Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5159 atbildes uz šo tēmu

#5131 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 19 February 2020 - 12:44

Techam vajag visas liekās lietas vienkārši izslēgt un būs labi, nekas tur "maģiski" nenotiek. Tam 4 eco manuprāt nav pat gribot nekādu iespēju autoadaptācijas ieslēgt.

 

 

Būtu jau labi, bet man autoadaptācijas algoritma izvēlīte piedāvā tikai TECH un standart, trešo izvēli, izslēgts, mans bloks nepiedāvā - to ka tāda varbūtība vispār pastāv, zinu, jo programma pirms pieslēgšanās piedāvā tādu variantu. 


Tad ko darīs šitas STAG-4 eco ja es nometīšu visu nost, tb nebūs ne benzīna kartes ne reizinātāji - sprauslas bez protestiem virinās? :D


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5132 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 February 2020 - 13:25

"Standart" neparedz nekādu reizinātāju tabulas patvaļīgu mainīšanos, viss notiek manuāli; tas nav autoadaptāciju, bet vadības algoritms. Ja tev tur kaut kas patvaļīgi ar laiku "peld" prom, tad noteikti tas nav kaut kāds mistisks "autoadaptāciju" gļuks, bet kaut kas cits.

 

Ja stagam sametīsi visu pa nullēm, tad viņš vienkārši virinās sprauslas atbilstoši reizinātājam un, protams, koriģēs atbilstoši spiediena/temperatūras rādījumiem. Tieši tāpat kā Tech "Standarta" režīmā.

 

Ar kādu problēmu vispār ir cīņa?


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5133 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 19 February 2020 - 17:41

Jā, taisnība, tas ir vadības algoritms. Ar "standart" tas bloks ātri samācījās visādas muļķības, ar TECH tas process ir stipri lēnāks. Reku vecs ekrānšāviens no laikiem kad tas TECH 104 bloks vēl nebija golfā; adaptāciju izmainīšanas iespējas, kurai būtu jābūt otrajā sadaļā, nav

 

settings.png

 

Kāda ir problēma? Ik pēc kāda laika es nokonstatēju ka man degmaisījums ir aizgājis liesajā un VEMSis, teiksim, liek klāt kādus 8% - parasti kaut kādā slodzē vairāk, kaut kādā mazāk - es nenoliedzu ka mana VE karte ir tālu no ideāla, bet tā nav TIK šķība - es burtiski reizi pa pāris trīs mēnešiem dabūnu likt klāt degvielu - uz doto brīdi, ja piemestu kompi, noteikti atkal tas būtu iestājies, spriežot pēc motora skaņas @ WOT... Pie viena diezgan lielā starpība starp vemša pieprasītajiem un bloka izveiktajiem sprauslu atvēršanas ilgumiem liek domāt ka tur notiek diezgan nopietnas korekcijas. 


P.S. Skatoties uz šitento ekrānšāvienu - cik liela iespējamība ka mans TECH darbojas ar nepareizu gāzes temperatūras devēja uzstādījumu? :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5134 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 February 2020 - 22:37

10k, ja tas ir Tech sensros, ir galīgi šķībi. Tech "Standart" režīmā netaisa adaptācijas vispār, tāpēc arī izvēlnes adaptācijas algoritmam nav - ja kaut kas bīdās prom, tad, visdrīzāk, kāda cita iemesla (spiediena, temperatūras, mehānikas...) dēļ. Tieši tāpēc at Tech algoritmu ir labāk, ka tas mēģina to izkompensēt pats, savu iespēju robežās.

 

p.s. mazam atmo motoram, ja reduktors ir normālā stāvoklī, minimālo spiedienu var likt uz 0.5 bar, ilgāk "izvilks" uz gāzes.

 

p.p.s. vot viena lieta Techam gan ir - ja spiediens pakrīt zem tā minimuma uz brīdi, tam ir tendence neko nesakot DAĻĒJI pārslēgties uz benzīnu, turklāt šo atslēgt nevar. STAGam tādas uzvedības nav. Iespējams, ka tas arī kaut ko maina, vismaz ilgtermiņā.


Šo rakstu rediģēja wth: 19 February 2020 - 22:40

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5135 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 February 2020 - 00:38

Nu bet kaut kādus reizinātājus vai ko tur tajās kartēs tas bloks pats no sevis samācās, cipari dažādos segmentos parādās - standart algoritmā ātri, tech algoritmā ļoti lēni. 

 

Par minimālo spiedienu nekādu sūdzību nav. Par īslaicīgu nokrišanos arī ne - vienreiz nejauši izprovocēju tādu gājienu, asi brīvgaitā uzgāzēju, kas bija pārāk asi lai reduktora spiediens pagūtu uzkāpt pietiekami daudz - iekārta nobļāvās un izslēdzās... :D 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5136 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 February 2020 - 11:49

Pēc tās kartes netiek taisītas nekādas korekcijas, tā vispār ir iesmidzes laiku statistika un ir paredzēta cik-necik inteliģentiem regulētājiem, lai pēc tās var mēģināt saprast, ko kur vajag regulēt, nevis pēc tās sūda līknes, no kuras neko nevar saprast. Tā IR fīča, kuras STAGam nav (nu, tavā gadījumā arī 100 gadus nevajag), bet fakts kā tāds, ka "automātiski" nekādas izmaiņas reizinātāju tabulā pēc tā NETIEK VEIKTAS.


Šo rakstu rediģēja wth: 20 February 2020 - 11:50

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5137 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 February 2020 - 12:36

Labi. Kādi tad ir varianti tam ka ik pa laikam jāpieliek degviela? Spiediens, uz aci, nekur nav aizklīdis ne brīvgaitā, ne ar pedāli grīdā - sprauslas mūžvecas hanas... :D

 

Kāpēc tad tā statistika pie "standart" algoritma savācas ātrāk?


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 20 February 2020 - 12:37

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5138 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 February 2020 - 18:28

Tā, vēl divi jautājieni. Pirmais - kāda ir normāla gāzes temperatūra pie uzsiluša motora? Kad tā padomā, tad man varētu būt tas nepareizais temperatūras devēja uzstadījums, jo es minos gāzes temp ap 30 grādiem, pie reduktora temperatūras bik virs 80... Otrais - cik daudz gāzes temperatūra ietekmē degmaisījumu? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5139 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 February 2020 - 19:55

30-50 grādi tā kā varētu būt puslīdz norma, bet tas ĻOTI variējas. Temperatūra ietekmē oioioi, bija man devējs, kas brutāli meloja, tā mašīna rezultātā nebija braucama.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5140 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 February 2020 - 20:29

Gāzes temperatūras devēji atšķiras, LPGTech bija 4.7k, Stagam bija 2.2k - neatceros, vai konfigurācijā STAGam to var nomainīt, bet LPGTechu STAGa vietā esmu licis un gāzis nāvē; rēcīgi, ka pārējais viss tiešām sakrīt - nav arī brīnums, jo dzelža izstrādātājs abiem esot viens un tas pats.

 

Man ir aizdomas ka tu kļūdies...

 

http://lpgtech.eu/wp...duktu_PTS01.pdf

 

Resistance temperature sensor: 10 [kOhm


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5141 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 February 2020 - 12:30

A var būt arī. Sen bija, kad ar šo eksperimentēju :) Nebūtu slinkums, varētu arī pielīst paskatīties, kas man tur ir dabā uzlikts, bet... ir slinkums :D


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5142 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 22 February 2020 - 00:41

Man radās viena ideja kur tā gāzes ražība varētu pazust - man ir tādos nesmukos līkumos salocītas sprauslu trubas - vispirms diezgan cieši 180 grādi, tad 90 grādi - varbūt tās trubas palēnām saspiežas tievākas... :crazy: Laikam jānopērk kāds kapara trubu gabaliņš ar ko aizvietot izlocītās daļas. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5143 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 02 March 2020 - 10:27

Vai barracuda sprauslas pieejamas tika iar razibu 115, vai arī ar 130? Jo razotaja lapa uzrada tikai 115, bet veikalos ir ari 130. 

Un ja pieejamas abas, tad vai ir krasa atskiriba.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5144 zviux

zviux
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:tehnika un vis par un ap to

Pievienots 22 April 2020 - 18:30

Varbūt kādam ir aizķēries lieks gāzes līmeņa devējs ar diviem vadiem? Rīgā juglas teikas rajona?

Sory par off topic. 



#5145 Archa91

Archa91
  • Lietotājs
  • 22 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 15 June 2020 - 11:05

Lai neaizkrāmētu jautājumu kasti, pārcelšos uz šejieni (bija jāsāk te) ar savu sāpi.

 

A4 B5 2000 1.8T b/g.

Pēc čipošanas cīnījos ar aizdedzi. Vienu brīdi pat nebija braucams ar pirmo ātrumu. Mainot sveces, kādas nu bija uz to brīdi pieejamas, skaidrs bija ka vaina svecēs.

Pēc ārzemju forumu lasīšanas saliku NGK BKR6E ar atstarpi 0.28. Lētas sveces bet savu darbu dara un līdz 200 iet mierīgi.

Tad nu tika maukts pie gāzinieka. Izbraucot ar pieslēgtiem kompjiem tika secināts ka piesieties nav kur, spiedienus tur un lamda rāda ka nekādus liesos motors netaisa. Protams ceļu nebija tādu lai varēu visus robus līdz galam izgriezt, bet gāzinieks saka tikai braukšanas vaina.

Bet nu sākas. Ceļs jauns un taisns. Pirmie trīs ātrumi līdz galam, nekādu problēmu. Ceturtais sāk jau purduļot pa bŗīdim pēc 4000k apgriezinu. Bet piektais pa lielam nav vairs tādā slodzē lietojams. Varbūt gāzei tās sveces nepatīk? Skaidrs ka pie gāzinieka jāgriežas. Varbūt kāds saskāries ar kautko līdzīgu.

 

 

Aizdedze šādos gadījmos pie vainas ir reti. Esmu gatavs sadarēt, ka sūdīgs čipojums - tiem 1.8T tiklīdz motora vadība redz kaut ko kaut nedaudz aizdomīgu (īslaicīgu lieso; pārspiedienu, kas nav izčipots vai vēl kaut ko) tā sāk nenormāli liet benzīnu un uz gāzes tas reducējas uz ekstrēmi riebeklīgu uzvedību, jo gāze vairs netvaiko un uz ultra-treknu maisījumu reaģē ne-tā-kā-paredzējis-čipotājs. Gāzinieks varētu palūrēt, vai tajā brīdī, kad sāk neuzvesties, benzīna sprauslu atvērumu laiki neaiziet virs 25+ms, tad būtu skaidrs, ka auziņš ir tur. Izdarīt - nu, sačipot kārtīgi vai mesties tādos brīžos atpakaļ uz benzīnu.

 

Vai gāze būtu spējīga iet tik trekni ar 6 mm maģistrāli. Pie gāzinieka tika braukts ar pirmo domu par maģistrāles maiņu, jo cik palasot iepriekšējās diskusijas tas tika bieži pieminēts. Pēc testa brauciena tā doma izpalika. Protams piektajā atvilkt tad nesanāca, bet ar ceturto visu laiku nevarēja dēļ satiksmes. Sanāca tāds pedālis grīdā, atlaid un atkal pedālis grīdā. Likās jau ka labi ir. Protams, kad ceļš ir pareizais un pedāli var teikt piemetini grīdai, tad uzvedās tas motors savādāk.


Audi 80 B3 1.8s '87   -->   Audi 80 B4 2.0e '92  --> Audi A4 B5 AVANT 1.8TQM '00 +LPG


#5146 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 15 June 2020 - 11:22

Kāpēc lai nevarētu? Ilgstoši un pie lielām plūsmām būs problēmas, bet "aizliet" motoru uz īsu brīdi pilnīgi pietiek.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#5147 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5639 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 19 June 2020 - 22:26

bkr6e svecēs problēmu vari nemeklēt, tās sveces tur 2x vairāk, kā tas dzelzis, pirms prasās pakāpi vēsākas. pirmais, kas tam motoram čipojot paceļ karogu, ir sprauslas un tā kā gāze vadās pēc sprauslu signāliem, varam izdarīt secinājumus. pietam, ļoti maz cilvēku pie mums prot regulēt benzīna dzinējus, kas pasper vel soli prom, no vainas aizdedzes sistēmā. ir jālogo un jāskatās, ko dara dzinēja vadības bloks. ja gāziniekam nebija kur piesieties, tad viņš acīmredzot nesaprot kā strādā dzinējs, kas absolūti nepārsteidz.


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#5148 Archa91

Archa91
  • Lietotājs
  • 22 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 30 June 2020 - 12:24

Pie gāzinieka būts un ...jā. Kad sāk raustīties dodot iekšā, tad benzīna sprauslu atvēruma laiks 60+ms.

Pirms tam tika patestēts un gāzi uztaisīja vēl treknāku, bet tad trešājā robā tā aizrijās un ieskrēja limpā. Izmeta kodu par lieso.

Bet nu pa lielam karti uzzīmēja pa jaunu un slodzē iet ne perfekti, bet nu labāk noteikti. 

Tik tagad atkal tas ka uzzsākšana palika sliktāka. Liekas ka rijas ciet, bet kā apgriezieni virs 1200 tā iet jūtami maigāk.

Bet braukšana pa pilsētu/šoseju beidzas atkal ar limp. Kods par lieso. Motors nekādā slodzē netika likts.


Audi 80 B3 1.8s '87   -->   Audi 80 B4 2.0e '92  --> Audi A4 B5 AVANT 1.8TQM '00 +LPG


#5149 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 1004 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 01 July 2020 - 09:40

Maini gāzinieku,maini lpg sprauslas,kompi. Ja reduktors ir shark 1500,tad vari atstāt. Te arī sākas visas problēmas,nočipo,bet gribas braukt pa lēto! Tā nebūs. Savā laikā čipoju pie Artūra- turbochipā. Speciāli maucām uz gāzes,lai savilktu aizdedzi un limiterus,ņemot vērā,ka lpg ir pamata degviela
Saab 9-5 AERO

#5150 Archa91

Archa91
  • Lietotājs
  • 22 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 01 July 2020 - 11:29

Vakar izskrūvēju sprauslām galus laukā, pēc sajūtām motors daudz maigāk sāka iet. Šodien paregulēja, nobraucām padaudz un lieso vairs netaisīja. Slodzē arī benzīna sprauslu atvērums nepārsniedz 25ms. Pa lielam ir tagad braucams.


Audi 80 B3 1.8s '87   -->   Audi 80 B4 2.0e '92  --> Audi A4 B5 AVANT 1.8TQM '00 +LPG


#5151 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 46 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 July 2020 - 22:36

CIk maksa nonemt gazes iekartu ? 

Tas ir pilniba nonemt, ar visa carulem un balonu ?


89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k

#5152 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 July 2020 - 22:07

Kāpēc par to kādam ir jāmaksā? Paņem un noņem :D


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5153 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 46 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 July 2020 - 23:13

Vai tad tas ta tik vinkarsi ir izdarams ?


89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k

#5154 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 July 2020 - 11:38

Sarežģītākais kas tur jāizdara - jāaizmetina virsbūvē ar balonu saistītie caurumi. Viss pārējais ir elementāri - aizskrūvē balonam vārstu, atvieno visas trubas, izņem balonu un reduktoru, ja pirmā vai otrā paaudze, izņem gāzes maisītāju, ja ceturtā, tad skaties un domā ko darīt; visvienkāršākais laikam būtu ieskrūvēt kolektorā esošajos caurumos kaut kādas īsas skrūvītes, izravē laukā vadus, savieno pārrautās ķēdes, pa lielam arī viss. Sagādā tik pirms tam veselas dzeses trubas ko uzlikt sagriezto vietā, lai nav sagrieztas trubas jāstukā. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5155 Rdžeis

Rdžeis
  • Lietotājs
  • 46 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 July 2020 - 02:12

Paldies par atbildi  :ok:

Tomer ir jautajums, vai ir vispar verts nemt auto ar motur, kur stav gaze virsu un tad nemt nost, jo cik esmu dzirdejis tad resurs vairs nav tads pec gazes.

Interese A6 C4 ar 2.8 motoru, bet visi ss parsvara ar gazi, jo 2.6 negribas 2.8 ir labaks, bet reti motori vispar ss parsvara visi ir 2.5TDI.

Turklat skatos es tikai Avant, ideala kombinacija butu A6 C4 2.8 Quattro Avant  B)


Šo rakstu rediģēja Rdžeis: 04 July 2020 - 02:13

89` Golf MkII 1.8 90Zs ~250k
02` Audi A3 8L 1.9TDI 74kW ~310k

#5156 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 04 July 2020 - 13:32

Motora stāvokli netieši nosaka mērot eļļas spiedienu un kompresiju, tieši - izjaucot un mērot dažādu detaļu nodilumu. Gāze diez vai spēj saīsināt virzuļgrupas resursu; sūdīgā izpildījumā un zem lielām slodzēm varbūt var izplūdes vārstus izdedzināt. 

 

Šajā gadījumā jāprasa - nu, nopirksi ceškas 2.8 kvatrõ avantu ar gāzi - a priekš kam to gāzi mest ārā? Brauc un izbaudi. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5157 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 995 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 05 July 2020 - 20:18

Vai kāds pēc bildes var pateikt vai tā varētu būt 5.paaudze, vai tomēr tā pati ceturtā? Man jau šķiet, ka izskatās pēc ceturtās.

Tad jau motoram (sprauslām) tur būs kapi un no šādas kombinācijas ir jāizvairās?

https://autoplius-im...2011-petrol.jpg


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#5158 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 06 July 2020 - 07:06

Cik zinu, tad piektajai nav reduktors..

B4 TDR powered by Jonix and Bogi garāža team, srsauto.lv... tdr.lv


#5159 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9737 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 July 2020 - 11:47

Izskatās pēc parastas ceturtās paaudzes iekārtas - tas kas tajā mašīnā ir neparasts būs gāzes iekārtas vadības bloks; šitās muhļāžas iekārtas parasti satur specifisku vadības bloku, domātu konkrētiem motoriem. 

 

Sprauslu darbību jau vispār var pārbaudīt, kāpēc uzreiz jābaidās?


Ak jā, tas ir tiešās iesmidzes motors, tādam piektā paaudze nespīd, vienīgi sestā :) 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#5160 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3199 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 06 July 2020 - 13:28

Parasta ceturtā, pie tam ar ne pārāk lieliskām komponentēm.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)