

Informācija par gāzi
#271
Pievienots 22 December 2010 - 21:14

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#273
Pievienots 22 December 2010 - 21:49
sūknis - maģistrāle neder, jo siltuma dēļ iztvaikos. Jābūt pastāvīgai cirkulācijai. Tām sistēmām pat ir tāda fīča, ka sāk pumpēt gāzi jau kad atslēdz auto ar pulti, lai paspētu izdzenāt tvaikus no maģīstrāles.A kas tur dārgs, ja izmantojas prasts benzīnsūknis?? spiediena devējs? Tas nav dārgs. Elektonika, kas kontrolē sūkņa apriezienus? arī nekāds kosmoss. Mēs to uz saviem galdiem varam uzcept! Es varu atrast - kaut kur viens savam mocim bija uztaisījis sistēmu bez cirkulācijas: sūknis - maģistrāle. Spiediens tika vadīts ar sūkņa rpm...
Tātad viss atduras pret sprauslām. Cik tādas maksā?
Sprauslas jāmēgina parastās bendzīna sprauslas. tad arī redzēs kas ir par iemeslu, kapēc viņas nevar, bet varbūt ka tomēr var lietot...
iespējams, ka pie nosacījuma, ka spiediens ir piemēram 15 bar, vajadzīgās ražības atvēršanās laiks (piem tukšgaitā) būs īsāks nekā reāli iespejams - tobiš sprausla vēļ nebūs paspējusi atvērties, ka signāls jau beidzies

Domāju ka pareizāk būtu mums te sākt ar teorētiskajiem aprēķiniem - aprēķināt kāds ir ieguvums no gāzes iztvaikošanas tieši ieplūdes traktā. tobiš cik tiek patērēts siltums - atdzesēts "lādiņš" - samazināts lādiņa tilpums - palielināts blīvums - palielināts skābekļa daudzums. ja teorētiski būs tikai daži procenti, tad nav jēgas.
otrkārt no šī jau mēs redzam, ka ieguvums ir tikai pilnas jaudas režīmā, dēļ papildus skābekļa, bet kruīzēšanas režīmā tāpat pildījuma pakāpe ir daļēja, tātad vai tur tiek iepildīts bišku vairāk silta gaisa, vai bišķu mazāk auksta gaisa - skābekļa daudzums tāds pats, tātad lomu vairs tas nespēlē.
Šo rakstu rediģēja pinguin: 22 December 2010 - 21:52
#274
Pievienots 22 December 2010 - 22:59
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#276
Pievienots 23 December 2010 - 12:38
Mani vienmēr ir interesējuši daži ar gāzi nokautu KE-jetroniku gļuki. Zinot ka tu esi pietiekami gudrs, tad, kad tavējais būs pussprāgušā stāvoklī, tu droši vien varēsi šajā topikā apstāstīt, kuri gļuki rodas no kādu detaļu bojājumiemreduktori reduktori

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#277
Pievienots 23 December 2010 - 13:13




Bet, ja kas, tad jau atrakstīšu..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#278
Pievienots 23 December 2010 - 13:18
Interesē vai tas ir reāli? Un +/- cik tas $$$
Protams ja ir daudz $$$ viss ir reāli

Šo rakstu rediģēja Vitalijs: 23 December 2010 - 13:20
#279
Pievienots 23 December 2010 - 13:47
Un te skatos, loti interesanti par to skidro iesprices sistemu, jo liekas, ka vares normali piepildit aan vajadzibas ar sito. Cik $ zina sada iekarta varetu maksat?
#280
Pievienots 23 December 2010 - 15:54
Daļu problēmu var novērst - atpakaļšāvienu noteikti var novērst, regulējot reduktoru tā, lai motors darbotos maksimāli labi, nevis patērētu maksimāli maz gāzes - es domāju ka līka lāpsta un izšķaidītas citas detaļas nav to vērtasNav jau tik traki, Džonij.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Uzreiz jau varu pateikt, ka šitais pasākums nepatīk gaisa mērītājam, bet tas jau arī vairāk dēļ http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - arī manā gadījumā... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kad cilvēki sapratīs (es jau esmu sapratis), ka gāzes iekārta ir jākopj, tad problēmu tādu nebūs.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Bet, ja kas, tad jau atrakstīšu.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Atrodi kantori, kam tu vari nodiktēt savas prasības "jūs man ieliekat sprauslas, reduktoru, trubas, balonu, iepildes ventili, bet par elektrību es parūpēšos pats" vai arī izpēti kas un kā, nopērc detaļas, saliec pats, un tālāk tikai jādabū papīrs un jāpārreģistrē degvielas veids.Nu un tad pasakiet kads savas domas par aan 20vt motoru ar vems un gazi. Pagaidam isti nav saprasanas, ka to visu salikt kopa, jo gazes kantori piedava uzstadisanu tikai komplektos, bet man nav vajadzigs gazes vadibas kompis, kas protams kko maksa.Var but kad, kur var dabut "ne komplektu"
Un te skatos, loti interesanti par to skidro iesprices sistemu, jo liekas, ka vares normali piepildit aan vajadzibas ar sito. Cik $ zina sada iekarta varetu maksat?
Vai tad parastās gāzes šprices piecas sprauslas nav pieejamas ar tādu ražību, kas varētu pabarot vismaz 300 kumeļus?

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#281
Pievienots 23 December 2010 - 15:54
#282
Pievienots 23 December 2010 - 16:39
Nu tad esi tik laipns un iemet linku uz to diskusijupaR VEMS + LPG jau bijusi diskusija. pameklē.

Cik es redzu ir diskusijas tikai par 20V motoriem; bet tie "nedaudz" atshkiras no 10V
#283
Pievienots 23 December 2010 - 16:39
Jā, par atpakaļšāvieniem skaidrs.. Pagaidām esmu saregulējis tā, lai nešauj..Daļu problēmu var novērst - atpakaļšāvienu noteikti var novērst, regulējot reduktoru tā, lai motors darbotos maksimāli labi, nevis patērētu maksimāli maz gāzes - es domāju ka līka lāpsta un izšķaidītas citas detaļas nav to vērtas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Esmu arī redzējis AAR gāzes plīti, kam ar benzīnu darbojoties brīvgaitas nebija. Iemeslu tam nezinu. Bez tam, ko tu taisies darīt ar degvielu - vai pēc k-jetroniku principa ar atslēgtu sūkni, vai ke-jetroniku principa ar degvielas atslēgšanu ar spiediena regulatoru? Otrajā variantā spiediena regulators ilgi netur, bet pirmajam arī noteikti ir sliktas sekas. Gribētos arī zināt, kā sprauslām patīk atrašanās karstumā un sausumā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Degvielu pagaidām esmu atslēdzis ar sūkni. Šajā gadījumā mani mazliet uztrauc kā tur jūtas plunžeris pa sauso maucot..
Tagad sāku domāt, lai atrisinātu gāzes tukšgaitas problēmas, jāatslēdz benzīns kā položena- ar stop ke kastīti. Protams, mani arī nodarbina doma, cik ilgi izturēs EHR spolīte, visu laiku maucot cauri 60- 100mA, ja siltam tur pārsvarā ir +/-0... 9mA.? Par to, ka spiediena regulators ilgi netur- ir kāds konkrēts piemērs no tavas pieredzes? Varbūt pat zini cik ilgi var nobraukt līdz regulators atstiepj pekas? Man tas būtu būtiski, jo braucu pietiekoši daudz un, kad lpg būs pilnīgā kārtībā, noteikti braukāšu vēl vairāk..


Dozatoram noteikti šis pasākums arī nepatiktu, jo viņam kameru diafragmas arī būtu pastāvīgi izliektas, lai apturētu degvielas padevi.. Es pat pieņemu, ka ar laiku, pat ar strādājošu EHR un visu pārējo, sāktu mazliet patērēties arī benzīns, braucot ar gāzi..
Sprauslas? Nu, karstums viņām točna neskādē.. Sausums- grūti teikt.. bet domāju, ka arī nasing spešel, jo tāpat ik palaikam sanāk darbināt ar benzīnu un tad tās sprauslas kaut cik "atmiekšķējas".. Konkrēti piemērs: kad vasarā sačakarēju savam sprauslas, nācās meklēt citas un atradu komplektu no cigāra, kas jau labu laiku bija nobraucis ar gāzi.. Nu, sprauslām nebija ne vainas- darbojas vēl tagad.

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#284
Pievienots 23 December 2010 - 17:43
paR VEMS + LPG jau bijusi diskusija. pameklē.
esmu lasijis so temu. Jautaju tiesi par realizesanas iespejam. JohnyB metods laikam jaizmato - uzstadit pec maniem noteikumiem. Vienigas, ka cilveks, kuram uzticu, nevar sagadat "ne komplektu" bez vadibas kompja.
Varbut ir kadam kontakti, kur visu var iepirkt? Tikai liekas ka komplekta cena laikam tomer ir mazaka...
#285
Pievienots 23 December 2010 - 18:03
Praktiski vienkāršākais 2.2 un 2.3 motoriem ir emmegas reduktors. Kāpēc? Zinu ka brc pilnvērtīgi darbojas ar tādas paša ražojuma maisītāju,kuru savukārt ir lielas problēmas atrast un pielāgot. Par elpigaz nezinu-nav bijusi saskarsme. Emmegas remkomplekts maksā 20 ls un maisītājs ap 8-10 ls. Cik man ir bijis nekādu problēmu + patēriņš pat ļoti normas robežās.Labi, ka kads pateica ko sliktu par elpigaz http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - nu tad man paliek tikai BRC... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
#286
Pievienots 23 December 2010 - 18:36

Nu, es tagad mazliet mulstu.. Elpigaz arī esmu palicis malā. Man ir Emmegas sūdīgā stāvoklī un ir BRC tīri labā stāvoklī. Tagad uzstādīts BRC. It kā mazliet skopums sāk grauzt taisīt Emmegas, ja BRC it kā vēl nav jāaiztiek..

Šo rakstu rediģēja axel182: 23 December 2010 - 18:37
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#287
Pievienots 23 December 2010 - 20:40
#288
Pievienots 23 December 2010 - 21:05
Jaunu ņemot viņiem ir tā ka skrūve ir iestatīta vienā stāvoklī. Ja viņu esi pagriezis,grozījis utt 80 % strādās nestabili un patēriņš būs paaugstināts.
Kāpēc tā domā? Tā skrūve (ja vien mēs abi domājam vienu un to pašu skrūvi) gan emmegas, gan brc dara tieši to pašu... Es jau pat atradu pamācību, kas un kā jāregulē. Kad tikšu uz Jelgavu, tad piemetīšu pie analizatora, tad jau manīs kā sanāks saregulēt. Tad arī uzrakstīšu kā man būs gājis.. Pagaidām tikai brīnos par divām lietām- 1) kāpēc motors pilnīgi nereaģē uz tukšgaitas skrūvi? un 2) kāpēc CO skrūve un padeves (braukšanas) skūves man bija jāiestata un maksimālu padevi, citādi trūka gāzes?

Kompensācija man ir pielikta, tukšgaitnieks arī vēl ir, bet ja nesanāks palielināt tukšgaitas apgriezienus, tad uz gāzi atslēgšu to vārstu vispār. Tikko runāju ar vienu čali no audi kluba Krievijā, šis saka, ka viņam ar esot atslēgts; saka, kad gribējis pieslēgt to vārstu, dzinējs uzreiz gribējis slāpt nost..

Nu, redz, tu arī apstiprināji, ka tas brc domāts turbiķiem un niknākiem motoriem, bet tad točna man tur nav kaut kas kārtībā, jo manam "niknajam" motoram gāzes pietrūkst..

Ā, pašlaik lodēju samodelku Stop KE, tad rītdien noprovēšu un arī atrakstīšos..

Šo rakstu rediģēja axel182: 23 December 2010 - 21:06
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#289
Pievienots 23 December 2010 - 21:24
Nu sarakstam, ko vajag tādam projektam. Gan tak var atrast kādu pretimnākošu gāzinieku. Ne jau viņi visu pērk 100% komplektos.esmu lasijis so temu. Jautaju tiesi par realizesanas iespejam. JohnyB metods laikam jaizmato - uzstadit pec maniem noteikumiem. Vienigas, ka cilveks, kuram uzticu, nevar sagadat "ne komplektu" bez vadibas kompja.
Varbut ir kadam kontakti, kur visu var iepirkt? Tikai liekas ka komplekta cena laikam tomer ir mazaka...
#290
Pievienots 23 December 2010 - 21:53
Gint, vai tad esi pārliecināts ka vērēsi tādu padarīšanu saregulēt?
#291
Pievienots 23 December 2010 - 22:08
Tvaika iekārtu jā. Ja komponenti izvēlēti sakarīgi.nav vispār nekādu problēmu nopirkt jebkuru komponenti atsevišķi...
Gint, vai tad esi pārliecināts ka vērēsi tādu padarīšanu saregulēt?
Pirmais ir labs reduktors, kam ir virsspiediena atsaite un pietiekami liela ražība. Dabujiet kaut ko no Holandes! Man ir nostaļgija, kura pastiprinas, lasot par reduktoru problemām.
Otrs - kvalitatīvas sprauslas. Arī ražīgas. Būtu forši, ja varētu attīstīt vismaz standarta jaudu uz gāzes. Man būtu vairāk interese. Bet neinteresanti, ja pie slodzes jāslēdzas atpakaļ uz benzīnu.
Man noteikti vajag zināt spiedienu un temperatūru pie sprauslām. Papildus droši vien, ka jākontrolē vai reduktors nav atdzisis. Varētu vadīt arī augstākpieminētās kvēlsveces...
#292
Pievienots 23 December 2010 - 22:23
dziivee pagaidaam taa arii izskataas, uzliku voyageram, saakumaa bija o.k., tik pirmo reizi pildot balonaa tik 15l iegaaja

2. reizi pildot iegaaja normaali 40l, bet nu nekaa vairs negaaja, atbubinaaju liidz Riigai, vel uzshaava pa celjam... pajaucu, iekshaa viss o.k., filtru iztiiriju, gaaze arii normaali pienaak, bet neiet


printeru un datortehnikas remonts
#293
Pievienots 23 December 2010 - 22:24
Temperatūras dačiks parasti ir maģistrālē, bet man ne īpaši patīk izpildījums - termopāris ir maģistrāles korpusā nevis tieši gāzes plūsmā. Tas nozīmē lielu aizturi. Pie mazām jaudām tas iespējams nav svarīgi, bet pie liela patēriņa, domāju ka tvaiku temperatūra strauji kritīs.
Tvaika sprauslas ir pieejemas līdz pat 45 kW uz cilindru. To visu var pasūtīt ganībju dambja gāzes iekārtu veikalā.
#294
Pievienots 23 December 2010 - 22:30
tas BRC kautkaads mistisks. vienaa kantorii, teicaas, ka tas BRC ir suudiigs...
dziivee pagaidaam taa arii izskataas, uzliku voyageram, saakumaa bija o.k., tik pirmo reizi pildot balonaa tik 15l iegaaja http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , bet gaaja o.k.
2. reizi pildot iegaaja normaali 40l, bet nu nekaa vairs negaaja, atbubinaaju liidz Riigai, vel uzshaava pa celjam... pajaucu, iekshaa viss o.k., filtru iztiiriju, gaaze arii normaali pienaak, bet neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tukshgaita o.k. bet spiezot gaazi ta da da, raustaas liidz kaadaam 3 t tukshgaitaa, braucot vispaar neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tas suu remkoplekts 25Ls izmaksaaja, bet jeega nekaada
Brc ar sprauslām vai tikai reduktors?
__________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________reti šeit parādos 28228250
#295
Pievienots 23 December 2010 - 22:54
IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.reduktors jau neatdziest, bet pašas tvaika fāzes temperatūra gan stipri mainās atkarībā no patēriņa.
Temperatūras dačiks parasti ir maģistrālē, bet man ne īpaši patīk izpildījums - termopāris ir maģistrāles korpusā nevis tieši gāzes plūsmā. Tas nozīmē lielu aizturi. Pie mazām jaudām tas iespējams nav svarīgi, bet pie liela patēriņa, domāju ka tvaiku temperatūra strauji kritīs.
Tvaika sprauslas ir pieejemas līdz pat 45 kW uz cilindru. To visu var pasūtīt ganībju dambja gāzes iekārtu veikalā.
45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.
#296
Pievienots 23 December 2010 - 22:55
To prasi man vai Jankam?Brc ar sprauslām vai tikai reduktors?

Man tikai reduktors...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#297
Pievienots 23 December 2010 - 22:59

__________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________reti šeit parādos 28228250
#298
Pievienots 23 December 2010 - 23:22
printeru un datortehnikas remonts
#299
Pievienots 23 December 2010 - 23:34

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#300
Pievienots 23 December 2010 - 23:38

cik vispaar skatijos, tad tas E noziimee, ka tam domaata elektroniskaa vadiiba, bet man tas bloks nosvilis, tapee nemaz neuzliku
radagabalam arii brc uz voyager, bet iet labi un nesuudzas
printeru un datortehnikas remonts
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)