Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#481 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 March 2011 - 11:15

Vot, tas i sūdīgi; es ar par to domāju.. Pavisam noteikti ir mainīgie parametri, jo tie bloki ir universāli. A tu točna zini, ka nevar atrast bloku pinoutus un programmēšanas softus, zinot kompja ražotāju/ modeli/ sērijas numuru?

Mļin, es pat nezinu, kā paprasīt gūglei par šo... :lol: Kā lai nodefinē? :aggressive:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#482 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 11:30

Vot, tas i sūdīgi; es ar par to domāju.. Pavisam noteikti ir mainīgie parametri, jo tie bloki ir universāli. A tu točna zini, ka nevar atrast bloku pinoutus un programmēšanas softus, zinot kompja ražotāju/ modeli/ sērijas numuru?

Mļin, es pat nezinu, kā paprasīt gūglei par šo... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā lai nodefinē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Googlējām savulaik par vienu Elpigaz verķi, arī vīram gribējās pašam paregulēties, bet tā arī neko tolkam neatradām. Beigās to golfu pārbūvējām :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#483 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 03 March 2011 - 12:37

Shitais baigi labs. Es domaju, ka man nebuutu probleemu taadu vadiibu uzlodeet un uzprogrammet.
Labak pasaki cik sarezgits tas algoritms bija? vai arii tabulas ar definetam vertibaam?
treknumu ar lambdu nosaka, kaa tu parejos parametrus izmantoji?

--


#484 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 03 March 2011 - 12:42

Jāliek VEMS + gudrā gāze, tik žēl, ka benzīns jāatstāj. :) Paldies par Vialle linku, gudrs verķis, bet ļoti sarežģīts, diez vai kādu VEMS'u vai kādu RU kompi varēs pielāgot tām visām fīčām, relejiem, spiedieniem. Kādas opcijas uzlikt soļu motora reduktoru 1. paaudzes gāzes iekārtai, kur nav atsevišķs ECU? Kas dos informāciju soļu motoram pareiza spiediena uzturēšanai? Motora t° datčiks. Varbūt vēl reduktoram jāzin kāds spiediens ir balonā? Bez kompja jau datčikus ar soļu motoru nesalāgosi. Šajā foromuā "enter" opcija jaunai rindkopai nav paredzēta?

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 03 March 2011 - 12:49

tavaskana.lv yoursound.lv

#485 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 12:57

Shitais baigi labs. Es domaju, ka man nebuutu probleemu taadu vadiibu uzlodeet un uzprogrammet.
Labak pasaki cik sarezgits tas algoritms bija? vai arii tabulas ar definetam vertibaam?
treknumu ar lambdu nosaka, kaa tu parejos parametrus izmantoji?


Pamatā visam ir parastākais alpha-n (tps% vs rpm tabula), šādas-tādas lietas uz paātrunājuma/straujas atmešanās detektēšanu (strauji atmetoties un bremzējot ar motoru var dabūt sliktu puku kolektorā), sanāca diezgan interesanta loģika ar lambda-vadību, bet kāda es nestāstīšu, man kauns :D Bet nu kopumā firmwāre anyway sanāca diezgan paliela, 16kb vairs neiespiedās, papildus ierēķinot visas komunikāciju un paša soļmotora vadības lietas, precīzo laika skaitīšanu, apgriezienu rēķināšanu un tādā garā.

Ja kas tabulām, protams, derētu atrasties kādā viegli pieejamā flashā, jo - here's a surprise for you - ar pirmo, otro un pat ar desmito reizi piedzīt visticamāk neizdosies :D

Btw, ja taisies būvēt, uz kāda proča taisies to verķi būvēt, ja nav noslēpums? ;)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#486 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 March 2011 - 13:02

Tak, iepriekš es jau rakstīju, ka soļu motoru vada ECU.. :crazy: Un tas soļu motora vārsts neuztur spiedienu, bet caurules šķērsgriezuma laukumu, t.i. caurplūdi. Nafig, tavuprāt, vajag devēju balona spiediena noteikšanai? Pareizu spiedienu balonā var noteikt tikai metāna gāzes sistēmās; propānam tas spiediens ir ļoti mainīgs, līdz ar to, nekādu pareizo informāciju kompim nevar sniegt.




P.s redzi, ka var gan "enterot"... :D
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#487 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 03 March 2011 - 13:07

Un no kā tad gāzes ECU ņem info soļu motora darbināšanai? Un pastāsti par enter, foruma kods līks laikam. Wraith Tev zonde ir pastāvīgi, vai tikai kalibrēji ar platjoslu?

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 03 March 2011 - 13:11

tavaskana.lv yoursound.lv

#488 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 13:10

Un no kā tad gāzes ECU ņem info soļu motora darbināšanai? Un pastāsti par enter, foruma kods līks laikam.


Palasi bišku atpakaļ manu postu, tur ir aprakstīts kā mēs to izdarījām un tieši tā to dara arī "īstie" ražotāju bloki (jā, viņi patiesībā ir prasti kā ķieģeļi)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#489 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 03 March 2011 - 13:12

Labi.
tavaskana.lv yoursound.lv

#490 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 03 March 2011 - 13:16

Btw, ja taisies būvēt, uz kāda proča taisies to verķi būvēt, ja nav noslēpums? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


es ar Microchip njemos..
pedejais ir PIC18F4550
ar iebuveetu usb.

Tabulu obligaati vajag? Izrēķināt pēc algoritma viņš nepaspēs?
No kurienes tu tas tabulas njeemi? vai pats kā rēķināji?

--


#491 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 03 March 2011 - 13:38

es ar Microchip njemos..
pedejais ir PIC18F4550
ar iebuveetu usb.

Tabulu obligaati vajag? Izrēķināt pēc algoritma viņš nepaspēs?
No kurienes tu tas tabulas njeemi? vai pats kā rēķināji?


Pikuči rocks :D Anyway, tabulas ir "jāpiedzen" jo ir daudz empīrisku faktoru - viens no tiem ir reduktora uzvedība dažādos režīmos, galu galā viņā pašā ir paredzēta reakcija uz slodzes izmaiņām utt. Aprēķināt es vismaz neprotu, un tādas lietas kā "reduktors ar cietu nekustīgu membrānu" arī īsti nerēķinās :D Jebkurā gadījumā pēc tabulas likās vienkāršāk. Lambda vadība tiek rēķināta reālajā laikā, iet tabulas vērtībai papildus kā korekcija.
Tabulas šitādā variantā ir jāpiedzen "uz aci", izdzenājam bez slodzes tukšenē, pie 2000rpm, 3000rpm moš vēl kaut ko, tad pāris references pie slodzes un tad jau jūt, kas sanāk.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#492 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 04 March 2011 - 00:26

Labi, viss i fignja... Es te par tālu fantazēju par to otro paaudzi... Tas var pagaidīt; ir svarīgāks uzdevums.
Manam gāzes balonam uzpildei oriģināli nāk gumijas šļūtene ar nestandarta uzgali, tāpēc katrreiz uzpildoties jāskrūvē iekšā pāreja, kas mīl ik pareizei pašņācēties garām... :P Vajag to gumijas šļūteni nahrenizēt, un ielikt kapara, ar standarta uzpildes uzgali. Uzgalis jau ir, vajag cauruli un pāreju, lai var pieskrūvēt kaparnieci pie balona lielā štucera, sk. bildi:
Ievietotais attēls

1) cik garu vajag nez to cauruli?
2) Cik vispār maksā tādas caurules?
3) kur dabūt to pāreju? Zinu, ka ir nopērkamas gatavas, bet kur?

Varbūt biedrim Soldier ir kāds komentārs? Vai vēl kādam?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#493 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 04 March 2011 - 07:20

kautkāds karalaiku balons... Kas tad tā par trubu labajapusē, ja ta nav uzpildes truba??
Trubas un jebkādas pārejas var nopirkt ganību dambī veikalā. Truba maksā ap 2 ls metrā
A90TQ

#494 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 04 March 2011 - 09:11

Ir ir kara laiku... :D Jā, labajā sānā tā ir uzpildes truba, bet gribu to visu nomainīt pret standarta... Lūk, vēl foto, kur redzams pats uzgalis:
Ievietotais attēls
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#495 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 04 March 2011 - 09:48

Tur principā tiek vilkta jauna gāzes maģistrāle un Tev ir alternatīva benzīnam, turklāt visu laiku vari kurināt uz gāzi un iestatījumi ir fleksiblāki un mazāk izkropļoti, kas nzoīmē, ka ir iespējams pat jaudas pieaugums un patēriņa samazinājums, ja viss pareizi saregulēts, jo gāzei ir lielāks oktānskaitlis. Pašreiz tikai jāizpēta LT, kas tur notiek, lai nesanāk, ka piečakarē un uzliek sekvenciālo.....

Nu tak nomierinieties!
Domāju, ka latvju servisi ne velti nepiedāvā šo sistēmu.
Jauda lielāka kā ar benzīnu nebūs, kamēr speciāli nepārbūvēsi motoru. Vai, ja tas ir turbo, nebrauksi ar augstāku virsspiedienu.
Sūknis ik pa brīdim noklājas un visu ekonomiju norauj podā...
Var jau bez sūkņa - nu tā, kolhoza stilā. Bet tad priekšrocības dilst.
Zinu lietuvieti, kurš vispār ir salicis sistēmu balons-benzīna sprauslas. Tam klāt mazliet pašsakombinētas elektronikas, un brauc. Bet ziemā skaidrs, kas bez sūkņa viss ir slikti. Jāliek kvēlsveces balonā :mrgreen:

Un, wiks, izlasi, ko nozīmē 'sekvenciāls'!

VEMS
Elektrība sporta auto


#496 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 04 March 2011 - 11:58

GintK, arī tad, ja paregulē agrāku aizdedzi nebūs augstākas performances?
Vismaz psoholoģiski šķiet, ka ar "kolhoza" (tvaika fāzes šļirci) sistēmu pēc aizdedzes leņķa korekcijas gāzei, labāk spiež pa muguru kā ar benzīnu, vismaz līdz kādiem 4000 rpm. :blink:
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#497 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 04 March 2011 - 12:26

GintK, arī tad, ja paregulē agrāku aizdedzi nebūs augstākas performances?
Vismaz psoholoģiski šķiet, ka ar "kolhoza" (tvaika fāzes šļirci) sistēmu pēc aizdedzes leņķa korekcijas gāzei, labāk spiež pa muguru kā ar benzīnu, vismaz līdz kādiem 4000 rpm. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Nu jā, man jau arī šķiet, ka pat ar manu konstrukciju (ja jau tvaika fāzes inžektors ir kolhozs - kas tad ir mans parastais-ar minimālu regulēšanu-sajaucējs?! :D ) iet baigi mega labāk kā ar benzīnu. Iemesls gan tam šoreiz tiešām ir pamantots - pussprādzis degvielas sūknis, kuru man kaut kā vlom labot, jo tik un tā pa lielam braucu uz gāzes :D

A kādam nav idejas, kā varētu "pamānīt" AAH motoram agrāku aizdedzi, arī visas aizdedzes sistēmas pārbūvēšana šoreiz ir opcija, ja tas tiešām dotu rezultātu :D Vēlams, protams, saglabājot cik-necik normālu uzvedību uz benzīna.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#498 Rinalds62

Rinalds62
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska utt.
  • Intereses:Audi
    :D

Pievienots 04 March 2011 - 12:29

sveiki man viens jaut- man audī 90 b3 pie palaišanas vajag ieslēgt auksta starta sprauslu un darbināt ar benzīnu, bet -vai rūcošu drīkst pārslēgt uz gāzi vai man jāslāpē nost motors?

#499 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 04 March 2011 - 12:30

uzgazee un sledz tik ieksa :)

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#500 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 04 March 2011 - 12:33

GintK, arī tad, ja paregulē agrāku aizdedzi nebūs augstākas performances?
Vismaz psoholoģiski šķiet, ka ar "kolhoza" (tvaika fāzes šļirci) sistēmu pēc aizdedzes leņķa korekcijas gāzei, labāk spiež pa muguru kā ar benzīnu, vismaz līdz kādiem 4000 rpm. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Varbūt mazliet būs, bet benzīnu nepārspēt. Protams, ja nav runa par nosprāgušu benzīna šprici...
Jāsaprot, ka ne oktānskaitlis dzen uz priekšu autiņu, bet sadegšanas enerģija. Gāzē tās ir mazāk pie stehiometriska degmaisījuma.
Oktānskaitlis ir kā ierobežojošais faktors, vai šo enerģiju varēs vai nevarēs pilnvērtīgi izmantot.

GZ topikā ir jaudas izdruka benzīns vs gāze. Bez aizdedzes korekcijas.

VEMS
Elektrība sporta auto


#501 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 04 March 2011 - 14:59

Svarīgs rādītajs ir KP. Reti kurš speciāli gāzei slīpēs galvu. GintK, lūdzu linku uz GZ.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 04 March 2011 - 15:01

tavaskana.lv yoursound.lv

#502 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 04 March 2011 - 15:16

Kas par KP? :ermm:

Es principā labprāt slīpētu galvu, bet nav priekš tā laika, da i slinkums mazliet.. :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#503 DainiSS

DainiSS
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:56.847857, 24.043751
  • Intereses:Pēc izjaukšanas, arī salikt visu kopā....

Pievienots 04 March 2011 - 15:23

KP - kompresijas pakāpe...

Autoserviss, diagnostika, kā arī autoevakuatora pakalpojumi.

Jaunu un lietotu detaļu tirdzniecība, jautāt uz PM!


#504 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 04 March 2011 - 15:47

Skaidrs... mļin, šitie saīsinājumi... :D
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#505 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 04 March 2011 - 18:24

Varbūt mazliet būs, bet benzīnu nepārspēt. Protams, ja nav runa par nosprāgušu benzīna šprici...
Jāsaprot, ka ne oktānskaitlis dzen uz priekšu autiņu, bet sadegšanas enerģija. Gāzē tās ir mazāk pie stehiometriska degmaisījuma.
Oktānskaitlis ir kā ierobežojošais faktors, vai šo enerģiju varēs vai nevarēs pilnvērtīgi izmantot.

GZ topikā ir jaudas izdruka benzīns vs gāze. Bez aizdedzes korekcijas.

Nepilnīgi! Auto uz priekšu dzen nevis sadegšanas enerģija, bet spēks kurš rodas no sadegšnas enerģijas, un tā attiecību pret sadegšanas enerģiju nosaka dzinēja lietderības koeficients. Oktānskaitlis lielā mērā ierobežo arī maksimala lietderības koeficienta sasniegšanu, tātad, ja mums ir augsts, oktānskaitlis, piemērots dzinējs (ar augstu KP), tad teorētiski mēs varam iegūt lielāku spēku, tikai pateicoties lielākam lietderības koeficientam.
Vienkāršiem vārdiem, kaut gāzes energoietilpība ir par 15% zemāka nekā benzīnam, bet varam iegūt dzinējam 20% lielāku lietderības koeficientu, tad kopā mums ir 5% veiktspējīgāks dzinējs pie tās pašas patērētās degvielas masas.
20% gan ir samērā daudz, bet vai to var sasniegt - nav jau precenenta... jāeksperimentē. Ko dara jaunieši autotransporta fakultātē? laikam dzerstās un par meitenēm vien domā. Šitādiem eksperimentiem vajadzētu būt katrā kurša pa pāris gab. Tas taču ir tik vienkārši realizējams...
A90TQ

#506 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 04 March 2011 - 18:33

Vai augstāks turbo spiediens nerada līdzīgas sekas kā augstāka kompresijas pakāpe degvielas sadedzināšanas efektivitātē?
Respektīvi, vai gazificētam turbomotoram nav vienkāršāk pacelt turbo spiedienu kā kompresijas pakāpi lai sasniegtu labāku lietderību (jauda, ekonomija)?

Šo rakstu rediģēja orttauq: 04 March 2011 - 18:38

audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#507 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 04 March 2011 - 18:53

pacelts turbospiediens nu nekādi neveicina lietderību. Īpatnējā jauda attiecīgi kopējā efektivitāte palielinās, bet ne lietderība, attiecīgi ne veiktspēja pret sadedzināto degvielu.
Ja salīdzinām divus turbomotorus, piemeram vienu ar KP 7:1 un 1 bar boostu un otru ar KP 10:1 ar 0,5 boostu (skaitļi aptuveni, tikai ilustrācijai) - jaudas ja būs abiem vienādas, tad lietderības koeficients otrajam būs lielāks.
A90TQ

#508 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 March 2011 - 19:02

Cik nu šim var ticēt tad tos pazudušos zirgus tāpat īpaši nejūtīs.

#509 Armani

Armani
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe, Dārzciems
  • Intereses:Rally

Pievienots 08 March 2011 - 15:12

kāds strādā gāzes kantorī kur uzstāda iekārtas?kuru labāk sistēmu likt un kādas ir cenas?

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hp
audi coupe 20v quattro
ACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ


#510 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 12 March 2011 - 22:32

Labi, viss i fignja... Es te par tālu fantazēju par to otro paaudzi... Tas var pagaidīt; ir svarīgāks uzdevums.
Manam gāzes balonam uzpildei oriģināli nāk gumijas šļūtene ar nestandarta uzgali, tāpēc katrreiz uzpildoties jāskrūvē iekšā pāreja, kas mīl ik pareizei pašņācēties garām... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vajag to gumijas šļūteni nahrenizēt, un ielikt kapara, ar standarta uzpildes uzgali. Uzgalis jau ir, vajag cauruli un pāreju, lai var pieskrūvēt kaparnieci pie balona lielā štucera, sk. bildi:
http://content22-foto.inbox.lv/albums155...

1) cik garu vajag nez to cauruli?
2) Cik vispār maksā tādas caurules?
3) kur dabūt to pāreju? Zinu, ka ir nopērkamas gatavas, bet kur?

Varbūt biedrim Soldier ir kāds komentārs? Vai vēl kādam?




Paareja maksa ap 10latiem, cauruļu diametrs 8mm (cena apmeeram 2-2,50 Ls/m) un to vajag 2,5 metri. Un kopeeja cena (visi detaļi kopaa ar darbu) +/-50 Ls

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)