Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#211 -ID-

-ID-
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti

Pievienots 10 October 2010 - 13:40

A ja benzīna iekārtu vispār nahrenizē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko :D

#212 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 October 2010 - 17:12

Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Bingo! Tieši par to pašu iedomājos... :) :svilpo:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#213 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 06 November 2010 - 22:28

Jautājums-kur ir kāds labs gāzes kantoris, kas nodarbojas ar gāzes iekārtu remontu? Ir gāzes iekārta ar tiešo iesmidzināšanu, biju krasta, ganību dambī, tallinas neviens neko nerubī tik saka ka Itāļi ir stulbi :crazy: problēma ir tāda ka uz gāzes auto neiet un vnk noslāpst.

#214 EM 95

EM 95
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Krustkalni

Pievienots 06 November 2010 - 23:32

Rīgā,Raņķa dambī t. 29228075, remontēju savu gāzes plīti diezgan pieredzējis onka liekas un cenas ar labas !

#215 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 07 November 2010 - 09:02

Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


pietiek arii ar karstu uudeni no teejkannas :D

printeru un datortehnikas remonts


#216 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 15 November 2010 - 01:08

Es ar pievienojos tam teicienam (cik cilvēku tik viedokļu), un katram savi pamatojumi.
Mana pieredze ir 4gadi ar dažādiem motoriem - parastās iekārtas. Secinājums turbo ar parasto patiešām grūti sadzīvo, ja esi godīgs braucējs tad vēl saiet, bet kā es atvilku tā ar rodās kāda šaize.
Tad ir ļoti maz sakarīgu gāzes servisu, šito es uzsveru, jo ar turbo sākumā biju daudzos un katrs darīja ko uzskatīja par pareizu. Nekad viņi vienādi neatrisināja problēmas - katrs pamatoja pa savam. Vienam reduktors slikts; otram sveces; trešam aizdedze; utt.
Tagad arī ar parasto dzinēju biju trijos servisos, meklēt problēmu un neviens neatrada - atkal sākās atmaskas. Beigās paņēmu 0,7 un vienā vakarā garāžā pats atrada problēmu 2 trubas sajauktas vietām. Bija tādas dusmas.
Bet pats labākais bija tad, kad Valmierā noregulēju CO un aizbraucu uz skati šie saka,:tev pa daudz, es ta uz pauzes prasu cik ir izrādās trīs reiz pārsniedz normu. Tādi man piedzīvojumi ar servisiem. Tagad daru visu pats un jau gadu var teikt neko neesmu darījis. Neskaitot filtrus.
Par ekonomiju nav ko spriest +- 50% no tā ko nobrauc.Un rets dīzels dzīvē tiek zem šiem cipariem. Uzstādīt ir vērts ja brauc ap 50 gadā un ar konkrēto auto vairākus gadus.
Jauda tas vispār ir sviests jo 80% auto vairs nav tās jaudas kas passē rakstīts, nerunājo par vecākām par 15 gadiem auto. Protams ir izņēmumi - kur ir ideāli auto ar minimālu nobraukumu un kuriem ir taisīti pilni kap.rem.
Ja viss ir kārtība, tad arī nekas nesmird.
Ražotāji maz ražo, jo tas nav izdevīgi naftas magnātiem. Esmu dzīvē redzējis motorus kas tikai uz gāzes strāda (no dzimšanas) un viņi darbojās perfekti arī pēc 500 000 km,. protams tur arī vis kas jāmina ir nomainīts īstajā laikā(attiecībā uz gāzes sistēmu).

#217 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 December 2010 - 13:38

Uzdūros šim domāju ka ar LPG nemaz tik traki to jaudas zudumu nejūt.

#218 RX-8

RX-8
  • Lietotājs
  • 68 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, auto lietas un autosports!

Pievienots 05 December 2010 - 14:38

[quote name='Alien' date='24 June 2008 - 19:23' timestamp='1214324627' post='707480']
prostā reduktorsistēma bez sprauslām uz katru cilindru nekam neder
dedzina tikai gaisa filtru
Nevis dedzina gaisa filtru ,bet gaisa mērījs var ātrak iziet no ierindas !

#219 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 December 2010 - 22:35

Nevaru nociesties neiespamojis :)
Ja runājam par gāzes reduktora sildīšanu, ir viens interesants variants, ko es sev saliku - uz reduktoru ejošajā tosola trubā (saprātīgi būtu pienākošajā :crazy: )ieliekam trubu, kurā ir ieskrūvētas kādas pāris dīzeļa kvēlsveces - slinkajiem ir pat pieejams gatavs variants, kaut kādiem busiem bija šitādi uz pečku. Man šito sametināja bračka, kamēr es vazājos apkārt un filozofēju, kur varētu tādu izraut gatavu :D Un tad jau tālāk ikdienišķi - 4-6 kvadrātu vadi, relejs un slēdzis. No rīta palaižam un bensīna, divas reizes nošķaudamies un varam slēgties uz gāzi, pie -15 pāris reizes noikājās, kamēr membrāna aizstaigāja kur vajag un viss - varam braukt, sākumā mierīgā garā, jo reduktors protams reaģē lēnāk, nav vēl izsilis pilnībā, bet ja turpinām sildīt - 100m un viss nostabilizējas. Tāpat ar aukstu eļļu no vietas pie -15 labāk negāzt :)
Papildus gan prasās pāris fīčas, kas kad motors uzsilis to padarīšanu atslēdz, nav ko viņai rīt elektrību (tomēr kāds puskilovats tur aiziet), kā arī izslēdzot aizdedzi relejam būtu jānorauj barošanu - aķis apsēdīs nedaudz pēc tam, kad trubā uzvārīsies antifrīzs, kurš, ja kas, tādā situācijā sāk naidīgi burbuļot momentā :)
Variants kopumā ir labs, un, ja cirkulācija caur reduktoru ir pietiekama, arī neko sabojāt nevar :) Ja kādam ir interese, varu pat parādīt kā tas izskatās dzīvē :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#220 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 08 December 2010 - 22:53

wraith - kam to vajag? es tak taapat daru - palaizhu uz benziina - paruucinu kadu laicinju un paarsleedzu uz gaazi.. nekadu probleemu pat -20 graados...
B3

#221 Val

Val
  • Administrators
  • 11568 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 December 2010 - 23:42

Viņš grib paātrināto slēgšanos uz gāzi un retāku braukšanu uz tanku pēc benzīna.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#222 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 08 December 2010 - 23:45

nee nu 2l pa meenesi jau var ietaupiit :D
B3

#223 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 December 2010 - 23:55

Pie -15 var pielaist gan bez benzīna, gan bez kvēlsvecēm. Zemāk varētu būt problēmas.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#224 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 December 2010 - 22:14

nee nu 2l pa meenesi jau var ietaupiit http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu, rēķini - ja es normāli sildot iztērēju ~ puslitru pensīna, kamēr dabū tos 40-50 grādus, kad reduktors pārslēdzoties nenosprāgst, bet ar papildus apsildi sanāk ~0.2 l un varu slēgties, tātad ietaupīts katrā reizē ir 0.3 l. 0.3 x 2 (divas reizes dienā) x 25 (vidēji dienas, ko es braukāju mēnesī) = 15l degvielas tā vien, vai pie esošajām cenām apmēram 12Ls. A tas nemaz nav tik maz. Protams, var jau čakarēties un laistīt ar ūdeņiem un ko tik vēl ne, ietaupījums jau būtu vairāk, bet šitā kaut kā, nezinu, ērtāk? Piespied pogu un pagaidi :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#225 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 December 2010 - 22:27

Nevaru nociesties neiespamojis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ja runājam par gāzes reduktora sildīšanu, ir viens interesants variants, ko es sev saliku - uz reduktoru ejošajā tosola trubā (saprātīgi būtu pienākošajā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... )ieliekam trubu, kurā ir ieskrūvētas kādas pāris dīzeļa kvēlsveces - slinkajiem ir pat pieejams gatavs variants, kaut kādiem busiem bija šitādi uz pečku. Man šito sametināja bračka, kamēr es vazājos apkārt un filozofēju, kur varētu tādu izraut gatavu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Un tad jau tālāk ikdienišķi - 4-6 kvadrātu vadi, relejs un slēdzis. No rīta palaižam un bensīna, divas reizes nošķaudamies un varam slēgties uz gāzi, pie -15 pāris reizes noikājās, kamēr membrāna aizstaigāja kur vajag un viss - varam braukt, sākumā mierīgā garā, jo reduktors protams reaģē lēnāk, nav vēl izsilis pilnībā, bet ja turpinām sildīt - 100m un viss nostabilizējas. Tāpat ar aukstu eļļu no vietas pie -15 labāk negāzt http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Papildus gan prasās pāris fīčas, kas kad motors uzsilis to padarīšanu atslēdz, nav ko viņai rīt elektrību (tomēr kāds puskilovats tur aiziet), kā arī izslēdzot aizdedzi relejam būtu jānorauj barošanu - aķis apsēdīs nedaudz pēc tam, kad trubā uzvārīsies antifrīzs, kurš, ja kas, tādā situācijā sāk naidīgi burbuļot momentā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Variants kopumā ir labs, un, ja cirkulācija caur reduktoru ir pietiekama, arī neko sabojāt nevar http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja kādam ir interese, varu pat parādīt kā tas izskatās dzīvē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Man jau liekas, ka labs risinājums... Pats tādu plānoju taisīt. Ja vari, iemet bildi ar to trubu te vai man uz PM! ;)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#226 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 December 2010 - 22:39

kas tur ko radit bildes. nopērc 2 kvēlsveces pēc iespējas īsākas un iemetini trubā 2 vitnes priekš katras sveces un ieliec trubā un reduktoru un visa problēma attrisināta.Ja ir 120A ģenis tad pat var 3 k-sveces likt.

#227 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 December 2010 - 18:21

Nu bildes tur anyway nekādas dižās vairs nesanāk, šodien pamēģināju nobliezt, bet sapratu, ka tur tikai trubu murskuli vien redz :) Vajadzēja nobildēt, kamēr nebiju uzmontējis, bet toreiz slinkums :sarkst:

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#228 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 20 December 2010 - 23:45

Man interesē vai šeit ir kāds kas lieto veco 2.8 kapli aprīkotu ar plīti? Cik tāds kaplis ēd to gāzi pilsētas režīmā un cik ātri/ilgi tas pārslēdzams no benzīna un gāzi ziemā piemēram pie -10 vai -20?

#229 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 20 December 2010 - 23:57

Man interesē vai šeit ir kāds kas lieto veco 2.8 kapli aprīkotu ar plīti? Cik tāds kaplis ēd to gāzi pilsētas režīmā un cik ātri/ilgi tas pārslēdzams no benzīna un gāzi ziemā piemēram pie -10 vai -20?

šodien servī satiku tiesi vienu keksu kam C4 A6 2,8 Q automāts teicās ka pa pilsētu maksimumā 18bijis a tā 12-14 iekārta parastā ar skruves regulējamo padevi. jebkurā gadījumā izdevīgāk kā benzs.
Audi 200TQ

#230 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 December 2010 - 13:17

Man interesē vai šeit ir kāds kas lieto veco 2.8 kapli aprīkotu ar plīti? Cik tāds kaplis ēd to gāzi pilsētas režīmā un cik ātri/ilgi tas pārslēdzams no benzīna un gāzi ziemā piemēram pie -10 vai -20?


Es pašlaik kā reize braucu ar tādu - ierēķinot, ka motors ir visai traģiskā stāvoklī un gāzes iekārta ir nedaudz uzlabota "parastā" sajaucēja tipa - vidējais patēriņš pilsētā pie pēdējā regulējuma 11-13l/100km, ierēķinot ka apmēram stunda dienā tiek pavadīta korķos. Pa štrāsi vispār prieks - 10l/100km :) Un fūrēm garām vēl var pavicot baigi nekloķējot pa robiem :) Patēriņš gan mainās atkarībā no tā, kāda iekārta, kā regulēta, kur pildās, no āra temperatūras un braukšanas režīma.
Par tēmu sildīšana jau stāstīju, man ar priekšapsildi pie -15 ir apmēram 1-2 minūtes, ja bez papildus apsildes, aiziet apmēram 0.5-0.7l benzīna, kamēr izsilst (reducējas uz kādām 5 minūtēm kad savulaik rēķināju). Tas ir jau braucot, stāvēt un sildīt lai tiktu pie gāzes īsti neatmaksājas vismaz laika ziņā toč.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#231 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 14:12

Pastāstīšu savu bēdu stāstu arī :sarkst: Auto Volvo 850 2.0T benzīns ar Itālijā liktu gāzes iekārtu. Gāzes iekārta JTG ICOM, domāta metānam, bet propānu arī var braukt, tikai sūknim īsāks mūžs. Problēmas sākas kad auto nostāvēja mēnesi, pēc mēneša gāzes iekārta sāka niķoties. Sāku pa gāzes servisiem braukāt, saku ka brīžiem iet un brīžiem neiet. Šamējie saka ka nekas traks visu sataisīsim, beigās pa septiņiem gāzes centriem izbraukāju kur man vienu un to pašu solīja :ermm:, bet beigās, atvainojiet tādu mēs nevaram salabot, pazaudēts laiks un nauda. Jo gāzes iekārta tiešām ir sarežģīta ar sūkni gāzes baloniem entajiem vārstiem, ar sprauslām ieplūdes kolektorā un kompi. Nu tad bija dilemma labot vai likt jaunu. Tuvākais apkalpošanas centrs Polijā, jo Latvijā neviens nevar salabot. Nu tad sāku rakņāties internetā un atradu biežākās vainas, un viss ticamākā bija tas gāzes sūknis, jo nopērkot auto viņš sīca, bet kad sākās šaize tad klusums. Nu tad salasījies info gāju visu ķidāt ārā. Noņēmu autiņam klemmi un aiziet. Izlaidu gāzi, atvēru vaļā, a tur visi tie piemaisījumi bākā šķidrā veidā, nu neko atvienoju visus vadus un izvilku to kātridžu kur sūknis iekšā. Izņēmu gāzes balonu, lai var braukāt un izlēju visus tos piemaisījumus uz zemes smirdoņa vēl nedēļu bija :crazy: Aizvedu pie pazīstamā sūkni uz diagnostiku. Sūknis beigts, neko to restaurēja. Sūknis ir domāts benzīna motoram, sūknējot gāzi viņš ejot 100 000km, 4.5 bar un 90l/h. Un uzsūtu no Polijas gāzes filtru, pēc divām nedēļām no Polijas ar kājām viņš atnāca :yahoo: Nu tad saņēmos un liku kopā to brīnumu. Visi kontakti bija apsūbējuši, notīrīju sapūtu un liku visu kopā, aizņēma tas divas stundas. Braucu uz LPG piepildīju pilnu bāku 53L, stāvēju blakām un trīcēju lai nekas pa gaisu neaiziet :yahoo: atbraucu uz mājām, paņēmu uguns dzēšamo un braucu uz mežu slēgt uz gāzes. Ieslēdzu un biku pagāju malā, sūknis dīc tātad strādā piegāju klāt un tiešām iet :yahoo: kopā iztērēts par remontu 55ls par sūkni un 12ls par filtru, kopumā 67ls par visu, bet cik naudas tika atdots tiem gāzes centriem beztolkā labāk neteikšu. Tagad nobraucu 200km pa pilsētu ar agresīvu braukšanu 25l gāzes. Vēl jāaizbrauc co jāpamēra, Bet kopumā esmu apmierināts, jo tā mašīna jau ir atmaksājusies pa gadu uz gāzes rēķina :happy: Gāzes iekārta no rīta ieslēdzās pēc 1.10m un jaudas zudumu nejūtu :yahoo: Varbūt kādam noder šis info kam tāda pati gāzes iekārta :cool2:

Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 14:15


#232 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 December 2010 - 16:15


Tev izskatās ka ir pēdējās paaudzes iekārta ar šķidro iesmidzi - nav jau brīnums, ka banānijas-latvānijas megaūberkūlie sētas gāzes kantori neko tādu nav redzējuši :D Un, attiecīgi, nav arī brīnums, ka iet labi :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#233 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 21 December 2010 - 17:05

Es katru ritu skilu uz gazes, cik nu te bija auksti sogad - nekadu problemu. Pieskil - notiri sniegu - brauc. Laikam, 1 paaudzes iekarta

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#234 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 21 December 2010 - 17:54

Nu apmēram skaidrs :) man te vnk tāda bišku slima doma iešāvās paurī sievas dīzeļgolfu samainīt pret kādu quattroplīti :D Pierasts jau ir ka ir tāds auto, kas ikdienā brauc, jāremontē ir reti un lēti un degvielu tērē ļoti maz, taču visu laiku mācās virsū domā, ka vajadzētu ģimenē vienu Q. :) Bet dēļ šīs iegribas bez kuras var itkā dzīvot tālāk negribas uzkraut uz pleciem kkādas baigās izmaksas. nu kkā tā

#235 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 21 December 2010 - 18:20

Tev izskatās ka ir pēdējās paaudzes iekārta ar šķidro iesmidzi - nav jau brīnums, ka banānijas-latvānijas megaūberkūlie sētas gāzes kantori neko tādu nav redzējuši http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Un, attiecīgi, nav arī brīnums, ka iet labi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

kad sapnjo, aizver acis. shkidra iesmidze vel ir ljoti dargs prieks, un uz taa volgo taa noteikti nav. visticamak tur ir rupnicas liktaa sng sistema.

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 21 December 2010 - 18:27

A200TQ

#236 marchoa

marchoa
  • Lietotājs
  • 46 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska/Jelgava

Pievienots 21 December 2010 - 18:46

Atvainojos par iespējamo offtopic.
Karočē mašīna Audi A4 Avant 1.8 20 varstu 1996 gada.

ir doma likt gāzes iekārtu, Bet īsti nav skaidrs kāda starpība starp klasisko un inžektora gāzes iekārtu; Okey tā uzbūve man vairāk vai mazāk ir skaidra un to man skaidrot itkā nevajag, par patēriņiem, ekonomiju, jaudu ar skaidrs.
Bet jautājums ir tāds, vai ir prāta darbs likt uz iepriekš minētās automašīnas klasisko gāzes iekārtu? Kāda ir biežāk sastopamākās problēmas ar šāda veida gāzes iekārtu? Būtu labi, ja arī kāds šāda veida auto īpašnieks padalīties savā pieredzē par savas gāzes iekārtu mašīnai.

Un runājot par inžektora tika gāzes iekārtu, kā ir ar apkopes izmaksām? Vai tiesa ka ik pēc 5 gadiem ir jāmaina sprauslas kuras ir ieskrūvētas ieplūdes kolektora?
A4 Avant 1.8 20v, 96.g

#237 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 19:11

kad sapnjo, aizver acis. shkidra iesmidze vel ir ljoti dargs prieks, un uz taa volgo taa noteikti nav. visticamak tur ir rupnicas liktaa sng sistema.

Sēdies 2 :yahoo: :ggl: tā gāzes iekārta eBay maksā 500€ Latvijā varbūt tas ir ekskluzīvs, bet Itālijā tas ir normāli. Un nav tur rūpnīcas uzstādītā gāzes iekārts :8P: kad dirš tad novelk bikses :roll:Icom JTG

Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 19:17


#238 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 December 2010 - 19:16

Atvainojos par iespējamo offtopic.
Karočē mašīna Audi A4 Avant 1.8 20 varstu 1996 gada.

ir doma likt gāzes iekārtu, Bet īsti nav skaidrs kāda starpība starp klasisko un inžektora gāzes iekārtu; Okey tā uzbūve man vairāk vai mazāk ir skaidra un to man skaidrot itkā nevajag, par patēriņiem, ekonomiju, jaudu ar skaidrs.
Bet jautājums ir tāds, vai ir prāta darbs likt uz iepriekš minētās automašīnas klasisko gāzes iekārtu? Kāda ir biežāk sastopamākās problēmas ar šāda veida gāzes iekārtu? Būtu labi, ja arī kāds šāda veida auto īpašnieks padalīties savā pieredzē par savas gāzes iekārtu mašīnai.

Un runājot par inžektora tika gāzes iekārtu, kā ir ar apkopes izmaksām? Vai tiesa ka ik pēc 5 gadiem ir jāmaina sprauslas kuras ir ieskrūvētas ieplūdes kolektora?

A ko tad jautā, ja reiz viss skaidrs? :lol:
Ja maciņš atļauj, tad simt punkt, ka liec sekvenciālo! Ja tomēr rocība neļauj, tad būs jāliek klasiskā ar lambda korekciju..

Vispār, interesanti par to tiešo iesmidzi... nezinu īsti uzbūvi.. Sanāk, tur nemaz reduktors nav vajadzīgs? Tīri ziņkārība.. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#239 vw26

vw26
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Будь проклят тот день, когда я сел за баранку этого пылесоса!

Pievienots 21 December 2010 - 19:26

A ko tad jautā, ja reiz viss skaidrs? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ja maciņš atļauj, tad simt punkt, ka liec sekvenciālo! Ja tomēr rocība neļauj, tad būs jāliek klasiskā ar lambda korekciju..

Vispār, interesanti par to tiešo iesmidzi... nezinu īsti uzbūvi.. Sanāk, tur nemaz reduktors nav vajadzīgs? Tīri ziņkārība.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ir tur redukotrs motortelpā vismaz tam icomam

#240 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 December 2010 - 19:31

Pastāstīšu savu bēdu stāstu arī http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Auto Volvo 850 2.0T benzīns ar Itālijā liktu gāzes iekārtu. Gāzes iekārta JTG ICOM, domāta metānam, bet propānu arī var braukt, tikai sūknim īsāks mūžs.

Metānam? Metāns tak nav sašķidrināms - nekāds sūknis točno tam nav vajadzīgs! Domājams, ka sistēma ir škidras LPG iesmidzināšanai. Un tas, ka LPG servisos neviens neko nejēdz liecina tikai par viņiem!

Interesantā detaļa ir sūknis! Tiešām parasts benzīnsūknis?!
Es ar vienu tādu no Holandes reiz sastapos. Sūknis - balonā. Ar vadības bloku. Sūknim ātrums bija atkarīgs no spiediena. T.i. viņš tur dzīvoja savu dzīvi. Cik atceros, tad toreiz problēma bija spreuslās - aiz[censored]as ar pieminētajiem labumiem.

Šo rakstu rediģēja GintsK: 21 December 2010 - 19:40

VEMS
Elektrība sporta auto





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)