Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
4964 atbildes uz šo tēmu

#1291 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 19 April 2012 - 21:31

kādos gadījumos tiek likts zondes simulators?


Laikam jau klasikas,kuru nevar noregulēt uz visiem režīmiem. Degmaisījums peldēs treknajā, liesajā uzleks uzreiz check. Ar to emlatoru kompis redz smuku lambdas dzīvošanos.

Patīk tas, ka ir http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Šrotos parasti nemēdz būt tā, ka visādas jaukas, retas lietas stāv sakrautas kaudzēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nožēloju ka nebiju tālredzīgs un šādu pirkumu neizdarīju rudenī http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - tolaik vēl ss'ā pat vienu brīdi mētājās jauns sešu katlu stagucis ar hana sprauslām par 250 lašiem bez balona - man bija skaidrs ka nāksies iet uz gāzi vēl tad, kad benzīns maksāja 80 saņus, diemžēl prioritāšu dēļ ir sekmīgi piegaidīts kad visādi kapeikpisēji ir sasnieguši savu kapeikpišanas robežu un masveidā liek gāzi un cenas visam ir gaisā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Par tādu haļavu kā vienam paziņam, kurš šrotā ieķera četru katlu staguci pa 60 ls nu varēs stāstīt saviem mazbērniem http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


šrotos klasiku var ņemot, 4to slīdīgi. Arī klasikai var nākties mainīt remkomplektu, jo tu jau neko nezini.
Tas, ka masveidā liek gāzi, nenozīmē ka pašām iekārtām cenas ceļās. Uz pieprasījuma rēķina vārās :crazy:
Stags uz 6 podiem jauns ar valtekiem līdz 200, ne vairāk ;) ar hanām jau pavilks uz Tevis nosaukto ciparu.

Nepretendēju uz zinātnisku, bet vairāk populārzinātnisku skaidrojumu, kas saistīts daļēji ar personisku pieredzi. Tos pašus tomasseto sapāro, kā man stāstīja gazifikātori, problēma vēl ir iekš tanī, ka ziemā gāze, pat ja reduktora ražīgums ļautu pabarot sprauslas, netiek no balona līdz reduktoram vajadzīgā daudzumā zemā spiediena pēc, tāpēc arī tās 2 maģistrāles, jo 8mm ir maksimāli atļautais diametrs. Šamējie esot mēginājuši sākumā ar vienu, bet ilgstoši dragājot krītās spiediens un prasīgam braucējam tas nav pa prātam. Tā izrādījās arī man, kaut gan nominālā 250 kW jauda it kā atbilda, pie intensīvas grīdas slēdzās šķirdrais kurināmais. Ar diviem cita lieta. Tanī laikā vēl bezmembrānu nebija pieejami un, cik zināms, vēl šobrīd ir vairākas reizes dārgāki.


Tātad tika vilktas divas maģistrāles no balona līdz reduktoriem(nu katram sava)? Kāda no tā jēga, ja multivārstā ir noteikta diametra izeja, kura darbojās kā restriktors.

Kas tas bija par reduktoru ar 250kW jaudu un attiecīgi kāda bija motora jauda? Ja uz robežas, tad protams.

Bet bija jau sākumā runa par 250 Zs (ne kW) Saabu...

Šo rakstu rediģēja kjemals: 19 April 2012 - 21:22

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1292 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 19 April 2012 - 21:32

programmu var novilkt: http://www.lecholpg....wnload/vmax.zip

Vada man nav, bet Argusā iegādājos štekeri uz datoru, tik jāizdomā, kā vadi jālodē.
http://data.motor-ta...ax232-11151.jpg

Varbut kadam ir ssads vads vai ari kads var noregulet pec ssis programas?

#1293 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 19 April 2012 - 22:06

Nu bļin, paņem jebkuru mobja kabeli, kurš domāts telefonam ar seriālo, nevis USB savienojumu, un spraužams USB portā, noknieb mobja štekeri, pielodē sev nepieciešamo štekeri un būs tev kabelis. Derēs, nezinu, jāskatās mobju specifikācijās - man Siemens'i tuvāki - ja ņem Siemens kabeli, tam jāder 55. sērijai vai vecākiem :crazy: Uz datora būs jāuzliek parasts USB-COM draiveris un attiecīgā proga.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#1294 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 April 2012 - 15:22

Datorveikalos var nopirkt "normālus" USB->COM kabeļus, jaunus - 636 tikko ņēmu, 7Ls, ar smuku vadu un stuff.
Problēma gan drīzāk būtu, kāds zin tam konkrētajam verķim pinoutu?

Šo rakstu rediģēja wraith: 20 April 2012 - 15:22

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1295 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 20 April 2012 - 15:51

Spriezzot pec ssis bildes nevar pateikt kadu pinauu vaigi http://foto2.inbox.l...ze/P3290306.jpg
Ja vel kaut ko sajegtu no elektronikas butu labi.

#1296 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 21 April 2012 - 22:33

Kāds kaut ko zina par Stella gāzes iekārtām no Itālijas?


A ko tu gribi zinat?
Nu kompis italijas vis cits polijas.

Sveiki.

Jautājums par Itāļu gāzes iekārtām.? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Landi Renzo, Lovato, KME Diego. ir kādam atsauksmes?


KMe ari polijas.

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1297 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 April 2012 - 22:51

A īstenībā, mums te supergolfam stāv kaut kāds Shark reduktors - kas pie velna tas tāds? Lētākais, ko varēja paņemt Heinrihā, tas jā, bet kas tas vispār ir (arī poļi, vai?) un cik labs/slikts nevienam nav nojausmas.. Kaut gan it kā nav arī baigi svarīgi, supergolfs ar viņu iet lopā, kaut arī izejas spiediens saregulēts uz ~0.9bar :crazy:
Kas vispār no šās klases reduktoriem un ņemams (vismaz no ražotāja viedokļa) un kas nav? Briest bišku nopietnāks projekts par supergolfu, tam gribas pieiet nedaudz nopietnāk, bet, protams, bezjēgā paņemt dārgāko nav īsti zinātniskākā pieeja :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1298 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 22 April 2012 - 10:30

Shark reduktori ir 2vi varianti/
"standarts" un "super"
Loti labs reduktors ja vinu laicigi apkope.Resirs lidz 100 000 un vairak.

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1299 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 April 2012 - 13:45

Kāds nav štukojis ka vajag uztaisīt atsevišķu mapi dzinējs gāze.....?? Par gāzi ir sarakste kopš 2008 gada, un noteikti ir ļoti daudz lietderīgas informācienas, bet tas ir tik ļoti nepārskatāmi un kaut ko konkrētu atrast ir grūti.... Un ja uztaisa jaunu topiku tad atrodās kāds kurš bļauj par to ka piesārņo ēteri....

#1300 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 22 April 2012 - 14:51

Shark reduktori ir 2vi varianti/
"standarts" un "super"
Loti labs reduktors ja vinu laicigi apkope.Resirs lidz 100 000 un vairak.


Ar ko tehniski atšķirās "standarts" no "super"??
Ar tik skopu aprakstu parastam lietotājam maz kas saprotams.. tikai tas, ka tas otrs varētu būt ļoti superīgs :woot:

Ā, un kas iekļaujas(kādi pasākumi veicami) šī reduktora apkopē?

Briest bišku nopietnāks projekts par supergolfu, tam gribas pieiet nedaudz nopietnāk, bet, protams, bezjēgā paņemt dārgāko nav īsti zinātniskākā pieeja http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Wraith, pastāsti sīkāk kas tur tāds briest, man interesē :)
Tad arī par reduktoru varēs kko saštukot..

Šo rakstu rediģēja kjemals: 22 April 2012 - 14:51

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1301 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 725 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 22 April 2012 - 15:01

Man arī ir virkne jautājumu, ko esmu savācis, lasot džādus forumus un runājot ar reālie gāze lietotājiem. Atbildes katram ir savas un argumenti dažādi, katrs reklamē un pārzina tikai to, ko uzstāda. Skaidrs, ka tur ir komercija un bizness, neviens to nenoliedz un iebildumu nav, bet patiesas ainas atspoguļojums par to, kas ir labs vai slikts (ne tik labs) nekur īsti nav atrodams.
Par reduktoriem, atceros, kad lika Stag vadības, piedāvāja tomasseto un zavoli - tas pats Heinrihs. Tagad ir cits piegādātājs un attiecīgi tiek promotēts Shark. Tomasseto un Zavoli nekur nav pazuduši, bet interesanti, cik mainās stratēģija un bizness par to, kas ir labs :)
Tas, ko ar visu šo garo priekšvārdu gribu pateikt, ka skaidras un viennozīmīgas atbildes par to, kas labs vai ne tik labs nav un eksperimentēt arī būtu ļoti dārgi, atliek vien paļauties uz garantiju un gāzinieka meistarību, kurš saregulētu un akurāti saliktu daudz maz pārbaudītus mezglus, kur atkal svarīgi atcerēties par auto jaudas radītājiem, pēc kā tiek komplektēta gāzes iekārta ar visiem pribambasiem.

#1302 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 22 April 2012 - 16:20

Wraith, pastāsti sīkāk kas tur tāds briest, man interesē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Tad arī par reduktoru varēs kko saštukot..

Bah, nekas diži nopietnāks par karburatorgolfa pārbūvi uz gāzes iesmidzi jau nav. Nu drusciņ, varbūt. 2.8 VR6 3.golfs, plānojas paspēlēties un uzbūvēt pašpietiekamu un saprātīgu LPG vadību, uz tā paša supergolfa un pārējo iestrāžu bāzes, jo tam VR6 stock ecu ir galīgi nobendēts, kāds "veiksmīgi" mēģinājis čipot :crazy: (Vieglāk jau būtu dabūt citu stock vadību, bet kā jau laikam visi ir sapratuši, mēs te ne jau vieglākos risinājumus meklējam :D ) Vēl jau it kā briest AAH/AFC/ACK-bāzēta kompresormotora projekts, bet tas tālā nākotnē, kad beidzot atradīsies kompresors, kas man patiks izmēru un veiktspējas ziņā un radīsies poņa, ko un kā var izdarīt ar VEMSu... un uzradīsies piķis tam visam... un laiks...

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1303 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 22 April 2012 - 19:15

Info ir krievu valoda .
http://www.lpgtech.ru/?page_id=237

Vr 6 ar gaze
ar 204 zs
Ievietotais attēls

Šo rakstu rediģēja Soldier: 22 April 2012 - 18:59

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1304 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 22 April 2012 - 23:18

Nu sharks liekas tīri patīkams no montāžas viedokļa, ir gana kompakts (Ir arī labāki). Iekš LV tas ir masu produkts, heinrikam nāk kopā ar techiem, autogāzei ar stagiem, līdz ar to lielos vairumos tālāk nonāk pie pārējiem krāmētājiem un tiek piepildītas LV motoru telpas ar šādiem. Nav jau tā ka esi sūdu paņēmis, ir ok aparāts ;) Tikai.. augstāk linkā minēts, ka spiedienu tur labi, bet praksē manīts, ka patīk nokristies par kādi 0,2-0,3 bāri, kad ber. To protams kompensē gāzes ecu. Tavā atmelī laikam nebija korekcijas pēc spiediena, šeit tad derētu tāds, kas to tur max konstantu. Bet paļube, ja domā nopietnāk, jāievieš diffspiediena lasīšana. Un kāpēc tik mazu spiedienu iegriezi 0,9, tam bija kādi iemesli?

P.S. Tikko fiksā/lētā ideja iešāvās par reduktoru testēšanu. Ņemam parastu gāzmašīnu ar šprici, balonā konstants daudzums gāzes,nu, teiksim, puse. Slēdzamies klāt ar kompi, beram pa robiem grīdā līdz kādam 4 robam (vai jebkāds cits, vrb labāks algoritms reduktora ilglaicīgai nomocīšanai) un pierakstam līknes,skaitļus. Skatāmies kā krīt spiediens, samazinās temperatūra.
Liekam nākamo reduktoru, nodrošinām tos pašus apstākļus. Jāskatās, lai sākuma temperatūra apm tā pati. Manuprāt, galveno-ražību,varētu izpīpēt no šāda testa. Kaut vai relatīvu, salīdzinot vienu kluci ar otru. To kāds reduktora resurss nesanāks noteikt, a kas zin, varbūt kāds palidos uzreiz :D

Šo rakstu rediģēja kjemals: 24 April 2012 - 00:03

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1305 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 April 2012 - 08:56

Spiedienu sagrozījām, jo bijām stulbi :D Bija kasjaks ar PWMu divām špricēm (bišku noinvertējies bija un 95% DC vietā bija 5%, šprice protams pēc 3ms uzreiz aizkrita ciet) un nekādi nevarēja atrast vainu, tad nu tur meklējot kas tik nav sagrozīts :D dP korekcija būs jātaisa, jā, galvenokārt tāpēc ka uzvedība radikāli mainās pilna un tukša balona gadījumos, berot virsū pie lielākiem apgriezieniem tomēr arī negrib īsti ar regulējumu vien kompensēties, jo atkal spēlē lomu ieejas spiediens. Saregulē pilnam balonam, kā iet uz leju tā sāk liesēt un pie augšām tas īpaši jūtās.

Nākamais loģiskais solis būtu lambda, temperatūras un dP korekciju realizēšana un, īstenībā, lai to dabūtu gatavu būs jāatrisina laža ar tabulu lasīšanu - pašlaik tiek rupji lasītas vērtības no šūnām, jo izrādās ka bilineārās interpolācijas laiku, optimizē kā gribi, zem 150-200uS pie 16MHz nekādi nevar dabūt. A tas, ņemot vērā ka špricenšteļļu virināšana notiek uz pārtrukumiem, ir stipri par daudz, zūd 50uS taimeru pārtraukumi un sit kopā visu intervālu mērīšanu. Nerunājot par to, ka visas korekciju tabulas arī būs nepieciešams interpolēt vismaz lineāri, kas arī nav lētākā operācija. Jāsāk būs pētīt VEMSiņa kods, moš kādas ģeniālas idejas radīsies, tur tomēr vīri ir pamatīgi piestrādājuši :)

Korekciju sakarā, kāds moš var pastāstīt, kur un pa cik var dabūt tos kombinētos spiediena/temperatūras devējus, ja nav baigais kosmoss labāk būtu jaunus. Un vēlams tādus, kam ir vismaz kāda dokumentācija ar tehniskajiem parametriem, lai nav jākalibrē pašiem. Soldier, moš kādu tādu verķi no tevis var iegādāt? :svilpo:

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1306 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 23 April 2012 - 20:03

A ko tu gribi zinat?
Nu kompis italijas vis cits polijas.


Kopš kura laika ELPIGAZsss (Stella) ir itāļu ražojums? Reku viņu oficiālais izplatītājs LV http://www.elpigaz.l...s-div-div-class
Reku pašu webs: http://www.elpigaz.com/index.dhtml nekur te nemanu itāliju.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1307 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2012 - 20:27

Skatos citi topiki tiek ignorēti... Varbūt varētu kāds pastāstīut par šīm sprauslām..?

Ievietotais attēls



LInks uz topiku

#1308 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 23 April 2012 - 20:41

parastas valtek sprauslas , pat bilde var redzet :P

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1309 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2012 - 20:44

Tas gan ir izzmeļosi... tik pat labi visu var nosaukt par parastu.....


Varbūt var pastāstīt par tām ko sīkāk kādas tās ir ekspluatācijā?!?!?!?

TU izcēlies... Tavs ieraksts bija ļoti noderīgs!

#1310 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 23 April 2012 - 20:47

Tas gan ir izzmeļosi... tik pat labi visu var nosaukt par parastu.....


Varbūt var pastāstīt par tām ko sīkāk kādas tās ir ekspluatācijā?!?!?!?

TU izcēlies... Tavs ieraksts bija ļoti noderīgs!


tas ir letas spraulas , vienkarshas , resusrs neatceros kadi 50k,km , karozh standarts ko visiem krame virsu , ta teikt mierigai ikdienas brauksanai

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1311 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2012 - 20:49

Paldies, tas ir daudz labāk...

#1312 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 April 2012 - 20:51

man piedāvā likt virsū REG OMVL (zilas)-ko martiga saka par šitām ? + KME iekārta

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 23 April 2012 - 20:52


#1313 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1526 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 23 April 2012 - 20:53

man piedāvā likt virsū REG OMVL (zilas)-ko martiga saka par šitām ? + KME iekārta


tas ir klasi augstakas par valtekiem , es tak vispar par gazi neko nezinu :D tik cik biki p[arunajis ar gudriem cilvekiem un vis :D

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1314 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 23 April 2012 - 20:55

bildē redzamais sprauslu savienojums pēc gāzinieku teiktā nav pareizs un neveselīgs sprauslām. Neesmu izdomājis vēl tehnisku pamatojumu kpc tā ir.
Par pašām sprauslām. Viens no lētākajiem un prastākajiem variantiem, ilgi neiet bez apkopes, pa podiem nenodrošina vienādu degmaisījuma sadali (to cik daudz varētu pateikts tikai pēc testiem. polijā tirgojās ierīce šim pasākuma, bet dārga. Bet ir ideja kā pats to varētu uztaisīt.) Ir iespējams viņas kalibrēt (atvērumu). Palasi powerī, tur ar nekas labs par šīm nav teikts. Ja ņem uz 4 podiem- OMVL, uz 6 ko citu labāk. Bet nu cilvēki brauc :D

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1315 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 April 2012 - 21:21

UZ cik tk km ir citas sprauslas..?
bar valtek atradu sādu infu...

Sprauslas Valtek(Itālija).

Darba ātrums atveroties 3,4ms.

Darba ātrums aizveroties 2,6ms.

Darba resurs bez remonta: 15,000-20,000km.

Pilns darba resurs: 40,000km.

Jaudas kritums salīdzinot ar benzīnu: 10-15%.

Patērē vidēji par 3-4L vairāk kā benzīna degvielu.

Un tas ir atrodsams Heinrihs mājas lapā... Vērtējumu uzskatu par neobjektīvu... 3-4 l vairāk kā benzīns izskatās pēc feila... jo klāt pierakstīts ka viņi tādas neuzstāda...

#1316 fimbars

fimbars
  • Lietotājs
  • 1550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Grobiņa

Pievienots 23 April 2012 - 23:38

Nav gan Audi, bet mož gāzes spečuki var ko pateikt par iespēju gāzi uzinstalēt 2003.gada SAAB 9-5 Aero 250 Zs...kā motors un viss pārējais to akceptē, vai ir labi darbojošš šis pasākums, kā arī kur to varētu noveikt?
Paldies! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Esmu ieprovejis pazinas Aero pirms un pec gazes ieliksanas,atskiribu nejut,ekonomiju gan.Gazi stadija Liepajas "m7sport".Savus klientus un pazinas ari sutu uz turieni,patik izpildijums..Vismaz vadi un trubas nekur nekarajas.
Vairak par Saab un gazi vari seit palasit.http://www.saabclub....d=6849&catid=13

#1317 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 24 April 2012 - 00:35

Nākamais loģiskais solis būtu lambda, temperatūras un dP korekciju realizēšana un, īstenībā, lai to dabūtu gatavu būs jāatrisina laža ar tabulu lasīšanu - pašlaik tiek rupji lasītas vērtības no šūnām, jo izrādās ka bilineārās interpolācijas laiku, optimizē kā gribi, zem 150-200uS pie 16MHz nekādi nevar dabūt. A tas, ņemot vērā ka špricenšteļļu virināšana notiek uz pārtrukumiem, ir stipri par daudz, zūd 50uS taimeru pārtraukumi un sit kopā visu intervālu mērīšanu. Nerunājot par to, ka visas korekciju tabulas arī būs nepieciešams interpolēt vismaz lineāri, kas arī nav lētākā operācija. Jāsāk būs pētīt VEMSiņa kods, moš kādas ģeniālas idejas radīsies, tur tomēr vīri ir pamatīgi piestrādājuši http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Neko nerubīju no kontrolieru programmmēšanas.. Bet vai nevar iztikt bez tām interpolācijām, izveidojot gana lielu un precīzu tabulu? Vai arī nepietiks eeproma.. jo tur jau būs vairākas tabulas: dP, T, MAF(MAP)... Vemsa kodi ir pieejami? Cik saprotu MSam ir open saurce..

Elfas forumā vari uzjautāt par to kā labāk, tur ir pāris džeki ar pieredzīti uC programmēšanā. Ir arī vienam projektam tur neliels ieskats, kā džeks izveidojis pats savu iekšdedzes dzinēja kontrolieri.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1318 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 24 April 2012 - 10:15

Kā nez varētu izveidot gana lielu un precīzu tabulu, teiksim, apgriezieniem, ja pieņem, ka manā rīcībā ir tikai 1kB EEPROMa :D Savulaik vīri rēķināja prikolam, lai dabūtu 1:1 tabulu visiem apgriezieniem un iespējamajām slodzes vērtībām, tabula sanākt kaut kur pie gigabaita :D Nea, tur bez interpolācijām neiztiks, to es jau sapratu laikā, kad taisīju vadību klasikai, un tās vēl ir piedodošas uz visādām rupjībām. Tur gan situācija bija cita un tās pārtūkstoš taktis interpolācijai bija sīkums, šeit tas reāli iekodās ar saviem asajiem zobiem paka*ā un nelaižas vaļā.

Moš vari iemest linku uz to elfas foruma tēmu? Cik esmu tur (un daudzos, daudzos citos forumos) racies, nākas rakties cauri TONNĀM mēslu lai izlobītu kādu domugraudu, ko nākamajā postā tik un tā visi apstrīd un beigās nevar saprast kam ir taisnība un kam nav, līdz ar to kaut ko vērtīgu moš esmu palaidis garām..

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1319 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 24 April 2012 - 11:21

Google: benzīna motora kontrolieris. Pirmais, kas izlec.

Definē tur savu problēmu, vrb ka vīri uzved uz pareizā ceļa..

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1320 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 24 April 2012 - 12:02

omfg, reāla tēma Elfas forumā! :D Tiešām biju palaidis garām, milzīgs paldies!

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)