

Informācija par gāzi
#301
Pievienots 23 December 2010 - 23:42

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#302
Pievienots 23 December 2010 - 23:50
Es nesaprotu, ko tu gribi no tā vārsta? Normālam NG tas nav pat vajadzīgs, jo aizdedzes ECU brīvgaitu regulē ar apsteidzi. Bez tam, tu vispār esi paskatījies, kā tas vārsts darbojas? Bez strāvas tas ir ļoti niecīgā spraugā un pieņemu ka to kompis var tikai palielināt, nevis samazināt. Tavs krievu čalis laikam pieminēja vienu no neskaitāmajiem nogāzētu ke-jetroniku gļukiemKompensācija man ir pielikta, tukšgaitnieks arī vēl ir, bet ja nesanāks palielināt tukšgaitas apgriezienus, tad uz gāzi atslēgšu to vārstu vispār. Tikko runāju ar vienu čali no audi kluba Krievijā, šis saka, ka viņam ar esot atslēgts; saka, kad gribējis pieslēgt to vārstu, dzinējs uzreiz gribējis slāpt nost.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#303
Pievienots 23 December 2010 - 23:56
Zinu, bet nekur netrāpās pa rokai.. kaut gan meklējis arī, jāatzīst, pārāk neesmu...vigi lovato is way to go uz 5 cil. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Nē, nu tas jau fakts, ka bez viņa tīri labi var iztikt, tikai aukstam kādu pusminūti nav tukšgaitas.. Nepatīk tas, ka bez viņa ar benzīnu ahūni rēc (nu, 1100..), tāpēc, ja aiztikšu to vārstu, tad caur releju, lai uz gāzes nav, bet uz benzīna- ir..Es nesaprotu, ko tu gribi no tā vārsta? Normālam NG tas nav pat vajadzīgs, jo aizdedzes ECU brīvgaitu regulē ar apsteidzi. Bez tam, tu vispār esi paskatījies, kā tas vārsts darbojas? Bez strāvas tas ir ļoti niecīgā spraugā un pieņemu ka to kompis var tikai palielināt, nevis samazināt. Tavs krievu čalis laikam pieminēja vienu no neskaitāmajiem nogāzētu ke-jetroniku gļukiem http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Starp citu, spraugu kompis uz īsu momentu var pilnībā aizvērt..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#304
Pievienots 24 December 2010 - 00:04
Ja bez ir pārāk augsti apgriezieni, tad saregulē aizdedzi vai sameklē, ko tu jau esi sačakarējis tai sistēmaiNē, nu tas jau fakts, ka bez viņa tīri labi var iztikt, tikai aukstam kādu pusminūti nav tukšgaitas.. Nepatīk tas, ka bez viņa ar benzīnu ahūni rēc (nu, 1100..), tāpēc, ja aiztikšu to vārstu, tad caur releju, lai uz gāzes nav, bet uz benzīna- ir.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Starp citu, spraugu kompis uz īsu momentu var pilnībā aizvērt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#305
Pievienots 24 December 2010 - 00:19

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#306
Pievienots 24 December 2010 - 00:46
atvienojot stekeri tuksgaitas regulatoram apgriezieni nokrīt, pilnībā nahrenizēt to vaarstu laikam nav diezko prātīgiViss ir noregulēts pareizi, tici man.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas ir normāli, ja atvienojot tukšgaitnieku, paaugstinās apgriezieni. Citādi jau inženieri kādreiz neliktu to vārstu nemaz..

#307
Pievienots 24 December 2010 - 00:58
Nu ja saregulēts, tad remontē to, kas nedarbojas kā nākas. Brīvgaitas vārsta funkcija ir padot papildus gaisu nevis samazināt gaisa padevi, tāpēc, ja tas tiktu izmantots, normāli būtu ka apgriezieni samazinātos, vai, motoriem, kuriem brīvgaitu regulē tikai ar to vārstu, piemēram, 3A/6A, vispār motors var noslāpt.Viss ir noregulēts pareizi, tici man.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas ir normāli, ja atvienojot tukšgaitnieku, paaugstinās apgriezieni. Citādi jau inženieri kādreiz neliktu to vārstu nemaz..
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#308
Pievienots 24 December 2010 - 09:18
Jā, divus vajag, bet to reilā vajadzētu likt nevis korpusā, bet tieši gāzes vidē. Piemeram kādu intake-air-temp sensoru. Vai vienkārši termorezistoru ielipināt.IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.
45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.
Pats tādas sprauslas mēģīnājis neesmu, bet runāju ar gāzes džeku, kurš manuprāt ir vissakarīgakais, un šis teica ka darbojas ļoti ok - esot vairaki stieņi, kuri brauc bez problemām.
#309
Pievienots 24 December 2010 - 10:59
#310
Pievienots 24 December 2010 - 11:27
Beidzot kāds apstiprināja manus vārdus..Džeki- nf ng motoriem brīvgaitnieks strādā otrādi. Atvienojot štekeri apgriezieni paceļas. Cik tautas tik viedokļu par reduktoriem. Bij man emmegas,brc,un ir gurtner. Apmierināts esmu tikai ar emmegas.


Viedokļu gan ir daudz, tas gan tiesa..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#311
Pievienots 24 December 2010 - 11:29
#312
Pievienots 24 December 2010 - 12:33
Ēmm, varbūt kāds zina uz cik ampēriem ir relejs iekš gāze/benzīns pārslēdzēja (konkrēti elpigaz)? Imho ir līdz 7A, bet tā ir...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#313
Pievienots 24 December 2010 - 12:45
Nestrādā otrādi! Tiem vārstiem ir mehānisks "avārijas režīms". Ir apmēram tā: 0mA - avārijas atvere, 250mA - pilnīgi ciet, 700mA - kaut kur tuvu darba diapazonam.Beidzot kāds apstiprināja manus vārdus.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... a to es jau domāju, ka pats esmu sap.. meistarībā.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Viedokļu gan ir daudz, tas gan tiesa.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tev tam emmegasam bij viena vai divas regulēšanas skrūves reduktorā?
#314
Pievienots 24 December 2010 - 12:50
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#316
Pievienots 25 December 2010 - 00:34
Kāpēc tie devēji ir vajadzīgi?IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.
45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.
Vai uztaisot VEMS vadītu benzīna un gāzes šprici pieccilindru motoram, sprauslas būtu jāsaslēdz kopā, piecas benzīna sprauslas pie vienas izejas, piecas gāzes pie otras, jeb tomēr secīgi, saliekot kopā pa vienai gāzes un benzīna sprauslai un ar releju pārslēgt vienai vai otrai grupai plusu?
Gāzes iekārtai ir vēl pāris vārsti, kas jāatver, kā ar to visu - vai jāpārslēdz ar slēdzi, tādējādi nostādot vadības bloku fakta priekšā ka jāpārslēdz kartes, vai var uztaisīt, ka ar pogu painformē vadības bloku par vēlmi nomainīt degvielas veidu un bloks pats pārslēgs visu?
Kā ar starta temperatūrām - ja VEMS spētu pats pārslēgties, tam varētu arī ieprogrammēt, zem kādām temperatūrām startēties ar benzīnu un virs kādām tikai ar gāzi, un kad pārslēgties?
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#317
Pievienots 25 December 2010 - 10:41
Reduktora temp ir jāmēra, lai zinātu vai tā ir diapazonā kura reduktors ir spējīgs pildīt savas funkcijas.
#318
Pievienots 26 December 2010 - 21:32
Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hpaudi coupe 20v quattroACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ
#319
Pievienots 26 December 2010 - 21:37

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#320
Pievienots 26 December 2010 - 21:42
protams ka shprici. videji ir ap 90ls uz cilindru tagad.Kāds zin cik maksātu un kādu likt gāzes iekārtu priekš 2.3 20V motora?
#321
Pievienots 02 January 2011 - 23:49

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#322
Pievienots 02 January 2011 - 23:57
Meklē viņš jau visu par tavu jautājumu uzrakstija.Paceļam, jo atbildes uz maniem jautājumiem no Ginta puses joprojām vēlos http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
#323
Pievienots 04 January 2011 - 22:23
Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hpaudi coupe 20v quattroACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ
#324
Pievienots 05 January 2011 - 13:56
Kas varētu būt par problēmu ka ar benzīnu trūkst jaudas? Gaisa masas mērītājs jamaina? Un braucot ar gāzi parādās gāzes smaka, jāmaina gumijas reduktoram?
Passat B5 4motion [1.9tdi] & E46 328i
#325
Pievienots 06 January 2011 - 18:39
#326
Pievienots 06 January 2011 - 18:59
Nesen nopirku audi 80 1988.gada (motors 1.9 SD) ar gāzes iekārtu, ar benzīnu motors strādā normāli, bet jaudas gan ir pamaz, pārslēdzot uz gāzi iet ievērojami labāk, bet arī ir problēma, tukšgaitā slāpst nost, uzgāzēt nevar, darbojas līdz noslāpst, palaižot par jaunu viss kārtībā un tā gandzrīz katru reizi pie krustojumiem
Kas varētu būt par problēmu ka ar benzīnu trūkst jaudas? Gaisa masas mērītājs jamaina? Un braucot ar gāzi parādās gāzes smaka, jāmaina gumijas reduktoram?
šitai špricei gāze nu galīgi ŅauŅau vēlama,tā jauar viņām ir problēma,savam šodien noņēmu šprici nost likšu karburatoru zb jau 4akarēties.Viņa patstāvīgi jālieto lai nebūtu problēmu,a pa cik braukā jau parasti uz gāzi ta problēmas ŅauŅau ilgi jāgaida,jāsāk ar spiedienu mērīšanu un co
#327
Pievienots 06 January 2011 - 20:24
aizdoma, ka balonaa vai trubaa kautkaads korkis izveidojies, meeginaaju izpuust, bet izskataas, ka nepaliidz

printeru un datortehnikas remonts
#328
Pievienots 06 January 2011 - 20:30
Nu, normāli jāgāžas ārā, imho...cik speeciigi gaazei jaanaak no balona?
aizdoma, ka balonaa vai trubaa kautkaads korkis izveidojies, meeginaaju izpuust, bet izskataas, ka nepaliidz http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#329
Pievienots 06 January 2011 - 20:53
#330
Pievienots 06 January 2011 - 21:09
ja trubas tiek locītas - tad tās aiziet ciet, jo atdalās no sieniņām nosēdumi. Ir palīdzējis dauzot pa trubiņu izvibrēt aizsērējumu ārā. Gāzei pa trubu jālīst ļoti strauji.
puust gaazi un dauziit vai kaa?
printeru un datortehnikas remonts
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)