Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5175 atbildes uz šo tēmu

#5161 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9812 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 23 August 2020 - 13:06

Kā izpaužas gāzes sprauslu resura beigas, sāk sprūst vaļējā stāvoklī, sāk nevērties vai kā?


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5162 Dzusels

Dzusels
  • Lietotājs
  • 108 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 06 October 2020 - 03:47

Lieta tāda.. a8 4.2 noņem klemmi, pagaida, liek atpakaļ, laiž klāt viss labi. 1200 apgriezieni, uzsilst, nokritas vis ok. Braucu vienu dienu, otru dienu, trešajā dienā jau pielec apgriezieni tik 1000 un ļoti smird pec benz.. tad kad uzsikst lidz kādiem 25grādiem tsd apgriezieni uzlec 1200 un viss taka vajag.. tad kompis met kļūdu, ka bagāts maisijums.. kad stradā uz gāzi, tad arī var sajust ļoti tadu nesadegušu gāzi.. ir iespēja ka gāzes kompis kautkā iespaido benz kompi? Jo ir bijis ka pēc klemmes noņemšanas, neiesledzētot gāzi viss stradā un iet, un arī nemet kļūdu par bagātu maisijumu.. mošk te apgrozās kāds spečuks no liepājas?
Ir Audi 200 Rezerves Daļas!!

#5163 bush

bush
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 07 October 2020 - 07:54

Regulē vēl



#5164 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3211 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 October 2020 - 16:58

Nepareizs (ĻOTI) gāzes regulējums, kā dēļ aiziet (ĻOTI) šķībi adaptācijas un tas, protams, ietekmē arī benzīna uzvedību. Gāze jāregulē, jāregulē un vēlreiz jāregulē.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5165 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 521 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 20 November 2020 - 16:59

Ir iegādāts lietots Elpigaz Stella komplekts, lai nomainītu iepriekšējo bojāto.

Motors 1.6 Komplektiņš ir vienkāršs, pieslēgumi tik pie sprauslu vadības, + un - , un pārtraucēja.

 

Vai var būt ta ka tā vadības bloku nav paredzēts pieslēgt lielo kompi kā te raksta- adaptācijai vai regulācijai?

Nav neviena štekera...


man patīk audi

#5166 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3211 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 November 2020 - 19:20

Ir jābūt - 4pin AMP SuperSeal vai tas četrstūrainais baltais MOLEX ķēms vecajām ietaisēm.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5167 aigars

aigars
  • Lietotājs
  • 521 raksti
  • Dzīvesvieta:ogre
  • Intereses:tehnika,ceļošana

Pievienots 20 November 2020 - 21:16

Grieztus vadus štekerī neredzu!

 

Vai nevar būt tā ka 4pin konektors priekš displeja piekonektēšanas salonā , vienlaicīgi var būt vieta kompja slēgšanai?

 

Izskatās ka var. Kamēr rakstīju, sameklēju saiti. Izrādās ka nav jāmeklē arīdzan apgriezienu signāls.

 

http://www.elpigaz.c...RIS_Popular.pdf

 

Kur labāk pievienoties benzīna sprauslu vadībai, 1) pie pašām sprauslām, vai 2) meklēt vadus tuvāk motora vadības blokam? Pēc vadiem izskatās ka iepriekš tas ir bijis pievienots otrajam variantam.


man patīk audi

#5168 RoAudi

RoAudi
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene

Pievienots 20 November 2020 - 23:28

Sveiki!
Auto Audi A4 B5 2.4 V6 30v
Nedēļu atpakaļ tika nomainītas vecās sprauslas uz OMVL Reg Dream XXI SL. LPG tech bloks
Problēma tāda - pie zemākiem grādiem,tikko kā pārslēdzas uz gāzi (it sevišķi no rīta) ir grūti pabraukt,raustās pie zemiem apgriezieniem. (Gāze ieslēdzas pie 35c) Kad auto uzsilis pie darba temp. tad viss iet bez problēmām + salīdzinot ar vecajām/nobrauktajām dzirdama lielāka klaboņa. Regulētas arī tika pie gāziniekiem. Uz benzīna braucot problēmu nav.

Kur varētu būt problēma - sprauslās vai kur citur?

Šo rakstu rediģēja RoAudi: 20 November 2020 - 23:57


#5169 AWD

AWD
  • Lietotājs
  • 202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas raj.

Pievienots 21 November 2020 - 20:19

Pieņemot, ka saregulēts ir labi, tad visticamāk reduktoram membrānas sakaltušas.


"Ziliņam arī ir astoņi stobri, bet viss ko tas motors spēj ir izpūst galvas blīvi!"

                                                                                                        (Ronaldo)


#5170 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 23 November 2020 - 23:08

nu 35c ir tāda diezgan optimistiska temperatūra, bet var jau būt ka es neko nerubiju. kad man bija volvo 2,4l rindinieks, 40 grādi jau ilgi sila. 2.5Turbo gan ātri uzsila un tur bija vienalga, bet zemāk par 40 tāpat nevienam autiņam nav bijis .Ar vecajām sprauslām pirms 2 nedēļām viss bija stīgā? 


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#5171 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9812 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 November 2020 - 00:52

Mana golfa gazifikācijas īpatnību dēļ neesmu iedziļinājies, ir tam LPGTech blokam kaut kāda temperatūras kompensācija vai nē; ja nav - motora uzvedība zemās temperatūrās ar gāzi būs diezgan atkarīga no konkrētā motora īpatnībām - kad man bija 2E motors, no sākuma, ar tādu pašu pārslēgšanās punktu [35 grādi reduktoram kas ir faktiski 40 grādi motoram], remdenam motoram bik asāk nospiežot pedāli raustījās - benzīnnieka uzsilšanas trekninājums un paātrinājuma trekninājuma bagātināšana aukstam motoram ar gāzi rezultējās nedegošā degmaisījumā - pēc tam kad nogriezu nost uzsilšanas trekninājumu [ko parastam vadības blokam varētu būt "mazliet problemātiski"] gāzes regulējumam, problēma pazuda. Esošajam motoram ar caurplūdes galvu benzīna uzsilšanas trekninājums pat varētu iet cauri - ieplūdes kanālus un kolektora galu nesilda blakus esošie izplūdes kanāli un izplūdnieks, dēļ kā idejiski tādam pašam 2.0 8v motoram vajag jūtami lielāku uzsilšanas trekninājumu... 

 

Jebkurā gadījumā, ja tāda problēma agrāk nebija bet nu ir, tad tas izklausās pēc "regulē vēl".

 

Sprauslu troksnis - visādi var būt - es pirms kāda laiciņa Hanu vietā ieliku Barakudas, nu brīvgaitā no malas izklausās tā it kā kompensatoriem būtu čau :crazy: - bet nu varbūt šīs sprauslas stingrāk piespiežas ieplūdniekam ar kādu plastmasas daļu un labāk pārvada troksni; sprauslas es esmu iebāzis ieplūdnieka līkumā un Barakudas radās esam mazliet lielākas un tās nācās aplikt otrādi nekā Hanas. 


 

Kur labāk pievienoties benzīna sprauslu vadībai, 1) pie pašām sprauslām, vai 2) meklēt vadus tuvāk motora vadības blokam? Pēc vadiem izskatās ka iepriekš tas ir bijis pievienots otrajam variantam.

 

Gaumes jautājums. Ja nav nopietna pamatojuma darīt savādāk, savieno kā bija agrāk. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5172 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3211 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 24 November 2020 - 09:42

benzīnnieka uzsilšanas trekninājums un paātrinājuma trekninājuma bagātināšana aukstam motoram ar gāzi rezultējās nedegošā degmaisījumā -  

Šī, starp citu, ir īsta problēma. Ir gāzes bloki, kas to mēģina kompensēt visādos veidos, bet reāli, ja motors ir "cimperlīgs" pret šo, tad nekas īsti līdz galam nepalīdz. Rēcīgi kā tas skan, reizēm "palīdz" mazražīgas gāzes sprauslas vai zems bāzes spiediens, jo gāzi vienkārši tajā brīdī nepaspēj iepūst tik daudz, lai uzrautu TIK treknu :mrgreen:

 

Citās ziņās - apsveru domu gazificēt sievas Škodu - 1.2 MPI motoru, tas kakucis ies no zila gaisa, cerams, ka nepajuks pa šuvēm :mrgreen:

A tur ir interesanta lieta - degvielas absolūtais spiediens tiek turēts konstants (degvielas padeves ķēdē nav vakuuma regulatora), attiecīgi spiediena starpību kompensē motora vadība ar sprauslu atvērumiem pēc kolektorā esošā MAPa. It kā loģiski sanāktu, ka šādā variantā arī gāzei vajadzētu konstantu spiedienu, tātad reduktoram to vakuuma šļauku ko? Nevienojam? Nekad neesmu šādu konfigurāciju gazificējis, tāpēc nolēmu, ka pirms es sajāju visas adaptācijas, vajadzētu sākumā drusku padomāt :mrgreen:
 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5173 bush

bush
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Erberg

Pievienots 24 November 2020 - 11:42

Volgo arī ir pastāvīgs degvielas spiediens, bet vakuuma caurule uz reduktoru ir visiem, ko esmu redzējis- un brauc normāli, tai pat laikā, ja stāv rūpnīcas prins iekārta, tai no reduktora caurule ieplūdē ieiet pirms droseles un to lito tikai pārspiediena nomešanai..



#5174 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9812 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 November 2020 - 12:29

 

Citās ziņās - apsveru domu gazificēt sievas Škodu - 1.2 MPI motoru, tas kakucis ies no zila gaisa, cerams, ka nepajuks pa šuvēm :mrgreen:

 

Nav jājūk - viens iAuto lietotājs tādam, pirms dažus gadus jaunam pirktam, pēc 50k nobraukuma uzlika gāzi un nu jau cents ticis mīlēts 120k :hihi: - šim vienīgi nesen bija gāzes iekārtas remontiņš, par kuru es biju pārsteigts - mainīja VIENU barakudu, nevis visas trīs, nu wtf - gāzeris izdomājis veidu kā pēc 20k atkal nopelnīt? Nezinu gan par kādu iešanu no zila gaisa tu tur sapņo, vai tas nemotors salauž fizikas likumus? :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5175 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3211 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 24 November 2020 - 17:03

Volgo arī ir pastāvīgs degvielas spiediens, bet vakuuma caurule uz reduktoru ir visiem, ko esmu redzējis- un brauc normāli, tai pat laikā, ja stāv rūpnīcas prins iekārta, tai no reduktora caurule ieplūdē ieiet pirms droseles un to lito tikai pārspiediena nomešanai..

Tā paga, a kuriem Volgo ir konstants spiediens, nekad iepriekš šo jautājumu neesmu pat pētījis? "Brauc normāli" gan ir baigi relatīvs jēdziens, jo vispār es daudzu Volvo īpašnieku sūdzības par šķībām adaptācijām esmu atklausījies, vismaz no tiem, kam ir VIDA :mrgreen: (tiesa, nekad neesmu īsti gar Volvo grābājies, un arī baigi netaisos)


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5176 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 24 November 2020 - 18:17

Pastāvīgs spiediens nav nekas jauns. Arī Audi no kautkāda 2002 vai 2003 B6 1.8t vairs nav abratkas un spiediena regulators ir filtrā.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)