cool2:

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#369 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 13 February 2011 - 20:21

b2 audi neesi redzeejis?

esmu, tur taa pati hernja ar kranu. zhigulis bija mineets lielakam dramatiskumam :D
A200TQ

#370 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 13 February 2011 - 20:24

nu man shkjiet, ka visiem bmw ir kraani (pechaam protams :D )
un audi ar klimatkontroli ar ir kraans

printeru un datortehnikas remonts


#371 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 13 February 2011 - 20:40

Vienīgi klimatam tas krāns ir domāts atvērt/aizvērt nevis regulēt.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#372 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 13 February 2011 - 21:06

shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


nesuudzos par savu fiziku. esmu beidzis fiz-matus.

1) kaapeec shaadaa veidaa kaut kam ir jaaatnjem siltums - Tavaa gadiijumaa salona pechkai?
2) ja Tavs salona pechkas radiators saaks aizdambeeties vasaraa, kad Tu to nemaniisi.. ko tad? vieniigais ko Tu pamaniisi, ka kaut kas nav ok braucot "ar gaazi"..
3) kaapeec vispaar shaadi elementi jaalaizh virknee?? Tad liekam visu virknee!!! Spuldzes, radio, apsildaamos kreeslus... ar motora elektroniku. Buus vienkaarshaak! :D

Kā gan var mainīties temperatūra virknē slēgtam pirms pečkas radiatora?
Nevis fizika bet loģiskā domāšana...


Man gan shkjiet, ka auto mezgli darbojas pamatojoties uz fiziku ne uz logjiku. Logjika (un fizika) ir vajadziiga meistaram, kursh vinju peec tam labos.

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#373 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 13 February 2011 - 21:35

Vienīgi klimatam tas krāns ir domāts atvērt/aizvērt nevis regulēt.

po
tak izsleedzot siltumu, tas kraans aizveras, vai nee?
tad ar benziinu jaabrauc?

printeru un datortehnikas remonts


#374 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 13 February 2011 - 22:16

Eu, tu gadijumā nedzīvo Anglijā?
Tur ļautiņi arī īpaši neizceļas ar loģisko domāšanu....

1) Tāpēc ka atsevišķos auto salona siltumu regulē ar dzesēšanas šķidruma padevi
2) Kas mainās pečkas radiatoram vasarā un ziemā?? (mainās tikai tiem auto kuriem siltumu regulē kā minēts 1 punktā, jo tiem parasti vasarā pečkas radiators ir noslēgts)
3) Uz šo pat atbildēt nav ko...

Nav brīnums ka Latvija ripo auzās ja jau fiz-matus beidz ar šādām zināšanām.

Sorry citiem par agresīvu atbildi.

Šo rakstu rediģēja qxis: 13 February 2011 - 23:25

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA

VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80


#375 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 14 February 2011 - 00:09

Ko jūs ņemās? Gāzes reduktoram vienmēr jābūt pieslēgtam paralēli + padeves truba pie augšējā gala vai tuvākā un izejošais vienmēr apakšējais vai tālākais. Minat ko gribat,bet skaidrs ka ik vienam autiņam vai nu meh. krāns vai elektro vai vakuuma vadības noslēgs cirkulāciju un padeve tiks pārtraukta. Nav teiks ka reduktors nebūs silts,bet noteikti tas nebūs visus 90 gr. Līdz ar to jārēķinās ka gāze netiks pienācīgi iztvaikota. Par to liecinās patēriņš un iespējams kāds plaukšķis vai nepatīkama gāzes smaka
Saab 9-5 AERO

#376 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 14 February 2011 - 00:54

Eu, tu gadijumā nedzīvo Anglijā?
Tur ļautiņi arī īpaši neizceļas ar loģisko domāšanu....

1) Tāpēc ka atsevišķos auto salona siltumu regulē ar dzesēšanas šķidruma padevi
2) Kas mainās pečkas radiatoram vasarā un ziemā?? (mainās tikai tiem auto kuriem siltumu regulē kā minēts 1 punktā, jo tiem parasti vasarā pečkas radiators ir noslēgts)
3) Uz šo pat atbildēt nav ko...

Nav brīnums ka Latvija ripo auzās ja jau fiz-matus beidz ar šādām zināšanām.

Sorry citiem par agresīvu atbildi.


Paklausies, taa Tu savus ciema chaljus vari saukt uz - eu tu!
Jaa, ja maaki lasiit, tad izlasiisi, ka dziivoju Londonaa. Nu un pastaasti mums visiem, kaadas maaciibu iestaades Tu esi beidzis, gudriniek!

1) Tev shkjiet, ka gaazes reduktors nepanjemtu dalju paredzeetaa siltuma ja tas virknee buus pirmais?!! Tad atbildi uz jautaajumu, kaada ir gaazes reduktora funkcija!
Bet, to jau var izlasiit Hofmann civilizeeti pamatotaa atbildee.
2) Ja Tu veelreiz uzmaniigi palasiitu manu ieprieksheejo postu, tad laikam jau saprastu, KA runa ir par to - ka pechkas radiatori meedz aizdambeeties. Liidz ar to apstaasies cirkulaacija un sekas buus taadas, ka gaazes reduktors NETIKS sildiits! Ja jau Tu taads gudrinieks esi, tad sapratiisi, kaa tas ietekmees gaazes padevi.
Bet, to jau atkal var saprast - izlasot Hofmann postaa.
3) Redzi, uz 3sho punktu Tev pat nav pamatotas atbildes vai pamatota iebilduma.

Šo rakstu rediģēja Sancho: 14 February 2011 - 00:55

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#377 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 14 February 2011 - 13:33

Ko jūs ņemās? Gāzes reduktoram vienmēr jābūt pieslēgtam paralēli + padeves truba pie augšējā gala vai tuvākā un izejošais vienmēr apakšējais vai tālākais. Minat ko gribat,bet skaidrs ka ik vienam autiņam vai nu meh. krāns vai elektro vai vakuuma vadības noslēgs cirkulāciju un padeve tiks pārtraukta. Nav teiks ka reduktors nebūs silts,bet noteikti tas nebūs visus 90 gr. Līdz ar to jārēķinās ka gāze netiks pienācīgi iztvaikota. Par to liecinās patēriņš un iespējams kāds plaukšķis vai nepatīkama gāzes smaka

Neizprotu šo rakstu uz kuru atsaucas Sancho...
Nu nenoslēdz tam pašam B4 un lielam vairumam auto pilnīgi nekas ne meh ne arī elektro vai vakuuma vadība cirkulāciju!!!
Siltums salonā tiek regulēts ar Meh, vai elektriski vai vakuuma vadību, kur kustās klapītes pečkā kuras vai nu laiž gaisu salonā caur pečkas radiatoru vai apejot to tādā veidā regulējot temperatūru salonā. Respektīvi ieliekot gāzes reduktoru pirms pečkas tā darbībā nekas nemainās un tas saņemj tieši tādu pašu temperatūru kā ja būtu saslēgts paralēli. Protams ja kādam pečkas radiators jau galīgi aizaudzis tad šis nebūs pareizākais variants, bet te neiet runa par uzstādīšanu uz defektēta auto. Ja tiek lietots normāls dzesēšanas šķidrums un maiņas reizēs sistēma izskalota tad problēmām nevajadzētu rasties. Tieši pretēji - caurplūde būs labāk nodrošināta.
Es off šai tēmai, jo ja jau neaiziet tad tāpat neaizies...

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA

VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80


#378 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 14 February 2011 - 19:36

Parādi man kaut vienu auto,kuram netiek noslēgta cirkulācija caur salona radiatoru?
Saab 9-5 AERO

#379 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 February 2011 - 20:14

Parādi man kaut vienu auto,kuram netiek noslēgta cirkulācija caur salona radiatoru?

Jebkurš B3 vai B4 kam nav klimata kontrole. Turpināt?
Tu neesi no tiem, kas uzauguši ar uzskatu ka visas mašīnas projektētas pēc žiguļa? :crazy: Servisos kad jāatgaiso dzese pēc kaut kāda darba diezgan bieži var dzirdēt "ieslēdziet pečku uz pilnu" :crazy:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 14 February 2011 - 20:16

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#380 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 14 February 2011 - 20:30

Gudrie biedri, a jūs esat skatījušies, kāda reduktora apsildes lokam ir caurplūde? Vismaz manam tā ir KRIETNI zemāka kā pečkai, līdz ar to slēgt virknē ar pečku ir vienkārši neloģiski. Piedevām, tā kā reduktoram caurplūde ir mazāka, ir tikai loģiski, ka pieliekot paralēli pečkai, tas pārāk daudz siltuma "nenoslauc" jo tik un tā pečkas radiatorā cirkulē lielais vairums. Un turpinot cirkulācijas tēmu, piemēram, kkādam B2 tiešām ir pečkai krāns, kas nogriež padevi, nu a kas traucē ielikt PIRMS tā, vai jebkurā citā vietā, kur ir pastāvīga cirkulācija? Ja kas, ir arī redzēta mašīna, kurai gāzinieki vispār ir izpildījušies - reduktora apsilde iemesta virknē droseļvārsta apsildes lokam, piedevām aiz vārsta, kas tukšgaitā to noslēdz - un neko, reduktors silts, viss strādā kā vajag - tā ka šeit var ļaut vaļu fantāzijai - galvenais lai reduktors neslāpētu plūsmu uz kaut ko, kas tiešām ir jādzesē :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#381 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 14 February 2011 - 21:18

Labi-pierādīji! Teikšu īsi un atklāti-amerika ir atklāta un to darīt vairs nevajag. Ja jaslēdz paralēli,tad tā arī jādara. + jebkurā gadījumā mēs neesam šeit savākušies,lai viens otram teiktu,kurš no mums debīlāks. Ja ir tāda vēlme kādu ap.di.rst reģistrēties var 100 un vairāk saitos un čatoties kā uziet.
Saab 9-5 AERO

#382 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 17 February 2011 - 22:18

Uz krāsniņu ejošais iet caur reduktoru, tālāk "trijnieks" uz krāsniņu un trijnieks atpakaļ dzinējam kopā ar no krāsns nākošo. (Ja neder - kāpēc?)Pastāstiet par detaļu, kas dod gāzi barošanas sistēmā. To sauc par maisītāju?

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 17 February 2011 - 22:21

tavaskana.lv yoursound.lv

#383 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 17 February 2011 - 23:21

Nu, nu, veči.. esat te mazliet paplūkušies... :o Lielāka vai mazāka daļa it kā pareizas loģikas ir katram imho...
Man tagad vēljoprojām trubas ir kā manas bildes pirmajā attēlā. Reduktors silst lieliski. Šķiet, tā arī jābūt- viss karstums no motora skrien cauri reduktoram uzreiz un tālāk uz pečku. Liekas, baigi labi.... :nez:
Tikai nedomājam, ka es tagad kādu apstrīdu. Nav sanācis laiks salikt tās caurules pareizi (tās salikšu). Tāpat arī nav sanācis laiks pamēģināt nomainīt termostatu.
Tad, lūk, jautājums: vai mans nepareizi (kā jau noskaidrojām) pieslēgtais reduktors varētu būt par iemeslu tam, ka ļoti sūdīgi silst dzinējs? Dzinējs uzsilst pa šosi braucot līdz 65 grādiem. Pilsētā var dabūt arī 90 grādus, bet šajā salā pat pilsētā nesilst.
Liekas, ka tāda lieta sākās tad, kad saliku apsildi reduktoram. Var jau būt sakritība, ka tajā pat momentā nomira termostats.. :nez: Slinkums un arī nav laika pamēģināt noņemt apsildi reduktoram un pamēģināt vai silst labāk.
Man jau liekas, ka diezvai... drīzāk, ja reduktoram būtu nepietiekama Q, tad motors karstu, nevis nesiltu.. :nez:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#384 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 February 2011 - 12:30

Laiki mainās,tāpēc interesē viedoklis par šādu subjektu http://www.ss.lv/msg...i/s6/alkex.html Varbūt ir kādam personīga pieredze ar šiem dzinējiem + lpg ?

Šo rakstu rediģēja snikers: 18 February 2011 - 12:30

:oooo:

#385 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 18 February 2011 - 12:51

Laiki mainās,tāpēc interesē viedoklis par šādu subjektu http://www.ss.lv/msg...i/s6/alkex.html Varbūt ir kādam personīga pieredze ar šiem dzinējiem + lpg ?

a kas baida? ja korekti uzlikts, ies labi un maku priecees :svilpo:
A200TQ

#386 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 February 2011 - 13:03

Baida pati gāze! Nekad nekas tml. nav bijis. Saprotu,ka šajā forumā nav vērts iespringt uz tiem,kuriem gāze stāv a80 vai a100,kura vairāk neiet,nekā iet,bet gribās izlasīt kāda viedokli,kuram viņa stāv uz līdzīga dzinēja! Kā ar apkopēm?

Jaudas zudums cik noprotu normālām iekārtām nav nekāds. Pašu dzinēju gāze neietekmē?
:oooo:

#387 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 18 February 2011 - 13:08

man ir shpice. tam S6 tik uz diviem cilindriem vairaak. apkopes ik pa 20000. uz 15ls videji, filtrus pamainiit. ik pa 100000km jamaina reduktoram un sprauslaam remkomlektus. tas arii viss. smakas nedriigst buut ne grama.
A200TQ

#388 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 February 2011 - 13:23

Neatbildēji,vai gāze nesajās šo dzinēju? :) Cik vispār laba iekārta izmaksā? 800 ls? vairāk? Šis sludinājums tikai ieskatam,ja ņemtu,tad no DE atdzītu.
:oooo:

#389 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 96 raksti

Pievienots 18 February 2011 - 13:54

Pašam uz A8 ar 4.2 50k km viss ok ar dzinēju. Jaudas izmaiņas neesmu novērojis varbūt minimālas pie 6k apgriezieniem, bet nu tas tā.
Liku pāris gadus atpakaļ 700Ls. Tagad cena +- tā pati. Ar tiem uzstādītājiem gan ir kā ir slinki kā maitas. Konkrēti par AG Systems. Kamēr neiebaksti ar pirkstu tikmēr nekuja nedara. Šajā ziņā liekas, ka Heinrihs pēc saskarsmes un komentiem ir labāks.
Patēriņš tā arī ir ap 20L pilsētā.

Pārējo jau PASSATizhi pateica.

Ņem brauc un priecājies, it sevišķi tankā. :crazy:

#390 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2953 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 18 February 2011 - 13:56

da nesajaas gaaze to dzineeju! aizbrauc uz kaadu labu kanotri, kur gaazi liek iekshaa un uzprasi vechiem! 100% vinji saaks reekt par to jautajumu! zinu, ka biju ar vienu pazinu gazi kramet ieksha, sis ari to pasu uzprasij un samejo kartigi izsmeeja. vienigi, labi ka beigas apskaidroja kas un kaa! pec vinu teiktaa gaaze pat ir labaka par bendzu, jo ir augstaks oktanskaitlis, kas palielina auto jaudu, un smidzina vinju cilindraa jeelaa formaataa, nevis kaa visi domaa, taa kaa maajaa atverot gaazes pliiti

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)