Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5143 atbildes uz šo tēmu

#1411 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 May 2012 - 20:22

domāts latos :)))


#1412 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2012 - 20:24

Benzīnu man vidēji rija robežās 10-11L uz simtu...

ceru ar gāzi iekļauties 5 ls uz simtu tad es būšu dikti apmierināts.. :)

Šo rakstu rediģēja Ziggiy: 25 May 2012 - 20:23


#1413 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 May 2012 - 20:24

Benzīnu man vidēji rija robežās 10-11L uz simtu...

labāk rēķini pilsētas režimu-tā būs drošāk :)


#1414 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2012 - 20:33

TAs man vidējasi 10l biki virs... dienā 100 km vizinos...

Rumkola ir tieši laikā... :) Tas ir jānosvin.. :) uz to: LAi maz ēd.. :)

Tagat ir tikai 1 problēma... :) Kao lai dara ar zapasku.. :D Jātur bagažniekā vai jāvizina makrofleks un rokas pumpis..??!!? :D :D :D

#1415 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 May 2012 - 21:00

labāk jau atstāj bagāzniekā :)(pagaidām)


#1416 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2012 - 21:03

Es jau ar tā štukoju... it kā tīrs un skaists... kamēs MEGA daudz vietu neaizņem lai jau mētājas... :) Priekā... :) [Ziggiy paceļ Rumkolu] :)

#1417 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 25 May 2012 - 21:17

karoch saakushaas kautkaadas shaizes 2.8 ACK, sagaazeets saacis riistiities, biju pie Soldier uz apkopi viss bija ok a tagad dodot virsuu ar augstaaku robu burbuljo...izteikti starp 1000 un 2000 apgriezieniem, ja tur apgriezienus tad itkaa neriistaas.Nochekoju visas trubinjas itkaa nekur nekas nav aizlocījies, sveces pirms 15000 ieliktas origjinaalaas.konkreeti besii taa riistiishanaas

idejas?
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1418 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 25 May 2012 - 22:12

apsveicu-tagad būs ~6-7lsgāze pret ~12-14ls benža http://www.audi-style.lv/forum/public/st... (pa pilsētu)


ha, es ar savu b3 ar 2.0 briivi 450 liidz pat 500 km varu nozaagjeet ar 50 litriigu balonu :) erotiski liekaas, kad LPG tankaa to trako vairumu LPG iepildaa par smiekliigu cipru, saliidzinoshi ar benziinu :)

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1419 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 26 May 2012 - 02:01

Skatos šis topiks jau kādu laiku ir pieklusis...
ā un vel.. nekur īpaši neatrodu infu par tādām sprauslām kas man sēž zem kapota ALEX type 30.. kaut kur ieraudzīju ka tas ir analogs VALTEKS sprauslām..


Kāda infa konkrēti interesē? No pieredzes. valteka poddzelka. Kā zināms pats valteks nav nekas dižzs. ;) Uzliku kkad tādu alexu savam klientam. nobrauca apmēram 4tūkst. km sprauslas atviebās. motors sāka dzorgāties. Tāda sajūta ka viena sprausla iesprūdusi, gāž gāzi, cita neiet vispār. pārskaloju, nokalibrēju pēc dienas tas pacsss. Nomainīju pa garantiju citas. Nojātās uzliku uz sakarīgas iekārtas,izkompensēja ražības, pagaidām braukāju testēšanai-iet.. Vairāk ar tādām negribu eksperimentēt.. Labāk lai ir OMVL, Matrix, Hana, BRC.... ;)

karoch saakushaas kautkaadas shaizes 2.8 ACK, sagaazeets saacis riistiities, biju pie Soldier uz apkopi viss bija ok a tagad dodot virsuu ar augstaaku robu burbuljo...izteikti starp 1000 un 2000 apgriezieniem, ja tur apgriezienus tad itkaa neriistaas.Nochekoju visas trubinjas itkaa nekur nekas nav aizlocījies, sveces pirms 15000 ieliktas origjinaalaas.konkreeti besii taa riistiishanaas

idejas?


Aizdedzes sistēma jāčeko visdrīzāk.Bet vispirms jāsaregulē pareizs maisījums. Ir bijušas identiskas problēmas, kad uz 1000-2000 pie slodzes(dodot virsū) dzorgājas mašīna. Var just ka ir misfire pa cilindriem. Atver tumsā pārsegu- tur z-svētku eglīte. Nomainīja sveces kļuva labāk. Pēc laika atkal. Izrādījās arī spoles beigtas bija.
Kāds varbūt varētu paskaidrot šo fenomenu.. tas ka pie slodzes itkā skaidrs, grūtāk caursist blīvāku degmaisījumu. Bet kāpēc tieši pie zemiem RPM...

Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 02:06

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1420 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 26 May 2012 - 14:44

ACK, tas bija 30V - derētu apmērīt spiedienu cilindros, moš kāds vārsts apdedzis, sākumā minimāli, bet no pieredzes ar savu motoru zinu, ka uz gāzes šitādas lietas baigi strauji progresē un 30V motoriem jau to vārstu kam paraut uzdegumu ir nu dikti dikti daudz...
p.s. tas ir izejot no tā, ka sen-sen lasītā PSRS laiku grāmatā par motoru diagnostiku bija teksts "...uzdegums uz vārstiem..." - "...cilindrs nestabili strādā pie zemiem apgriezieniem..."

Šo rakstu rediģēja wraith: 26 May 2012 - 14:45

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1421 vladlen87

vladlen87
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 May 2012 - 14:49

nākošnedēļ likšu sev gāzes iekārtu. meistars teica ka pamat komplektā parasti piedāvā valtek sprauslas. es gan gribētu likt lkaut ko labāku - Hana vai OMVL. teica, ka Hana sprauslu gadījuma vajadzēs piemaksāt 225 ls, OMVL 125. kāds var pateikt cik šādas sprauslas apmēram maksā vispār?

#1422 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 May 2012 - 16:11

vladlen87-katram auto(pēc jaudām)ir optimāls sprauslu variants ko liek virsū,katrām sprauslām ir kautkāds resurss(teiksim valtekam laikam dod ap 50000km), manā gadījumā melnajai govij ar 2 litrīgo ABK motoru,lai sasniegtu 50tk/km nobraukumu,būtu jāripinās vismaz 5 gadi.
Protams bija doma likt kautko(labāku),bet zinu ka auto maximums būs vēl lietošanā gadu.
p.s parasti jau tie kas uzstāda,cerams ka zin ko dara(it sevišķi ar jau vairāku gadu pieredzi).

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 26 May 2012 - 16:13


#1423 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 26 May 2012 - 17:29

nākošnedēļ likšu sev gāzes iekārtu. meistars teica ka pamat komplektā parasti piedāvā valtek sprauslas. es gan gribētu likt lkaut ko labāku - Hana vai OMVL. teica, ka Hana sprauslu gadījuma vajadzēs piemaksāt 225 ls, OMVL 125. kāds var pateikt cik šādas sprauslas apmēram maksā vispār?


Tevi baigi apčakarē(cenu ziņā) ;) pat ja Tev tur ir V8 motors.. Meistars lohs, ja pa to pašu cenu nevar piedāvāt OMVL sprauslas valteku vietā, cenu starpība ir pārāk minimāla(nu nejau 100 un pat ne 50 ls!!), lai liktu tos sūdus. Es vairāk nelieku, atēdos..
A pastāsti kādu iekārtu Tev liks?! :yo:

P.S. Piemaksājot tos 220 ls Tu jau varētu uzlikt Matrix sprauslas, kas ir krietni precīzākas un ātrākas par hanām.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 17:32

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1424 Giekalitis

Giekalitis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Aloja

Pievienots 26 May 2012 - 17:39

Es savam C5 esmu ticis pie šāgām http://www.elpigaz.com/230514,2.dhtml gāzes sprauslām. patreiz neko nemāku pateikt ir tikai 35km noripināts bet nu pagaidām iebildumu nav.
Ka tik motors rūc un rati griežas.

#1425 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 26 May 2012 - 17:55

Nē, nejau pēc jaudām izvēlas optimālās sprauslas!! viena un tā paša ražojuma sprauslas var strādāt uz kādu noteiktu jaudas diapazonu, viens variants ir kad izurbj atbilstoša diametra štucerus, otrs variants, kad sprauslām ir vairākas klases ar noteiktu ražību(tas ir dārgākām sprauslām).

Es savam C5 esmu ticis pie šāgām http://www.elpigaz.com/230514,2.dhtml gāzes sprauslām. patreiz neko nemāku pateikt ir tikai 35km noripināts bet nu pagaidām iebildumu nav.


Ar šādām esmu nobraucis kādas 20 štukas. viņām tur daudz savienojuma vietu uz gumijām.. Ar laiku sāka piesmirdēt. Paskaļas, bet savādāk problēmu nebija. Vēlāk patestējot, izskatījās arī ka ražības diezgan atšķirās. Testēju, jau kad bija pabrauktas, nevis jaunas.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1426 Giekalitis

Giekalitis
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Aloja

Pievienots 26 May 2012 - 18:03

Kā to ražību testē? Patreiz ir jaunas varbūt ka vajag pārbaudīt? Zinu ka smidzinātāja diametrs ir 2,5mm izurbts priekš 1,8T 110kw motora
Ka tik motors rūc un rati griežas.

#1427 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 26 May 2012 - 18:29

Diametrs atbilstošs.
Par ražību- man stāv iekārta, kurai ir tāda opcija. Skatās, kā mainās sprauslu inj_ms un veic korekcijas atvēršanās laikos. Tev visdrīzāk nebūs.
Man galvā stāv aptuvens devaisa projekts, sprauslu ražību testēšanai. Ideja- saspiesta gāze,sprauslas, izplešanās caurulītes, 4 map sensori, spraulslu vadības impulsi, kurus vada kāds procis,un attiecīgi, nolasa dP/dt dažādos laika intervālos.Kā arī varētu pētīt sprauslu nostrādes ātrumus. Kā vienmēr nav laika.. :( Biju polijā gāzes izstādē tur tāds aparāts maxāja nedaudz pāri 1k eur, gatavs stends. Tikai spiediena lasīšanai bišku cita ideja-mehāniska laikam bija.
Hvz varbūt kādam gāzes servisam ir tāds aparāts.. neesmu diži interesējies.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 18:29

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1428 nezaaliitis

nezaaliitis
  • Lietotājs
  • 710 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:piķis un pupi

Pievienots 27 May 2012 - 08:26

Ir doma aprīkot Audi A6 c4 2.0 16v Dohc ar LPG.
Neesmu vel paspējis uzvanīt nevienam kantorim, vai viņi uzņemas konkrēto motoru aprīkot ar LPG, bet tikko kautkur lasiju, ka neviens lāgā negribot uzņemties konkrēto darbu :(
Vai tad ir tik traki?
Viens spečuks atkal saka, ka aprīkot šo dzinēju ar LPG, ir tas pats kas ši motora šprici noskalot podā.
Interesē jebkāds viedoklis par 2.0 16v krustojumu ar LPG.
Paldies!

P.S. Meklētājā neatradu līdzīgu "tēmu" kas būtu kaut cik "svaiga"

Šo rakstu rediģēja nezaaliitis: 27 May 2012 - 09:09

Audi 90 quattro TYP 85 2.3 20v 7A Quattro Typ 85 Izdzīvošana Jeb ķap-ļap Projekts

Audi Coupe quattro TYP 85 2.2. 20vt AAN

Audi 100 C4 2.3 AAR dugots Folkreisa brīnums


#1429 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 May 2012 - 08:51

nezaaliit-uzvani šitiem te(Kauguros):29223805.

p.s nevaru atrast Tavējo telef.nr-vizualizēti apstāstītu kas un kā :crazy:

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 27 May 2012 - 09:06


#1430 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 May 2012 - 09:52

Es tiko ieliku Raņķa dambī pie akmens tilta .29228075 (Uģis). PAgaidām sūdzēties nevaru... laigan gāzi ielika piektdien...

Kāda infa konkrēti interesē? No pieredzes. valteka poddzelka. Kā zināms pats valteks nav nekas dižzs. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Uzliku kkad tādu alexu savam klientam. nobrauca apmēram 4tūkst. km sprauslas atviebās. motors sāka dzorgāties. Tāda sajūta ka viena sprausla iesprūdusi, gāž gāzi, cita neiet vispār. pārskaloju, nokalibrēju pēc dienas tas pacsss. Nomainīju pa garantiju citas. Nojātās uzliku uz sakarīgas iekārtas,izkompensēja ražības, pagaidām braukāju testēšanai-iet.. Vairāk ar tādām negribu eksperimentēt.. Labāk lai ir OMVL, Matrix, Hana, BRC.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Aizdedzes sistēma jāčeko visdrīzāk.Bet vispirms jāsaregulē pareizs maisījums. Ir bijušas identiskas problēmas, kad uz 1000-2000 pie slodzes(dodot virsū) dzorgājas mašīna. Var just ka ir misfire pa cilindriem. Atver tumsā pārsegu- tur z-svētku eglīte. Nomainīja sveces kļuva labāk. Pēc laika atkal. Izrādījās arī spoles beigtas bija.
Kāds varbūt varētu paskaidrot šo fenomenu.. tas ka pie slodzes itkā skaidrs, grūtāk caursist blīvāku degmaisījumu. Bet kāpēc tieši pie zemiem RPM...



Paldies par atbildi...
Cerams ka tev vienkārši nepaveicās..
Pastāsti man tādu štelli... Pie jebkura kompja var piespraust jebkuras sprauslas..?

#1431 vladlen87

vladlen87
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 May 2012 - 10:45

Tevi baigi apčakarē(cenu ziņā) http://www.audi-style.lv/forum/public/st... pat ja Tev tur ir V8 motors.. Meistars lohs, ja pa to pašu cenu nevar piedāvāt OMVL sprauslas valteku vietā, cenu starpība ir pārāk minimāla(nu nejau 100 un pat ne 50 ls!!), lai liktu tos sūdus. Es vairāk nelieku, atēdos..
A pastāsti kādu iekārtu Tev liks?! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

P.S. Piemaksājot tos 220 ls Tu jau varētu uzlikt Matrix sprauslas, kas ir krietni precīzākas un ātrākas par hanām.



Liks polijas iekārtu LPGTECH. Vis kopā (gāzes spiediena un vakuuma sensors, dators, temperatūras devēji, gāzes līmeņa devējs un reduktors Shark, sprauslas(valtek gadījuma) +darbs) 450 ls.
autiņš man ir ar četriem cilindriem, 2.0 turbo 118 kw

#1432 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 27 May 2012 - 12:35

Viens spečuks atkal saka, ka aprīkot šo dzinēju ar LPG, ir tas pats kas ši motora šprici noskalot podā.
Interesē jebkāds viedoklis par 2.0 16v krustojumu ar LPG.
Paldies!


Tā jau arī ir. Palasi kaut vai par NG - tā pati sistēma [ar dažām elektroniskas dabas atšķirībām] un tas pats stāsts. Ja baigi sekosi līdzi sistēmas stāvoklim, varbūt izdosies to uzturēt, bet patēriņš ar pirmo vai otro paaudzi tāpat būs lielāks kā ar ceturto.
Te jau būtu labāk uzlikt kaut kādu motroniku no kāda cita ražotāja 2.0 16v un ceturto paaudzi...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1433 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 27 May 2012 - 13:33

Man galvā stāv aptuvens devaisa projekts, sprauslu ražību testēšanai. Ideja- saspiesta gāze,sprauslas, izplešanās caurulītes, 4 map sensori, spraulslu vadības impulsi, kurus vada kāds procis,un attiecīgi, nolasa dP/dt dažādos laika intervālos.Kā arī varētu pētīt sprauslu nostrādes ātrumus. Kā vienmēr nav laika.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Biju polijā gāzes izstādē tur tāds aparāts maxāja nedaudz pāri 1k eur, gatavs stends. Tikai spiediena lasīšanai bišku cita ideja-mehāniska laikam bija.
Hvz varbūt kādam gāzes servisam ir tāds aparāts.. neesmu diži interesējies.


Vot šitā tēma pašlaik nodarbina mani - supergolfam, izskatās, ka ir problēma ar nevienmērīgu atvēršanās laika un/vai plūsmas sadalījumu, sākām būvēt lambda vadību bet rādījumi uz gāzes ārprātā lēkā. Ir doma, ka vajadzēs pieķerties pie špriču "piedzīšanas" bet uz roku/aci to izdarīt ir pagrūti (neiespējami?). Tiesa, padomā bija izmantot VIENU map sensoru, vairāku gadījumā tiem rādījumi var atšķirties un vajadzētu vēl arī tos kalibrēt. Nu jā, sanāks bišku vairāk roku darba, noraut trubu, pārlikt, salasīt parametrus, piekoriģēt, visu par jaunu. Bet toties izmaksu ziņā varētu būt labāk :)
Runāju ar zināmu gāzesvīru, izskatās ka šāds risinājums, ja sanāktu precīzs un izmaksu ziņā saprātīgs, varētu interesēt arī šamos, jo viņi paši šprices kalibrēt kaut kur ved.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1434 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 27 May 2012 - 14:29

nezaaliit-uzvani šitiem te(Kauguros):29223805.

p.s nevaru atrast Tavējo telef.nr-vizualizēti apstāstītu kas un kā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


da tev jau ir 8 vaarstigais? vai tad nee? tie 16v ir galiiga liela probleemchupinja, pat kauguros negribiigi njem pretii

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1435 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 27 May 2012 - 16:52

Liks polijas iekārtu LPGTECH. Vis kopā (gāzes spiediena un vakuuma sensors, dators, temperatūras devēji, gāzes līmeņa devējs un reduktors Shark, sprauslas(valtek gadījuma) +darbs) 450 ls.
autiņš man ir ar četriem cilindriem, 2.0 turbo 118 kw

viss jau ok būtu. Ja pa to cenu piedāvātu kaut OMVL. Da labi, kautvai pa lielu cenu uzreiz piedāvātu OMVL. Uz 4 cilindriem rubīt cenu starpība starp valtek-omvl-hana pāri pa 100ls- neko vārīšanās. Bet tā laikam daudzi dara :D Vnk, ja meistars nevar nosaukt cenu cik grib nopelnīt, bet skalo smadzeni ar šādām lietām.. tad padomā kas būs ar garantijas apkopēm,piemēram ja Tev tie valteki nojūk(kas ir ļoti ticams). Vot es nesaprotu šitos māsterus- uzgriež cenu labākām sprauslām, kā dēļ klients bieži vien varbūt atsakās viņas likt- bet pēctam paši čakarējās, kad sākt tās sprauslas brukt nost. Aaa pisnesu laikam iebraucu- maina remkompletiņus un vārās uz tiem :D

Es tiko ieliku Raņķa dambī pie akmens tilta .29228075 (Uģis). PAgaidām sūdzēties nevaru... laigan gāzi ielika piektdien...




Paldies par atbildi...
Cerams ka tev vienkārši nepaveicās..
Pastāsti man tādu štelli... Pie jebkura kompja var piespraust jebkuras sprauslas..?


Nu jā man nepaveicās kādas pāris reizes, citas ir paveicies. Tev paveicās, citam neveicās.Tādi ir tie valtekveidīgie,nekad nezini kā viņas strādās un kad atviebsies :P Es pabieži braukāju gar autogāzi un tur vienmēr ir gana mašīnu, kurām tik skrūvē šurpu turpu tos valtekus vaļā ciet, viss pagalms smird :crazy: Man gan tas nav vajadzīgs.. Uzlieku labāk normālu mantu, kautvai no lētā gala :)
Bet es te nesaku ka Tev viņas uzreiz nost jārauj ir- brauc, testē, tas vienmēr ir interesanti(man vismaz)

Par kompi vs sprauslu saderību. Praktiski jā, pat ja kādā kompī nav konkrētu sprauslu izvēlnē, tad izvēlas tādas kurām pretestība sakrīt! un milisekundes +/-.

Vot šitā tēma pašlaik nodarbina mani - supergolfam, izskatās, ka ir problēma ar nevienmērīgu atvēršanās laika un/vai plūsmas sadalījumu, sākām būvēt lambda vadību bet rādījumi uz gāzes ārprātā lēkā. Ir doma, ka vajadzēs pieķerties pie špriču "piedzīšanas" bet uz roku/aci to izdarīt ir pagrūti (neiespējami?). Tiesa, padomā bija izmantot VIENU map sensoru, vairāku gadījumā tiem rādījumi var atšķirties un vajadzētu vēl arī tos kalibrēt. Nu jā, sanāks bišku vairāk roku darba, noraut trubu, pārlikt, salasīt parametrus, piekoriģēt, visu par jaunu. Bet toties izmaksu ziņā varētu būt labāk http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Runāju ar zināmu gāzesvīru, izskatās ka šāds risinājums, ja sanāktu precīzs un izmaksu ziņā saprātīgs, varētu interesēt arī šamos, jo viņi paši šprices kalibrēt kaut kur ved.


nu man bija gadījums kad motors uz tukšgaitu raustījas, arī nevilka kā nākas. Slēgājot sprauslas, atradu vainīgo stobru. Tad vienkārši piegriezu uz to sprauslu korekciju + kādi 18% (atradu kad vislabāk strādā) Bet nu jā, tas bija pagaidu risinājums un precīzi tur tā neko nesaregulēsi..
nu gāzes map sensori jau nav diži dārgi. priekš tādas iekārtas domāju varētu noziedot.. Nokalibrēt varētu, ja visus 4 pieslēdz vienam tilpumam un tad tur dzen spiedienu un lasa ko kurš dod ārā, paņem vidējo un uztaisa korekcijas, ne? Ok, ja pats sev, vienas-divas sprauslas šad tad patestēt var jau arī ar vienu MAPu, bet priekš gāzesvīra, šis risinājums pārāk čakarīgs..

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1436 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 27 May 2012 - 21:37

karoch saakushaas kautkaadas shaizes 2.8 ACK, sagaazeets saacis riistiities, biju pie Soldier uz apkopi viss bija ok a tagad dodot virsuu ar augstaaku robu burbuljo...izteikti starp 1000 un 2000 apgriezieniem, ja tur apgriezienus tad itkaa neriistaas.Nochekoju visas trubinjas itkaa nekur nekas nav aizlocījies, sveces pirms 15000 ieliktas origjinaalaas.konkreeti besii taa riistiishanaas

idejas?


shodien bish pajaucu probleema atrisināta, bet tagad ir dažādas pārdomas par to kāpēc šis ir noticis, izraavu visas sveces 2. cilindraa svecei viss korpuss taads gaishi bruuns, apdedzis vai devis cauri korpusaa hvz, sho diivaino sveci nomainiiju uz citu, pagaidaam viss rukā, vēl atklaaju ka shii pasha 2.cilindra svečvadam spoles gals ir sachakareets, nolausta daļa no vidus blekjiisha+trūkst fiksaacijas atsperiite, tāpēc tagad ir jautaajums vai shii svece nevareeja nospraagt deelj shii daljeeji sachakareetaa svechvada?Vai arii shaads aplauzts svechvads neko taadu nevar izdariit un taa ir vienkaarshi sakritība?
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1437 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 29 May 2012 - 20:52

Pirmais mērījums ar tām alex sprauslām... kaut kas zem 6Ls uz sotaku... Skatoties pa cik gāzi pērk.... (man te lauku pusē "sēnītē" pieejams tanks kur ar atlaižu karti varu dabūt gāzi pa 40.5 sant.(stāsta ka no lukoil) ).


Nu tā rezumē 10l-11l/100km benzīna vietā ar gāzi sanāk aptuveni 13l\100km gāze....

Nu to arī svinu ar kārtējo rumkolu.. :D

#1438 vladlen87

vladlen87
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 June 2012 - 13:58

uzstādīju dažas dienas iepriekš sev gāzi un jau ir problēmas. auto (Volvo v40 2.0t 118kw 1999g) ik pēc laika raustas, noteikto tendenci kad tas notiek es nefiksēju. kantora uzreiz teica nomainīt sveces (teica ka nav nozīmes kādas uzstādīt, var arī lētas). Tā arī izdarīju, tagad raustas mazāk, bet tik un tā dažreiz ir. Tagad saka ka vajag skatīties strāvu, var būt vajag vadus mainīt.

Aizbraucot uz servisu man uzreiz pateica ka vajag pirms speciālas sveces, kas ir paredzēti gāzei. maksa ap 7-8 ls. un pēc tam jau skatīties vadus un visu pārējo.

Var būt kāds sastopas ar šo problēmu, var kaut ko ieteikt, kā rīkoties.

p.s. sveces ieteica šitas http://www.ngk.de/en...40/PFR7G/16500/

#1439 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1537 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 04 June 2012 - 14:01

nezinu cik tur ir taisnības, bet esmu dzirdējis, ka nekādas speciālās gāzes sveces nav vajadzīgas. Un kā man teica meistars pie kura uzliku iekārtu, tad, uzliekot gāzi uzpeldēs problēmas, kuras benzīns piecieta (piemēram kkur sūc mazliet gaisu, vai kkas nav kārtībā ar svečvadiem, utt)

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1440 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 June 2012 - 18:48

nu es braucu braucu nedēļu nobraucis jau esu bišķi virs 800km iepildījos pirmo reizi STATOILĀ un sāka uz augstiem robiem spiežot grīdā... sajūta tāda ka nesadeg gāze vai nav dzirkstele vai kas līdzīgs... bet toč sākās pēc uzpildes staķikā...




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)