Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5143 atbildes uz šo tēmu

#931 liepa111

liepa111
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto un galdniecība

Pievienots 09 December 2011 - 23:28

kas varētu būt pa iemeslu , ka uz gāzi ir baigais patēriņš ? Gāze man stāv vēcā tipa ,
ja sveces beigtas , varētu deļ viņām būt liels patēriņš , jo ir tā ka dodot virsū , sākuma negrib strādāt visi cilindri , bet pēc 2 štukām aiziet normāli

#932 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 10 December 2011 - 00:10

Sākumā derētu paskatīt aizdedzi, sakārtot to un tad skatīties gāzes regulējumu - 1. paaudzes iekārtas ir ļoti kašķīgas un regulāri jāregulē - vienkāršākais variants ir aizvest pie gāziniekiem lai noregulē, kaut gan ja ir nedaudz saprašanas, lambda zonde un cik-necik labs multimetrs, to var (vismaz pa lielam) izdarīt arī pats

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#933 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 10 December 2011 - 08:38

wraith - pastasti sikak par to zondi un multimetru :blink:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#934 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 10 December 2011 - 11:36

Viņš noteikti domā pieregulēt brīvgaitā treknumu pēc lambdas rādījuma, vai nu tieši - mērot tās spriegumu, vai netieši, kā KE-jetam domāts šo to regulēt, mērot strāvu spiediena regulatora ķēdē.

Kad man vairākus gadus atpakaļ bija 1.8 karburatornieks ar gāzi, regulēju uz izjūtu - griezu vaļā līdz vairs negāja labāk. TA, protams, problēmas ar gāzes atgāzēm nebija. Tiem, kas grib ieekonomēt nedaudz gāzes uz sašautas šprices rēķina gan šī metode diez vai derēs :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#935 Baumanis

Baumanis
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dobele- jelgava
  • Intereses:Auto

Pievienots 10 December 2011 - 13:18

Viņš noteikti domā pieregulēt brīvgaitā treknumu pēc lambdas rādījuma, vai nu tieši - mērot tās spriegumu, vai netieši, kā KE-jetam domāts šo to regulēt, mērot strāvu spiediena regulatora ķēdē.

Kad man vairākus gadus atpakaļ bija 1.8 karburatornieks ar gāzi, regulēju uz izjūtu - griezu vaļā līdz vairs negāja labāk. TA, protams, problēmas ar gāzes atgāzēm nebija. Tiem, kas grib ieekonomēt nedaudz gāzes uz sašautas šprices rēķina gan šī metode diez vai derēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

man tagad ir golfs ar 1.8 mehanisko sprici , un gaazi , ko es varetu darit lietas labaa ,lai butu mazaks gazes paterins ?

#936 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 10 December 2011 - 14:33

Ja patēriņš ir nenormāls, saremontē kas remontējams, ja normāls, liecies mierā. Ir cilvēki, kas apgalvo ka varot gāzes patēriņu dabūt mazāku kā benzīna - es tam arī ticu, bet tā kā gāze satur ~10% mazāk enerģijas kā benzīns, nav jau nekādu šaubu, kā tas tiek izveikts - spekulējot uz veco VAG motoru izturību un gāzes oktānskaitli nokruķīts kārtīgs liesais braukšanai ar neejošu motoru un regulāriem blīkšķīšiem.

Mans tas 1.8 karburatornieks patērēja 13 litrus gāzes uz sotaku neatkarīgi no braukšanas stila, bet pamatā pa šoseju :hihi: Hvz kāpēc, varbūt katalizators bija pa pusei aizdirsies.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#937 Baumanis

Baumanis
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dobele- jelgava
  • Intereses:Auto

Pievienots 10 December 2011 - 14:49

Ja patēriņš ir nenormāls, saremontē kas remontējams, ja normāls, liecies mierā. Ir cilvēki, kas apgalvo ka varot gāzes patēriņu dabūt mazāku kā benzīna - es tam arī ticu, bet tā kā gāze satur ~10% mazāk enerģijas kā benzīns, nav jau nekādu šaubu, kā tas tiek izveikts - spekulējot uz veco VAG motoru izturību un gāzes oktānskaitli nokruķīts kārtīgs liesais braukšanai ar neejošu motoru un regulāriem blīkšķīšiem.

Mans tas 1.8 karburatornieks patērēja 13 litrus gāzes uz sotaku neatkarīgi no braukšanas stila, bet pamatā pa šoseju http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Hvz kāpēc, varbūt katalizators bija pa pusei aizdirsies.

ne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taa

#938 RihardsB

RihardsB
  • Lietotājs
  • 201 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 10 December 2011 - 15:08

ne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taa


haha, es ar 2.8 pa to naudu nobraucu divtik! gadījumā kupeja bez gāzes nepatērēja tik pat kā tas golfs?

#939 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9721 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 10 December 2011 - 15:26

ne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taa

Nesaprotu visus šitos naudas braucējus, mana mašīna spēj patērēt tikai benzīnu un daļas, bet nekādīgi naudu tiešā veidā :crazy:
Cik ir tie tavi 10 laši uz sotaku - 25 litri gāzes uz simtu? :blink: Kur tu brauc un kā tu brauc? :crazy:

Ta gāzes atgāzu dēļ varēja iziet?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#940 raivizz

raivizz
  • Lietotājs
  • 179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi, Rīga

Pievienots 10 December 2011 - 19:42

Tika iztīrits gāzes filtrs, praktiski tīrs, gaiss labi plūst cauri, situācija nemainījās, slāpst nost uz gāzes līdz ~ 2500 - 3000'apgirez.(praktiski vipsār neiet, arī gaita), uzturot virs 3k kautkā motors strādā, var pabraukt, pārslēdzot uz benzīnu arī tukšgaitas nav, apgriezieni nokrīt līdz ~ 600, bet vismaz var pabraukt. Regulējot tukšgaitas skrūvi nekas nemainās, lai gan vajadzētu, kāpēc tā?

Passat B5 4motion [1.9tdi] &  E46 328i


#941 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 10 December 2011 - 20:13

viens pazinja labu laiku atpakal ar izlaida tuksu balonu , iztira filtrus un atkal pilni , ta kadu nedelju katru dienu skruvejas :svilpo: tapec ar ieteicu filtru iztirit :sarkst:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#942 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 476 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 10 December 2011 - 20:28

Man 1.8 apēd 9us litrus pa pilsētu.. Godīgi nebraucu, traki arī nē :D.. katalizātors nahrenizēts.. un nav uzregulēts lai mašīna ietu nīkulīgi, iet labi :happy: Takā dari kko lietas labā baumani 10ls ar gāzi ir užas :crazy:
Mans auto ar gāzi jau nobraucis vairāk kā 100tkm.. nekādu problēmu.. nesaprotu gāzes nīdējus :D bet nu lai jau vien ir ka nebrauc daudzi ar gāzi, uzliks vēl cenu :crazy:
B3

#943 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 December 2011 - 22:53

Viņš noteikti domā pieregulēt brīvgaitā treknumu pēc lambdas rādījuma, vai nu tieši - mērot tās spriegumu, vai netieši, kā KE-jetam domāts šo to regulēt, mērot strāvu spiediena regulatora ķēdē.


Tieši tā, vienīgi es parasti regulējos mēģinot tukšgaitā UN pie 3000rpm - ja reduktors ir normālā stāvoklī, abos vajadzētu varēt dabūt +- līdzīgus rādījumus, tuvu pie "ideālā" maisījuma rādījumiem, kādi nu kurai zondei tie ira. Ja reduktors ir nodzītāks, mēģinam dabūt pie 3000rpm normālu, tukšgaitā parasti tad sanāk patrekns un virs 3000rpm pamazām liesē, kas nezkāpēc gāzei (vismaz atmosfērniekiem) šausmīgas problēmas nerada, vismaz detonāciju nav izdevies nopelnīt un pagaidām vārstus izdedzināt arī ne. Var, protams, mērījuma vietā izmantot izplūdes gāzu kontroli pēc ožas, bet tā var noindēties kamēr saregulē :crazy:

Pamatideja tāda, ka jāregulē ir divas lietas - reduktora 1. pakāpes (augstpiediena) spiediens (lai dabūtu normālu tukšgaitu) - parasti skrūve uz reduktora un tad ir jādzen uz 3000rpm, mērot kā uzvedas (parasti sāk liesēt) un griežam vaļā regulatoru caurulē, kas iet jau uz maisītāju. Ja liekas, ka baigi jāgriež vaļā, lai dabūtu normālus 3000rpm, pagriežam nedaudz augstāju 1. pakāpi un atkārtojam - atkal atmetamies uz tukšgaitu, piedzenam normālu rādījumu tukšgaitā un atkal mēģinam pie 3000rpm - un tā regulējam, kamēr vismaz aptuveni, abos režīmos maisījums ir "normāls". Pirmās reizes ir lamāšanās un čakarēšanās, nolietotam reduktoram arī visticamāk neizdosies baigi perfekti dabūt, bet piešaujot roku var dabūt tīri glīti.

Uz sitiena nevaru atrast, pamatideju atradu kaut kur krievu forumos, kur vīri līdzīgā veidā regulēja pēc izjūtas (pieregulējot, kamēr motors sāk rīstīties / sāk krist apgriezieni un tad padodot nedaudz atpakaļ - efekts līdzīgs, tikai ar mērījumiem tas iet uz priekšu bišku ātrāk).

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#944 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 17 December 2011 - 21:38

AKCIJA!!!!!

Cienijamie mūsu klienti, Ziemassvētku cenas gaida jūs!!! Cenas ir spekā visiem, kas pierakstīsies uzstādīšanai lidz 30.12.2011

4 cil. - 410,-Ls
6 cil. - 510,-Ls
8 cil. - 610,-Ls

Šo rakstu rediģēja Soldier: 17 December 2011 - 21:42

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#945 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 December 2011 - 00:38

....
Pamatideja tāda, ka jāregulē ir divas lietas - reduktora 1. pakāpes (augstpiediena) spiediens (lai dabūtu normālu tukšgaitu)...

Kuram reduktoram regulējas pirmā pakāpe? :svilpo:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#946 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 19 December 2011 - 10:22

Kads var pateikt, vai multivarstiem ir kkads "caurejamibas" parametrs? Sanak, ka ieminot grida un paradoties bustam strauji nokritas spiediens reduktora un pec 0.5bar parsledz uz benzinu.

aizdomas ir sekojosas:
vai nu multivarstam ir pamaz caurejamiba
vai nu 6mm truba no balona lidz reduktoram - pa isu diametrs
vai nu multivarstam paatrinasanas bridi parak liela plusma un vins to uzskata par sistemas bojajumu un taisas ciet

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#947 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 19 December 2011 - 15:05

nu 6mm caurule man domāt ir konkrēti pa maz
A200TQ

#948 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 19 December 2011 - 19:43

nu 6mm caurule man domāt ir konkrēti pa maz

Kāpēc 6mm ir par maz? Ārmēra vai iekšmēra?

#949 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 20 December 2011 - 00:21

cik runaju ar Heinrihu, tad lielajiem motoriem vajag 8mm
A200TQ

#950 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 20 December 2011 - 11:00

liekas, ka tam trubam apzimejums ir arejam diametram un domats vara trubam, 8mm uzrakstits uz uzpildes, 6mm lidz reduktoram. man ir "karbona" trubas, par diametru nekas nav rakstits virsu. stiprinas ta pat ka vara trubas, caur parejam:
Ievietotais attēls

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#951 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 20 December 2011 - 21:06

cik runaju ar Heinrihu, tad lielajiem motoriem vajag 8mm

Droši vien... Nupat gan caur kaut ko ļoti tievu (4mm iekšmēru) dabujām pie ap 220-230Zs no 10VT. Bet tas bija ar siltu balonu.

BTW - uz KG ar gāzi grieze sanāk lielāka kā ar benzīnu, jo nav jāgriež vēla aizdedze dēļ detonācijas.

#952 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 20 December 2011 - 21:38

Kaa soliiju aktuālais info no manis

Beidzot no Muxas savācu sveces, biju pie Soldier.



Sveces nomainītas bet no tās djorgas vaļā netiek....Soldier vairākkārt pārregulēja, pārskatīja visu, uzlikām arī citus svečvadus - nav rezultāta.

Izspriedām ka iespējams kautko chakaree spoles - tagad vajag lai kāds iedod pamēģināt ejošas spoles lai zin vai tur taa vaina

Vēl pashaas beigās Soldier teica ka ja spoles nebuus vainīgas mainiishot reduktoru.

Mosh kaadam ir idejas kas var taisiit to ieprieksh aprakstiito raustiishanos un varbuut kaads var piedaavaat uz vienu dienu izmeegjinaat ejoshas spoles...

P.S

Soldier ++ par attieksmi, nochakareejaas 4+ stundas nepanjeema ne kapeiku, vienvaar sakot :good:

Šo rakstu rediģēja jasis: 20 December 2011 - 21:38

Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#953 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 25 December 2011 - 16:32

Sveika tauta, lieta sekojoša lasu un skatos, kad te 2.3 motori sagādājot problēmas utt, bet vai tas tieši A80, jeb arī A100 C4? Vienk, pagaidām ir 80 ar 1.8 un gāzi, domāju par nākošo mašīnu tieši ar 2.3 un gāzi, jeb labāk nē? :nez:

Šo rakstu rediģēja archiijs: 25 December 2011 - 16:33

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#954 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 25 December 2011 - 16:33

problemas ar gazi ir tiem kam ir KE-jet , ar k-jet nekadu problemu ja gazei viss kartiba :svilpo:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#955 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 476 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 25 December 2011 - 16:45

Ar jebkuru mehānisko šprici gāzei būs problēmas. Iespēju robežās izvairies no mehāniskās šprices+gāze. Tad labāk sameklē autiņu ar elektriskajām sprauslām un tam uzliec 4.paaudzes gāzes iekārtu. ;)
B3

#956 raivizz

raivizz
  • Lietotājs
  • 179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi, Rīga

Pievienots 25 December 2011 - 17:15

Pārjaucu gāzes reduktoru, membrāna caura nebija, filtrs normāls, saliku visu atpakaļ bet motors tagad darbojas tikai tukšgaitā, bet vairāk par 1500 negriežas, nost ari nesļāpst, padevi pieregulejot arī uz maksimalo nekas nemainas, kas vareja notikt? Reduktora paša taču neko nevar regulet?

Passat B5 4motion [1.9tdi] &  E46 328i


#957 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 25 December 2011 - 17:32

Hmm, man tagad tieši ir Ke-jets un jau 7. gadu mašīnai gāzes iekārta (pats braucu 3.) un viss bumbuļos.... :blink:

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#958 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1543 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 25 December 2011 - 17:36

Hmm, man tagad tieši ir Ke-jets un jau 7. gadu mašīnai gāzes iekārta (pats braucu 3.) un viss bumbuļos.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


ka tev tiek atslegts benzins ? strava uz spiediena regulatoru , vai suknis atrubits ?

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#959 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 25 December 2011 - 19:14

Pārjaucu gāzes reduktoru, membrāna caura nebija, filtrs normāls, saliku visu atpakaļ bet motors tagad darbojas tikai tukšgaitā, bet vairāk par 1500 negriežas, nost ari nesļāpst, padevi pieregulejot arī uz maksimalo nekas nemainas, kas vareja notikt? Reduktora paša taču neko nevar regulet?

No tā, kas rakstīts sapratu, ka runa iet par pirmās vai otrās paaudzes iekārtu, ja? Ja tā tad ir gan, parasti reduktoram sānā ir vismaz viena liela regulēšanas skrūve, dažiem reduktoriem pat divas (vēlams gan nesajaukt meklējot ar kādu vāka skrūvi un nedabūt pilnas acis ar gāzi atskrūvējot, piemēram filtra vāku :crazy: ). Patiesībā pēc reduktora pārjaukšanas tieši ar tām ir jāsāk, padevi (reģistru trubā) iespēju robežās sākumā neaiztiekot.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#960 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1485 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 25 December 2011 - 21:38

ka tev tiek atslegts benzins ? strava uz spiediena regulatoru , vai suknis atrubits ?



Atslēdzās sūknis (apklust)

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)