Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#271 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 22 December 2010 - 21:14

A novadīt sprauslas pie tik liela iespējamā spiediena diapazona ka iepriekš sanāca rēķinot (5-16bar) nebūs problēmātiski? Nu, vismaz, nodozēt tā, lai tiešām būtu kārtīgi, nevis "kaut kas aptuveni". Ja ar kaut kas aptuveni, ļoti labi var iztikt ar prasto sajaucēju :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#272 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 22 December 2010 - 21:32

Ja sprausla atveras "paklausīgi" nevis randomā, tad var novadīt. Benzīna sprauslas pie lieliem spiedieniem sāk neprognozējami kavēt.
Tvaiku gāzes sprauslas jau pie 5bar vispār neveroties vaļā. Bet nu tām caurums ir kudī lielāks.

#273 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 22 December 2010 - 21:49

A kas tur dārgs, ja izmantojas prasts benzīnsūknis?? spiediena devējs? Tas nav dārgs. Elektonika, kas kontrolē sūkņa apriezienus? arī nekāds kosmoss. Mēs to uz saviem galdiem varam uzcept! Es varu atrast - kaut kur viens savam mocim bija uztaisījis sistēmu bez cirkulācijas: sūknis - maģistrāle. Spiediens tika vadīts ar sūkņa rpm...

Tātad viss atduras pret sprauslām. Cik tādas maksā?

sūknis - maģistrāle neder, jo siltuma dēļ iztvaikos. Jābūt pastāvīgai cirkulācijai. Tām sistēmām pat ir tāda fīča, ka sāk pumpēt gāzi jau kad atslēdz auto ar pulti, lai paspētu izdzenāt tvaikus no maģīstrāles.
Sprauslas jāmēgina parastās bendzīna sprauslas. tad arī redzēs kas ir par iemeslu, kapēc viņas nevar, bet varbūt ka tomēr var lietot...
iespējams, ka pie nosacījuma, ka spiediens ir piemēram 15 bar, vajadzīgās ražības atvēršanās laiks (piem tukšgaitā) būs īsāks nekā reāli iespejams - tobiš sprausla vēļ nebūs paspējusi atvērties, ka signāls jau beidzies :)

Domāju ka pareizāk būtu mums te sākt ar teorētiskajiem aprēķiniem - aprēķināt kāds ir ieguvums no gāzes iztvaikošanas tieši ieplūdes traktā. tobiš cik tiek patērēts siltums - atdzesēts "lādiņš" - samazināts lādiņa tilpums - palielināts blīvums - palielināts skābekļa daudzums. ja teorētiski būs tikai daži procenti, tad nav jēgas.
otrkārt no šī jau mēs redzam, ka ieguvums ir tikai pilnas jaudas režīmā, dēļ papildus skābekļa, bet kruīzēšanas režīmā tāpat pildījuma pakāpe ir daļēja, tātad vai tur tiek iepildīts bišku vairāk silta gaisa, vai bišķu mazāk auksta gaisa - skābekļa daudzums tāds pats, tātad lomu vairs tas nespēlē.

Šo rakstu rediģēja pinguin: 22 December 2010 - 21:52

A90TQ

#274 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 22 December 2010 - 22:59

Kaut kad nesen atpakaļ skatījos par šo tēmu, vairāk gan tīri tīri intereses pēc, bet attiecībā uz benzīna sprauslām pacēlās moments, ka viens no iemesliem, kāpēc tās tiek atslēgtas , ir ka tās ir paredzētas slapjai videi - benzīnam - un tukšas virinoties ātri (vismaz relatīvi) sadilst. Ja viņās dzen šķidru gāzi, kuras blīvums ir atšķirīgs no bezīna, pie tam pie lielāka spiediena - vai nebūs tā ka tās aši nosprāgs?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#275 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 December 2010 - 08:29

It kā ja nav tik traki sprausla 3bar->15bar paliek tikai ~2.2x ražīgāka. Nieki. Galvenais, lai tā atvērtos, kad 15bar to spiež ciet. šaubos, vai kāda benzīna sprausla to varētu bez problēmām - pretspēks jau gan pieaug proporcionāli spiedienam.

#276 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 23 December 2010 - 12:38

reduktori reduktori

Mani vienmēr ir interesējuši daži ar gāzi nokautu KE-jetroniku gļuki. Zinot ka tu esi pietiekami gudrs, tad, kad tavējais būs pussprāgušā stāvoklī, tu droši vien varēsi šajā topikā apstāstīt, kuri gļuki rodas no kādu detaļu bojājumiem :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#277 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 13:13

Nav jau tik traki, Džonij.. :happy: Uzreiz jau varu pateikt, ka šitais pasākums nepatīk gaisa mērītājam, bet tas jau arī vairāk dēļ :rokas: - arī manā gadījumā... :hihi: Kad cilvēki sapratīs (es jau esmu sapratis), ka gāzes iekārta ir jākopj, tad problēmu tādu nebūs.. :)
Bet, ja kas, tad jau atrakstīšu.. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#278 Vitalijs

Vitalijs
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 December 2010 - 13:18

Vai kāds bija licis/izmantojis/redzējis MC (vai citu līdzīgu) turbo motoru ar iešprices gāzi + VEMS (vai kas līdzīgs) ?

Interesē vai tas ir reāli? Un +/- cik tas $$$

Protams ja ir daudz $$$ viss ir reāli :) , bet nu adekvātas idejas vai pieredze

Šo rakstu rediģēja Vitalijs: 23 December 2010 - 13:20


#279 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 23 December 2010 - 13:47

Nu un tad pasakiet kads savas domas par aan 20vt motoru ar vems un gazi. Pagaidam isti nav saprasanas, ka to visu salikt kopa, jo gazes kantori piedava uzstadisanu tikai komplektos, bet man nav vajadzigs gazes vadibas kompis, kas protams kko maksa.Var but kad, kur var dabut "ne komplektu"

Un te skatos, loti interesanti par to skidro iesprices sistemu, jo liekas, ka vares normali piepildit aan vajadzibas ar sito. Cik $ zina sada iekarta varetu maksat?

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#280 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 23 December 2010 - 15:54

Nav jau tik traki, Džonij.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Uzreiz jau varu pateikt, ka šitais pasākums nepatīk gaisa mērītājam, bet tas jau arī vairāk dēļ http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - arī manā gadījumā... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kad cilvēki sapratīs (es jau esmu sapratis), ka gāzes iekārta ir jākopj, tad problēmu tādu nebūs.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Bet, ja kas, tad jau atrakstīšu.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Daļu problēmu var novērst - atpakaļšāvienu noteikti var novērst, regulējot reduktoru tā, lai motors darbotos maksimāli labi, nevis patērētu maksimāli maz gāzes - es domāju ka līka lāpsta un izšķaidītas citas detaļas nav to vērtas :crazy: Esmu arī redzējis AAR gāzes plīti, kam ar benzīnu darbojoties brīvgaitas nebija. Iemeslu tam nezinu. Bez tam, ko tu taisies darīt ar degvielu - vai pēc k-jetroniku principa ar atslēgtu sūkni, vai ke-jetroniku principa ar degvielas atslēgšanu ar spiediena regulatoru? Otrajā variantā spiediena regulators ilgi netur, bet pirmajam arī noteikti ir sliktas sekas. Gribētos arī zināt, kā sprauslām patīk atrašanās karstumā un sausumā :crazy:

Nu un tad pasakiet kads savas domas par aan 20vt motoru ar vems un gazi. Pagaidam isti nav saprasanas, ka to visu salikt kopa, jo gazes kantori piedava uzstadisanu tikai komplektos, bet man nav vajadzigs gazes vadibas kompis, kas protams kko maksa.Var but kad, kur var dabut "ne komplektu"

Un te skatos, loti interesanti par to skidro iesprices sistemu, jo liekas, ka vares normali piepildit aan vajadzibas ar sito. Cik $ zina sada iekarta varetu maksat?

Atrodi kantori, kam tu vari nodiktēt savas prasības "jūs man ieliekat sprauslas, reduktoru, trubas, balonu, iepildes ventili, bet par elektrību es parūpēšos pats" vai arī izpēti kas un kā, nopērc detaļas, saliec pats, un tālāk tikai jādabū papīrs un jāpārreģistrē degvielas veids.
Vai tad parastās gāzes šprices piecas sprauslas nav pieejamas ar tādu ražību, kas varētu pabarot vismaz 300 kumeļus? :grr:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#281 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 23 December 2010 - 15:54

paR VEMS + LPG jau bijusi diskusija. pameklē.
A90TQ

#282 Vitalijs

Vitalijs
  • Lietotājs
  • 53 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 December 2010 - 16:39

paR VEMS + LPG jau bijusi diskusija. pameklē.

Nu tad esi tik laipns un iemet linku uz to diskusiju :)

Cik es redzu ir diskusijas tikai par 20V motoriem; bet tie "nedaudz" atshkiras no 10V

#283 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 16:39

Daļu problēmu var novērst - atpakaļšāvienu noteikti var novērst, regulējot reduktoru tā, lai motors darbotos maksimāli labi, nevis patērētu maksimāli maz gāzes - es domāju ka līka lāpsta un izšķaidītas citas detaļas nav to vērtas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Esmu arī redzējis AAR gāzes plīti, kam ar benzīnu darbojoties brīvgaitas nebija. Iemeslu tam nezinu. Bez tam, ko tu taisies darīt ar degvielu - vai pēc k-jetroniku principa ar atslēgtu sūkni, vai ke-jetroniku principa ar degvielas atslēgšanu ar spiediena regulatoru? Otrajā variantā spiediena regulators ilgi netur, bet pirmajam arī noteikti ir sliktas sekas. Gribētos arī zināt, kā sprauslām patīk atrašanās karstumā un sausumā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Jā, par atpakaļšāvieniem skaidrs.. Pagaidām esmu saregulējis tā, lai nešauj.. :) Nezinu vai lasīji manu topiku, toreiz man pārplīsa nemanāmā vietā papildus gaisa padeves caurule; rezultāts- ļoti liess DM un man tas gaisa mērītājs tika ļoti smuki sabamsikots.. :crazy:
Degvielu pagaidām esmu atslēdzis ar sūkni. Šajā gadījumā mani mazliet uztrauc kā tur jūtas plunžeris pa sauso maucot..
Tagad sāku domāt, lai atrisinātu gāzes tukšgaitas problēmas, jāatslēdz benzīns kā položena- ar stop ke kastīti. Protams, mani arī nodarbina doma, cik ilgi izturēs EHR spolīte, visu laiku maucot cauri 60- 100mA, ja siltam tur pārsvarā ir +/-0... 9mA.? Par to, ka spiediena regulators ilgi netur- ir kāds konkrēts piemērs no tavas pieredzes? Varbūt pat zini cik ilgi var nobraukt līdz regulators atstiepj pekas? Man tas būtu būtiski, jo braucu pietiekoši daudz un, kad lpg būs pilnīgā kārtībā, noteikti braukāšu vēl vairāk.. :svilpo: Ja šādā veidā trennēts EHR spētu noturēt kādus, teiksim, 30000km tad pajāt, lai tik sprāgst nost.. :D
Dozatoram noteikti šis pasākums arī nepatiktu, jo viņam kameru diafragmas arī būtu pastāvīgi izliektas, lai apturētu degvielas padevi.. Es pat pieņemu, ka ar laiku, pat ar strādājošu EHR un visu pārējo, sāktu mazliet patērēties arī benzīns, braucot ar gāzi..
Sprauslas? Nu, karstums viņām točna neskādē.. Sausums- grūti teikt.. bet domāju, ka arī nasing spešel, jo tāpat ik palaikam sanāk darbināt ar benzīnu un tad tās sprauslas kaut cik "atmiekšķējas".. Konkrēti piemērs: kad vasarā sačakarēju savam sprauslas, nācās meklēt citas un atradu komplektu no cigāra, kas jau labu laiku bija nobraucis ar gāzi.. Nu, sprauslām nebija ne vainas- darbojas vēl tagad. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#284 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 23 December 2010 - 17:43

paR VEMS + LPG jau bijusi diskusija. pameklē.



esmu lasijis so temu. Jautaju tiesi par realizesanas iespejam. JohnyB metods laikam jaizmato - uzstadit pec maniem noteikumiem. Vienigas, ka cilveks, kuram uzticu, nevar sagadat "ne komplektu" bez vadibas kompja.

Varbut ir kadam kontakti, kur visu var iepirkt? Tikai liekas ka komplekta cena laikam tomer ir mazaka...

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#285 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 23 December 2010 - 18:03

Labi, ka kads pateica ko sliktu par elpigaz http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - nu tad man paliek tikai BRC... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Praktiski vienkāršākais 2.2 un 2.3 motoriem ir emmegas reduktors. Kāpēc? Zinu ka brc pilnvērtīgi darbojas ar tādas paša ražojuma maisītāju,kuru savukārt ir lielas problēmas atrast un pielāgot. Par elpigaz nezinu-nav bijusi saskarsme. Emmegas remkomplekts maksā 20 ls un maisītājs ap 8-10 ls. Cik man ir bijis nekādu problēmu + patēriņš pat ļoti normas robežās.
Saab 9-5 AERO

#286 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 18:36

Hofmann, varbūt pats nodarbojies ar gāzes iekārtām, ja reiz zini teikt? :sarkst: Tev pašam stāv Emmegas, cik saprotu? Tāds pat kā foto? Cik regulācijas skrūves?
Nu, es tagad mazliet mulstu.. Elpigaz arī esmu palicis malā. Man ir Emmegas sūdīgā stāvoklī un ir BRC tīri labā stāvoklī. Tagad uzstādīts BRC. It kā mazliet skopums sāk grauzt taisīt Emmegas, ja BRC it kā vēl nav jāaiztiek.. :nez: It kā iet puslīdz, bet kaut kāda problēma ir un noprotu, ka tā ir saistīta ar manu auto, jo cik saprotu donors pirms tam gāja labi ar to reduktoru. Bet manam ir pasūdīga tukšgaita; principā, trūkst gāzes, kaut padevi esmu uzlicis uz maksimālo.. Esmu redzējis divu izpildījumu maisītājus savam motoram: man ir parasts maisītājs- apaļš difuzors ar gāzes kanāliem apkārt un ir redzēts tāds pat kā man, tikai pa vidu difuzoram iestrādāts vēl tāds kā konuss, lai paatrinātu gaisa plūsmas ātrumu (un uzlabotu ežekciju) cauri difuzoram. Varbūt tieši maisītāja neatbilstības dēļ man tā ir? Man gan vēl nav arī uzlikta Stop KE kastīte..

Šo rakstu rediģēja axel182: 23 December 2010 - 18:37

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#287 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 23 December 2010 - 20:40

Maisītājā iestrādātā lode ir domāta lai samazinātu gaisa daudzumu attiecībā pret gāzi. Ar brc ir ļoti intresanta padarīšana. Jaunu ņemot viņiem ir tā ka skrūve ir iestatīta vienā stāvoklī. Ja viņu esi pagriezis,grozījis utt 80 % strādās nestabili un patēriņš būs paaugstināts. Otrs variants-kā tas viss tev uzstādīts. Kad liku kupejai es saglabāju brīvgaitas regulatoru + kompensācija arī bij pievienota. Zinu un esmu redzējis ka ir reduktori kuri labi iztiek arī bez kompensācijas. Runājot par emmegas-tieši tāds pats kā bildē. Zinu ka jauns maksā 50 ls. Brc ar tādu numuru šķiet bij domāti turbo un jaudas palielinātiem auto.
Saab 9-5 AERO

#288 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 21:05

Ā, redz kā... tad jau man vajag tieši tādu maisītāju... Nez, jāpaskatās, moš varu savējo kaut kā pārveidot...

Jaunu ņemot viņiem ir tā ka skrūve ir iestatīta vienā stāvoklī. Ja viņu esi pagriezis,grozījis utt 80 % strādās nestabili un patēriņš būs paaugstināts.


Kāpēc tā domā? Tā skrūve (ja vien mēs abi domājam vienu un to pašu skrūvi) gan emmegas, gan brc dara tieši to pašu... Es jau pat atradu pamācību, kas un kā jāregulē. Kad tikšu uz Jelgavu, tad piemetīšu pie analizatora, tad jau manīs kā sanāks saregulēt. Tad arī uzrakstīšu kā man būs gājis.. Pagaidām tikai brīnos par divām lietām- 1) kāpēc motors pilnīgi nereaģē uz tukšgaitas skrūvi? un 2) kāpēc CO skrūve un padeves (braukšanas) skūves man bija jāiestata un maksimālu padevi, citādi trūka gāzes? :nez:
Kompensācija man ir pielikta, tukšgaitnieks arī vēl ir, bet ja nesanāks palielināt tukšgaitas apgriezienus, tad uz gāzi atslēgšu to vārstu vispār. Tikko runāju ar vienu čali no audi kluba Krievijā, šis saka, ka viņam ar esot atslēgts; saka, kad gribējis pieslēgt to vārstu, dzinējs uzreiz gribējis slāpt nost.. :P
Nu, redz, tu arī apstiprināji, ka tas brc domāts turbiķiem un niknākiem motoriem, bet tad točna man tur nav kaut kas kārtībā, jo manam "niknajam" motoram gāzes pietrūkst.. :lol:
Ā, pašlaik lodēju samodelku Stop KE, tad rītdien noprovēšu un arī atrakstīšos.. :)

Šo rakstu rediģēja axel182: 23 December 2010 - 21:06

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#289 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 December 2010 - 21:24

esmu lasijis so temu. Jautaju tiesi par realizesanas iespejam. JohnyB metods laikam jaizmato - uzstadit pec maniem noteikumiem. Vienigas, ka cilveks, kuram uzticu, nevar sagadat "ne komplektu" bez vadibas kompja.

Varbut ir kadam kontakti, kur visu var iepirkt? Tikai liekas ka komplekta cena laikam tomer ir mazaka...

Nu sarakstam, ko vajag tādam projektam. Gan tak var atrast kādu pretimnākošu gāzinieku. Ne jau viņi visu pērk 100% komplektos.

#290 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 23 December 2010 - 21:53

nav vispār nekādu problēmu nopirkt jebkuru komponenti atsevišķi...
Gint, vai tad esi pārliecināts ka vērēsi tādu padarīšanu saregulēt?
A90TQ

#291 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 December 2010 - 22:08

nav vispār nekādu problēmu nopirkt jebkuru komponenti atsevišķi...
Gint, vai tad esi pārliecināts ka vērēsi tādu padarīšanu saregulēt?

Tvaika iekārtu jā. Ja komponenti izvēlēti sakarīgi.
Pirmais ir labs reduktors, kam ir virsspiediena atsaite un pietiekami liela ražība. Dabujiet kaut ko no Holandes! Man ir nostaļgija, kura pastiprinas, lasot par reduktoru problemām.
Otrs - kvalitatīvas sprauslas. Arī ražīgas. Būtu forši, ja varētu attīstīt vismaz standarta jaudu uz gāzes. Man būtu vairāk interese. Bet neinteresanti, ja pie slodzes jāslēdzas atpakaļ uz benzīnu.

Man noteikti vajag zināt spiedienu un temperatūru pie sprauslām. Papildus droši vien, ka jākontrolē vai reduktors nav atdzisis. Varētu vadīt arī augstākpieminētās kvēlsveces...

#292 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 23 December 2010 - 22:23

tas BRC kautkaads mistisks. vienaa kantorii, teicaas, ka tas BRC ir suudiigs...

dziivee pagaidaam taa arii izskataas, uzliku voyageram, saakumaa bija o.k., tik pirmo reizi pildot balonaa tik 15l iegaaja :shock: , bet gaaja o.k.
2. reizi pildot iegaaja normaali 40l, bet nu nekaa vairs negaaja, atbubinaaju liidz Riigai, vel uzshaava pa celjam... pajaucu, iekshaa viss o.k., filtru iztiiriju, gaaze arii normaali pienaak, bet neiet :crazy: tukshgaita o.k. bet spiezot gaazi ta da da, raustaas liidz kaadaam 3 t tukshgaitaa, braucot vispaar neiet :sorry: tas suu remkoplekts 25Ls izmaksaaja, bet jeega nekaada

printeru un datortehnikas remonts


#293 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 23 December 2010 - 22:24

reduktors jau neatdziest, bet pašas tvaika fāzes temperatūra gan stipri mainās atkarībā no patēriņa.
Temperatūras dačiks parasti ir maģistrālē, bet man ne īpaši patīk izpildījums - termopāris ir maģistrāles korpusā nevis tieši gāzes plūsmā. Tas nozīmē lielu aizturi. Pie mazām jaudām tas iespējams nav svarīgi, bet pie liela patēriņa, domāju ka tvaiku temperatūra strauji kritīs.
Tvaika sprauslas ir pieejemas līdz pat 45 kW uz cilindru. To visu var pasūtīt ganībju dambja gāzes iekārtu veikalā.
A90TQ

#294 GZ's

GZ's
  • Lietotājs
  • 550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 December 2010 - 22:30

tas BRC kautkaads mistisks. vienaa kantorii, teicaas, ka tas BRC ir suudiigs...

dziivee pagaidaam taa arii izskataas, uzliku voyageram, saakumaa bija o.k., tik pirmo reizi pildot balonaa tik 15l iegaaja http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , bet gaaja o.k.
2. reizi pildot iegaaja normaali 40l, bet nu nekaa vairs negaaja, atbubinaaju liidz Riigai, vel uzshaava pa celjam... pajaucu, iekshaa viss o.k., filtru iztiiriju, gaaze arii normaali pienaak, bet neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tukshgaita o.k. bet spiezot gaazi ta da da, raustaas liidz kaadaam 3 t tukshgaitaa, braucot vispaar neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tas suu remkoplekts 25Ls izmaksaaja, bet jeega nekaada


Brc ar sprauslām vai tikai reduktors?

__________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________reti šeit parādos 28228250


#295 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 December 2010 - 22:54

reduktors jau neatdziest, bet pašas tvaika fāzes temperatūra gan stipri mainās atkarībā no patēriņa.
Temperatūras dačiks parasti ir maģistrālē, bet man ne īpaši patīk izpildījums - termopāris ir maģistrāles korpusā nevis tieši gāzes plūsmā. Tas nozīmē lielu aizturi. Pie mazām jaudām tas iespējams nav svarīgi, bet pie liela patēriņa, domāju ka tvaiku temperatūra strauji kritīs.
Tvaika sprauslas ir pieejemas līdz pat 45 kW uz cilindru. To visu var pasūtīt ganībju dambja gāzes iekārtu veikalā.

IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.

45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.

#296 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 22:55

Brc ar sprauslām vai tikai reduktors?

To prasi man vai Jankam? :)
Man tikai reduktors...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#297 GZ's

GZ's
  • Lietotājs
  • 550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 December 2010 - 22:59

Jankam :)

__________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________reti šeit parādos 28228250


#298 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 23 December 2010 - 23:22

taads kaa Axel bildee BRC AT90E

printeru un datortehnikas remonts


#299 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 23:34

Bļ*, gribat teikt, ka man tomēr jāvelk atpakaļ no kastes tas Emmegas? :o kaut kaa daudziem tas BRC nepatīk, skatos...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#300 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 23 December 2010 - 23:38

man jau patiik, bet neiet :crazy:

cik vispaar skatijos, tad tas E noziimee, ka tam domaata elektroniskaa vadiiba, bet man tas bloks nosvilis, tapee nemaz neuzliku

radagabalam arii brc uz voyager, bet iet labi un nesuudzas

printeru un datortehnikas remonts





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)