Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5143 atbildes uz šo tēmu

#1891 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 509 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 05 October 2012 - 19:34

Ir jautājums, kā jaunie FSI dzinēji sadzīvo ar gāzi, 3,2 un 4,2 ? nav nekādas galvas lauzošas problēmas?

S4 V8.

Ziema nāk.


#1892 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 October 2012 - 20:28

...vienigi 2.paaudzei šavieni tāpat pastāv jeb ļoti maz ?


Varbūtība pastāv un, patiesībā, ir diezgan liela. 2. paaudze panāk labāku maisījuma regulējumu, bet smago "puku" pamatcēloni - ar degmaisījumu pilno ieplūdes kolektoru, kurš aizdegas slikta vārsta/sliktas aizdedzes - būtībā nenovērš.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1893 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 05 October 2012 - 22:56

Kaut kur tepat šajā topikā iepriekš bija minēts, ka monošpricei jēdzīgākais variants ir urbt un likt gāzes sprauslas kolektora sākumā. Tad jau tas pats gandrīz vai sanāk, kas ar maisītāju - pilns kolektors ar degmaisījumu. Labums tādam variantam, protams, ir precīzāka gāzes dozēšana, bet nu problēmu ar šāvieniem tas neatrisina. Tajā pašā laikā - es ar to otro paaudzi jau esmu nobraucis 80 000 km un nekādi sprādzieni nav bijuši. Laikam man ir ļoti paveicies :rofl:
Vai arī tieši otrādi - mainu sveces un sadalītāja vāciņus pārāk bieži.
Bet vispār jautājums pēc būtības - kas tieši pietrūkst monošpricei priekš ceturtās paaudzes? Ja gāzes kompim nepieciešams zināt kuru sprauslu sekvenciāli virināt - vai to signālu nevar paņemt no dajebkā, piemēram, Holla, spararata, utt., un to korekti pārveidot gāzes kompim saprotamā formātā.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#1894 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 October 2012 - 23:08

Jā, tu maini sveces par biežu :hihi: - un ja vienreiz aizmirsīsi/noslinkosi tad būs BUM. Esam tur bijuši un esam bišku plastmasas kausējuši.

A atbilde pēc būtības - to signālu var elementāri "paņemt" no oriģinālās šprices, ielikt pa vidu skevenceri (resp. iekārtu, kam ir viena ieeja un 4-5-6 izejas un kas pati skaita kurā izejā pēc kārtas padot signālu no ieejas). Sekvenceris gan pats no sevis netaps, to kādam ir nepieciešams uztaisīt. Otra problēma cik saprotu ir ka mono ir paliels sliedes spiediens un līdz ar to īsi atvērumu laiki, "parastie" gāzes vadības bloki to īsti nemīlot (kaut kur šajā topikā to minēja, manuprāt, kjemals). Šī problēma arī būtu atrisināma papildinot sekvenceri ar papildus "aizturi" uz aizvēršanu, vēlams reizinošu vai tabulāri-interpolējošu, kas pagarinātu mono signālu padotu uz gāzes vadību un viss ir kedā. Šādā situācijā gan skaidrs kā diena, ka sekvencerim jābūt bāzētam uz mikrokontroliera un vienīgais, kas manuprāt rada problēmu uz mono uzlikt 4. paaudzes iekārtu, cik nu es saprotu, ir tas, ka nevienam nav bijusi vēlme ko tādu taisīt, jo tas sarežģī konstrukciju un prasa izstrādē ieguldīt pamatīgus resursus.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1895 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 05 October 2012 - 23:13

khmm.... a kaa shpricgaazes sprauslas ieiet kolektoraa? caurumus urbj? un kur var pa 4 vai kaut pa 1 pirkt? jaasaak gatavoties shpricgaazei :) aa un vajadzetu arii kaadu gaazes vadiibas bloku un gan jau ka arii shpricgaazes reduktoru, jo gan jau ka klasikas reduktors nekam neder - kur mekleet?

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1896 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 05 October 2012 - 23:28

Jā, tu maini sveces par biežu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - un ja vienreiz aizmirsīsi/noslinkosi tad būs BUM. Esam tur bijuši un esam bišku plastmasas kausējuši.

A atbilde pēc būtības - to signālu var elementāri "paņemt" no oriģinālās šprices, ielikt pa vidu skevenceri (resp. iekārtu, kam ir viena ieeja un 4-5-6 izejas un kas pati skaita kurā izejā pēc kārtas padot signālu no ieejas). Sekvenceris gan pats no sevis netaps, to kādam ir nepieciešams uztaisīt. Otra problēma cik saprotu ir ka mono ir paliels sliedes spiediens un līdz ar to īsi atvērumu laiki, "parastie" gāzes vadības bloki to īsti nemīlot (kaut kur šajā topikā to minēja, manuprāt, kjemals). Šī problēma arī būtu atrisināma papildinot sekvenceri ar papildus "aizturi" uz aizvēršanu, vēlams reizinošu vai tabulāri-interpolējošu, kas pagarinātu mono signālu padotu uz gāzes vadību un viss ir kedā. Šādā situācijā gan skaidrs kā diena, ka sekvencerim jābūt bāzētam uz mikrokontroliera un vienīgais, kas manuprāt rada problēmu uz mono uzlikt 4. paaudzes iekārtu, cik nu es saprotu, ir tas, ka nevienam nav bijusi vēlme ko tādu taisīt, jo tas sarežģī konstrukciju un prasa izstrādē ieguldīt pamatīgus resursus.

Paldies par saturīgo atbildi. Par tiem īsajiem atvēruma laikiem tagad atceros, ka kaut kas tāds bija minēts iepriekš. Kaut kādas custom elektronikas uzlodēšana visdrīzāk sanāk sarežģītāka un dārgāka nekā cita motora iegādes ar jau "pareizo" šprici priekš 4. paaudzes. Bet tas patiešām ir dīvaini, ka neviens nav aizdomājies par šādas elektronikas izveidi monošpricei. Monošpričvāģu taču gana daudz.
Tikmēr dzīvojam laimīgi tālāk un mainam sveces par biežu :crazy:

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#1897 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 06 October 2012 - 00:21

Nu pag.. Ar tiem šāvieniem uz mono un karburatoriem nav tik traki. viņiem īss kolektors, iespējams, vēl kādi iemesli, bet es nobraukāju ar 1.8 karburatoru un 1. paaudzi kādus 30-40k km un man NE REIZI neizšāva, sveces bija sākumā kautkādas vecas, pēc tam tika ieskrūvētas citas, maisījumi tika regulēti visādi, gan trekni gan liesi, mainījās tikai gaita un patēriņš. Pieredze nr.2 uz pasaata mono. Ar visprastāko klasiku nobraukti kādi 15k km nav šauts ne reizi. Un puse no tā ceļa bija nobraukti ar pārāk vēlu aizdedzi, tas jau labs iemesls lai šautu. Pagrieza aizdedzi agrāku uzeiz bija cēliens un patēriņš lejā, tas tā...

Par šprici uz mono. Jā stags neredzēja sprauslu laikus, bet tur arī mistiskas problēmas ar RPM impulsu bija.. Laikam, ka neviena iekārta neredz tos laikus, kura nav tam speciāli konstruēta. Reku šeku tēma http://tamonaforum.l...c.php?f=6&t=218, kuru izlasot un paņemot veselo saprātu rokā vajadzētu varēt noregulēt.

Ir jautājums, kā jaunie FSI dzinēji sadzīvo ar gāzi, 3,2 un 4,2 ? nav nekādas galvas lauzošas problēmas?


Ir speciālas iekārtas, kas domātas šiem, lieta tāda, ka paralēli gāzei smidzina arī benzīnu, lai sprauslas nenosvilst.. Līdz ar to ekonomija mazāka. Bet domāja, ka benzīna sprauslu dzīvē tāpatās ātri vien samazinās. 4tā paaudze, manā skatījumā, nav korekts risinājums priekš šiem.
Pagaidām tādu nepirktu ja gribētu likt gāzi.. Jo.. Tiešās iesmidzes iekārtas dārgas un problēmas ar sūkņiem. Bet.. ieguvumi tur protams ir. gāzi maucam pa taisno degkamerā, šķiļam uz gāzi, turbomotoriem potenciāls celt, jo tiek attālināta detonācija robeža, pat ja neskaita gāzes augstāko oktānskaitli... :)

Njaa, tāds sekvenceris būtu laba lieta, kabini klāt un aizmirsti par visām regulēšanas probžām, viss, kā 4tajai paaudzei klasiskā variantā.
Laika un darba jāiegulda daudz, šaubos vai ir vērts taisīt, ja padsmit mašīnām tas būtu vajadzīgs.. mono jau tāpat izmirst..

Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 October 2012 - 00:03

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1898 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 06 October 2012 - 00:23

kjemal- slinkums visu topiku lasīt, bet 850 volvis, kaut kādi pirmie gadi 10V 2.5.

Ko iesaki un cik maksā. Otro paaudzi var uzlikt?

Šo rakstu rediģēja arts: 06 October 2012 - 00:24

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#1899 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 06 October 2012 - 12:41

Šprici ;) cenu diapazons, atkarībā ko liek, kā komplektē, ~460-600 ls.

Otro var, bet nu vai vajag.. Pēc tam braukt pa ceļam un domāt uzraus vai neuzraus :D Pats nelieku, bet tirgus cenas otrajām laikam ap kādi 300 ls svārstās.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 October 2012 - 12:41

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1900 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 07 October 2012 - 15:19

tākā cita forumā man tālāk neviens nepalīdz varbūt pie jums varu gūt informāciju par šo:

07 Oct 2012, 16:02:22 jim-beam rakstīja:

07 Oct 2012, 15:34:52 Martigus rakstīja:
sarkans +12 , melns - masa , dzeltens signala vads uz releju lai atslegtu sukni , zils +12 el.varstiem , bruns - pie indukcenes , balts paliek neizmantots

Tā labi OK! Pie degvielas sūkņa releja pienāk 2 resni vadi un 3 tievāki. resnos neaiztiekam pie kura tievā vada liekam klāt to dzeltano?
PS: gāzes podziņu kopums sastāv no 2 pogām. Vienai ir 3 stāvokļi(gāze-vidējs stāvoklis-benzīns), otrai (virs pogas lielais burts R) ir nefiksējoša slēdža režīms tik.
vaišādai sistēmai ar tas viss derēs? Ak jā vēl tur ir kkādā nesaprotamā veidā ielikt vēl viens relejs. tam jēgu neredzu, ja nu vienīgi kontrolēt tos el. magnētiskos vārstus! Ja to nedrīkst darīt ar to slēdzi kurs ir salonā.
ak jā no kurienes laiņem to + ? no aizdedzes 15 spailes vai patiešo no AKB? :?


Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#1901 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 07 October 2012 - 15:29

Principa raksti PM izskaidroshu visu

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1902 ins88

ins88
  • Lietotājs
  • 320 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 October 2012 - 19:10

2. paaudze
uz tas mazas kastites uzrakstits A.E.B un veel vaciski kaas...
Rezekne sho neviens nevar pislekt pie kompja... varbut kaads no A/s to var?
1. reizem laizas uz benzina reizem uz gaazes.. ka pats sagrib..
2. parsledzoties uz gaazes deg zalja un sarkana lampinja bet uzgazeejot veel vairak tikai zalja... varbut vinsh ar benzinu kopa jauc??
3. vajag vienk normali noreguleet..... kads to var pislegt? jo kad mainiju reduktora remkomplektu man vinju reguleja manuaali viekn varstu uz dzirdes sagrozija
thx

#1903 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 07 October 2012 - 19:23

Bim, man tas dzeltenais ir pievienots drosheklju kastes virspusee pie vienas no lielajaam kaajaam benziina suuknim!

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1904 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1356 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 07 October 2012 - 19:38

ja nav noslēpums pa cik var iepirkt otrās paaudzes tikai elektrisko daļu? piemēram topašu stag-100
Audi 200TQ

#1905 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 07 October 2012 - 20:26

Bim, man tas dzeltenais ir pievienots drosheklju kastes virspusee pie vienas no lielajaam kaajaam benziina suuknim!


ka ta tas ira? bet tev jau nav K-Jetronic iemidzes sistema. ta ka tas tur visu maina!
Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#1906 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 07 October 2012 - 20:35

nav bildes, buutu - paraadiitu, bet tas dzeltenais vadinjsh man ir virspusee! a man ir ke-motroniks

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1907 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 07 October 2012 - 21:17

ja nav noslēpums pa cik var iepirkt otrās paaudzes tikai elektrisko daļu? piemēram topašu stag-100

100to stagu autogāzē droš ka var dabūt viņi ofic ar stagiem ņemās. Cenu jājautā. Viss kits nāk ar soļu motoru.

2. paaudze
uz tas mazas kastites uzrakstits A.E.B un veel vaciski kaas...
Rezekne sho neviens nevar pislekt pie kompja... varbut kaads no A/s to var?
1. reizem laizas uz benzina reizem uz gaazes.. ka pats sagrib..
2. parsledzoties uz gaazes deg zalja un sarkana lampinja bet uzgazeejot veel vairak tikai zalja... varbut vinsh ar benzinu kopa jauc??
3. vajag vienk normali noreguleet..... kads to var pislegt? jo kad mainiju reduktora remkomplektu man vinju reguleja manuaali viekn varstu uz dzirdes sagrozija
thx


Ja nevar šo saregulet rezekne, paprasi, lai uzmauc stag 100, kko dzirdēju ka tajā galā liek.. Tas, ja gribās pa lēto.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1908 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 07 October 2012 - 21:19

Šprici http://www.audi-style.lv/forum/public/st... cenu diapazons, atkarībā ko liek, kā komplektē, ~460-600 ls.

Otro var, bet nu vai vajag.. Pēc tam braukt pa ceļam un domāt uzraus vai neuzraus http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Pats nelieku, bet tirgus cenas otrajām laikam ap kādi 300 ls svārstās.


Vnk tas volgo pats maksā 600 ls :mrgreen:

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#1909 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 07 October 2012 - 21:43

Ja šādi skatās tad jau sāpīgi tas ir :D
Ir visādi aparāti kuriem tā vērtība ir apmēram salīdzināma ar gāzes izmaksām, bišk jocīgi jau liekās. Bet ja cilvēks domā vēl ilgi braukt un bez poblēmām, iespējams, ir jēga apsvērt. Jo jāskatās cik vēl vizināsies ar autiņu un jāpiemet cenas cik ātri atpelnīsies..
Ja tikai tā un uz pārdošanu auto, tad jāliek kautkas lētāks, savādāk nav jēgā ja viņa vismaz neatpelnās pati iekārta...

Šo rakstu rediģēja kjemals: 07 October 2012 - 21:44

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1910 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 07 October 2012 - 21:45

Nu tas nav arguments, ka gāzes iekārta maksā tikpat cik pats auto. Man gāzes iekārtas uzstādīšana izmaksāja tikpat pa cik nopirku savu Audi. Svarīgākais - cik daudz ar to Volvo taisies ripināties. Noteikti iesaku ceturto paaudzi - atkritīs liekas problēmas braucot un pēc tam taču montē nost to iekārtu un liec nākamajam virsū.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#1911 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 09 October 2012 - 22:50

Principa raksti PM izskaidroshu visu


nezinu es domāju liet derīgāk būtu to apspriest te!

Tātad tava teorija nedarbosies par tiem vadiem, jo neatradu nedz melnu nedz brūnu vadu kuri nāktu no tā gāzes iekārtas slēdža! tur ir dzeltans, balts. zils, tipo sarkans un brūns ar dzeltanu strīpu!

tad kā man viņus sastelēt?

PS:vadu krāsas rīt precizēšu! :db:

Šo rakstu rediģēja jim-beam: 09 October 2012 - 22:50

Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#1912 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 10 October 2012 - 13:01

Tavam variantam vislabākais ir 1.žiguļa pečkas slēdzis - pa vidu izslēgts, uz vienu pusi gāze, uz otru benzīns. + tam visam ir, ka benzīna sūkni nevajag laist cauri relejam, bet pa taisno pie slēdža. Tur ir tikai trīs vadi un viss īzī pīzī :crazy:

Audi A6 Avant '01 2.4 FWD


#1913 bush

bush
  • Lietotājs
  • 328 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 10 October 2012 - 14:32

un ja motors noslāpst, gāze tik gāžas laukā

#1914 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 10 October 2012 - 15:00

Tā viņa darītu, jā. Un ja aizmirstas pie -30 pārslēgt atpakaļ uz benzīnu tad pirmais, kas no rīta apsveicinās visticamāk būs sprādziens kolektorā :D
Nejokojam tomēr ar tādām lietām, vienkārši kā tas viss ir, bet gana bīstami arī. Ticiet man, esmu visu ko stulbu izmēģinājis :crazy:

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1915 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 10 October 2012 - 15:17

Tā viņa darītu, jā. Un ja aizmirstas pie -30 pārslēgt atpakaļ uz benzīnu tad pirmais, kas no rīta apsveicinās visticamāk būs sprādziens kolektorā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nejokojam tomēr ar tādām lietām, vienkārši kā tas viss ir, bet gana bīstami arī. Ticiet man, esmu visu ko stulbu izmēģinājis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


ar pirmo paaudzi tika darbinats mans 1.8 karburator-motors pat kad temperatura no rita bija zemak par -30 un nekadu savienu nebija, kamer uzkarsa, protams mazliet anomali uzvedas, BET, rezultats tika panakts. Zinu, ka tas nav veseligi u.t.t. bet saja gadijuma bija vienalga :)

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1916 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 10 October 2012 - 16:08

Kāpēc sprādziens? Nu bija man 1.8 karburatornieks, kurš ar benzīnu nedarbojās - zem -15 vnk klusums - neleca un viss. Vienu reizi prikola pēc paprovēju pasildīt reduktoru ar celtniecības fēnu un pēc tam ielekt mašīnā un šķilt klāt - pielaist izdevās, bet pēc tam varēja kādas 5-10 min sēdēt, turot pedāli grīdā, motoram uz pāris katliem raustoties... :D

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1917 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 10 October 2012 - 16:15

Jūs tiešām esat par to pārliecināti? Padomājam vēlreiz...es pārgriežu plusa vadu, kas aiziet pa taisno no sūkņa uz benzīnsūkņa releju un ielieku starpā slēdzi. Kā mašīna noslāpst tā benzīnsūkņa relejs nepadod plusu uz sūkni, manā gadījumā uz slēdzi. Paši izdariet secinājumus :crazy:

P.S Varbūt kāds no manis iepriekšējā posta saprata, ka pie slēdža pienāk patstāvīgais pluss 30. līnija? Nu tad sorry, ka nepaskaidroju sīkāk :sarkst:

Audi A6 Avant '01 2.4 FWD


#1918 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 October 2012 - 17:15

Nelasīju visus pēdējos rakstus, bet, ja negrib/nevar likt oriģinālu gāzes slēdzi, tad var taču ar parastu divpozīciju slēdzi visu darbināt. Ja pareizi saliek vadus un relejus, tad oriģinālā mašīnas vadība atslēgs gāzi, tiklīdz nesaņem signālu par apgriezieniem. Kā to izdarīt- ņemam talkā shēmas un aiziet! :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1919 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 10 October 2012 - 17:52

kadam nevajag Vega i Sport reduktoru turbikjim? man vinsh ir palicis lieks, vel var uz mashinas izmeginat! razotajs sola lidz 380hp! :yo:

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1920 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 10 October 2012 - 18:06

es varētu savam GTE viņu uzlikt uz klasiskās iekārtas! Jo liekas ka mans tagadējais ilgi nekalpos!

Cik prasi?
Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)