Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#541 guntells21

guntells21
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 March 2011 - 21:16

Kāds var man pateikt cik maksā elektroniskais dozators?
Un cik sarežģiti varetu but viņu nomainit?
Manam audim 2.0 mono špice stāv virsu parastais, bet man liekas ka tas nav isti labi.
Iešanas ziņa motors kamer auksts iet labi kad uzsilsts paliek gurdens!
ko varetu darit lietas labā?

#542 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 20 March 2011 - 22:31

vai tad tu agrāk nebiji simtprocentīgs gāzes nīdējs?

Biju jau biju.bet nopirku citu auto un likt iekšā dīzeli domu atmetu. Un ja virsū ir tik "kruta" iekārta,tad vajag piespridzināt,tad uzrakstīsu recenziju.
žēl tik,ka tik krutām iekārta iekš lv nav daļu.

tātad. Joprojam meklēju coltec gāzes iekārtai sprauslas un dozēšanas divvirzienu servomotoriņu.

#543 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 20:43

sakiet vai katalizatora noņemšana varētu ietekmēt gāzes uzstādīšanu? un kādai jābūt kompresijai audi A4 1.8T?
Turbino quattro A4

#544 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 21:30

:rofl: Kā tas ir- ietekmēt uzstādīšanu? Nūū, ja liksi katiņu nahrenizēt gāziniekam, tad tas noteikti ietekmēs gāzes uzstādīšanas cenu... :crazy: Vai arī tu domāji savādāk?

Kompresija- 7.5-13Bar
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#545 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 21:35

http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā tas ir- ietekmēt uzstādīšanu? Nūū, ja liksi katiņu nahrenizēt gāziniekam, tad tas noteikti ietekmēs gāzes uzstādīšanas cenu... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vai arī tu domāji savādāk?

Kompresija- 7.5-13Bar


nu ja es viņu nahrenizēšu! tad liekot gāzi nebūs nekādas problēmas ar patēriņu vai kā savādāk! vai nav tā ka gāzes iekārtu liekot mašīnai jābūt standartā?
ja ir 9 kompresija tas nozīmē ka ir ok?
Turbino quattro A4

#546 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 21:43

Tas gan ir turbo motors, bet imho tas neko nemaina- katiņa nahrenizēšana neko nemainīs.
Vispārinot- gāzei vai benzīnam ir pilnīgi pajāt- ir tas katiņš vai nē, ja vien TA iet cauri atgāzes pēc attiecīgās EURO klases. Vienīgi, ja ir katiņa darbības kontroles zonde, tad, pēc katiņa nahrenizēšanas ir jāuzstāda Otrās lambda zondes emulators. Tas ir neatkarīgi- benzīns vai gāze.

9Bar- padilis, bet vēl braucams motors.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#547 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 21:46

Tas gan ir turbo motors, bet imho tas neko nemaina- katiņa nahrenizēšana neko nemainīs.
Vispārinot- gāzei vai benzīnam ir pilnīgi pajāt- ir tas katiņš vai nē, ja vien TA iet cauri atgāzes pēc attiecīgās EURO klases. Vienīgi, ja ir katiņa darbības kontroles zonde, tad, pēc katiņa nahrenizēšanas ir jāuzstāda Otrās lambda zondes emulators. Tas ir neatkarīgi- benzīns vai gāze.

9Bar- padilis, bet vēl braucams motors.


kā lai es zinu vai viņam ir tā kontroles zonde? un vai gāze neietekmē pašu turbīnu?nu es domāju pašu turbu nebojā? es zinu ka motoru mazliet gāze bojā :sarkst:
Turbino quattro A4

#548 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 22:04

Man šķiet, ka tavam nav.. kaut gan nezinu- ja kāds zina, tad lai uzraksta! Vai arī pats paskaties- ja aiz katiņa ir zonde, tad tā ir domāta priekš katiņa kontroles. Ja zonde ir pirms katiņa, tad tā ir domāta tam, kam domāta.... Nezinu, kā gāzinieki darās, bet principā arī vienas zondes gadījumā ir jāliek emulators, kas kā izrādās, palīdz pat KE džetronikam.. :crazy: Jauns emulators heinrikā maksāja, ja nemaldos ~+-20Ls. Var pats uzlodēt- ~2Ls. Lai gan, varbūt 2-4 paaudzes gadījumā nav tik sarežģīti, to es tiešām nezinu... :sarkst: Ja kāds var papildināt/ palabot, tad man arī būtu interesanti.

Dodu 99%, ka turbīnu nebojā. Turbīna, tak, vienalga pumpē gaisu, nevis gāzi (es šeit pieņemu, ka liksi gāzes inžektoru), līdz ar to, nekas tur nevar bojāties.


es zinu ka motoru mazliet gāze bojā

Pamatojumi? :roll:

Cik es esmu saskāries ar šo visu, visi motoru bojājumi ir nepareizas uzstādīšanas/ regulācijas sekas.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#549 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 22:11

Man šķiet, ka tavam nav.. kaut gan nezinu- ja kāds zina, tad lai uzraksta! Vai arī pats paskaties- ja aiz katiņa ir zonde, tad tā ir domāta priekš katiņa kontroles. Ja zonde ir pirms katiņa, tad tā ir domāta tam, kam domāta.... Nezinu, kā gāzinieki darās, bet principā arī vienas zondes gadījumā ir jāliek emulators, kas kā izrādās, palīdz pat KE džetronikam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Jauns emulators heinrikā maksāja, ja nemaldos ~+-20Ls. Var pats uzlodēt- ~2Ls. Lai gan, varbūt 2-4 paaudzes gadījumā nav tik sarežģīti, to es tiešām nezinu... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja kāds var papildināt/ palabot, tad man arī būtu interesanti.

Dodu 99%, ka turbīnu nebojā. Turbīna, tak, vienalga pumpē gaisu, nevis gāzi (es šeit pieņemu, ka liksi gāzes inžektoru), līdz ar to, nekas tur nevar bojāties.



Pamatojumi? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Cik es esmu saskāries ar šo visu, visi motoru bojājumi ir nepareizas uzstādīšanas/ regulācijas sekas.



Pamatojumi pašam nav !bet ir dzirdēts ko runā visapkārt :D
man liekas ka manējam ir pirms katiņa zonde! auto ir 97gada! protams ka gāzes inžektoru jāliek man piedāvā pa 400ls pie deglava tilta :)
tad sanāk ka varu mierīgi sist ārā katiņu :cool2:

Šo rakstu rediģēja audiaudia4: 25 March 2011 - 22:12

Turbino quattro A4

#550 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 22:21

Visapkārt runājošie parasti vadās no stereotipiem, nevis no reālas pieredzes. :)

Nu, droši vien, ka vari sist.. vienīgi, tavam audim laikam ir jau Euro3 klase, bet, jādomā, ka ies cauri... Izstāsti kāpēc gribi sist viņu ārā? Ja viņš i beigts, tad vienalga viņš jānahrenizē...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#551 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 22:27

Visapkārt runājošie parasti vadās no stereotipiem, nevis no reālas pieredzes. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu, droši vien, ka vari sist.. vienīgi, tavam audim laikam ir jau Euro3 klase, bet, jādomā, ka ies cauri... Izstāsti kāpēc gribi sist viņu ārā? Ja viņš i beigts, tad vienalga viņš jānahrenizē...


vai tad nav vieglāk viņu izsist?:svilpo: es tik sīki nezinu :sarkst: un man liekas ka dažreiz turbīna pārāk uzskarst sarkana, domāju ka katiņš ir pie[censored]s :D (sabiris)
kāds ir tavs ieteikums?kā izņemt?
Turbino quattro A4

#552 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 22:32

Nē, nē... tu mani nepareizi saprati.. :D Protams, ka izsist ir vieglāk.. Es tev prasīju vispār- kāpēc gribi šķirties no katiņa? Ja tev tas katiņš būtu tā sabiris, tad tu justu ievērojamus jaudas zudumus...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#553 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 22:38

Nē, nē... tu mani nepareizi saprati.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Protams, ka izsist ir vieglāk.. Es tev prasīju vispār- kāpēc gribi šķirties no katiņa? Ja tev tas katiņš būtu tā sabiris, tad tu justu ievērojamus jaudas zudumus...


liekas ka negriežas tik labi kā jābūt! un cik esmu dzirdējis tad biku labāk motoriņš elpo B)
Turbino quattro A4

#554 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 March 2011 - 22:40

Nu, labāk moš i elpos... Skaties pats! :)

P.s nevajag citēt katru iepriekšējo postu- tāpat skaidrs, ka atbildi manam jautājumam.. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#555 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 25 March 2011 - 22:45

:good:
Turbino quattro A4

#556 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 25 March 2011 - 23:16

Šis tas interesants par dabas gāzi http://lv.lv/?menu=doc&id=207550
Par citu gāzi http://www.em.gov.lv...ota_biogaze.pdf
Par servisiem.
Valmieras IK "Gideons" ir būts pāris reizes pirksti ļoti augsti, attieksme pret klientu slikta un cenas arī saskrūvētas. Pat CO2 nevīžo kārtīgi noregulēt, nākošajā dienā CSDD ar lielām acīm uz mani skatījās. Par sertifikātu prasīja 40Ls, bet tā arī nedabūju pie viņa, jo piesējās ka netā balons nostiprināts un truba novilkta. Tad kad prasu, kā tad vajag, tad saka rīt atdzen pa 100Ls visu savedīšot kārtība un iedošot sertifikātu (vakarā atpakaļ).
Kantoris pie Rumbulas tirgus; Maskavas 450, 29808361 tur kārtoju tik sertifikātu pa 25Ls. Attieksme ļoti laba ar visu kafiju sīkāk neko nezinu.
Vairākas reizes esmu iepircies pie Henrika http://www.heinrihs-gaze.lv attieksme laba, ko jautā, to arī normāli izstāsta un cenas arī pieņemamas. Sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis. Cik esmu redzējis un dzirdējis arī pret citiem klientiem ļoti korekti izturas, manuprāt viens no labajiem servisiem.
Vēl var daudz palasīties http://www.audi-styl...__fromsearch__1

Tāda ir mana pieredze, cik pats esmu ņēmies ar gāzi secinājums ir tāds galvenais, lai ir laba un pareiza aizdedze, protams arī pārējam motoram jābūt OK!
Vienīgais kur es neatbalstu likt parasto gāzi ir turbo motoriem, bet nesaku ka nevar to darīt.

Par šprices gāzi manas domas ir tādas, ka tas ir savā ziņā biznes, jo tur jau vajag vairāk zināšanu, lai kaut ko izdarīt, kas nozīmē lielāku iespēju ka tu brauksi uz servisu. A parasto es izjauci iztīru salieku pieregulēju un man viss iet. Arī fakts ka piedalās daudz elektronikas mani neiepriecina, jo ir grūti saprast vai nav kaut kas beigts un kas varētu pasliktināt gāzes darbību. Es protams runāju par auto 15+ gadi. Ja var atļauties jaunāku auto tad droši vien arī var atļauties ielikt normālu šprices gāzi un uzturēt to visu kārtībā, jo iespējams ka svaigākam auto pat arī nekas tik traki neplīsis, kā krietni palietotam auto. Protams piekrītu ka ar šprici ir daudz baudāmāka braukšana nekā ar parasto un varbūt sanāk arī nedaudz ekonomiskāk.
Tādas ir tās manas domas, kā saka lai labi ripo un taupīsim naudiņu Ā un dabu arī, jo izmešu tak daudz mazāk! :)

Pēc fizikas sanāk ka gaiss rauj līdzi gāzi un no reduktora viņu izvelk kā ar vakuumu, jo mazāks caurums jo stiprāk velk. Turbo ir ar to lodi, jo viņa rada lielāku gaisa plūsmu un arī pietiekoši ir tā gaisa. Parastajam ar lodi varētu trūkt gaisa, jo kā redzam tā jau puse no ieplūdes tiek bloķēta. NF motoram būs bez lodes vidū.

Es jau te dažiem biedriem prasīju šo, bet varbūt te ar kāds mācēs ko ieteikt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Mašīna Audi 100, 2.3 NF (KE-jec), BRC AT90E reduktors. Kāda tipa maisītājs būtu vislabāk piemērots manam auto- šis:
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vla...
vai šis:
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vla...

Un, lūdzu, ar pamatojumu, kaut vismaz ja ne no pieredzes, tad loģiski/ fizikāli pamatojot...

Man te šķiet, ka nav kaut kas īsti kā vajadzētu.. Varbūt kasos ne tur, kur vajag, bet ko izdarīsi pedantam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Šo rakstu rediģēja laurisber: 25 March 2011 - 23:18


#557 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 26 March 2011 - 00:08

Lauri visu cieņu! Man radās jautājums. Kādus balonus (cilindriskos, toroidālos) izvēlaties un kāpēc? Kāds ir max balonu ietilpības attiecīgiem autiņiem?
tavaskana.lv yoursound.lv

#558 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 26 March 2011 - 00:37

Bagāžnieka tilpums; bagāžnieka forma; paredzamie braukšanas režīmi (pilsēta, šose, attālumi); motora tilpums/jauda ir galvenie parametri pēc kā vadīties, izvēloties- toroidālos vai cilindriskos.

Kāds ir max balonu ietilpības attiecīgiem autiņiem?


Kas tas par dīvainu jautājumu? :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#559 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 26 March 2011 - 01:35

Kādus cilvēki liek. Kāds, teiksim, Tev pašam ir?
tavaskana.lv yoursound.lv

#560 zomberts

zomberts
  • Lietotājs
  • 151 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:A4B5Q

Pievienots 26 March 2011 - 01:41

...
P.s nevajag citēt katru iepriekšējo postu- tāpat skaidrs, ka atbildi manam jautājumam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


+99

:offt: Mana saite vai tad tiešām tik grūti ir izlasīt noteikumus? :nez: (konkrētajā gadījumā par to citēšanu)

Ne tikai šos, bet arī pārējos, nu nav jau viņu TIK daudz!!!

Šo rakstu rediģēja zomberts: 26 March 2011 - 01:42


#561 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 26 March 2011 - 09:09

Kādus cilvēki liek. Kāds, teiksim, Tev pašam ir?

Cilvēki liek visādus... :) Nu, man ir C3 sedans un viņam virs bākas (bagāžnieka dziļumā) ir tāds plaukts, ko laikam kādreiz ražotājs ir paredzējis tieši priekš gāzes balona.. :hihi: Pašreiz ir cilindriskais 65L balons. Man mazāks balons neder, jo no bieži nobraucu no vietas ~400km un ir feini, ka nav bieži jāiegriežas tankštellē.... Tā, bez īpašas iesvīšanas tur var var iestūķēt 75L balonu. Tikai tumbu magnētiem vairs vietas nebūs... :hihi: Vispār, A100 neesmu redzējis, ka liktu toroidālos, ja jau tur ir tik feins plaukts.. :)

Šo rakstu rediģēja axel182: 26 March 2011 - 09:10

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#562 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 26 March 2011 - 11:42

klau kapēc no turbīnas nāk dūmi un smird pēc eļas :(
kad ieber!
Turbino quattro A4

#563 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 26 March 2011 - 12:18

Sotkai ir ūbermilzīga bāka - 80l. Man jau mēnesi pa galvu maisās ideja, vai bākas vietā gadījumā nelien gāzes balons. Aukstais starts - tas jau sekundāri.
tavaskana.lv yoursound.lv

#564 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9435 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 26 March 2011 - 13:47

tai bākai taks nav ne cilindriska ne "toroidāla" forma, nebūs ahūnie vietas zudumi?

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#565 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 26 March 2011 - 15:40

Ieguvums nebūs... ja vien nepārbūvēsi auto grīdu. Teiksim, B3 tas būtu ieguvums, bet sotkai..

Ja dabon gatavu risinājumu ar auksto startu bez benzīna iekārtas, tad dod ziņu..! :) Man pašam pagaidām slinkums domāt...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#566 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 26 March 2011 - 23:31

klau kapēc no turbīnas nāk dūmi un smird pēc eļas http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
kad ieber!

Beigtas turbīnas bukses, remonts nekavējoties nepieciešams. Ja nesalabo, tad turbīnu var izmest.

Lauri visu cieņu! Man radās jautājums. Kādus balonus (cilindriskos, toroidālos) izvēlaties un kāpēc? Kāds ir max balonu ietilpības attiecīgiem autiņiem?

Kā jau viena liela daļa te raksta pašam jāskatās kas ērtāk un izdevīgāk. Citi nevar pieņemt to ka brauktu bez zapaskas un līdz viņu negrib vedāt (tā prosta). Trisimtajiem BMW parastais ielien 60L lielāku pie paša krēsla nevarētu ielikt, jo riepu arkas neļautu. A 100 C3 Avantiem var ielikt 45-50l parasto arī apakšā kur zapaska stāv. Torodālais maksā dārgāk un max bija laikām 70L, bet par ietilpību varbūt kļūdos. Es balonus pērku no sludinājumiem vai šrotiem, jo jauniem cena ir par katru detaļu (balons, multivārsts, stiprinājums). Parastos esmu redzējis arī 120L tādus tik busos liek. Pilna 60L balona svars +-40kg. Uz baloniem ir ražošanas datumi, esmu dzirdējis ka var 5 gadus viņu reģistrēt, pašam gan neviens nav prasījis to datumu (varbūt baumas).

#567 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 27 March 2011 - 01:30

Paldies par atbildēm!. Cik lielu cilindrisko balonu ir iespējams iemontēt Audi C3 sedana bagāžnieka dziļumā virs bākas? Tā, lai pietiek vietas oriģinālo skaļruņu magnētiem :) Vēlviena "ģeķīga" doma ir salāgot multivārsta atbildīgo izpildmehānismu (pludiņa potenciometru) ar Audi oriģinālo degvielas rādītaju, lai smuki :) Jāielien pie bākas, kad būs siltāks, un jāpaskatās kādi omi un volti nāk no pludiņa potenciometra. axel182 pagaidām ir datorā "rasējums" un ledusskapī, tosolā mirkstoša kvēlsvece pārbaudes nolūkos :D Ir atrasts, kur dabūt elektrotermostatus (elfa.lv) ~5 Ls/gab. Ir 2 varianti. Nostrādāšanas t° - +15 un +30 °C. Pie cik grādiem no E95 uz gāzi pārslēdz parastās, gudrās 4. paaudzes sistēmas? Pie +30°C?
tavaskana.lv yoursound.lv

#568 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 27 March 2011 - 14:57

Paldies par atbildēm!. Cik lielu cilindrisko balonu ir iespējams iemontēt Audi C3 sedana bagāžnieka dziļumā virs bākas? Tā, lai pietiek vietas oriģinālo skaļruņu magnētiem http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vēlviena "ģeķīga" doma ir salāgot multivārsta atbildīgo izpildmehānismu (pludiņa potenciometru) ar Audi oriģinālo degvielas rādītaju, lai smuki http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Jāielien pie bākas, kad būs siltāks, un jāpaskatās kādi omi un volti nāk no pludiņa potenciometra. axel182 pagaidām ir datorā "rasējums" un ledusskapī, tosolā mirkstoša kvēlsvece pārbaudes nolūkos http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ir atrasts, kur dabūt elektrotermostatus (elfa.lv) ~5 Ls/gab. Ir 2 varianti. Nostrādāšanas t° - +15 un +30 °C. Pie cik grādiem no E95 uz gāzi pārslēdz parastās, gudrās 4. paaudzes sistēmas? Pie +30°C?

man ir T reduktorā un ja ir jau +10 es slēdzu uz gāzi un nav problēmu.

#569 turyk

turyk
  • Lietotājs
  • 57 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jurmala

Pievienots 27 March 2011 - 16:54

Nē, nē... tu mani nepareizi saprati.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Protams, ka izsist ir vieglāk.. Es tev prasīju vispār- kāpēc gribi šķirties no katiņa? Ja tev tas katiņš būtu tā sabiris, tad tu justu ievērojamus jaudas zudumus...



jaa, bet no tantem ir dzirdets, ja nav kat. tad ir gaisa filtrs 2* biezhaak jamainaIevietotais attēls

lab tas spams

vispariba vislabakais izgriezt nah. lauka un iemetinat liesmuslapetaju- lai neparadas pretiga dukonja

#570 audiaudia4

audiaudia4
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzīvesvieta:rajons

Pievienots 27 March 2011 - 21:06

[quote name='laurisber' date='27 March 2011 - 00:27' timestamp='1301174843' post='1094613']
Beigtas turbīnas bukses, remonts nekavējoties nepieciešams. Ja nesalabo, tad turbīnu var izmest.


Cik ilgi var braukt?kur remontēt un cik tas maksā?
Turbino quattro A4




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)