Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#241 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 19:38

Metānam? Metāns tak nav sašķidrināms - nekāds sūknis točno tam nav vajadzīgs! Domājams, ka sistēma ir škidras LPG iesmidzināšanai. Un tas, ka LPG servisos neviens neko nejēdz liecina tikai par viņiem!

Itālijā braukā uz dabas gāzes :sarkst: cik sapratu no itāļu paziņas. Nezinu kā tur ar to metānu, kā man skolā mācīja Metāns ir šķidrs ogļūdeņradis :nez:

#242 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 19:42

Interesanti, vai ar šķidro iešprici var gāzt ar aukstu? Gāze paņem baigo enerģiju, lai mainītu agregātstāvoli...

VEMS
Elektrība sporta auto


#243 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 19:46

Jā var gāzt ar aukstu. No rīta piešķiļot 1.10m un brauc

#244 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 21 December 2010 - 19:47

metāns nav sašķidrināms. tapēc tiek pildīts zem liela spiediena - ap 150.
Šķidrās LPG sistēmas ir jaunāka paaudze, pagadām dārgas, kaut arī principiāli bezmaz vienkāršākas par tvaika fāzes iesmidzi, bet praktiski ļoti grūti nodroināt konstantu spiedienu, tapēc sarežģīta sūkņa un spiediena regulācijas sistēma.
A90TQ

#245 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 19:53

Nu neko dārgu tur neredzu, Latvijā var uzlikt vecākas paaudzes gāzes iekārtu par to pašu cenu kur ārzemēs tev uzliks jaunās paaudzes. Papētīju tos variantus un tiešām nekas tur sarežģīts nav. Šis skaitās vidējs variants cenas un kvalitātes ziņā. Līdz mums pēc pāris gadiem arī atnāks :sarkst:

#246 zegars

zegars
  • Lietotājs
  • 93 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 December 2010 - 19:59

Bet principā tā jau ir, ka visi kantori LV slavē gāzi un ielikt jau māk, kad sāk čakarēties, tad gan vairs nekā.
zegars

#247 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 20:02

Itālijā braukā uz dabas gāzes http://www.audi-style.lv/forum/public/st... cik sapratu no itāļu paziņas. Nezinu kā tur ar to metānu, kā man skolā mācīja Metāns ir šķidrs ogļūdeņradis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Dabasgāze, saukta CNG, nav šķidra. IMHO tās sastāvā ir arī metāns. Metāns ir gāze.
Sašķidrināt laikam to var, bet pie ļoti zemām temperatūrām. Tā arī to pārvadā - termosos un <-163C temperatūrā. Autiņā nesanāks to uzturēt - spiediens normālas temperatūras sanāktu "paliels". Atslēgas vārds LNG.

Jā var gāzt ar aukstu. No rīta piešķiļot 1.10m un brauc

Kā tu zini?

VEMS
Elektrība sporta auto


#248 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 21 December 2010 - 20:06

nekas sarežģīts tur neliekas kamēr neiedziļinās. Vot padomā, kā tu tehniski nodrošināsi degvielas maģistrālē konstantus piemēram 5 bar, ņemot no balona, kuram iekšā spiediens ir aptuveni 10 līdz 15 bar?
A90TQ

#249 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 20:12

Dabasgāze, saukta CNG, nav šķidra. IMHO tās sastāvā ir arī metāns. Metāns ir gāze.
Sašķidrināt laikam to var, bet pie ļoti zemām temperatūrām. Tā arī to pārvadā - termosos un <-163C temperatūrā. Autiņā nesanāks to uzturēt - spiediens normālas temperatūras sanāktu "paliels". Atslēgas vārds LNG.


Kā tu zini?

Iedarbinu auto tur ir maziņš indikators Ievietotais attēls kad iedegās zaļie indikatori, atkarībā cik bākas gāzē, tad tur oranža lampiņa labajā apakšējā stūrī mirgo, kad viņa pārstāj mirgot un deg tad auto iet uz gāzes, speciāli uzņēmu laiku. Nu tad kā ārzemēs braukā uz LNG?

nekas sarežģīts tur neliekas kamēr neiedziļinās. Vot padomā, kā tu tehniski nodrošināsi degvielas maģistrālē konstantus piemēram 5 bar, ņemot no balona, kuram iekšā spiediens ir aptuveni 10 līdz 15 bar?

Reduktors + sūknis, laikam. nu ja tu zini tad izskaidro :cool2: viņam ir spiediena regulators Mana saite

Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 20:16


#250 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 20:20

Kur braukā ar LNG?

VEMS
Elektrība sporta auto


#251 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 20:25

Bļin sajaucu nevis lng, bet cng :yahoo: vainīgs :blin: Jā parasts benzīna sūknis Ievietotais attēls pats biju izbrībījies :nez:

Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 20:32


#252 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 20:33

nekas sarežģīts tur neliekas kamēr neiedziļinās. Vot padomā, kā tu tehniski nodrošināsi degvielas maģistrālē konstantus piemēram 5 bar, ņemot no balona, kuram iekšā spiediens ir aptuveni 10 līdz 15 bar?

Es jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.

Bļin sajaucu nevis lng, bet cng http://www.audi-style.lv/forum/public/st... vainīgs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu tātad tā ir bijusi šķidrā LPG iešprice. Varam tā vienoties?
Kā ar sūkni? Benzīna? Ar elektroniku, kas maina tam apgriezienus?

VEMS
Elektrība sporta auto


#253 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 21 December 2010 - 20:36

Tev tur krutā iekārta autinjam o_0 Latvijā tādu neesmu redzējis. Un pat dzirdēts nav, ka kādam tāda būtu :D
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#254 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 20:43

Iedarbinu auto tur ir maziņš indikators.... kad iedegās zaļie indikatori, atkarībā cik bākas gāzē, tad tur oranža lampiņa labajā apakšējā stūrī mirgo, kad viņa pārstāj mirgot un deg tad auto iet uz gāzes, speciāli uzņēmu laiku.

Karsts arī vispirms darbinās ar benzīnu?
Auksts, domāju riktīgi auksts pie -10, brauc pilnīgi normāli uz LPG? Nejūt, ka "kaut kas nav tā"?

VEMS
Elektrība sporta auto


#255 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 20:50

Es jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.

Nu tātad tā ir bijusi šķidrā LPG iešprice. Varam tā vienoties?
Kā ar sūkni? Benzīna? Ar elektroniku, kas maina tam apgriezienus?

nu protams :drinks: Nu cik sapratu tur ir parasts spiediena regulātors, nezinu vai apgriezienus maina. cik lasīju tad uz tā spiediena regulātora viss turas un uz tiem entajiem vārstiem.

Tev tur krutā iekārta autinjam o_0 Latvijā tādu neesmu redzējis. Un pat dzirdēts nav, ka kādam tāda būtu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

atbrauc parādīšu :yahoo:

Karsts arī vispirms darbinās ar benzīnu?
Auksts, domāju riktīgi auksts pie -10, brauc pilnīgi normāli uz LPG? Nejūt, ka "kaut kas nav tā"?

Jā viss normāli pie -10, nekādas izmaiņas nejūt, jā karsts arī vispirms iedarbinās ar benzīnu un tad uz gāzi, laiks nemainās ka karstam ka aukstam. Kad bija sūknis beigts tad 5min slēdzās iekšā, bet apgiezienus nevarēja uzņemt.

#256 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 December 2010 - 20:53

Labi, palaidīšu sarunu zemāk par pāris paaudzēm... :D
Vienvārdsakot, tagad manā īpašumā tagad ir trīs gāzes reduktori:
Emmegas (ar vienu regulācijas skrūvi):
Ievietotais attēls
BRC AT90E:
Ievietotais attēls
un Elpigaz Cometa:
Ievietotais attēls

Visiem kaut kas jātaisa, neviens nav ideāls. Vissliktākajā stāvoklī ir Emmegas- tam poļubomu jāmaina gumijas.. Vislabākajā stavoklī ir BRC reduktors, bet arī neiet tā kā vajadzētu.
Izvēlē ir trīs reduktori; jebkuram kkas jātaisa, tāpēc nav starpības, kuru likt..
Tāpēc varbūt kāds var dot argumentētu viedokli- pie kura reduktora man palikt?? Auto ir A100 2.3e. Iekārta pilnīga klasika- bez lambda korekcijas.

Es jau paguvu vairakiem čaļiem gāzkantoros uzkrist uz nerva- katrs ir par labu citam reduktoram un argumenti ir visai līdzīgi.. :nez: :D
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#257 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 21:21

Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls
Žēl ka sīkāk visus nesafotografēju, tikai kā vadus savienot :ermm:

Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 21:25


#258 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 21:25

Izjauc, cik vari un apskaties, kurš mehāniski ir vislabākais. Lētiem reduktoriem iekšā bija kaut kāda berze, kaut kas neprecīzs, kam rezultāts bija nepastāvīga darbība, maisījumā atkarība no mēnesfāzēm vai pat zvaigznēm.
Kādreiz mans novērojums bija viennozīmīgs: Holandes un tikai Holandes reduktori. Itāļu bija nekādi. Tas - 10 gadus atpakaļ. Tagad reduktorus noteikti cep visi, kam nav slinkums. Un kvalitāte - diez vai uzlabojas...

VEMS
Elektrība sporta auto


#259 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 December 2010 - 21:34

Izjauc, cik vari un apskaties, kurš mehāniski ir vislabākais. Lētiem reduktoriem iekšā bija kaut kāda berze, kaut kas neprecīzs, kam rezultāts bija nepastāvīga darbība, maisījumā atkarība no mēnesfāzēm vai pat zvaigznēm.
Kādreiz mans novērojums bija viennozīmīgs: Holandes un tikai Holandes reduktori. Itāļu bija nekādi. Tas - 10 gadus atpakaļ. Tagad reduktorus noteikti cep visi, kam nav slinkums. Un kvalitāte - diez vai uzlabojas...

Holandiešu jau laikam labi maksā.. neesmu nemaz interesējies...
Nav jau īsti saprašanas, kur tad īsti ir tas mehāniski vislabākais- jo principiāli viņi visi ir vienādi, tikai izpildījums ir atšķirīgs.
Manā situācijā mehāniski sliktākais šķiet emmegas, jo tam ir tikai CO skrūve, bet pārējiem bez CO skrūves ir arī tukšgaitas regulācijas skrūve, kas ļoti atvieglo regulēšanu. Bet tāpat nav saprašanas.. Jau divi gāzmeņi man sacīja, ka emmegas esot labs.. :nez:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#260 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 21:50

Tu tak jaucot atšķirtu šveices pulksteni no ķīnas plastmasnieka. Jāskatās gan konstrukcija gan izpildījums.

VEMS
Elektrība sporta auto


#261 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 December 2010 - 22:00

:D Atšķirtu... bet ja jāatšķir vairāki ķīnieši? :D
Labi, emmegasu atmetu, bet starp tiem diviem- būs laikam jāvelk loze.. :hihi: Bet laikam izvēlēšos BRC, jo tam vēl labas membrānas.. :nez:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#262 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 21 December 2010 - 22:06

Es jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.


jap, un tiktālu kamēr spiediens balonā ir mazāks nekā vajag maģistrālē, viss ir labi, bet ja otrādi, tad ir dēlī, jo sūknis + spiediena regulators nevar nodrošināt kautkur mazaku spiedienu nekā apkārteja vidē, joprojām nodrošinot nepārtrauktu cirkulāciju. Bet cirkulacija ir nepieciešama, jo pie mazākā pievadītā siltuma daudzuma, gāzes piesātināto tvaiku spiediens strauji aug un rogas tvaika fāze, un tas saboja visu "vienkāršo sistēmu".
Ne jau velti pirmās bija tvaika fāzes iesmidzināšanas sistemas, kaut pirmaja acu uzmetiena šķidrās fāzes iesmidze liekas principiāli vienkāršāka.
Principiāli jā, ka laboratorijas modelis ari jā, bet kā reāla iekārta, vairs nē.
Problēmu ar spiedienu var atrisināt maģistrālē paceot spiedienu "ar rezervi", lai tas nekad nebūtu zem balona spiediena, bet tas savukārt rada vajadzību pēc speciālām sprauslām, kas ir sarežģītas dēļ lielā darba spiediena un joprojam vajadzību pēc atsevišķa vadības bloka gazei.
Ja šī lielā spiediena problēma nebūtu, un ja varētu maģistrāle vienkāršā veidā nodrošināt 3-4 bar spiedienu, tad viss būtu ļoti skaisti, jo tad pirmkārt varētu izmantot benzīna sprauslas, otrkārt pietiktu ar oriģinālo ECU, tad no tā patiešam būtu jēga!
Bet ta kā tas nav iespējams, un ir vajadzīgas citas sprauslas un cits kompis, un vēl sūkņu sistēma, tad šķidrās fāzes iesmidzei vairs nav lielu priekšrocību pār tvaika iesmidzi, jo tvaika iesmidze ir vienkaršāka...
A90TQ

#263 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 December 2010 - 22:37

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Atšķirtu... bet ja jāatšķir vairāki ķīnieši? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Labi, emmegasu atmetu, bet starp tiem diviem- būs laikam jāvelk loze.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Bet laikam izvēlēšos BRC, jo tam vēl labas membrānas.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Man ir Elpigaz Vega, sū*s tāds ka maz neliekas. Regulāri nosprūst kaut kādā stāvoklī, dodot pilnīgi nepareizu izejas plūsmu, atrisināju ar vadības programmu (pa lielam vismaz), bet stulbi. Var arī izkāpt un uzšaut ar sitamo skrūvgriezni pa sānu. Ērti un parocīgi, uz šosejas it īpaši, ne? Remkomplekts šajos gadījumos nepalīdzot, bet ir aizdomas ka varētu būt nosēdumi uz korpusa. Kādreiz uzjaukšu un izpētīšu ritīgi, visu laiku slinkums :) Otra lieta ir tas noslēgšanas vārsts, man viņš līdz galam netaisās ciet, spiežot mani vakaros griezt gāzes balonu ciet. Arī kaut kāds izdilums/berze visbiežāk esot pie vainas. Praktiskais risinājums vienkāršs, protams - uzliekam priekšā papildus filtru un vēl vienu vārstu. Gāzes kantori tā ļoti bieži arī dara. Bet tas liecina par Elpigaz kvalitāti, ja?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#264 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 December 2010 - 22:56

Labi, ka kads pateica ko sliktu par elpigaz :hihi: - nu tad man paliek tikai BRC... :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#265 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 23:20

Gāzes iekārta volvo ir likta 2005. gadā :yahoo: Vācijā jauna iekārta maksā 1500€, Itālijā daudz lētāk, tik neatceros cik maksā :cool2:

#266 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 23:42

jap, un tiktālu kamēr spiediens balonā ir mazāks ....
jo tvaika iesmidze ir vienkaršāka...

a ja liek 2us sūkņus: vienu uz maģistrāli, otru - no? Tad principā, elektroniski regulējot abus sūkņus var dabūt kādus spiedienu sirds vēlas. Nē?

VEMS
Elektrība sporta auto


#267 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 22 December 2010 - 07:31

jā, principiāli tā sanāktu, bet nelaime tā, ka pie piediena , kas mazāks par gāzes piesātināto tvaiku spiediena, gāzes sāk vārīties, un atkal daļa sķidruma momentā pārveršas par tvaiku, un atkal spiediens nostabilizējas. Repektīvi, tu atsūc no maģistrāles, samazini tajā spiedienu, bet maģistrālē momentāli atkal pieaug spiediens līdz tadam pašam kā balonā :D

Beigās sanak dikti sarežģita un dārga iekārta, ar daudz vairak dilstošiem elementiem kā tvaika iesmidzei, bet ieguvums ir tikai teorētiskais gaisa blīvuma palielināšanas efekts, uz iztvaikošanas patērētā siltuma rēkina, BET nekur nav pasniegti reāli efektivitātes salīdzinošie skaitļi, bet vienkārši šõ iekārtu ražotāji apelē pie šī efekta, jo pieļauju ka tas ļoti labi aiziet kā reklāmas triks, jo ir viegli saprotams mērķa auditorijai.
A90TQ

#268 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 22 December 2010 - 09:07

Njā...tā sanāk. Otru sūkni likt nav nozīmes. Maģistrālē, lai nerastos gāze, jātur spiediens lielāks kā balonā.
Skatoties uz te apskatīto sistēmu, sanāk, ka tā uztur kaut kādu spiedienu virs tā kas ir balonā (nevis konstantu). Stulbi sanāk: ziemā, ja balona ir 0bar, var knapi dabūt 5bar railā. Vasarā - nevar dabūt zem 16bar. Viss atduras pret sprauslu kvalitāti - tām ir jābūt visnotaļ precizām.

VEMS
Elektrība sporta auto


#269 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 22 December 2010 - 14:04

bingo! un tapēc tās ir dārgas, un vēl dārga ir sūkna sistema, un beigās ieguvums pārak niecīgs, lai tas viss atmaksātos.
A90TQ

#270 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 22 December 2010 - 19:55

A kas tur dārgs, ja izmantojas prasts benzīnsūknis?? spiediena devējs? Tas nav dārgs. Elektonika, kas kontrolē sūkņa apriezienus? arī nekāds kosmoss. Mēs to uz saviem galdiem varam uzcept! Es varu atrast - kaut kur viens savam mocim bija uztaisījis sistēmu bez cirkulācijas: sūknis - maģistrāle. Spiediens tika vadīts ar sūkņa rpm...

Tātad viss atduras pret sprauslām. Cik tādas maksā?

VEMS
Elektrība sporta auto





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)