Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5143 atbildes uz šo tēmu

#961 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 25 December 2011 - 21:45

Atslēdzās sūknis (apklust)



un kas ir izdomats lai aizdedze reguletos ? jo KE gadijuma ja atsledz sukni aizdedze neregulejas cerams nekludos
tapec tev tur viss strada tip normali , jo netiek pareizi viss atslegts :sarkst:

Šo rakstu rediģēja Martiga: 25 December 2011 - 21:46

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#962 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 25 December 2011 - 21:53

Pats pa to lietu tik daudz nezinu, vienk pirms kādi 3 gadi nopirku šo auto un tā ar braucu, tik tagad lasu ko citi saka un sāku domāt kā tad man tur viss stādā visu šo laiku :crazy:

Šo rakstu rediģēja archiijs: 25 December 2011 - 21:53

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#963 Dzintarlatviets

Dzintarlatviets
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile

Pievienots 05 January 2012 - 10:05

Sveiki!Manai A4 2.8 30v gāzesplītij uzradies liels gāzes patēriņš, apmēram 17L/100km. :( Pirms kāda laika biju pieslēdzis pie VAG bija kļuda pa zondēm, to nodzēsu tagad viņa vairs neparādās. Bet patēriņš tāpat liels, ar balonu (42L) varu nobraukt 260km. Gāzi liku autonamā. Esmu bijis jau vairākas reizes pie viņiem, bet šie vienmēr saka ka viss tip top. Jau ir apnicis viņiem zvanīt... Un apciemot viņus. Man šķiet ka viņi vēl ir diezgan zaļi auto gāzes jomā.:) Kur Jūs ietiektu vērsties ar diagnostiku. Vēl arī nepatīk, ka auto darbojoties tukšgaitā uz gāzes vibrē. Braucot uz 60-70 km/h auto nedaudz tā kā uzraustās, bet dodot virsū līdz ko paceļās apgriezieni raustīšanās pazūd. Autonams teica, ka pie vainas varētu būt svečvadi. Sveces es nesen mainīju ar tām vajadzētu visam būt ok. Kur Jūs ieteiktu vērsties, jo ir apnicis jau raustīties un gāzt gāzi iekšā gandrīz tik pat cik benzīnu. :)
Honda Accord Tourer 7 2.2 i-cdtiLand Rover Discovery 2 Td5 powered by rolischipA4 1.9 Tdi PD Quattro powered by JonixA4 2.8 30V Quattro + LPG<p>

#964 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 05 January 2012 - 12:43

Par zondēm var nebūt kļūdu kodi, pat ja tās nestrādā kā vajag.
http://www.vagcom.co...agcom_demo.html re,kur īsa pamācība tetēšanai mājas apstākļos ar vag com
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#965 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 05 January 2012 - 21:45

Kāds ir lietas kursā, kur var nopirkt jaunu sekvenciālo gāzes iekārtu? Vai jāpērk pa daļām?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#966 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 05 January 2012 - 21:50

Kāds ir lietas kursā, kur var nopirkt jaunu sekvenciālo gāzes iekārtu? Vai jāpērk pa daļām?


cik esmu petijis --> ebay :sarkst:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#967 Changals

Changals
  • Lietotājs
  • 80 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 January 2012 - 21:52

www.nagaz24.pl

#968 Миша

Миша
  • Lietotājs
  • 928 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 January 2012 - 23:21

Ko teiksiet par BRC reduktoru(iekartu)... :)

#969 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 08 January 2012 - 23:27

Modeli tam BRC reduktoram studijā!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#970 Миша

Миша
  • Lietotājs
  • 928 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 January 2012 - 22:48

numurs ir BRC 8683 vai nu AT90E



Sanak divi reduktori...:svilpo:

#971 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 January 2012 - 23:26

BRC AT90E ir tīri neko.. Viegli regulējams u.tt... Tikai viņam "nepatīk" parastie maisītāji, kas nav BRC un, ir vērojama "bedre" starp tukšgaitu un kkur 2000rpm.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#972 raivizz

raivizz
  • Lietotājs
  • 179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi, Rīga

Pievienots 14 January 2012 - 18:16

Kā regulēt tukšgaitu uz gāzes(parasta gazes iekarta ar reduktoru)? Uz benzīna viss normāli, bet uz gāzes slāpst nost.

Passat B5 4motion [1.9tdi] &  E46 328i


#973 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 14 January 2012 - 18:25

Kā regulēt tukšgaitu uz gāzes(parasta gazes iekarta ar reduktoru)? Uz benzīna viss normāli, bet uz gāzes slāpst nost.


uz reduktora jabut 2 skruvem , viena brivgaitai , otra jaudai/paterinam :svilpo:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#974 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 15 January 2012 - 00:16

nu ta... topiku iesaku, infa izplatas un apaug ar faktiem....
Tagad pienacis laiks ari pasam uzdot kadu jautajumu - ka tiek atslegta skidras degvielas padeve, uzstadot gazes iekartu uz charburatorveidiga dzineja?

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#975 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 15 January 2012 - 00:31

Uzstādot gāzes iekārtu uz karburatormotora, benzīna padeve tiek atslēgta ievietojot benzīna pievadcaurulē (uz karbuli) vārstu. Vārsts vaļā- iet uz benzīna, vārsts ciet- iet uz gāzes, bet uzsūknētais benzīns caur spiediena regulatoru aiziet uz degvielas tvertni.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#976 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 15 January 2012 - 00:39

Paldies :hi:

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#977 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 January 2012 - 00:57

un kas ir izdomats lai aizdedze reguletos ? jo KE gadijuma ja atsledz sukni aizdedze neregulejas cerams nekludos
tapec tev tur viss strada tip normali , jo netiek pareizi viss atslegts http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nedaudz kļūdies. Lāpsta sāk plivināties un tāpēc arī KE-jetronikam domātajām iekārtām degvielas atslēgšana notiek ar spiediena regulatoru [kas viņam par labu nenāk, Ursis mainīja laikam reizi gadā :D ], bet nu vienīgais kas tur, manuprāt, var no tā izcelties, ir vēlāka aizdedze, tātad mazāk jaudas, nekas vairāk. Un tāpat tikai gadījumā ja potenciometrs ir vesels, ja beigts, nekas jau nemainās :D

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#978 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 15 January 2012 - 22:46

Godīgi sakot pat nezinu kā man tur viss pārslēdzās, nopirku ar gāzi, 3 gadi nobraukts un viss strādā gan uz gāzes gan benzīna, tādēļ brīnos kam tāds naids pret KE ar gāzi, pēc papīriem jau 7 gadi kā iekārta un manā saprašanā vis kārtībā :blink:

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#979 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 15 January 2012 - 23:57

Piekrītu, pats rullēju ar 2.3+lpg, ja krietnu laiku un nekādu problēmu... :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#980 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 January 2012 - 01:18

Palasi te forumā par visādām gazificēto KE-jetroniku problēmām, paliks skaidrs ;) Dabā arī esmu pāris tādus gadījumus redzējis, piemēram, AAR, kam uz benzīna nebija brīvgaitas. Būtu man tolaik bijuši tagadējie instrumenti, labprāt būtu intereses pēc papētījis, kāpēc tā.
Pats pēc pavasarī gaidāmās TA domāšu par gazifikāciju, bet tikai ar elektronisku šprici un gāzes šprici, nevēlos likteni izaicināt :crazy: Bez tam, paskatoties kādi tām iekārtām ir jaucēji, palika tā interesanti - ir cilvēki, kas saviem motoriem vīlē lielākas droseles lai labāk gaiss plūstu, a te cilvēki ieliek pirms droseles metāla gabalu ar divreiz mazāku diametru kā droselei :crazy: Man patīk kā tas motors iet, un apzināti viņu padarīt neejošu - nu tad jau labāk ielikt dīzeli :hihi:

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 16 January 2012 - 01:19

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#981 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 January 2012 - 01:23

nu maisītaju vienmēr var izgudrot savu, kas nemazina ieplūdi. man ir planā. pagaidām stāv tas 2 reiz mazinātājs :crazy:
A200TQ

#982 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 16 January 2012 - 11:07

nu maisītaju vienmēr var izgudrot savu, kas nemazina ieplūdi. man ir planā. pagaidām stāv tas 2 reiz mazinātājs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ko izgudrot?
Tas brīnums strādā uz ežekcijas principa. Tātad sašaurinājumam vienkārši ir jābūt. Jo šaurāks, jo lielākas cerības uz normālu dozāciju.
Pašizgatavotam jaucējam nedabūsi normālu darbību, lai sūciens gāzes pievedā ir vienlīdz pieņemems visos režīmos. Nu tas tā pat kā izgatavot savu karburatora difuzoru uz dullo.
Ideja nav jauna. Veči jau sen šitādus drāza paši. Sanāca nekā.

#983 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 16 January 2012 - 12:20

Teorētiski var.. ja pirms katra ieplūdes vārsta nolikt gāzes pievadcaurulīti ar slīpi nogrieztu galu; ežekcijai būtu jābūt pietiekamai. Tikai tādā gadījumā būtu jāizdomā, kā panākt brīvgaitu.
Msh, tukšgaitas tiem motoriem nav tāpēc, ka līki uzstāda gāzi. Tiklīdz uzliekam gāzes maisītāju, uzreiz ir jāpārregulē GDM.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#984 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 16 January 2012 - 12:37

Kāpēc pietiekamai?
Nu viens cilindrs tukšgaitā apēd ap 40L gaisa minūtē. Pilnā slodzē - ap 1400L. Viegls uzdevums?

#985 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 January 2012 - 12:59

bet ja uztaisa pašu droseli lielāku un līdz ar to maisītāju citu? kkur dzirdēju ka turbo tas ežekcijas pricips ne tik svarīgs kā atmo. zinu veselu kaudzi ļaudis kas mauc ar 10vt ar prastu trubas galu gofrā. un it kā nesūdzas :D
A200TQ

#986 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 16 January 2012 - 14:32

Teorētiski var.. ja pirms katra ieplūdes vārsta nolikt gāzes pievadcaurulīti ar slīpi nogrieztu galu; ežekcijai būtu jābūt pietiekamai. Tikai tādā gadījumā būtu jāizdomā, kā panākt brīvgaitu.
Msh, tukšgaitas tiem motoriem nav tāpēc, ka līki uzstāda gāzi. Tiklīdz uzliekam gāzes maisītāju, uzreiz ir jāpārregulē GDM.



tieši tā, ka nopirku bij nelielas problēmas ar tukšgaitu, saregulēju un kopš tā laika nekādu problēmu... :happy:

Šo rakstu rediģēja archiijs: 16 January 2012 - 14:33

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#987 lobzix

lobzix
  • Moderators
  • 929 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:audi c3 automatic >> manual

Pievienots 20 January 2012 - 00:27

Tā netaisīšu jaunu tēmu tad jautājumi šeit:1) Kā ar gāzi draudzējas K-jec un 2,0 l motorīts ( patēriņš, šaušana utt.)?2) kādu iekārtu ieteiktu uzstādīt ?3) kādas izmaksas ? 4) ko sakat par lietotu gāzes iekārtu ? (laikam nekas sliktāks nevar būt ?)
audi c3 1988 2.0 lVW golf VII 2014 1.4 l<p>chrysler voyager 2005 "1.6 d"
Peugeot 206.

#988 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 20 January 2012 - 08:56

Ar k-jet nav problemu , paterins atkarigs no regulejuma un shaushana no aizdedzes sistemas ,klasiku pirmo paaudzi un miers , izmakasa ir tadas pa kadam tev izdodas sameklet detalaas , bet nu uz kadiem 150ls jareikinas , lietotai nav ne vainais , galvenais lai nav sapujusi :svilpo:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#989 lobzix

lobzix
  • Moderators
  • 929 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:audi c3 automatic >> manual

Pievienots 20 January 2012 - 13:14

Ar k-jet nav problemu , paterins atkarigs no regulejuma un shaushana no aizdedzes sistemas ,klasiku pirmo paaudzi un miers , izmakasa ir tadas pa kadam tev izdodas sameklet detalaas , bet nu uz kadiem 150ls jareikinas  , lietotai nav ne vainais , galvenais lai nav sapujusi  http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Skaidrs!:) +1Izmaksas nav tik trakas, kā kidājot arā benz. motoru un uz dīzeli pārbūvējot.Kādam nav tās pirmās paaudzes gāzes iekārtas shēma ?Gribas redzēt, kur slēdzas viņa klāt utt. cik saprotu tai nav smidzinātāji ,bet gan kaut kur pie ieplūdnieka slēdzas gāzes padeves truba no reduktora ?
audi c3 1988 2.0 lVW golf VII 2014 1.4 l<p>chrysler voyager 2005 "1.6 d"
Peugeot 206.

#990 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 20 January 2012 - 13:20

viss tur ir vienkarshi , pie droseles maisitajs , un sledzis salona ar 5 vadiemun relejs papildus un vsjo :crazy:
palasi sho teemu un viss tev taps skaidrs :svilpo:

Šo rakstu rediģēja Martiga: 20 January 2012 - 13:24

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)