

Informācija par gāzi
#361
Pievienots 13 February 2011 - 17:31

#362
Pievienots 13 February 2011 - 17:48

Saliec trubas normāli lai nerodas nevajadzīgi spriegumi un aizmirsti.
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#363
Pievienots 13 February 2011 - 18:16

#364
Pievienots 13 February 2011 - 19:07
opaa, liek paralēli un abās pečkas trubās? Interesanti.. A vai tad nav tā, ka pazūd cirkulācija uz pečku?
Tā, paspēlējos ar paintu un uzcepu bildi:
http://content22-foto.inbox.lv/albums153...
Attēlā pa kreisi ir mans, Martiga un Rakellas variants. Bet labajā attēlā, sanāk, ir tā kā vajag?
Nu, bet ja ir otrs variants (att. pa labi), tad nebūs tā, ka viss tosols plūdīs pa reduktoru, bet līdz pečkai cirkulācijas nebūs?
vot, kur lai tādus dabon?
Otrais variants ir pareizs.
Pat nav jaadomaa, kurai pechkai iet pastaaviigi cauri un kurai truba veras ciet.
Reduktoram nepiecieshams pastaaviigs konstants siltums no motora, lai nemainiitos padotaa gaazes daudzums (tilpums) kursh peec fizikas gaazvielaam ir ljoti atkariigs no temperatuuras.
Ieliksiet virknee un katru reizi kad izmainiisiet pechkas temperatuuru - izmainiisies temperatuura reduktoraa.
Fizika.
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#365
Pievienots 13 February 2011 - 19:09
Nevis fizika bet loģiskā domāšana...
Šo rakstu rediģēja qxis: 13 February 2011 - 19:30
Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 , 2.3NF 2.5TDI TTTVolvo V70 2.5TDI<p>
MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA
VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80
#366
Pievienots 13 February 2011 - 19:56
shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumuOtrais variants ir pareizs.
Pat nav jaadomaa, kurai pechkai iet pastaaviigi cauri un kurai truba veras ciet.
Reduktoram nepiecieshams pastaaviigs konstants siltums no motora, lai nemainiitos padotaa gaazes daudzums (tilpums) kursh peec fizikas gaazvielaam ir ljoti atkariigs no temperatuuras.
Ieliksiet virknee un katru reizi kad izmainiisiet pechkas temperatuuru - izmainiisies temperatuura reduktoraa.
Fizika.

#367
Pievienots 13 February 2011 - 20:04
shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
b2 audi neesi redzeejis?
printeru un datortehnikas remonts
#368
Pievienots 13 February 2011 - 20:13
Tak ir tās pašas santehnikas kapara jau gatavi trejgabali dažādi izmēri 12,15,18 mm. Samēri kādu vajag un uz bodi prom http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nu maksā aptuveni līdz latam gabalā...
gatavie kaparnieki ir par iisu - paarbaudiits! baigais gemarojs vinjus tur likt, tapec ari nomaniju pret to plastmasu!
pashiem gaaziniekiem ir aluminija vinji! iebrauciet kadaa gazes kantori un noperciet!

Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#369
Pievienots 13 February 2011 - 20:21
esmu, tur taa pati hernja ar kranu. zhigulis bija mineets lielakam dramatiskumamb2 audi neesi redzeejis?

#370
Pievienots 13 February 2011 - 20:24

un audi ar klimatkontroli ar ir kraans
printeru un datortehnikas remonts
#371
Pievienots 13 February 2011 - 20:40
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#372
Pievienots 13 February 2011 - 21:06
shitaa tava fizika darbojas uz zhigulja, kur siltumu reguleeja ar caurpludes daudzumu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
nesuudzos par savu fiziku. esmu beidzis fiz-matus.
1) kaapeec shaadaa veidaa kaut kam ir jaaatnjem siltums - Tavaa gadiijumaa salona pechkai?
2) ja Tavs salona pechkas radiators saaks aizdambeeties vasaraa, kad Tu to nemaniisi.. ko tad? vieniigais ko Tu pamaniisi, ka kaut kas nav ok braucot "ar gaazi"..
3) kaapeec vispaar shaadi elementi jaalaizh virknee?? Tad liekam visu virknee!!! Spuldzes, radio, apsildaamos kreeslus... ar motora elektroniku. Buus vienkaarshaak!

Kā gan var mainīties temperatūra virknē slēgtam pirms pečkas radiatora?
Nevis fizika bet loģiskā domāšana...
Man gan shkjiet, ka auto mezgli darbojas pamatojoties uz fiziku ne uz logjiku. Logjika (un fizika) ir vajadziiga meistaram, kursh vinju peec tam labos.
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#373
Pievienots 13 February 2011 - 21:35
poVienīgi klimatam tas krāns ir domāts atvērt/aizvērt nevis regulēt.
tak izsleedzot siltumu, tas kraans aizveras, vai nee?
tad ar benziinu jaabrauc?
printeru un datortehnikas remonts
#374
Pievienots 13 February 2011 - 22:16
Tur ļautiņi arī īpaši neizceļas ar loģisko domāšanu....
1) Tāpēc ka atsevišķos auto salona siltumu regulē ar dzesēšanas šķidruma padevi
2) Kas mainās pečkas radiatoram vasarā un ziemā?? (mainās tikai tiem auto kuriem siltumu regulē kā minēts 1 punktā, jo tiem parasti vasarā pečkas radiators ir noslēgts)
3) Uz šo pat atbildēt nav ko...
Nav brīnums ka Latvija ripo auzās ja jau fiz-matus beidz ar šādām zināšanām.
Sorry citiem par agresīvu atbildi.
Šo rakstu rediģēja qxis: 13 February 2011 - 23:25
Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 , 2.3NF 2.5TDI TTTVolvo V70 2.5TDI<p>
MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA
VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80
#375
Pievienots 14 February 2011 - 00:09
#376
Pievienots 14 February 2011 - 00:54
Eu, tu gadijumā nedzīvo Anglijā?
Tur ļautiņi arī īpaši neizceļas ar loģisko domāšanu....
1) Tāpēc ka atsevišķos auto salona siltumu regulē ar dzesēšanas šķidruma padevi
2) Kas mainās pečkas radiatoram vasarā un ziemā?? (mainās tikai tiem auto kuriem siltumu regulē kā minēts 1 punktā, jo tiem parasti vasarā pečkas radiators ir noslēgts)
3) Uz šo pat atbildēt nav ko...
Nav brīnums ka Latvija ripo auzās ja jau fiz-matus beidz ar šādām zināšanām.
Sorry citiem par agresīvu atbildi.
Paklausies, taa Tu savus ciema chaljus vari saukt uz - eu tu!
Jaa, ja maaki lasiit, tad izlasiisi, ka dziivoju Londonaa. Nu un pastaasti mums visiem, kaadas maaciibu iestaades Tu esi beidzis, gudriniek!
1) Tev shkjiet, ka gaazes reduktors nepanjemtu dalju paredzeetaa siltuma ja tas virknee buus pirmais?!! Tad atbildi uz jautaajumu, kaada ir gaazes reduktora funkcija!
Bet, to jau var izlasiit Hofmann civilizeeti pamatotaa atbildee.
2) Ja Tu veelreiz uzmaniigi palasiitu manu ieprieksheejo postu, tad laikam jau saprastu, KA runa ir par to - ka pechkas radiatori meedz aizdambeeties. Liidz ar to apstaasies cirkulaacija un sekas buus taadas, ka gaazes reduktors NETIKS sildiits! Ja jau Tu taads gudrinieks esi, tad sapratiisi, kaa tas ietekmees gaazes padevi.
Bet, to jau atkal var saprast - izlasot Hofmann postaa.
3) Redzi, uz 3sho punktu Tev pat nav pamatotas atbildes vai pamatota iebilduma.
Šo rakstu rediģēja Sancho: 14 February 2011 - 00:55
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#377
Pievienots 14 February 2011 - 13:33
Neizprotu šo rakstu uz kuru atsaucas Sancho...Ko jūs ņemās? Gāzes reduktoram vienmēr jābūt pieslēgtam paralēli + padeves truba pie augšējā gala vai tuvākā un izejošais vienmēr apakšējais vai tālākais. Minat ko gribat,bet skaidrs ka ik vienam autiņam vai nu meh. krāns vai elektro vai vakuuma vadības noslēgs cirkulāciju un padeve tiks pārtraukta. Nav teiks ka reduktors nebūs silts,bet noteikti tas nebūs visus 90 gr. Līdz ar to jārēķinās ka gāze netiks pienācīgi iztvaikota. Par to liecinās patēriņš un iespējams kāds plaukšķis vai nepatīkama gāzes smaka
Nu nenoslēdz tam pašam B4 un lielam vairumam auto pilnīgi nekas ne meh ne arī elektro vai vakuuma vadība cirkulāciju!!!
Siltums salonā tiek regulēts ar Meh, vai elektriski vai vakuuma vadību, kur kustās klapītes pečkā kuras vai nu laiž gaisu salonā caur pečkas radiatoru vai apejot to tādā veidā regulējot temperatūru salonā. Respektīvi ieliekot gāzes reduktoru pirms pečkas tā darbībā nekas nemainās un tas saņemj tieši tādu pašu temperatūru kā ja būtu saslēgts paralēli. Protams ja kādam pečkas radiators jau galīgi aizaudzis tad šis nebūs pareizākais variants, bet te neiet runa par uzstādīšanu uz defektēta auto. Ja tiek lietots normāls dzesēšanas šķidrums un maiņas reizēs sistēma izskalota tad problēmām nevajadzētu rasties. Tieši pretēji - caurplūde būs labāk nodrošināta.
Es off šai tēmai, jo ja jau neaiziet tad tāpat neaizies...
Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 , 2.3NF 2.5TDI TTTVolvo V70 2.5TDI<p>
MB CE300, BMW X5, OPEL AMPERA
VW GOLF V GTI, AUDI S6, VW MULTIVAN T4, MB 320, RENAULT ESPACE, VW GOLF 2, AUDI 80 Sport Edition, AUDI 80
#378
Pievienots 14 February 2011 - 19:36
#379
Pievienots 14 February 2011 - 20:14
Jebkurš B3 vai B4 kam nav klimata kontrole. Turpināt?Parādi man kaut vienu auto,kuram netiek noslēgta cirkulācija caur salona radiatoru?
Tu neesi no tiem, kas uzauguši ar uzskatu ka visas mašīnas projektētas pēc žiguļa?


Šo rakstu rediģēja JohnyB: 14 February 2011 - 20:16
- qxis atbalsta
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#380
Pievienots 14 February 2011 - 20:30

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#381
Pievienots 14 February 2011 - 21:18
- Sancho atbalsta
#382
Pievienots 17 February 2011 - 22:18
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 17 February 2011 - 22:21
#383
Pievienots 17 February 2011 - 23:21

Man tagad vēljoprojām trubas ir kā manas bildes pirmajā attēlā. Reduktors silst lieliski. Šķiet, tā arī jābūt- viss karstums no motora skrien cauri reduktoram uzreiz un tālāk uz pečku. Liekas, baigi labi....

Tikai nedomājam, ka es tagad kādu apstrīdu. Nav sanācis laiks salikt tās caurules pareizi (tās salikšu). Tāpat arī nav sanācis laiks pamēģināt nomainīt termostatu.
Tad, lūk, jautājums: vai mans nepareizi (kā jau noskaidrojām) pieslēgtais reduktors varētu būt par iemeslu tam, ka ļoti sūdīgi silst dzinējs? Dzinējs uzsilst pa šosi braucot līdz 65 grādiem. Pilsētā var dabūt arī 90 grādus, bet šajā salā pat pilsētā nesilst.
Liekas, ka tāda lieta sākās tad, kad saliku apsildi reduktoram. Var jau būt sakritība, ka tajā pat momentā nomira termostats..

Man jau liekas, ka diezvai... drīzāk, ja reduktoram būtu nepietiekama Q, tad motors karstu, nevis nesiltu..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#384
Pievienots 18 February 2011 - 12:30
Šo rakstu rediģēja snikers: 18 February 2011 - 12:30

#385
Pievienots 18 February 2011 - 12:51
a kas baida? ja korekti uzlikts, ies labi un maku prieceesLaiki mainās,tāpēc interesē viedoklis par šādu subjektu http://www.ss.lv/msg...i/s6/alkex.html Varbūt ir kādam personīga pieredze ar šiem dzinējiem + lpg ?

#386
Pievienots 18 February 2011 - 13:03
Jaudas zudums cik noprotu normālām iekārtām nav nekāds. Pašu dzinēju gāze neietekmē?

#387
Pievienots 18 February 2011 - 13:08
#388
Pievienots 18 February 2011 - 13:23


#389
Pievienots 18 February 2011 - 13:54
Liku pāris gadus atpakaļ 700Ls. Tagad cena +- tā pati. Ar tiem uzstādītājiem gan ir kā ir slinki kā maitas. Konkrēti par AG Systems. Kamēr neiebaksti ar pirkstu tikmēr nekuja nedara. Šajā ziņā liekas, ka Heinrihs pēc saskarsmes un komentiem ir labāks.
Patēriņš tā arī ir ap 20L pilsētā.
Pārējo jau PASSATizhi pateica.
Ņem brauc un priecājies, it sevišķi tankā.

#390
Pievienots 18 February 2011 - 13:56
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)