Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#421 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 February 2011 - 11:12

Braukājot pa pilsētu uzsilst ~85 grādi. Bet ārpus apdzīvotas vietas tāpat pakrītas uz kādiem 70 grādiem.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ārā tikai -12 grādi. Sanāk, ka tomēr reduktors noņem daudz siltuma nost, stāvēdams virknē pečkai. Cita izskaidrojuma nav.


Interesanti, ka manam AAH termostats ir kārtībā (točna) un arī ziemā, pie šitajiem mīnusiem pa šosi motora temperatūras turas pie 70-75 grādiem (ja ir slikts termostats, tad turas pie 40-50 grādiem, pārbaudīts). Nu, arī pirmā doma - slikts reduktors, zog siltumu, paņēmu aizgriezu vienu no apsildes trubām viņam ciet - tā kā man viņš ir paralēli pečkai, doma bija, ka nu tagad vai nu kļūs labāk vai nē, vismaz pečka moš sāks labāk sildīt. Nu vot, nekļuva. Tātad secinājums, ka vainīte ir citur un, kā sāk likties, tā varētu būt aukstajā laikā, vienkārši pretvējš pie lielāka ātruma smuki motorīti dzesē. Vai arī ne pašu motoru, bet vismaz tosola trubu vietā, kurā ir temperatūras devējs :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#422 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 11:24

Interesanti.. Nu, es vēl pirms garāka brauciena pamēģināšu "nosiltināt" redukoru. Lai cik smieklīgi tas neliktos... Manuprāt, tas alumīnija klucis padaudz siltuma atdod atmosfērai... Bet, ja ir kā tu saki, tad laikam ne tur rokam.. :ermm:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#423 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 February 2011 - 11:48

Interesanti.. Nu, es vēl pirms garāka brauciena pamēģināšu "nosiltināt" redukoru. Lai cik smieklīgi tas neliktos... Manuprāt, tas alumīnija klucis padaudz siltuma atdod atmosfērai... Bet, ja ir kā tu saki, tad laikam ne tur rokam.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Ā nu jā, bija man arī tāds eksperiments, uztaisīju reduktoram improvizētu hauzīti, jo arī likās, ka viņs tur priekšā pie liktura stāv tieši pretvējā. Bet nē, vismaz man pilnīgi nekas nemainījās, vienīgi man jau viņš nav pečkai virknē, tā ka tev var jau būt, ka kaut kas tomēr mainās

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#424 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 11:59

Nu, paprovēs...
Mārtiņ, cik tev motoram temperatūra šajos grādos uz šoses?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#425 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 20 February 2011 - 13:03

vieglāk nav pusradiatoru aizklāt ar kartonu? ja brauc 80-90 temperatūra ap 80 turās, kā 120 un vairāk tā 70 termostats arī jauns un nav lētais. skiet ka normālā parādība ziemā ja neliek vismaz prieksas restei ko priekšā.
Audi 200TQ

#426 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 13:12

Man gan nešķiet normāli... Pagājušo ziemu braucu ar šo pašu audi; arī stiprā salā braucot pa šosi, temperatūra tusējās ap 90grādiem un radiatoram priekšā neko neliku. Līdz šim es vispār domāju, ka pilnīgākā stulbība ir kaut ko klāt priekšā radiatoram.. :P Tagad puse aizklāta, būs jāaizklāj pilnībā...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#427 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 20 February 2011 - 15:57

ja brauc normāli tad temperatūra arī normāla :D gribi teikt, ja brauc uz 50 vai uz 200 -20 grādos un dzešēšana abos gadījumos būs vienāda? pats ieprieksh rakstīji, ka pat nosiltinot reduktoru motors labāk sils, tagad apgalvo apsolūti pretējo! :D
Audi 200TQ

#428 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 16:25

Nu nē, tā es necenšos apgalvot, bet saproti mana pieredze rāda, ka ja viss ir normāli, tad arī -30 grādos uz šosejas (~100km/h) motora temperatūra ir tuva 90grādiem. Man ir bijušas trīs pastāvīgas mašīnas un nevienai nebija tā, ka nesiltu.. Burbulis ar savu mazo 1.8 ziemā sila daudz labāk, nekā tagad cigārs. Tagad tā reduktora siltināšana ir vnk cīņa ar sekām.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#429 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 22 February 2011 - 16:28

Nu, labi, termostats laikam tas ir.. sasodīts, ka nav laika viņu nomainīt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Bet kāds zin ko pateikt par apsteidzes leņķi uz gāzes?

Tikko intereses pēc izskrūvēju sveces savam audulēnam.
Patīkami, ka gāze tik tīri sadeg.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Ja labi noregulets,tad deg normalī

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#430 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 22 February 2011 - 16:47

vai liekot gazes iesprici, vinja naak ar savu kompi liidzi vai sledzas pie mashinas kompja?
ka notiek uz mehaniskas sprices taas lietas? vai vispar nevar uzlikt?

--


#431 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 22 February 2011 - 18:12

vai liekot gazes iesprici, vinja naak ar savu kompi liidzi vai sledzas pie mashinas kompja?
ka notiek uz mehaniskas sprices taas lietas? vai vispar nevar uzlikt?


Gazes iesprice nak ar savu kompu.Gazes kompis piesliedzas pie benzina kompu
Gazes iesprice var ielikt gandriz uz visiam mašinam ar elektroniskiem sprausliem.

Mehaiskas sprice .var ielikt tikai "klasiskas" sistemas.

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#432 gatisss

gatisss
  • Lietotājs
  • 71 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:Audi, mehatronika, meitenes, roboti, UAV

Pievienots 23 February 2011 - 11:06

kapeec?
kur vinju sledz pie mashinas kompja? pa taisno pie sprauslu signala vai vel kkur?

--


#433 Dziņa

Dziņa
  • Lietotājs
  • 278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 23 February 2011 - 11:34

Interesanti, ka manam AAH termostats ir kārtībā (točna) un arī ziemā, pie šitajiem mīnusiem pa šosi motora temperatūras turas pie 70-75 grādiem (ja ir slikts termostats, tad turas pie 40-50 grādiem, pārbaudīts). Nu, arī pirmā doma - slikts reduktors, zog siltumu, paņēmu aizgriezu vienu no apsildes trubām viņam ciet - tā kā man viņš ir paralēli pečkai, doma bija, ka nu tagad vai nu kļūs labāk vai nē, vismaz pečka moš sāks labāk sildīt. Nu vot, nekļuva. Tātad secinājums, ka vainīte ir citur un, kā sāk likties, tā varētu būt aukstajā laikā, vienkārši pretvējš pie lielāka ātruma smuki motorīti dzesē. Vai arī ne pašu motoru, bet vismaz tosola trubu vietā, kurā ir temperatūras devējs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


maini tik termostatu, pats tikko nomainīju, augstāk par 70-75 nevarēja dabūt nekādi, pat ar kartonu, tagad nomainīju termostatu (87 atvēršanās) un viss bumbā, pat šājā salā turās tā temperatūra

#434 Armani

Armani
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe, Dārzciems
  • Intereses:Rally

Pievienots 24 February 2011 - 22:34

Sakiet lūdzu vai 1.8 Turbo motoriem var likt gāzi?gāze neko sliktu neietekmē uz turbīni?

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hp
audi coupe 20v quattro
ACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ


#435 Joxns

Joxns
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga ( Dārziņi )

Pievienots 26 February 2011 - 19:23

Kāds zin pa cik gāze paliks dārgāka!? :happy:
Audi A4 FWD
Audi Coupe TQ b2
Audi 90 TQ Type 85

#436 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 26 February 2011 - 19:30

Mļe, kur vēl dārgāk?? :puke: Tā jau raudiens nāk, atceroties pa cik pildījām vēl pirms pusgada...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#437 Joxns

Joxns
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga ( Dārziņi )

Pievienots 26 February 2011 - 21:57

Nu saka tak ka dārgāka būs! :)
Audi A4 FWD
Audi Coupe TQ b2
Audi 90 TQ Type 85

#438 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 26 February 2011 - 22:10

Nu saka tak ka dārgāka būs! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Būs jau arī - reāli LPG cena tiek turēta apmēram puse no benzīna cenas (kāpēc tā gan īsti nezinu, torgašu iegriba vai kāda debīla regula) un benzīna cena tūlīt celsies, sakarā ar pacelto akcīzi un kādām tik vēl ne šausmām (+ pierēķinam tirgoņu vēlmi uzvārīties, protams), tā ka..
Ja pareizi sapratu gan, vasarā būs cenas kāpums dabasgāzei, bet LPG manuprāt tas neskar.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#439 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 26 February 2011 - 22:43

LPG neskar, bet tirgoņu alkatība liek tāpat pacelt! padomā kā LPG cisterna tiek uz LV? protams ka ar dīzeļfūri, transportēšanas izmaksas aug un aug arī cena plus tirgu kontrolē mafija, ja kāds privātais tirgo krietni lētāk kā citi kantori, tad fiksi piespiež pacelt ceņniku. Ja šaubies par mafijas eksistēšanu mūsdienās, tad pamēģini blakus Hesburgeram uzsliet savu bulciņveikaliņu! :crazy:
Audi 200TQ

#440 DPalace

DPalace
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 February 2011 - 23:32

Par to gāzes sistēmas pečkas aukstumu n stuff..

Vopšem mainīju flanci jo sulojās motoram sānā, un nomainijām uzpildijām antifrīzu un sākumā gaiss bija, izkačājām sistēmu un pēkšņi visa sistēma pārslēdzās otrādi, pa pārplūdes trubiņu nevis tecēja iekšā, bet dzina ārā, :D..., beigās atklājām, ar to ka reduktors ir uz siltuma ķēdes, viņš sanāk ZEMĀK par pečku, un sūknis dzen uz vieglāko vietu, uztaisīju paaugstinājumu reduktoram uzreiz uzlabojās plūsma, un kā zinām plūsma =temperatūra, a pirmstam aizbāzts ar kartonu radiators 2 slāņos braucot pa šosi 75* un remdens nu biš silts, pilsētā stāvi uzsildi miera stājā līdz 95 un vairāk siltums nenāca, uzliku paaugstinājumu un siltums daudz fiksāk mainās atkarībā no motora temperatūras, cerams kādam palīdzēs.

#441 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 27 February 2011 - 00:49

Par to gāzes sistēmas pečkas aukstumu n stuff..

Vopšem mainīju flanci jo sulojās motoram sānā, un nomainijām uzpildijām antifrīzu un sākumā gaiss bija, izkačājām sistēmu un pēkšņi visa sistēma pārslēdzās otrādi, pa pārplūdes trubiņu nevis tecēja iekšā, bet dzina ārā, http://www.audi-style.lv/forum/public/st......, beigās atklājām, ar to ka reduktors ir uz siltuma ķēdes, viņš sanāk ZEMĀK par pečku, un sūknis dzen uz vieglāko vietu, uztaisīju paaugstinājumu reduktoram uzreiz uzlabojās plūsma, un kā zinām plūsma =temperatūra, a pirmstam aizbāzts ar kartonu radiators 2 slāņos braucot pa šosi 75* un remdens nu biš silts, pilsētā stāvi uzsildi miera stājā līdz 95 un vairāk siltums nenāca, uzliku paaugstinājumu un siltums daudz fiksāk mainās atkarībā no motora temperatūras, cerams kādam palīdzēs.

Pag pag... stāsti nu, bet sīkāk! Kāds auto, kāds dzinējs? Kā tev pielēgta apsilde reduktoram- sk. postu #337!

Bļin, nu nesaprotu kāpēc nesilst motors pa šosi? Pabraucu speciāli uz benzīna kādu gabalu- ne par matu labāk nesila... [censored] nu neticu, ka reduktora dēļ tas siltums kkur pazūd.. Man ir tāda neliela sajūta, ka termostats pilnībā nenoslēdz mazo loku.. Moš pielodēt mazu blīvējumu papildus termostata vārstam?... Stāvot uz vietas arī ļoti lēnām sasilst; pat tad, ja klimatu izslēdz..
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#442 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 725 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 February 2011 - 03:40

Ja pareizi saprotu tad iekārtas, ko uzstāda vietējie bāleliņi ir iesmidzināšana ar gāzes tvaiku, bet ne tiešā iesmidzināšana? Ko sakāt par Vialle, jo tās jau ir tiešās iesmidzināšanas gāzes sistēmas. Palabojiet, ja kaut ko jaucu.

#443 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3134 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 27 February 2011 - 10:10

Vialle ražo visu ko, t.sk. arī tiešās iesmidzes aprīkojumu, jā. Bet ražo arī tvaika iesmidzes, tā ka ko no tā visa tev uzbāzīs gāzinieki - tas tev jāprasa konkrēti un tieši viņiem. Tā jau cik dzirdēts Vialle ir nopietns kantoris, mēšļus neražo.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#444 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 27 February 2011 - 14:51

Par to reketu - gandīz visur kur ir kāds viens vietējais pārtikas magnāts, pāri ielai ir otrs. Nez, ka viņi tur sadzīvo. Par auto gāzi - gan jau noteikti cels cenas, kāpēc gan neuzvārīties? Jā, transportēšanas izmaksas, pats par sevi. Nez ko tagad darīt rušināt naudu gāzes iekārtai vai domāt par kādu VEMS.. Tas, ka kontrobandas degviela būs jāpērk, tas viennozīmīgi. Vienīgais, RT motoram kompresijas pakāpe paaugsta - 10:1.
tavaskana.lv yoursound.lv

#445 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 725 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 February 2011 - 15:40

Vialle cik dzirdēju vienīgi liek Lietuvā un jau pēdējās tiešās iesmidzināšanas sistēmas izmaksas ir tādas, kādas te liekot iesmidzināšanu uz tvaiku, kas ir 4 paaudze. Turklāt priekšrocība tiešai gāzes iesmidzināšanai ir tas ka, var uzreiz ziemā pielaist ar gāzi un nav jāgaida, kad kaut kas uzsilst. Palabojiet, ja kļūdos, bet tas ir, ko palasījos pa citiem forumiem ārpus LV.

#446 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 28 February 2011 - 11:55

Nu, nu, veči.. esat te mazliet paplūkušies... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Lielāka vai mazāka daļa it kā pareizas loģikas ir katram imho...
Man tagad vēljoprojām trubas ir kā manas bildes pirmajā attēlā. Reduktors silst lieliski. Šķiet, tā arī jābūt- viss karstums no motora skrien cauri reduktoram uzreiz un tālāk uz pečku. Liekas, baigi labi.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Tikai nedomājam, ka es tagad kādu apstrīdu. Nav sanācis laiks salikt tās caurules pareizi (tās salikšu). Tāpat arī nav sanācis laiks pamēģināt nomainīt termostatu.
Tad, lūk, jautājums: vai mans nepareizi (kā jau noskaidrojām) pieslēgtais reduktors varētu būt par iemeslu tam, ka ļoti sūdīgi silst dzinējs? Dzinējs uzsilst pa šosi braucot līdz 65 grādiem. Pilsētā var dabūt arī 90 grādus, bet šajā salā pat pilsētā nesilst.
Liekas, ka tāda lieta sākās tad, kad saliku apsildi reduktoram. Var jau būt sakritība, ka tajā pat momentā nomira termostats.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Slinkums un arī nav laika pamēģināt noņemt apsildi reduktoram un pamēģināt vai silst labāk.
Man jau liekas, ka diezvai... drīzāk, ja reduktoram būtu nepietiekama Q, tad motors karstu, nevis nesiltu.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Ir update... Tikko samainīju termostatu; sukuči gandrīz čiriku par wahleri noplēsa, labāk no Mišas būtu ņēmis.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vroģe silst bišķi labāk, bet.... Braukājot pa pilsētu uzsilst ~85 grādi. Bet ārpus apdzīvotas vietas tāpat pakrītas uz kādiem 70 grādiem.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ārā tikai -12 grādi. Sanāk, ka tomēr reduktors noņem daudz siltuma nost, stāvēdams virknē pečkai. Cita izskaidrojuma nav.


Tā, beidzot tiku pie mazliet brīvāka laika.. :) Taisīšu eksperimentus, lai pārbaudītu vai motors nesilst reduktora vai termostata dēļ.

Pirmais eksperiments bija no rīta, paralēli omletes cepšanai vārīt katliņā veco termostatu.
Lūk, rezultāti:
1) Atvēršanās sākuma temperatūra ~85 grādi
2) Atvēršanās beigu temperatūra ~97 grādi
3) Pilnīgas aizvēršanās temperatūra ~78 grādi :blink:
4) By-pass vārsts: A=25mm, B=35mm

Attālumi fiksēti ar bīdmēru; temperatūra- ar diviem spirta termometriem.

Secinājumi: atvēršanās temperatūras gandrīz atbilst dokumentācijā minētajām. Savukārt, starp atvēršanās un aizvēršanās temperatūrām pastāv visai liela histerēze; kāpēc, nez, tā? Protams, mērījumi nevar būt pilnīgi adekvāti, jo mājas apstākļos nevar noimitēt spiedienus, kas ir reāli konkrētā motora dzeses sistēmā. By- pass vārsta pārvietojums ļoti labs; minimālais pārvietojums 8mm, šeit- 10mm.
Vēlāk tiks ņemts ārā jaunais termostats un līdzīgi notestēts.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#447 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 28 February 2011 - 19:26

Analogi pārbaudīts otrs (jaunais) termostats:
1) atvēršanās sākuma temperatūra ~87 grādi
2) Atvēršanās beigu temperatūra ~97 grādi
3) Pilnīgas aizvēršanās temperatūra ~79 - 80 grādi
4) By-pass vārsts: A=25mm, B=35mm
Jaunais termostats strādā pareizāk; to varēja just arī uz mašīnas.

Šodien dabūju (Alūksnē :blink: ) divus trejgabalus pa lētuci, sapirku žņaugus un dažus citus ļiberotus, tā ka rīt salikšu pareizi reduktora apsildi un tad redzēs kā sils motors. Būs vēl viens eksperiments, bet par to neko neteikšu... :crazy: Ja būs pozitīvs rezultāts, tad tikai... :hihi:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#448 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 28 February 2011 - 22:25

vecīt tu tur liec vai neliec trejgabalus, bet motors sils tāpat, tas ka nopirki jaunu termostatu neizslēdz varbūtību ka tas ir brāķis :D
Audi 200TQ

#449 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 28 February 2011 - 22:37

A vot, to rīt noskaidros... :) Es pat tagad varētu izteikt savu teoriju, bet tai pagaidām nav seguma. Rīt obligāti atrakstīšu.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#450 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 01 March 2011 - 11:03

plus tirgu kontrolē mafija, ja kāds privātais tirgo krietni lētāk kā citi kantori, tad fiksi piespiež pacelt ceņniku. Ja šaubies par mafijas eksistēšanu mūsdienās, tad pamēģini blakus Hesburgeram uzsliet savu bulciņveikaliņu! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

aizbrauc uz Jēkabpili, apskaties uz gāzes cenu Statoilā, un privātajā, pāri ielai :crazy:

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)