Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
4964 atbildes uz šo tēmu

#1651 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 28 July 2012 - 04:45

jautājums, vai ir jēga likt gāzes iekārtu audim ar 1.8l mono šprici dzinēju? neesmu nekāds gonkotājs vnk velos nedaudz ietaupīt uz degvielu. vai mašīna nepārvērtīsies par galīgu mopēdu utt pagaidām uz 100km aptuveni 7-8ls ēd,pa pilsētu 8-9ls bendžas


Laikam jau ir jēga. pašam bija klasika(1.) uz 1.8 karb. uz 100 ēda kādi 8litri, bija gan tā ekonomiski saregulēts.
Var arī piedabūt uzlikt šprices paaudzi uz mono ;)

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1652 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 28 July 2012 - 07:38

wolf, baigi maz. Cik ta tev litros sanāk? zem 8litri gāzes uz 100km?
Man bik noapaļojot uz augšu, kopā ar benzīnu ir 4.50Ls uz 100km

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#1653 kemerstyle

kemerstyle
  • Lietotājs
  • 29 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:auto,datori,sports izklaide utt

Pievienots 28 July 2012 - 16:12

bet kā mašīna gāja?? nebija baigais jaudas zudums??

#1654 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 July 2012 - 16:38

wolf, baigi maz. Cik ta tev litros sanāk? zem 8litri gāzes uz 100km?
Man bik noapaļojot uz augšu, kopā ar benzīnu ir 4.50Ls uz 100km

pats brīnos,bet vairāk nesanāk(es takš saku,ka braucu pa penšu stiliņam).(ziemā gan domāju ka pieaugs)


#1655 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 28 July 2012 - 16:58

bet kā mašīna gāja?? nebija baigais jaudas zudums??

Nu kā to ņem, uz benzīnu max ātrums ko varēja dabūt bija kādi 185, uz gāzi 160. bet tas arī dēļ mixera, kura dēļ tiek ierobežota ieplūde.
Tupāka bija gan uz gāzi, bet tas dēļ pirmās paaudzes un ekonomiskā regulējuma, jo daudz bija jābraukā. Protams biju iemēģinājis saregulēt tā, ka iet krietni patīkamāk, bet tad atkal patēriņš neapmierināja.
Lai vismazāk būtu jāuztraucas par jaudas zudumu, tad 4tā paaudze jāmauc virsū ;)

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1656 kemerstyle

kemerstyle
  • Lietotājs
  • 29 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:auto,datori,sports izklaide utt

Pievienots 28 July 2012 - 19:27

un cik izmaksā 4.paaudzes iekarta 1.8l mono dzinejam audi 80 1991.gada b3

#1657 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 28 July 2012 - 22:49

Ar zondi jā, aptuveni var dabūt priekš TA - un arī tad bez garantijām, bet regulējot pēc "izjūtas" un "tā lai normāli iet" atgāzes parasti ir vienkārši kosmiskas.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1658 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 29 July 2012 - 13:24

Ar kādām sprauslām nokomplektēs. Bet tā no 400ls kautkas sākas. Pašas lēnākās šeit nederēs tomēr, tur vajag, lai labi strādā uz maziem inj laikiem.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1659 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 30 July 2012 - 09:49

Man pašam ir monošprice ar 2. paaudzes gāzes iekārtu. Tas maisītājs ieplūdes sistēmā jaudu nepalielina, bet nu nav arī tik traki. Braukt var, apdzīt arī, un patēriņš pieņemams - ārpus pilsētas var pat iekļauties 7,5 litros uz 100km. Ar savu gāzes iekārtu esmu norullējis jau gandrīz 80 000 km, pa visu šo laiku divas reizes ir samainītas reduktoram membrānas un pēc tam noregulētas atgāzes.
Savā laikā, kad interesējos, tad 4. paaudzi man uzlikt neviens neuzņēmās. Vai nu nevarēja vai vienkārši nevēlējās.
Tāpēc man savā ziņā ir interesanti, kā šeit tiek nodrošināta tās sistēmas darbība. Normālām špricēm viss notiek korekti, bet šeit?
Visas sprauslas smidzina vienlaicīgi vai tomēr ir tā, ka katra sprausla smidzina pareizā mirklī pie pareizā cilindra? No kurienes tas signāls tiek ņemts - vai no mašīnas kompja?
Un vispār interesē - vai un cik tas viss arī korekti strādā?
Kaut kā nav nācies dzirdēt, ka monošpricēm visi pēc kārtas liktu ceturto paaudzi.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#1660 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 30 July 2012 - 10:12

Kā ir ar gāzes uzlikšanu uz šitās sprices. Galīgi nav sajēga, kas ta ir un vai var.
Interesē 1 paaudze.
Ievietotais attēls

                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#1661 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 30 July 2012 - 11:04

Izskatās pēc parstākā K-jeta :D Var bez problēmām uzlikt 1.paaudzi ;)

Audi A6 Avant '01 2.4 FWD


#1662 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 30 July 2012 - 11:07

Tas ir KE , pamekle tepat pa gazes topiku ka ir ar gazi un ke sprici :crazy:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1663 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4539 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 30 July 2012 - 12:59

A ka var noskaidrot, kas tiesi par sprici ir, nav kaut kur rakstics virsu.
Mosh var mainit to sprici uz kadu citu.

                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#1664 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 July 2012 - 13:18

tur nav ko skaidros, ja ir EHR, tad KE-jets. Gāzi var likt, bet visas komponentes vajag labā stāvoklī un attiecīgi noregulēt

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#1665 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2583 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 30 July 2012 - 14:56

Tie,kas te saka,ka gāzificētie auto smird,muļķības.Moš jums bikses smird? :hihi:
Jā,protams,ja kkas nav kārtībā ar sistēmu,tad smird.Bet nedrīkst smirdēt. Vēl protams atkarīgs arī no gāzes kvalitātes.
Man bija Audi 200 ar gāzi,nekas nesmirdēja.Tāpat čomam Chrysler LHS,vispār nevar uzminēt,ka gāze iekšā.


Bļin,atkal kārtējie kņigu ņečital,mņeņije imeju.

Šo rakstu rediģēja quattro79: 30 July 2012 - 15:01

BBT


#1666 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 July 2012 - 15:27

Ir pāris V8 dzinēji darbā gazificēti - no gāzes smakas ne smakas.
Pilnīgi piekrītu Quattro79 - ja iekārtai/mašīnai viss kārtībā, tad nekas nekur nesmird. Ja smird - meklē vainu.
speedgang.lv

#1667 Vagars

Vagars
  • Lietotājs
  • 70 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 July 2012 - 19:53

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... es esmu āzis.

vot šito daudzi saka, bet vai tā ir taisnība? un man liekas ka šo vajadzētu visu uz gāzes topiku pārcelt http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Gāze nesmird, kā augstāk minēja, vairākas reizes.
Audi A6 C5 99

#1668 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 30 July 2012 - 20:30

:rofl: es esmu āzis.

kas par kujņu? tādu komentu neesmu rakstijis!

Šo rakstu rediģēja Lāčuks: 30 July 2012 - 20:31

..........


#1669 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2583 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 30 July 2012 - 20:59

Ja runa iet par pašu gāzi kā tādu,tad jā,to smaku liek klāt,jo pati gāze ir bez smakas.Ja runa iet par gāzauto smirdēšanu,ja smird,tātad noplūde.Tāpēc jau tā smaka ir lai justu noplūdi un saprastu,ka kkas nav kārtībā. Citādi sazin cik daudz un smagas avārijas būtu sadzīvē.Jebkurā jomā,kur izmanto gāzi.

BBT


#1670 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 July 2012 - 21:18

Jobans babajs, Platīn.... KE šprice, gāzi uzmest vēsā mierā. Protams, vajag visu pareizi salikt un saregulēt, savādāk gan var ieraut tūtā...

Klau, tauta, sacēlās jautājums.... :) Cik ir normāls patēriņš litros 2.8 V6 12v + 4gen lpg?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1671 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 July 2012 - 22:31

vidēji 50/50 pilsēta man domāt ka vajadzēt 10l / 100km iespiesties brīvi - moš gen4 pat mazāk, jo mani cipari ir ar gen2.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1672 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 July 2012 - 22:48

Da labi...? :o es nekā zemāk par 12l nevaru palīst. Pie kam, 12l nevar dabūt sēņojot (kas mani mazliet pārsteidz), bet gan normāli gāžot pa šoseju. Ja rēķināt latos (0.429), tad vasarā man iet 5.2- 6Ls, bet ziemā līdz pat 7Ls, vienādi braucot, pa vienādu maršrutu. Nez, moš jāaizbrauc paregulēt? Tiesa, gribētos dabūt kabeli un pašam paspēlēties, bet nevaru nekur dabūt (ja vienīgi jēēbaj); arī Heinrihā nav pagaidām.
Tu, wraith, tak, esi elektro monstrs, man tā domāt.. negribi uzlodēt man kabelīti? :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1673 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 July 2012 - 23:52

Phe, a vēl saka ka gen4 esot dikti ekonomiskāk un jaudīgāk un stuff :P Palikšu, moš, pie gen2 tomēr? IBIO, man pa šosi ir stabili 9-10l/100km (atkarībā no tā, ko esmu tur iekšā sagāzis un regulējuma, kurš mainījās katru otro nedēļu), posmā Ogre-Jēkabpils n-tās reizes mērīts. "Jaunajam" (nu jau 3ais manis nokautais V6 būs, ja?) motoram pat speciālu konstrukciju ieplūdei izdomāju, kas ļautu man ar maniem "nedaudz palietotajiem" svečvadiem iztikt bez gaisa kastes izjukšanas reizi pusgadā galīgi nepiemērotos momentos :D

Nu ok, visdrīzāk regulējuma vaina tev tur iraid, kas tev par vadību? Moš tiešām kaut ko var izdomāt 5-10Ls robežās (FTDI + vēl kāds štrunts ganjau būs vajadzīgs) - iesaku tomēr paskatīties pašam, moš kaut ko "mega" var izdarīt... piemēram, kā es - nokurināt gredzenus? :crazy: Un, ja kas - nevajag jau uz tiem gāzeriem tomēr PĀRĀK paļauties, rekur nupat darba kolēģi paglābu no trijnieka tehapskatē, novēršot gāzes noplūdi (iztērējot 10 minūtes laika, pievelkot štuceri pie reduktora), kuru gāzeri pie apkopes pat nepārbaudīja un tā viņš tur smirdēja pa visu pagalmu pusgada garumā kamēr man apnika...

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1674 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 31 July 2012 - 17:21

Tāpēc man savā ziņā ir interesanti, kā šeit tiek nodrošināta tās sistēmas darbība. Normālām špricēm viss notiek korekti, bet šeit?
Visas sprauslas smidzina vienlaicīgi vai tomēr ir tā, ka katra sprausla smidzina pareizā mirklī pie pareizā cilindra? No kurienes tas signāls tiek ņemts - vai no mašīnas kompja?
Un vispār interesē - vai un cik tas viss arī korekti strādā?
Kaut kā nav nācies dzirdēt, ka monošpricēm visi pēc kārtas liktu ceturto paaudzi.


Mēģinājām uzlikt vienreiz STAGu uz mono- neaizgāja. Nelasa rpm impulsu-bez tā stags neiet. Sprauslu laikus arī neredz, bet bez tiem var (un šeit vajag) iztikt.
Tamona gan piedāvā tādu fīču, bet regulēšana gan nebūs pateicīga. Moņikam specifiski, laikam baigi īsi, impulsi un gāzes ECU neredz viņus uz benzīnu, līdz ar to autokalibrāciju neuztaisīt, nekādas līknes nesadzīt kopā. Regulē tikai pēc lambdas... Pēc būtības ir tā, ka jāpanāk vienāds rezultāts, tikai šeit tas ir krietni sarežģītāk.
Sprauslas virināsies kopistiski,jo ņem signālu no mono, tur ir vairāki varianti, var likt 4 sprauslas var 2 vai pat vienu tur kur sadalās kolektorā plūsmas. Iekš LV jau brauc LPG 4edition uz mono.
Ja nu kādam interesē(pašam arī interesē) uz mono 4tā paaudze,varu uztaisīt pirmo auto, pa lētākām cenām. Kādus, 50-70 ls gan gribētu, jo 2-3 dienas nop**ties galīgi pa velti nevaru.

Phe, a vēl saka ka gen4 esot dikti ekonomiskāk un jaudīgāk un stuff http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Palikšu, moš, pie gen2 tomēr?

Nu ok, visdrīzāk regulējuma vaina tev tur iraid, kas tev par vadību? Moš tiešām kaut ko var izdomāt 5-10Ls robežās (FTDI + vēl kāds štrunts ganjau būs vajadzīgs)


Nejau Tu vienīgais tā domā, visdrīzāk labi saregulēta gen2 ir labāka(vairāk par ekonomiju runājot), par 4to ar sprauslām, kas katrā podā savu dozu mīž..
Es kabeli biju atjaucis vaļā tur ir ne tikai FTDI, bet (neiedziļinājos) vēl kautkādi čipi, varētu būt, kas pārveido kkādus loģiskos līmeņus 12v-5v..?? Nu shēmiņa tāda, no abām pusēm ir normāla SMD čupiņa uzbērta virsū. Ja ir interese reverse engineering taisīt, varu to kabeli aizdot.. Ja būtu gatava shēma, varētu salodēt, pīpēt nav laika...

Šo rakstu rediģēja kjemals: 31 July 2012 - 17:22

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1675 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 31 July 2012 - 20:50

Paldies, kjemals, par atbildi. Piedāvājums arī interesants, bet manā gadījumā labāk zināma nelaime (2. paaudze), nekā nezināma laime. Un tā nelaime nemaz tik liela nav, jo vismaz šitā gāzes sistēma vienkārša un nekad nav gļukojusi. Ir gana ekonomiska, uzturēšanas ziņā noteikti. Nedēļas nogalē braucu eirotripā uz Vāciju, tāpēc atvilkšu pa bāni, lai notestētu cik ātri iet uz gāzes - pašam interesē un varbūt kādam noderēs.

Runājot par kabeli - es savam Bingo-M (poļu KME ražojums) varu pieslēgties ar šādu kabeli no ēbreja: http://www.ebay.com/...=item3a611213ee Shēmu kā pieslēgt uz sitiena nevaru atrast, bet tur var paeksperimentēt un izmēģināt dažādas kombinācijas. Galvenais neslēgt pie 12V vada, mēģinājis neesmu, bet droši vien tādā veidā nosvilinātu visu to padarīšanu. Draiveri ņēmu, piemēram, šeit: http://oldwww.kme.eu...USB_Pl-2303.zip Ceru, ka kādam noderēs.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#1676 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 31 July 2012 - 21:09

Nu, pag, davaj padiskutējam- moš manā smadzenē arī kāda apgaismība ienāks... :crazy: Iznāk no gāzes ecu četru pin štekeris. Kas liedz viņu pa taisno pie usb likt? Spriegumu atšķirība? vai kas cits? :pardon:

Kjemal, a cik tu prasītu par regulējuma pārbaudi un, ja kas, korekciju?

ā un vadība LPG tech.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1677 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 31 July 2012 - 21:35

Kāds vēl USB. Drīzāk tas ir seriālais ports ar citiem signālu līmeņiem. Stagam vismaz pietika nocirpt parastam mobja kabelim galu un pieslēgt to.

Mēģinājām uzlikt vienreiz STAGu uz mono- neaizgāja. Nelasa rpm impulsu-bez tā stags neiet. Sprauslu laikus arī neredz, bet bez tiem var (un šeit vajag) iztikt.


Pastāsti šito smalkāk - kāpēc nelasa RPM impulsu un kā var iztikt bez sprauslu impulsa - izmantojot MAP un droseles pozīciju?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1678 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 31 July 2012 - 21:40

Nu, pag, davaj padiskutējam- moš manā smadzenē arī kāda apgaismība ienāks... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Iznāk no gāzes ecu četru pin štekeris. Kas liedz viņu pa taisno pie usb likt? Spriegumu atšķirība? vai kas cits? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Kjemal, a cik tu prasītu par regulējuma pārbaudi un, ja kas, korekciju?

ā un vadība LPG tech.



USB savā būtībā ir +5V, 2x datu vadi un ground. Diezin vai gāzes vadība būs tik advancēta.

P.S. Cerības uz izdošanos ir tikpat lielas kā PC vietā piemest printeri un gaidīt, kad uz papīra tiks izdrukātas kļūdas un parametri :)

Šo rakstu rediģēja andzha: 31 July 2012 - 21:42

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#1679 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 31 July 2012 - 21:59

Tur NOTEIKTI NAV USB! Kaut kur tepat šajā topikā klejoja pieslēgumu shēmas "standarta" vadībām - pārsvarā ir nulle, +12V, RX un TX signāli - pats parastākais seriālais ports (3 vadi), plus vēl viens vads barošanai pašam kabeļa pārejas modulim.
"...ne tikai FTDI, bet (neiedziļinājos) vēl kautkādi čipi..." varētu būt a) tāpēc ka no 12V vajag dabūt 5V vai 3.3V, tātad nāks sprieguma regulators ar savu uzkabi, plus vēl dažos gadījumos un konstrukcijās tiek izmantots MAX232 vai kāds tā paveids, ar visu tam līdzi nākošo uzkabi. Tas jau ir improvizējams, vajag tikai saprast kādi ir RX un TX līmeņi (RS232, TTL vai HVZ :D ) un attiecīgi apkarināt ar vajadzīgo drazu. MAX232, ja to vajag, maksā kaut kādi pāris lati, FTDI reizēm pat nevajag, ja skaitļošanas tehnikai ir RS232 galva un, galu galā, vienmēr var veikalā nopirkt uz FTDI vai Prolific bāzētus gatavus RS232->USB kabeļus.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1680 bush

bush
  • Lietotājs
  • 303 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 01 August 2012 - 07:33

par LPG uz mono...
http://volkswagen.ms...pic=193709&st=0




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)