Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#151 a6 quattro

a6 quattro
  • Lietotājs
  • 171 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:auto
    moto

Pievienots 16 September 2009 - 21:30

nu ja tā ņem, tad ar auto braukt vispēr ir bīstami. Katru dienu kāds iet bojā. Un tas ka pie sadegšanas ir vainīga gāzes iekārta - tas ir tikai tavs viedoklis. Visticamāk ka iznākums būtu tāds pats na auto nebūtu uzstādīta gāzes iekārta.
Un ja saki ka gāze smird - tad tam klasesbiedram nebija inžektora tipa iekārta, jo tā nesmird. Smird tikai karburatortipa iekārtas.


gāze smird ne tikai karburatora dzinējiem,bet arī ar iešprici. draugam bija 9xedosam gāze ar sprauslu katram cilindram,bet smirdēja pēc gāzes! cik esu sastapis auto ar gāzes iekārtām,visi ir smirdējuši pēc gāzes! mans viedoklis,ka gāze viss labāk lietojama savienojumā ar plīti virtuvē :yahoo:
a6 c4 2.6 quattro AEL 2.5 tdi spēks ir kvēpos
suzuki rf600r

#152 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 September 2009 - 22:42

gāze smird ne tikai karburatora dzinējiem,bet arī ar iešprici. draugam bija 9xedosam gāze ar sprauslu katram cilindram,bet smirdēja pēc gāzes! cik esu sastapis auto ar gāzes iekārtām,visi ir smirdējuši pēc gāzes! mans viedoklis,ka gāze viss labāk lietojama savienojumā ar plīti virtuvē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

man domaat ka arii tur, pie pliits, tu nemaceetu ar to gaazi apieties :crazy: smidr nekvalitatiivi uzstaditas iekartas
A200TQ

#153 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 September 2009 - 23:18

gāze smird ne tikai karburatora dzinējiem,bet arī ar iešprici. draugam bija 9xedosam gāze ar sprauslu katram cilindram,bet smirdēja pēc gāzes! cik esu sastapis auto ar gāzes iekārtām,visi ir smirdējuši pēc gāzes! mans viedoklis,ka gāze viss labāk lietojama savienojumā ar plīti virtuvē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


dzinēju vajag noregulēt, tad nesmirdēs. meistari laikam sūdīgi. es 5 gadus vecam reduktoram nomainīju membrānas, aizdzinu regulēt. čalis Bauskā (iesaku visiem Leonu) 3 stundas ņēmās. saregulēja tā ka ne mazāko gāzes smaku nevar just. CO=0,5% un HC bija ap 200 - tā ka 2005.gada mašīnai. HC cipars rāda cik labi tā gāze sadeg. norma ir ap 2000. vismaz man tā izskaidroja. sakuma gan gāja pilns 9999 un smirdēja. (un par to 10ls.)
tā ka TUKŠA DI**ana. saregulēta gāzes iekārta nesmird!

#154 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 16 September 2009 - 23:21

Saregulēta gāzes iekārta arī ļoti labi iet :D

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#155 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 September 2009 - 23:34

dzinēju vajag noregulēt, tad nesmirdēs. meistari laikam sūdīgi. es 5 gadus vecam reduktoram nomainīju membrānas, aizdzinu regulēt. čalis Bauskā (iesaku visiem Leonu) 3 stundas ņēmās. saregulēja tā ka ne mazāko gāzes smaku nevar just. CO=0,5% un HC bija ap 200 - tā ka 2005.gada mašīnai. HC cipars rāda cik labi tā gāze sadeg. norma ir ap 2000. vismaz man tā izskaidroja. sakuma gan gāja pilns 9999 un smirdēja. (un par to 10ls.)
tā ka TUKŠA DI**ana. saregulēta gāzes iekārta nesmird!

Priekš kam kaut kur jādzen primitīvas gāzes iekārtas regulēt? Uz izjūtu saregulējot padevi var ļoti mierīgi normās iekļauties, bet smaka gan ir vairāk atkarīga no motora stāvokļa.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#156 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 September 2009 - 23:40

nu nesāksim atkal strīdēties. :D redz, ka vajadzēja dzīt pie meistara. bij viens knifs tam manam reduktoram. drīzāk remonta komplektam. atspere kaut kāda neriktīga bija. nepareizs sastiepuma spēks, līdz ar to baigi gāza iekšā. cilvēks jauca reduktoru ārā un meklēja pareizāku atsperi. tur jābūt ļoti precīzai atsperei, sastiepuma spēkam. citādi CO un HC nekādi nevar dabūt līdz normai, kur nu vēl, lai motors normāli darbotos. regulēju mājās 2vas dienas līdz izbesīja. :crazy:

Šo rakstu rediģēja Kaross: 16 September 2009 - 23:41


#157 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 17 September 2009 - 06:51

Saregulēta gāzes iekārta arī ļoti labi iet http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Jā, iet gan, līdz 3000 rpm, tālāk tā ne pārāk :crazy:

#158 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 22 October 2009 - 20:28

Es gāzes iekārtu saregulēju uz izjūtām un paostot izplūdes gāzes, ja nesmird izplūdgāzes pēc gāzes vai daļēji sadegušes gāzes tad viss ir OK!!! Ideāli sadegot gāzei veidojas ogļskābā gāze un ūdens tvaiks!!!! ķīmiskā formula propāna gāzei C3H8. Sadegšanas formula C3H8 + O2= CO2 + H20 Detalizēta formula C3H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O Ja no izpūtēja ārā nāk tvaiks un nesmird pēc gāzes, un dzinējs darbojas stabili, tad gāzes iekārta darbojas ideāli, un apskatē CO būs ap 0,01% :crazy:

#159 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 22 October 2009 - 21:10

Es gāzes iekārtu saregulēju uz izjūtām un paostot izplūdes gāzes, ja nesmird izplūdgāzes pēc gāzes vai daļēji sadegušes gāzes tad viss ir OK!!! Ideāli sadegot gāzei veidojas ogļskābā gāze un ūdens tvaiks!!!! ķīmiskā formula propāna gāzei C3H8. Sadegšanas formula C3H8 + O2= CO2 + H20 Detalizēta formula C3H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O Ja no izpūtēja ārā nāk tvaiks un nesmird pēc gāzes, un dzinējs darbojas stabili, tad gāzes iekārta darbojas ideāli, un apskatē CO būs ap 0,01% http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nez nez,šodien gāju TA un atgāzes bij virs 4%,labi ka bij sakarīgs TA vecis kas pats pieregulēja uz 1,2%,HZ moš ļurbo dzinējs dēļ zemās kompresijas pakāpes tuksgaitā nespēj pilnībā sadedzināt gāzi jo oktānskaitlis vinjai pa 100. Tvaiki gan nāk lieli,tas tiesa :crazy:
Audi 200TQ

#160 Audi200caribbean

Audi200caribbean
  • Lietotājs
  • 243 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Pilnpiedziņa dažādās formās, enduro

Pievienots 23 October 2009 - 07:58

Vai kāds varētu update info cik šobrīd Latvijā lētākajā variantā maksā gāzes iekārta at inžektoru un tās uzstādīšana uzstādīšana? Pēdējais info bija kaut kur ap 560LVL.

Šo rakstu rediģēja Audi200caribbean: 23 October 2009 - 08:00

braucu ar Samsung Jenotu.


#161 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 02 November 2009 - 14:49

Gribās pajautāt kāpēc tas s*da reduktors salst ciet, varbūt lielāku vai mazāku padevi ieregulēt? bij kādreiz 1,8karbis/gāze,laid kaut -15grādos leca un nesala nekas ciet. To ka itkās vajag sildīt uz benju es zinu pats, vnk interesē kāpēc vienam salst otram ne!?
Audi 200TQ

#162 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 982 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 November 2009 - 15:10

Cik man bija saskare ar gāzi, tad reduktors pats īsti nesalst ciet, bet sasalst reduktora membrāna. Saspiestai gāzei reduktorā izplešoties, tā struji atdziest, tāpēc tai nepieciešam papildus sildīšana.
Kamēr reduktora membāna jauna, tikmēr tā ir elastīga arī pie lieliem mīnusiem. Kad tā jau veca, tad savu darbaspēju zemās temperatūrās zaudē (auskts motors + papildus temperatūras pazemināšanas gāzes izplešanās rezultātā), un tāpēc varētu likties, ka reduktors salst ciet.
Tie kas braukā ar gāzi uz auksta motora, diezgan ātri sačakarē reduktora membrānu, tāpec rodas mīts, ka gāze ir sū*s.

Vismaz man tā šķiet.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#163 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 November 2009 - 15:46

Gribās pajautāt kāpēc tas s*da reduktors salst ciet, varbūt lielāku vai mazāku padevi ieregulēt? bij kādreiz 1,8karbis/gāze,laid kaut -15grādos leca un nesala nekas ciet. To ka itkās vajag sildīt uz benju es zinu pats, vnk interesē kāpēc vienam salst otram ne!?

Man arī bija tāda kombinācija un -15 taisni bija robeža.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#164 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 02 November 2009 - 16:05

jaskataas vai ir pietiekama tosola cirkulacija caur to verkji. mosh limenis zems, vai shljauka parspiedusies.
A200TQ

#165 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 02 November 2009 - 16:12

kaads nezin, vai gaazes sprice, kas naakusi uz V8 var uzlikt un piereguleet uz V6?
Tipa, neuzlikt 2 sparauslas un sagriezt gaazes padevi mazaaku...

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#166 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 02 November 2009 - 17:44

jaskataas vai ir pietiekama tosola cirkulacija caur to verkji. mosh limenis zems, vai shljauka parspiedusies.

Aukstam motoram afterrun pumpi ar atsevisku sleedzi iesleedzu lai cirkulaacija buutu ideaala,tā ka sis atkrīt.
Audi 200TQ

#167 eriks

eriks
  • Lietotājs
  • 135 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 02 November 2009 - 18:28

kaads nezin, vai gaazes sprice, kas naakusi uz V8 var uzlikt un piereguleet uz V6?
Tipa, neuzlikt 2 sparauslas un sagriezt gaazes padevi mazaaku...

teorētiski pārprogrammējot kompi vajadzētu jau derēt.
visa veida autostikli tirdzniecība, aksesuari un uzstādīšana viņiem ar garantiju vieglajiem, smagajiem, autobusiem. stiklu izgatavošana pēc šablona celtniecības tehnikai un ekskluziviem auto. stiklu pulēšana un plaisu likvidēšana. stiklu iegriešana kravas busiņiem.
26354733 e un d auto

#168 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 November 2009 - 18:51

kaads nezin, vai gaazes sprice, kas naakusi uz V8 var uzlikt un piereguleet uz V6?
Tipa, neuzlikt 2 sparauslas un sagriezt gaazes padevi mazaaku...


Var!
A90TQ

#169 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 02 November 2009 - 19:40

Var!


Tu vari? :D
Vispaar, gaidi mani riit ciemos, es riit beidzot LV, jaasaved 200tais kaartiibaa!

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#170 KUKAINIS

KUKAINIS
  • Lietotājs
  • 90 raksti
  • Dzīvesvieta:Valmiera,Iļģuciems.

Pievienots 02 November 2009 - 19:59

nee. pusliidz gudraam sistemaam suknis iet vis laik. ja suknis neiet, dzineja ecu atsleedz aizdedzi.

man audim bija,ka iesledz gazi,suknis uzreiz atsledzas.auto audi 90,NG.

#171 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 November 2009 - 21:36

Tu vari? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vispaar, gaidi mani riit ciemos, es riit beidzot LV, jaasaved 200tais kaartiibaa!


Es nevaru, jo neesmu uzlodējis adapteri priekš gāzes kompja... tas ir viss kas tur vajadzīgs, jo kompji vienmēr var pavilkt mazāku cilindru skaitu. Lielāku gan nē. ir dabūnami, 4, 6 un 8 cilindriem domāti vadības bloki. Piemēram 5 cilindriem ņem 6 cilindriem domāto, bet5 darbina tikai piecas sprauslas... utt.
Izņemot protams gadījumu, ka gāzes iešprice ir HVZ no kurienes nākusi, un tādai latvijā nevienam nav adaprera un programmas. Tā piemēram gadījās man - sarunāju čomam gāzes šprici no lietotāja BATCH ja nemaldos, čoms nopirka un izmeta miskastē, jo lietot viņu nevarēja... vot tā.

sancho - varu gaidīt ciemos.
A90TQ

#172 tipo

tipo
  • Lietotājs
  • 182 raksti
  • Dzīvesvieta:liepajas raj.

Pievienots 03 November 2009 - 13:43

man domaat ka arii tur, pie pliits, tu nemaceetu ar to gaazi apieties http://www.audi-style.lv/forum/public/st... smidr nekvalitatiivi uzstaditas iekartas

man ir klasiskā gazes iekārta, gāzes smaku praktiski nejūt, braucu divus gadus un nekādas problēmas, apgriezienus uz gāzi var uzgriest pāri pa 4000 dzīvē pārbaudīts pa bāni braucot uz 140km/h precīzi 4 štukas apgriezieni, par patēriņu, jauktajā režīmā benzīnu ēd mans KU motors 2.2l 14 litri benzīna un tik pat gāzi, pa 16 latiem o.36ls/litrā parasti pilnu balonu ņemu, varu nobraukt 320,km, uz benzīnu par tadu naudu 200km aptuveni, manā braukšanas režīmā, apgriezieni turas uz 1800-2000, (īsā kārba), ekonomija uz gāzi ap 32%. Nopietni iejaucies remontējis vienu reizi, kā beigās izrādījās, vaina bija tīri mehāniska pārlūzusi bij trubai plasmasas gals pa ko gāze pienak pie ieplūdnieka, līdz ar to pa liesu bij gaisu rāva pa daudz iekšā, novērsu pats, gāzes kantorī lpg pateica ka motors pizdohen, kas pierāda, ka atsevišķos kantoros dauņi strādā, uzstādīt prot, a vainas lielāko ties neprot novērst.
kad salīmeju trubas galu tad pieregulēju kā pratu, jo biju nezinādams biški :yahoo: izregulēji , pēctam citā kantorī pa 5ls veči noregulēja pēc kompja. motors iet zvērā gan uz benzīna gan gāzi,tā ka spriediet paši
Vēl jautājums kur Jūs tik mazus patēriņus 2.2l motoram raujat 7 litri? :crazy:
man stiepienā ēd ap 9 + litri, pilsēta zem 14 litriem nevaru nekā ielīst. :yahoo:

Šo rakstu rediģēja tipo: 03 November 2009 - 13:46


#173 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 04 November 2009 - 01:06

Ēd jau tas motors tos 7 - 8litrus togāzi, pie nosacijuma, ja motoram viss ir kārtībā, braukšanas ātrums ir normāls un rocene atlaista!!!! :rofl:
To patēriņu jau var pieregulēt tikai braucot, jo servisā parasti ar atgāzu stendu var noregulēt atgāzes tukšgaitā, bet braucot tur viss ir nedaudz savādāk!!!! patēriņu var regulēt ar reģistru, nu to skrūvi kura ir starp reduktoru un jaucēju!!!! tikai jāuzmanās, ka nesaregulē pa liesu, jo tad sāks šaut!!!! :good:

Šo rakstu rediģēja arcuss: 04 November 2009 - 01:08


#174 Ķengurs

Ķengurs
  • Lietotājs
  • 4128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Lauki - un te ir zaibisss ... 8)
  • Intereses:Šaut pa visu - kas mežā kustas ...

Pievienots 04 November 2009 - 01:26

Emm - par kādu atgāzu mērīšanu te runa LPG lietotaji iekš TA .. :?: .. :crazy:
Āmen ....

#175 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 04 November 2009 - 01:32

apgriezienus uz gāzi var uzgriest pāri pa 4000 dzīvē pārbaudīts pa bāni braucot uz 140km/h precīzi 4 štukas apgriezieni


kaa shito teikumu saprast??

kapec lai apgriezienus nevaretu uzgriest mieriigi lidz 6000?
B3

#176 tipo

tipo
  • Lietotājs
  • 182 raksti
  • Dzīvesvieta:liepajas raj.

Pievienots 04 November 2009 - 08:13

kaa shito teikumu saprast??

kapec lai apgriezienus nevaretu uzgriest mieriigi lidz 6000?

Var var aī līdz 6 štukam :crazy: , ja kārtīgi uzgāzē, te tik kāds apgalvot gribēj ka vairak par3 štukām neiet :crazy:

#177 Zirnis

Zirnis
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ilgu ciems
  • Intereses:BaTCC

Pievienots 04 November 2009 - 10:21

ko lambda zonde saka par gazi??
ir dzirdets ka Opel vinas uz gazi braucot biezi beidzoties.
itka ir kkads zondes apcakaretajs
bet ka reali lietojot?
ir kadam pieredze??

#178 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 November 2009 - 10:32

WTF? kas tas par murgu. kads vel zondes apcakaretajs? :D neaiztiec to zondi. zonde nevar beigties no izpludes gazem. un izpludes gazes ir daudz tirakas.

Var var aī līdz 6 štukam http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , ja kārtīgi uzgāzē, te tik kāds apgalvot gribēj ka vairak par3 štukām neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



un ar gazi ja normali dod ieksa var griezt pilnu taho. biezi vien gaja lidz redlainam, kad braucu. :crazy:

Šo rakstu rediģēja Kaross: 04 November 2009 - 10:33


#179 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 04 November 2009 - 10:39

Var var aī līdz 6 štukam http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , ja kārtīgi uzgāzē, te tik kāds apgalvot gribēj ka vairak par3 štukām neiet http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ar LPG parastajā iekārtā tieši tā arī bija, ka ar gāzi tos ņūtonus juta līdz 3000, ar benzīnu jūt no 3000. Jaudas līknēs tam jābūt redzamam. Var jau, protams, ar LPG griezt kaut vai 19 000, bet ne jau tajās miskastēs (atvainojos- Mašīnās), kurās parasti liek gāzi :D

#180 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 04 November 2009 - 10:42

Nu opelim varētu gan izbeigties tā zonde braucot uz gāzi!!! Jo tā vienkārši izkūst!!! Vai nēesat pamanijuši, ka braucot uz gāzi motoram ir augstāka dzesēšanas šķidruma temperatūra, Ka izpūtējs un izplūdes kolektors baigi nokarst!!! Tas tāpēc, ka gāze deg lēnāk par benzīnu, un tā turpina nedaudz degt pat izplūdē, jo bieži ir dzirdēts ka piemēram dažim japāņu dzinējiem tieši izplūdes vārsti izdeg braucot uz gāzi!!!! Un sakarā ar to, ja Opeelim tā zonde ir ieskrūvēta izlūdes kolektorā, nevis bikē kā AUDI, tad arī tur augstākā temperatūrā tā viekārši izkūst - protams ne jau pašā pilnībā, bet tās elements izkūst!!!
Zondes emulātoru lieto tikai tādos gadijumos, lai apčakarētu dzinēja vadības bloku, ja tādam dzinējam uzliek parasto gāzes iekārtu, un tādā gadijumā šis vadības bloks, motoram darbojoties uz gāzi, domā ka viņš darbojās uz benzīnu, un ja zonde nolasīs aplamu atgāzu sastāvu tad var parādīties kļūdu reģistrā dažas kļūdas dzinēja darbībā un vadības bloks pārslēgties uz avārijas režīmu, un iededzinās panelī dažas liekas lampiņas!!!! Lai tas nenotiktu, tāpēc lieto Lambda emulatoru, kurš ieslēdzas tikai tad kad dzinējs darbojas uz gāzi atslēdzot pašu zondi, braucot uz benzīnu strādā pati zonde!!! :crazy:

Šo rakstu rediģēja arcuss: 04 November 2009 - 10:51





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)