Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#391 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 18 February 2011 - 13:59

Man ir S6 ar gāzi. Koriģētu aizdedzes apsteidzi.
Jāliek 2 reduktori plus par 12 grādiem agrāku aizdedzi, nedrīkst jāt latus uz iekārtas rēķina - tad ir ļoti labi rezultāti. Līdz 4000 iet labāk kā ar 98 kurināmo, pēc tam tas pats.
Mana "peļņa" vismaz 100 LVL mēnesī dēļ iekārtas. Reizi 15 000 tKm jāmaina gāzes filtrs. Ja ir labi komponenti, apkopes ir tikai filtriem. Nu var gadīties skalot sprauslas, ja ietankojas kādā netīrā lauku kaktā.
Vislabāk šim dzinējam likt Keihin vai, ja naudas žēl - AEB sprauslas.
Heinrihs-gaze.lv manam uzstādīja, nav Dievs, bet cenšās, kamēr sanāk.

Šo rakstu rediģēja orttauq: 18 February 2011 - 14:00

audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#392 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 18 February 2011 - 14:01

un smidzina vinju cilindraa jeelaa formaataa


es pareizi sapratu , tu doma ka pasreizejas "gazes sprices" laizh skidru gazi ieksa ja ?
ja kas latvija neuzstada "gazes sprices" ar skidro iesmidzinashanu , tikai tvaikus iesmidzina :)

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#393 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 14:28

Bahmuc, kāds vēl jēlais formāts? :crazy: Latvijā LPI iekārtas ir ļoti maz sastopamas; domāju, ka daudzos gāzkantoros acis vien nobolīs, ja tādu iedzīsi remontēt.
Pie mums izplatītās iekārtas smidzina gāzi gāzveida agregātstāvoklī.

Pašam uz A8 ar 4.2 50k km viss ok ar dzinēju. Jaudas izmaiņas neesmu novērojis varbūt minimālas pie 6k apgriezieniem, bet nu tas tā.
Liku pāris gadus atpakaļ 700Ls. Tagad cena +- tā pati. Ar tiem uzstādītājiem gan ir kā ir slinki kā maitas. Konkrēti par AG Systems. Kamēr neiebaksti ar pirkstu tikmēr nekuja nedara. Šajā ziņā liekas, ka Heinrihs pēc saskarsmes un komentiem ir labāks.
Patēriņš tā arī ir ap 20L pilsētā.

Pārējo jau PASSATizhi pateica.

Ņem brauc un priecājies, it sevišķi tankā. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Labais- 8-9Ls pilsētā ar 4.2l motoru. Gāze rullē!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#394 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 14:21

Citāts no S Audi sadaļas:

Koriģētu aizdedzes apsteidzi.
Jāliek 2 reduktori plus par 12 grādiem agrāku aizdedzi

Interesanti, uz cik grādiem es savu NF varu likt? Pagaidām apsteidze stāv ap 20 grādiem. Uz benzīna it kā iet labi un nedetonē, moš vēl var likt agrāku?

Šo rakstu rediģēja axel182: 18 February 2011 - 14:21

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#395 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 18 February 2011 - 14:47

Nu, nu, veči.. esat te mazliet paplūkušies... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Lielāka vai mazāka daļa it kā pareizas loģikas ir katram imho...
Man tagad vēljoprojām trubas ir kā manas bildes pirmajā attēlā. Reduktors silst lieliski. Šķiet, tā arī jābūt- viss karstums no motora skrien cauri reduktoram uzreiz un tālāk uz pečku. Liekas, baigi labi.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Tikai nedomājam, ka es tagad kādu apstrīdu. Nav sanācis laiks salikt tās caurules pareizi (tās salikšu). Tāpat arī nav sanācis laiks pamēģināt nomainīt termostatu.
Tad, lūk, jautājums: vai mans nepareizi (kā jau noskaidrojām) pieslēgtais reduktors varētu būt par iemeslu tam, ka ļoti sūdīgi silst dzinējs? Dzinējs uzsilst pa šosi braucot līdz 65 grādiem. Pilsētā var dabūt arī 90 grādus, bet šajā salā pat pilsētā nesilst.
Liekas, ka tāda lieta sākās tad, kad saliku apsildi reduktoram. Var jau būt sakritība, ka tajā pat momentā nomira termostats.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Slinkums un arī nav laika pamēģināt noņemt apsildi reduktoram un pamēģināt vai silst labāk.
Man jau liekas, ka diezvai... drīzāk, ja reduktoram būtu nepietiekama Q, tad motors karstu, nevis nesiltu.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Peec idejas, reduktoram to noteikti nevajadzeetu ietekmeet... 99%, ka termostats.

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#396 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 18 February 2011 - 14:54

Baida pati gāze! Nekad nekas tml. nav bijis. Saprotu,ka šajā forumā nav vērts iespringt uz tiem,kuriem gāze stāv a80 vai a100,kura vairāk neiet,nekā iet,bet gribās izlasīt kāda viedokli,kuram viņa stāv uz līdzīga dzinēja! Kā ar apkopēm?

Jaudas zudums cik noprotu normālām iekārtām nav nekāds. Pašu dzinēju gāze neietekmē?


Man bija uz S8. Nopirku jau ar uzstaadiitu gaazi.
Gan par jaudu prieciigi, gan uzpildoties prieciigi! :)

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#397 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2931 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 18 February 2011 - 15:11

es pareizi sapratu , tu doma ka pasreizejas "gazes sprices" laizh skidru gazi ieksa ja ?
ja kas latvija neuzstada "gazes sprices" ar skidro iesmidzinashanu , tikai tvaikus iesmidzina http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


reduktorgaazei, jaa. un ko piesienies :D es atstastu to ko mus taja kanotrii staastiija :D

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#398 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 18 February 2011 - 15:24

Termostats... :svilpo:

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300
BMW X5


#399 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 16:09

Nu, labi, termostats laikam tas ir.. sasodīts, ka nav laika viņu nomainīt.. :sorry:
Bet kāds zin ko pateikt par apsteidzes leņķi uz gāzes?

Tikko intereses pēc izskrūvēju sveces savam audulēnam.
Ievietotais attēls
Patīkami, ka gāze tik tīri sadeg.. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#400 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 18 February 2011 - 16:26

axel182, es domāju, ka Tev tur visdrīzākais pie vainas ir tieši termostats.
Kā jau kaut kur iepriekš minēju, tad man reduktors ir ieslēgts virknē (pirmā Tevis uzzīmētā shēma). Turklāt man viņš ļoti smuki pieskrūvēts pie kreisā lonžerona un braucot tiek ļoti labi dzesēts. Ja kas, tad varu ielikt bildi kā apliecinājumu :) No rīta, braucot pa šoseju, nav nekādu problēmu - temperatūra turās kaut kur aptuveni 85 grādi. Mīcoties pilsētā - staigā tā kā pienākas - starp 85 un 90 grādiem. Nu gluži kā vasarā :D Protams, salonā nepūš karstu gaisu, bet gan tikai siltu. Un tas viss pie -20 grādiem.
Tāpēc man negribas kaut kā ticēt, ka tas reduktors spēj atdot vairāk siltuma kā radiators.
Man liekas, ka idejiski pareizāk ir pirmais variants, jo tad vismaz viss siltais ūdens cirkulējas pa mazo loku. Savukārt ja taisa otro variantu, tad var gadīties, ka cikulācija ir vai nu tikai caur reduktoru, vai arī tikai caur salona radiatoru.

Par to aizdedzi arī man interesē. Vispareizāk jau laikam ir regulēt ar stroboskopu, bet diez vai šajā gadījumā, kad motori vairs nav tikko no rūpnīcas konveijera nākuši un kad benzīna vietā tiek izmantota gāze. Kā vispār regulē aizdedzi "pēc izjūtām"? Kā zināt kad ir par agru, un kad ir par vēlu?

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#401 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 17:29

Par to aizdedzi arī man interesē. Vispareizāk jau laikam ir regulēt ar stroboskopu, bet diez vai šajā gadījumā, kad motori vairs nav tikko no rūpnīcas konveijera nākuši un kad benzīna vietā tiek izmantota gāze. Kā vispār regulē aizdedzi "pēc izjūtām"? Kā zināt kad ir par agru, un kad ir par vēlu?

Kāpēc nē? Manam pēc rūpnīcas datiem jābūt 16 grādiem ar benzīnu. Es uzliku 20 grādus. Iespējams, ka var vairāk, bet kas zin... Regulēju ar strobi.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#402 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 18 February 2011 - 18:13

Par to aizdedzi arī man interesē. Vispareizāk jau laikam ir regulēt ar stroboskopu, bet diez vai šajā gadījumā, kad motori vairs nav tikko no rūpnīcas konveijera nākuši un kad benzīna vietā tiek izmantota gāze. Kā vispār regulē aizdedzi "pēc izjūtām"? Kā zināt kad ir par agru, un kad ir par vēlu?

Par agru ir tad, kad detonē, par vēlu - kad izdeg vārsti.. :D Detonāciju gan jau ka varētu just momentāli, bet izdegušus vārstus... ja nu vienīgi pa trubām šļāksies brīdinošas uguns liesmas....
Aizdedzi labāk regulēt speciālistam. Modernajām aizdedzes sitēmām mājas apstākļos TO nav iespējams nemaz izdarīt - ir vajadzīgs īpašs čips, kas ielikts ķēdē starp kloķvārpstas devēju un vadību.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#403 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 20:38

Labi, par modernajiem mēs tagad nerunājam... :) Mums ir 22gadus vecs pacients, kuru gribas tā jauki saregulēt. Regulētu pēc sajūtām, bet vai tik ar pāragru aizdedzi un liesāku degmaisījumu nevar sakausēt pirzuļus? :nez: Labāk zināt aptuvenus grādus un regulēt ar strobi... Vai tādas lietas ar atmo dzinējiem nenotiek?
Esmu noregulējis tā, lai vidējais patēriņš būtu ~10.5l/100km. It kā pārāk liesam nevajadzētu būt...

Šo rakstu rediģēja axel182: 18 February 2011 - 20:38

Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#404 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 18 February 2011 - 21:13

Gāzei default'ā esot vajadzīga ātrāk aizdedze. Un ko lai dara "laimīgie" KE īpašnieki, kuriem dalītāju var grozīt kā grib un nekas nemainās, jo visu regulē KE? Lūdzu pastāstiet par maisītājiem, to detaļu, kur gāze sajaucas ar gaisu un plūst tālāk!
tavaskana.lv yoursound.lv

#405 Val

Val
  • Administrators
  • 11568 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 18 February 2011 - 21:22

Kāpēc "laimīgie"? http://www.audi-styl...post__p__902154
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#406 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 18 February 2011 - 21:26

Un kas tieši par viņiem intresē?
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#407 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 18 February 2011 - 22:12

Un kas tieši par viņiem intresē?



Veidi, paveidi, uzstādīšanas vietas īpatnības.
tavaskana.lv yoursound.lv

#408 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 22:24

Gāzei default'ā esot vajadzīga ātrāk aizdedze. Un ko lai dara "laimīgie" KE īpašnieki, kuriem dalītāju var grozīt kā grib un nekas nemainās, jo visu regulē KE? Lūdzu pastāstiet par maisītājiem, to detaļu, kur gāze sajaucas ar gaisu un plūst tālāk!

Paga paga.... Kā nekas nemainās? ECU regulē aizdedzi, vadoties no bāzes regulējuma (kas atrodams literatūrā). Bet ja pamainīt bāzes regulējumu, tad arī ECU regulējumi pamainīsies.. Vai tad ne tā? Hmm 1dien ar strobi paskatīšos.. :)

Veidi, paveidi, uzstādīšanas vietas īpatnības.

Kādam auto? Nekādu īpatnību jau tur nav.. Dabon attiecīgā modeļa maisītāju un aiziet!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#409 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 18 February 2011 - 22:30

Ja mēs katrs ar roku uz sirds apgalvojam savu, tātad eksistē daudzi KE aizdedzes paveidi. Manā gadījumā (ne audi) ir tā bijis, ka regulējot dalītāju nekas nemainās - visu regulē ECU. Katram auto ir savi maisītāji? C3 2.0 RT

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 18 February 2011 - 22:31

tavaskana.lv yoursound.lv

#410 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 22:52

Pat pilnīgi apgriežot sadalītāju, nekas nemainās? Varbūt tavā gadījumā ir bijis devējs uz spararata- tādā gadījumā tiešām nekas nemainās, grozot.
Jāpaskatās... žēl, ka nav šeit strobis.. :grr:
Ja nu, kas tad, maybe mēģināt uzlikt sadalītāju no K-jetronic?

Katram auto savs maisītājs. RT derēs tāds pat kā NG, NF, AAR, 3A u.tt.

Ievietotais attēls
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#411 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 18 February 2011 - 23:07

Parasti ņem standarta un tad skatās maisījuma attiecību. Tas notiek sekojoši-ja par daudz gaisa,tad iemontē lodi vidū,ja par maz gāzes,tad paurbj lielākus caurumus. Tas aizņem daudz laika,bet ir tā vērts. Kādreiz bij coupe ,kurai šo procedūru biju veicis. Rezultāts bij labs priekš 2.2 motora- 8 l gāzes uz šosejas un 10 pilsētā. Gāja-lopā. Kaimiņam tāda pat coupe-rija gāzi bezjēgā-skrēja tāpat kā mana.
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#412 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 18 February 2011 - 23:09

Vecajiem KE apsteidze mainās gan!
Motoriem, kam impulsrats atrodas uz kloķenes - nemainās.

VEMS
Elektrība sporta auto


#413 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 18 February 2011 - 23:22

Vecajiem KE apsteidze mainās gan!
Motoriem, kam impulsrats atrodas uz kloķenes - nemainās.

Paldies, ka apstiprināji manas domas! :)

Parasti ņem standarta un tad skatās maisījuma attiecību. Tas notiek sekojoši-ja par daudz gaisa,tad iemontē lodi vidū,ja par maz gāzes,tad paurbj lielākus caurumus. Tas aizņem daudz laika,bet ir tā vērts. Kādreiz bij coupe ,kurai šo procedūru biju veicis. Rezultāts bij labs priekš 2.2 motora- 8 l gāzes uz šosejas un 10 pilsētā. Gāja-lopā. Kaimiņam tāda pat coupe-rija gāzi bezjēgā-skrēja tāpat kā mana.

Nu, K- veidīgajām špricēm nāk divu veidu maisītāji- ar lodi vidū un bez. Tā kā K-jetronic degvielu nogriež pilnībā, tad pazūd pretspiediens uz gaisa mērītāju, līdz ar to uz motoru aiziet pārlieku daudz gaisa. Tāpēc maisītājam iemontē to lodi pa vidu. Vismaz man tā liekas, jo līdzīgi ir ar MB autiņiem. KE degvielu nogriež EHR un, pretspiediens paliek, līdz ar to, lodes pa vidu nav.
Vecīt, neesi slinks padalies- kā tu panāci tādu patēriņu (es gan esmu laimīgs ar saviem 10.5L), bet iešana varēja būt labāka. :)

Un vēl... nu, neticu, ka neviens ar šo nav saskāries.. :P Ja mēram ar analizatoru, kādas vērtības jāieregulē, lai nav rīma, bet arī ne mironis?
P.s tas čalis Akadēmijas ielā- iet kā jau nav glups, bet regulēt viņš nep*st nejēdz... Vai nu arī negribēja jēgt pie pašliktas iekārtas... :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#414 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 19 February 2011 - 15:46

Ir update... Tikko samainīju termostatu; sukuči gandrīz čiriku par wahleri noplēsa, labāk no Mišas būtu ņēmis.. :crazy:
Vroģe silst bišķi labāk, bet.... Braukājot pa pilsētu uzsilst ~85 grādi. Bet ārpus apdzīvotas vietas tāpat pakrītas uz kādiem 70 grādiem.. :( Ārā tikai -12 grādi. Sanāk, ka tomēr reduktors noņem daudz siltuma nost, stāvēdams virknē pečkai. Cita izskaidrojuma nav.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#415 mcs

mcs
  • Lietotājs
  • 548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene, Sigulda
  • Intereses:20VT

Pievienots 19 February 2011 - 23:30

prikols - iz dzīves - te vienam vietējam arī bij autiņš ar gāzi, bet tas balons bij iemontēts rezervas rata vietā apakšā zem mašīnas (ir daži eksemplāri kuriem tur nāk rezerves rati).
un šamējam tas balons bij k-kādā veidā atskrūvējies :crazy: džeks nemaz nezināja - bij jau kādu gabaliņu nobraucis velkot līdz sev to balonu :crazy:

iznākums - visi sveiki un veseli :D
quattro + turbo = audi
 

Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG

Audi A3 1.8 20v LPG

Audi C4 AAN


#416 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 19 February 2011 - 23:35

pesec... :rofl: ustaditajiem pa muti :D
A200TQ

#417 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 20 February 2011 - 03:11

Ko nu tur dalīties-Vnk ļoti nopietni jāpačakarējas.
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#418 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 20 February 2011 - 10:20

Nu.... ņēmu termostatu pa 19 ls ar normālām atlaidēm. Siltums parādijās un ir ok.
Varbūt kreisais Vahler? Apjautājies cik no Muxa maksā, un ja sanāk dārgāk tad ..... :svilpo:

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300
BMW X5


#419 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 11:00

Velns zin.. It kā Miša pa 7Ls tirgo.. :nez: Da po,braukāšu tāpat līdz siltumiem.. Zb jau ar tiem tosoliem laistīties. :D
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#420 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 February 2011 - 11:02

:shock: :rofl: Jomajo...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)