Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
4964 atbildes uz šo tēmu

#1441 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 04 June 2012 - 19:09

uzstādīju dažas dienas iepriekš sev gāzi un jau ir problēmas. auto (Volvo v40 2.0t 118kw 1999g) ik pēc laika raustas, noteikto tendenci kad tas notiek es nefiksēju. kantora uzreiz teica nomainīt sveces (teica ka nav nozīmes kādas uzstādīt, var arī lētas). Tā arī izdarīju, tagad raustas mazāk, bet tik un tā dažreiz ir. Tagad saka ka vajag skatīties strāvu, var būt vajag vadus mainīt.

Aizbraucot uz servisu man uzreiz pateica ka vajag pirms speciālas sveces, kas ir paredzēti gāzei. maksa ap 7-8 ls. un pēc tam jau skatīties vadus un visu pārējo.

Var būt kāds sastopas ar šo problēmu, var kaut ko ieteikt, kā rīkoties.

p.s. sveces ieteica šitas http://www.ngk.de/en...40/PFR7G/16500/

tie kas tev teica ka turbo gāzei var likt lētās sveces tad tie ir lašaras :D biju sen sen sev ielicis lētās ngk, tika šašauti coleri utt. uzliku normālas denso un nekādu problēmu ar rīstīšanos nav bijis pat pie 1,5bar virspiediena.
Audi 200TQ

#1442 Giekalitis

Giekalitis
  • Lietotājs
  • 195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Aloja

Pievienots 04 June 2012 - 19:18

Kāda velna pēc likt kādas spec gāzes sveces pa 7-8 Ls gab ja ar visiem spec ko runā tie iesaka oriģinālās sveces tieši tādas kā paredzēts un vis ok. Piemēram man 1,8T AEB pie Muxa sveces 8 Ls/gab tā kā neredzu jēgu pirlt kautkādas tur ja par tādu pašu naudu var dabūt tieši tādas kā tavam dzinējam paredzētas ORIĢINĀLĀS

Šo rakstu rediģēja Giekalitis: 04 June 2012 - 19:22

Ka tik motors rūc un rati griežas.

#1443 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 05 June 2012 - 10:30

Jautājums Audi znatokiem!!
Kas par aparātu stāv zem zapaskas riteņa, izskatās pēc kāda degvielas tvaiku uzkrājēja vai kas tāds, divas caurules aiziet uz degvielas uzpildi..Audi A4 quattro, 1.8T 1998.g.

Kas tas ir, ko viņš ēd un vai viņu drīkst pārvietot/likvidēt?
Savādāk problemātisks gāzes balona risinājums šim aparātam :(


P.S.
Noskaidrots. Interesanti, viņam tur stāv degvielas tvaiku rezervuārs. Būs cīņa ar balona optimālu ieriktēšanu :roll:

Šo rakstu rediģēja kjemals: 05 June 2012 - 21:44

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1444 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1459 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 05 June 2012 - 21:40

nu es braucu braucu nedēļu nobraucis jau esu bišķi virs 800km iepildījos pirmo reizi STATOILĀ un sāka uz augstiem robiem spiežot grīdā... sajūta tāda ka nesadeg gāze vai nav dzirkstele vai kas līdzīgs... bet toč sākās pēc uzpildes staķikā...


Par statoil arī ir nācies sliktas atsauksmes dzirdēt. Pats Pildos PRO Gāzē , Lukoilā un LPG ,visi ir labi.

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1445 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 June 2012 - 22:25

Man pieredze - Statoilā, cik esmu manījis gāze ir ar bišku augstāku propāna saturu, vai? Iztvaiko grūtāk, aizdegas grūtāk. Ja aizdegas ne līdz galam, rada pretīgu smaku un pamazām ilgākā periodā var apdedzināt vārstus. Toties ja aizdegas labi - aizdedze kārtībā, maisījums un reduktors un stuff kārtībā - iet labi un patēriņš normāls. Ar LPG pildījumu un esošo regulējumu mašīna paliek jūtami vājāka, kas negatīvi atsaucas arī uz patēriņu. Ilglaicīgi pildoties LPG Salaspilī pa gadu filtrs bija ciet tā, ka cauri negāja NEKAS. EkoGāze ziemā mašīnu apstādināja ceļa vidū ar pirdienu kolektorā vienreiz un parāva uz raustīšanos otrreiz, vairāk neesmu pildījis, kaut gan potenciāli varētu būt tas pats kas Statoilā, tikai aizdedze neizvilka normāli iekurināt. Lukoils nav ne ar ko izcēlies, kaut kur pa vidam, principā iet normāli, patēriņš ap viduvējo vien grozās un pārsteigumu nav bijis, kaut gan nepildos tur bieži. ProGāze nav izmēģināta, jo nu nekādi nav pa ceļam.

Patiesībā, interesanti būtu redzēt reālos ciparus maisījumiem pa DUS, tad arī varētu izdarīt secinājumus, citādi tas viss ir ļoti personiski un atkarājas no motora stāvokļa, iekārtas, aizdedzes stāvokļa un visādiem regulējumiem un kā tik vēl ne.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1446 Dzintarlatviets

Dzintarlatviets
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile

Pievienots 06 June 2012 - 08:54

Jautājums Audi znatokiem!!
Kas par aparātu stāv zem zapaskas riteņa, izskatās pēc kāda degvielas tvaiku uzkrājēja vai kas tāds, divas caurules aiziet uz degvielas uzpildi..Audi A4 quattro, 1.8T 1998.g.

Kas tas ir, ko viņš ēd un vai viņu drīkst pārvietot/likvidēt?
Savādāk problemātisks gāzes balona risinājums šim aparātam http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


P.S.
Noskaidrots. Interesanti, viņam tur stāv degvielas tvaiku rezervuārs. Būs cīņa ar balona optimālu ieriktēšanu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Es to kasti savam nahrinizēju, un uztaisīju zapaskas vietu ar līdzenu apakšu, jo savādāk tur nevarēja balonu ielikt.
Honda Accord Tourer 7 2.2 i-cdtiLand Rover Discovery 2 Td5 powered by rolischipA4 1.9 Tdi PD Quattro powered by JonixA4 2.8 30V Quattro + LPG<p>

#1447 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1454 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 06 June 2012 - 10:29

Es ar klasiku un regulējumu :rokas: iekš b3 novēroju, kad Statoelā patēriņs man viss augstākais un samērā smagi.
Laukos pildos kur var (pat nezinu kā saucās tā pildīšanās stacija), jo nav izvēles (tāpat ~25km), kas labākais ar nezinu, gazicifēšu c4, atkal skatīsies kā būs...

Šo rakstu rediģēja archiijs: 06 June 2012 - 10:30

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1448 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 06 June 2012 - 10:52

Es to kasti savam nahrinizēju, un uztaisīju zapaskas vietu ar līdzenu apakšu, jo savādāk tur nevarēja balonu ielikt.


Un kā, kad atskrūvē, bākas korķi, nav uzkrājies baigais spiediens? Audi centrā itkā teica, ka nav vēlams nahrenizēt, bet kā tas praksē izpaužas..

Man pieredze - Statoilā, cik esmu manījis gāze ir ar bišku augstāku propāna saturu, vai? Iztvaiko grūtāk, aizdegas grūtāk. Ja aizdegas ne līdz galam, rada pretīgu smaku un pamazām ilgākā periodā var apdedzināt vārstus. Toties ja aizdegas labi - aizdedze kārtībā, maisījums un reduktors un stuff kārtībā - iet labi un patēriņš normāls. Ar LPG pildījumu un esošo regulējumu mašīna paliek jūtami vājāka, kas negatīvi atsaucas arī uz patēriņu. Ilglaicīgi pildoties LPG Salaspilī pa gadu filtrs bija ciet tā, ka cauri negāja NEKAS. EkoGāze ziemā mašīnu apstādināja ceļa vidū ar pirdienu kolektorā vienreiz un parāva uz raustīšanos otrreiz, vairāk neesmu pildījis, kaut gan potenciāli varētu būt tas pats kas Statoilā, tikai aizdedze neizvilka normāli iekurināt. Lukoils nav ne ar ko izcēlies, kaut kur pa vidam, principā iet normāli, patēriņš ap viduvējo vien grozās un pārsteigumu nav bijis, kaut gan nepildos tur bieži. ProGāze nav izmēģināta, jo nu nekādi nav pa ceļam.

Patiesībā, interesanti būtu redzēt reālos ciparus maisījumiem pa DUS, tad arī varētu izdarīt secinājumus, citādi tas viss ir ļoti personiski un atkarājas no motora stāvokļa, iekārtas, aizdedzes stāvokļa un visādiem regulējumiem un kā tik vēl ne.



Vēl jau nav zināms cik kurš tanks ir godīgs ar pārdotās degvielas daudzuma mērīšanu..
Es parasti pildos galverā (jēkabpilī, tgd jau pa kādi 0,39lvl maxā) vai progāze. Patēriņu atšķirību neesmu novērojis.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 June 2012 - 10:55

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1449 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 06 June 2012 - 11:35

Un kā, kad atskrūvē, bākas korķi, nav uzkrājies baigais spiediens? Audi centrā itkā teica, ka nav vēlams nahrenizēt, bet kā tas praksē izpaužas..


Rekur manējam, kad pārslēdzas uz gāzi, šprices tiek pa brutālo atslēgtas (man salonā nav kaitinātājlampiņas un kļūdas vadības blokā mani nesatruc :crazy: ) un kā viens no blakusefektiem ir, ka tiek atslēgta bākas ventilācija - reizēm apstājoties rezultātā bākā spiediens ir tāds, ka viņš spiež gar bākas korķi un gar gumijām tā smieglīgi klusiņām gaudo :D. Kad attaisa bākas korķi - šņāc kā fūre. Tāpēc daram vienkāršāk - noraujam trubu nost, iebāžam kaut kur, kur nevarētu aizdegties un lai vēdina gaisā, a to es neesmu gan 100% pārliecināts vai tas ir vai nav saistīts, bet degvielas pumpis (kurš protams ir arī stipri vecs) man pēdējā laikā pastrauji iet uz beigām un spiedienu nu jau galīgi netur..

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1450 Dzintarlatviets

Dzintarlatviets
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile

Pievienots 06 June 2012 - 11:38

Un kā, kad atskrūvē, bākas korķi, nav uzkrājies baigais spiediens? Audi centrā itkā teica, ka nav vēlams nahrenizēt, bet kā tas praksē izpaužas..




Vēl jau nav zināms cik kurš tanks ir godīgs ar pārdotās degvielas daudzuma mērīšanu..
Es parasti pildos galverā (jēkabpilī, tgd jau pa kādi 0,39lvl maxā) vai progāze. Patēriņu atšķirību neesmu novērojis.


Spiediens nekrājās, es visas trubas, kas gāja uz to kasti un atradās ap bākas garlovinu savienoju tā pat kā ir autiņiem kuriem nav tās kastes apakšā. :)

Šo rakstu rediģēja Dzintarlatviets: 06 June 2012 - 11:40

Honda Accord Tourer 7 2.2 i-cdtiLand Rover Discovery 2 Td5 powered by rolischipA4 1.9 Tdi PD Quattro powered by JonixA4 2.8 30V Quattro + LPG<p>

#1451 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 06 June 2012 - 23:35

Drīz aktīvi sākšu piedalīties šajā topikā.
Pirmais jautājums jau būtu kur Cēsīs, Smiltenē, Valmierā Madonā, ir vislabākā Price/Performance gāze?

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#1452 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 June 2012 - 00:04

Un kā, kad atskrūvē, bākas korķi, nav uzkrājies baigais spiediens? Audi centrā itkā teica, ka nav vēlams nahrenizēt, bet kā tas praksē izpaužas..


Tas gadījumā nebūs līmeņa izlīdzinātājs? Piemēram, B3 ar slēpju caurumu ir tāds krāms, kas savieno abas bākas puses lai varētu piepildīt bāku līdz augšai, nevis vienā pusē paliktu gaisa burbulis...

Rekur manējam, kad pārslēdzas uz gāzi, šprices tiek pa brutālo atslēgtas (man salonā nav kaitinātājlampiņas un kļūdas vadības blokā mani nesatruc http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ) un kā viens no blakusefektiem ir, ka tiek atslēgta bākas ventilācija - reizēm apstājoties rezultātā bākā spiediens ir tāds, ka viņš spiež gar bākas korķi un gar gumijām tā smieglīgi klusiņām gaudo http://www.audi-style.lv/forum/public/st.... Kad attaisa bākas korķi - šņāc kā fūre. Tāpēc daram vienkāršāk - noraujam trubu nost, iebāžam kaut kur, kur nevarētu aizdegties un lai vēdina gaisā, a to es neesmu gan 100% pārliecināts vai tas ir vai nav saistīts, bet degvielas pumpis (kurš protams ir arī stipri vecs) man pēdējā laikā pastrauji iet uz beigām un spiedienu nu jau galīgi netur..


Spiediens vai retinājums? Kā tur tam AAH ir - viņam kompis bākas ventilācijas vārstu ver ciet vai vaļā? Savulaik sanāca papētīt kā 3A tā lieta darbojas - tur ir divi vārsteļi, vienu atver aizdedzes ieslēgšana, bet otru aizver kompis brīvgaitā un virina vidējā slodzē, ieminot grīdā atverot vaļā. Ja tādu atvienotu - bākā retinājums visdrīzāk garantēts.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1453 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 07 June 2012 - 06:35

Drīz aktīvi sākšu piedalīties šajā topikā.
Pirmais jautājums jau būtu kur Cēsīs, Smiltenē, Valmierā Madonā, ir vislabākā Price/Performance gāze?


Es visu laiku LPG pildos, nesūdzos, iet labi un patēriņš labs. Tur man ir arī 2sant atlaižu karte.
Bet Cēsīs, tieši Lukoilā bija kādu pussantīmu lētāk nekā LPG.

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#1454 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 June 2012 - 09:44

Spiediens vai retinājums? Kā tur tam AAH ir - viņam kompis bākas ventilācijas vārstu ver ciet vai vaļā? Savulaik sanāca papētīt kā 3A tā lieta darbojas - tur ir divi vārsteļi, vienu atver aizdedzes ieslēgšana, bet otru aizver kompis brīvgaitā un virina vidējā slodzē, ieminot grīdā atverot vaļā. Ja tādu atvienotu - bākā retinājums visdrīzāk garantēts.

Spiediens, reāli pat sejā pūš benzīna miglu, pīpējot ko tādu labāk nedarīt.. Cik nu es saprotu, to vārstu viņš tukšgaitā un pie mazām slodzēm tikšķina vaļā. Bija jau man te negantā doma uztaisīt pašam savu "virinātāju" tiem brīžiem kad uz gāzes, bet slinkums un trubu noraut nost tomēr izklausās vienkāršāk

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1455 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 1005 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 07 June 2012 - 10:04

EkoGāze ziemā mašīnu apstādināja ceļa vidū ar pirdienu kolektorā vienreiz un parāva uz raustīšanos otrreiz, vairāk neesmu pildījis, kaut gan potenciāli varētu būt tas pats kas Statoilā, tikai aizdedze neizvilka normāli iekurināt.


Pēdējā laikā šad un tad pildos ekogāzē. Savam tehniskajam brīnumam braukšanā nekādas izmaiņas neesmu manijis, bet interesanti, ka nesmird, kaut arī neko neesmu vairs vairāk regulējis. Statoila gāze manāmi smird tukšgaitā stāvot ar vaļā logu, pat ar it kā normālu regulējumu.

Coupe 2.0E fwd

A4 1.8T Quattro + LPG

Cabrio 1.8T + LPG TurbokobrisTM

Subaru Forester SF 2.0 + LPG


#1456 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 895 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 07 June 2012 - 10:42

Varbūt kāds zina vidzemē kādu uzticamu gāzes kantori, kur varētu aizbraukt noregulēties? (cēsis,valmiera,sigulda)

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1457 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1454 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 07 June 2012 - 12:38

Drīz aktīvi sākšu piedalīties šajā topikā.
Pirmais jautājums jau būtu kur Cēsīs, Smiltenē, Valmierā Madonā, ir vislabākā Price/Performance gāze?


Kautkā katram tomēr savs, viens saka vienu, otrs pilnīgi pretēji, tas laikam atkarīgs no motora, iekārtas, regulējuma utt... (minu)
Cēsīs parasti skolas laikā pildījos Lukoil, pašam likās ok
Smiltenē, cik zinu, ir tikai viena vieta kur pildīties, tur arī parasti pildos, arī, man vecajam auto likās samērā labi
Valmierā neesmu daudz pildījies,,
Bet vissliktāk man bija Jelgavas Staķikā

Šo rakstu rediģēja archiijs: 07 June 2012 - 17:56

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1458 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 June 2012 - 16:16

Spiediens, reāli pat sejā pūš benzīna miglu, pīpējot ko tādu labāk nedarīt.. Cik nu es saprotu, to vārstu viņš tukšgaitā un pie mazām slodzēm tikšķina vaļā. Bija jau man te negantā doma uztaisīt pašam savu "virinātāju" tiem brīžiem kad uz gāzes, bet slinkums un trubu noraut nost tomēr izklausās vienkāršāk

Nedomāju gan ka brīvgaitā viņu ver vaļā - ja kaut kādam 2.0 kompis viņu brīvgaitā ver ciet un pie vidējas slodzes tikai virina, lai motors nesasūktu bāku plakanu, tad AAH nespēs tādu retinājumu radīt? :D Es savulaik pēc 3A transplantācijas pirms bākas ventilācijas instalācijas bik izbraucu ar gaismas diodi slēdzamā vārsteļa vietā un arī padomāju ka brīvgaitā un pie vidējas slodzes atver, līdz laikam GintsK pateica ka tā nav un es pārliecinājos ka tam 3A tas vārstelis darbojas pretēji, tb aizveras kad padod strāvu.
Kāpēc tev tas vārstelis nedarbojas - es minēšu - brīvgaitas vārsts, lambdas apsilde, tas vārstelis un vēl sprauslas uz vienu drošinātāju un benzīns tiek atslēgts atslēdzot to?

Varbūt kāds zina vidzemē kādu uzticamu gāzes kantori, kur varētu aizbraukt noregulēties? (cēsis,valmiera,sigulda)

Tik grūti pašam saregulēt?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1459 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 June 2012 - 17:33

Nedomāju gan ka brīvgaitā viņu ver vaļā - ja kaut kādam 2.0 kompis viņu brīvgaitā ver ciet un pie vidējas slodzes tikai virina, lai motors nesasūktu bāku plakanu, tad AAH nespēs tādu retinājumu radīt? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Es savulaik pēc 3A transplantācijas pirms bākas ventilācijas instalācijas bik izbraucu ar gaismas diodi slēdzamā vārsteļa vietā un arī padomāju ka brīvgaitā un pie vidējas slodzes atver, līdz laikam GintsK pateica ka tā nav un es pārliecinājos ka tam 3A tas vārstelis darbojas pretēji, tb aizveras kad padod strāvu.
Kāpēc tev tas vārstelis nedarbojas - es minēšu - brīvgaitas vārsts, lambdas apsilde, tas vārstelis un vēl sprauslas uz vienu drošinātāju un benzīns tiek atslēgts atslēdzot to?


Tukšgaitā viņš TIKŠĶ - značit tiek virināts ar kaut kādu PWMu, dzenot uz augšu atceros ka ar kaut kādu VAG-COMu skatījos (parametrs EVAP Duty Cycle vai kas tamlīdzīgs bija laikam) viņš pieaugot apgriezieniem gāja uz augšu līdz vienam brīdim, un tad metās mierā. Uz kuru pusi veras, kā jau teicu, var izsecināt pēc tā ka uz gāzes bākā rodas spiediena starpība, tātad viņš nav vaļā. Un tam vārstucim, zondēm un TGV tajā brīdi B+ pienāk, nav TIK rupji atrauts, kaut gan gāzinieki tur ir labu vadu murskuli sastrādājuši, aš rokas neceļas pārvilkt :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1460 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 07 June 2012 - 22:14

Bish pareklameeshu Soldier pakalpojumus, bija man problēma ar Map sensoru, nosprāga - bija brāķis, biju pe Soldier pa garantiju pēc cita.Un hujaks nosprāga arii tas, Soldier atbrauca no Rīgas līdz Tukumam (bishki pabraucu pretī) un atveda detalju ko nomainīt :hi:
Karoch biju pārsteigts ka tā vispār vēl mūsdienās notiek, jo zvanīju vinjam ar savu problēmu un jau shtukoju kursh varētu Rīgā savākt sensoru, kad shis atzvana un saka ka brauks uz Tukumu
Īsāk sakot iesaku, sho cilvēku ja kas nepiecieshams pa gaazes liiniju, esmu jau pie vinja vienu klientu aizvedis, cerams ka pēc shii veel kaadi 5 uzliks gaazi pie vinja
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1461 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2914 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 07 June 2012 - 22:23

Drīz aktīvi sākšu piedalīties šajā topikā.
Pirmais jautājums jau būtu kur Cēsīs, Smiltenē, Valmierā Madonā, ir vislabākā Price/Performance gāze?


valmieraa abi LPG kantori labi, saliidzinoshi ar statoil, gaaze liekas ka ir labaaka ieksh LPG, var arii valdeko liet, bet tur pussantiimu daargaaka nekaa LPG, gaazes kvalitaatee neko iipashi savaadaaku nejuut ieksh valdeko! bet nu statoil gaaze smird 2x vairak, eed vairaak un liekas ka iet uz pusi svakaak!

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1462 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 975 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 June 2012 - 12:53

Sveiki!
Situācija tāda, ka uzliku gāzes iekārtu. Viss bija ok, līdz pamazām sāka parādīties motora darbības nestabilitāte aukstam motoram slodzē pie zemiem apgriezieniem (līdz 1.4 krpm). Pēc kataloga nomainīju visas sveces uz Denso K20PBR-S10 (izskatās šādi) un viss atkal bija ok, strādāja kā pulkstenis.
Bet tagad pēc ~5'000 km nobraukšanas atkal parādās tie paši simptomi. Vai sveces var tik ātri beigties?
Gribēju pajautāties, kādi ir jūsu gāzes nobraukumi ar vienu sveču maiņu? Man jau šķiet, ka sveces mainīt pēc tāda nobraukuma ir stipri par šerpu.
Vai arī gāziniekiem obligāti ir jāpērk gāzei paredzētās irīdija sveces?

Šo rakstu rediģēja Fridrihs: 10 June 2012 - 12:57

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#1463 burunduks

burunduks
  • Lietotājs
  • 134 raksti
  • Dzīvesvieta:Murjanji

Pievienots 10 June 2012 - 16:10

ir vēl kādas iespējas uzlikt veco iekārtu ar sertifikātu?
auto vw caddy 1.4,špricei negribas naudu izdot tik lielu.

#1464 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 10 June 2012 - 16:19

Sveiki!
Situācija tāda, ka uzliku gāzes iekārtu. Viss bija ok, līdz pamazām sāka parādīties motora darbības nestabilitāte aukstam motoram slodzē pie zemiem apgriezieniem (līdz 1.4 krpm). Pēc kataloga nomainīju visas sveces uz Denso K20PBR-S10 (izskatās šādi) un viss atkal bija ok, strādāja kā pulkstenis.
Bet tagad pēc ~5'000 km nobraukšanas atkal parādās tie paši simptomi. Vai sveces var tik ātri beigties?
Gribēju pajautāties, kādi ir jūsu gāzes nobraukumi ar vienu sveču maiņu? Man jau šķiet, ka sveces mainīt pēc tāda nobraukuma ir stipri par šerpu.
Vai arī gāziniekiem obligāti ir jāpērk gāzei paredzētās irīdija sveces?

varbūt vnk pieregulē gāzes padevi, parasti purinās no liesa vai trekna degmaisijuma uz gāzi, ja runa iet par klasiku.

Šo rakstu rediģēja Bankijs: 10 June 2012 - 16:19

Audi 200TQ

#1465 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 975 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 June 2012 - 16:35

varbūt vnk pieregulē gāzes padevi, parasti purinās no liesa vai trekna degmaisijuma uz gāzi, ja runa iet par klasiku.

Pats neko diemžēl piergulēt nevaru. Iekārta ir inžektora tipa ar kompi.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#1466 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 10 June 2012 - 17:15

Pats neko diemžēl piergulēt nevaru. Iekārta ir inžektora tipa ar kompi.

vēl viena stelle kas nelauj gāzei normāli darboties tās ir adaptācijas kas uzkrātas braucot uz benzīna, noņem nost klemmi akītim uz kādu pusstundu un uzliec atpakalj, vajadzētu noteikti kam mainīties.
Audi 200TQ

#1467 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 10 June 2012 - 19:00

Drīz aktīvi sākšu piedalīties šajā topikā.
Pirmais jautājums jau būtu kur Cēsīs, Smiltenē, Valmierā Madonā, ir vislabākā Price/Performance gāze?

Madonā leju tikai Lukoilā.Atšķirība jūtama salīdzinot ar citiem kantoriem Madonā.
Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#1468 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 10 June 2012 - 20:17

Question number two

Vai var uzlikt 2 balonus?
ZB 2x dienā pildīt, un vēl braukt gaisa gabalu līdz stacijai.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#1469 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2914 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 10 June 2012 - 20:21

Question number two

Vai var uzlikt 2 balonus?
ZB 2x dienā pildīt, un vēl braukt gaisa gabalu līdz stacijai.


var, pat savaam aciim redzeeju kaa gaazes kantorii liek 2 balonus ieksh 700. seerijas beemuveee

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1470 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1454 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 10 June 2012 - 21:13

Zinu, kad paziņam iekš c3 stāv divi baloni abi nedaudz zem 100 L :crazy:

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)