Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5033 atbildes uz šo tēmu

#301 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 23 December 2010 - 23:42

vigi lovato is way to go uz 5 cil. :crazy:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#302 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 23 December 2010 - 23:50

Kompensācija man ir pielikta, tukšgaitnieks arī vēl ir, bet ja nesanāks palielināt tukšgaitas apgriezienus, tad uz gāzi atslēgšu to vārstu vispār. Tikko runāju ar vienu čali no audi kluba Krievijā, šis saka, ka viņam ar esot atslēgts; saka, kad gribējis pieslēgt to vārstu, dzinējs uzreiz gribējis slāpt nost.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Es nesaprotu, ko tu gribi no tā vārsta? Normālam NG tas nav pat vajadzīgs, jo aizdedzes ECU brīvgaitu regulē ar apsteidzi. Bez tam, tu vispār esi paskatījies, kā tas vārsts darbojas? Bez strāvas tas ir ļoti niecīgā spraugā un pieņemu ka to kompis var tikai palielināt, nevis samazināt. Tavs krievu čalis laikam pieminēja vienu no neskaitāmajiem nogāzētu ke-jetroniku gļukiem :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#303 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 December 2010 - 23:56

vigi lovato is way to go uz 5 cil. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Zinu, bet nekur netrāpās pa rokai.. kaut gan meklējis arī, jāatzīst, pārāk neesmu... :sarkst: Šitie reduktori man tā patrāpījās dikti pa ceļam un jau noņemti un maisiņā ielikti.. :crazy: :D

Es nesaprotu, ko tu gribi no tā vārsta? Normālam NG tas nav pat vajadzīgs, jo aizdedzes ECU brīvgaitu regulē ar apsteidzi. Bez tam, tu vispār esi paskatījies, kā tas vārsts darbojas? Bez strāvas tas ir ļoti niecīgā spraugā un pieņemu ka to kompis var tikai palielināt, nevis samazināt. Tavs krievu čalis laikam pieminēja vienu no neskaitāmajiem nogāzētu ke-jetroniku gļukiem http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nē, nu tas jau fakts, ka bez viņa tīri labi var iztikt, tikai aukstam kādu pusminūti nav tukšgaitas.. Nepatīk tas, ka bez viņa ar benzīnu ahūni rēc (nu, 1100..), tāpēc, ja aiztikšu to vārstu, tad caur releju, lai uz gāzes nav, bet uz benzīna- ir.. :ermm:
Starp citu, spraugu kompis uz īsu momentu var pilnībā aizvērt.. ;)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#304 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 December 2010 - 00:04

Nē, nu tas jau fakts, ka bez viņa tīri labi var iztikt, tikai aukstam kādu pusminūti nav tukšgaitas.. Nepatīk tas, ka bez viņa ar benzīnu ahūni rēc (nu, 1100..), tāpēc, ja aiztikšu to vārstu, tad caur releju, lai uz gāzes nav, bet uz benzīna- ir.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Starp citu, spraugu kompis uz īsu momentu var pilnībā aizvērt.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ja bez ir pārāk augsti apgriezieni, tad saregulē aizdedzi vai sameklē, ko tu jau esi sačakarējis tai sistēmai :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#305 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 24 December 2010 - 00:19

Viss ir noregulēts pareizi, tici man.. :) Tas ir normāli, ja atvienojot tukšgaitnieku, paaugstinās apgriezieni. Citādi jau inženieri kādreiz neliktu to vārstu nemaz..
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#306 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 24 December 2010 - 00:46

Viss ir noregulēts pareizi, tici man.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas ir normāli, ja atvienojot tukšgaitnieku, paaugstinās apgriezieni. Citādi jau inženieri kādreiz neliktu to vārstu nemaz..

atvienojot stekeri tuksgaitas regulatoram apgriezieni nokrīt, pilnībā nahrenizēt to vaarstu laikam nav diezko prātīgi :D
Audi 200TQ

#307 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 December 2010 - 00:58

Viss ir noregulēts pareizi, tici man.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas ir normāli, ja atvienojot tukšgaitnieku, paaugstinās apgriezieni. Citādi jau inženieri kādreiz neliktu to vārstu nemaz..

Nu ja saregulēts, tad remontē to, kas nedarbojas kā nākas. Brīvgaitas vārsta funkcija ir padot papildus gaisu nevis samazināt gaisa padevi, tāpēc, ja tas tiktu izmantots, normāli būtu ka apgriezieni samazinātos, vai, motoriem, kuriem brīvgaitu regulē tikai ar to vārstu, piemēram, 3A/6A, vispār motors var noslāpt.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#308 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 24 December 2010 - 09:18

IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.

45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.

Jā, divus vajag, bet to reilā vajadzētu likt nevis korpusā, bet tieši gāzes vidē. Piemeram kādu intake-air-temp sensoru. Vai vienkārši termorezistoru ielipināt.
Pats tādas sprauslas mēģīnājis neesmu, bet runāju ar gāzes džeku, kurš manuprāt ir vissakarīgakais, un šis teica ka darbojas ļoti ok - esot vairaki stieņi, kuri brauc bez problemām.
A90TQ

#309 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 24 December 2010 - 10:59

Džeki- nf ng motoriem brīvgaitnieks strādā otrādi. Atvienojot štekeri apgriezieni paceļas. Cik tautas tik viedokļu par reduktoriem. Bij man emmegas,brc,un ir gurtner. Apmierināts esmu tikai ar emmegas.
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#310 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 24 December 2010 - 11:27

Džeki- nf ng motoriem brīvgaitnieks strādā otrādi. Atvienojot štekeri apgriezieni paceļas. Cik tautas tik viedokļu par reduktoriem. Bij man emmegas,brc,un ir gurtner. Apmierināts esmu tikai ar emmegas.

Beidzot kāds apstiprināja manus vārdus.. :happy: a to es jau domāju, ka pats esmu sap.. meistarībā.. :lol:
Viedokļu gan ir daudz, tas gan tiesa.. :( A tev tam emmegasam bij viena vai divas regulēšanas skrūves reduktorā?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#311 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 24 December 2010 - 11:29

viena-no sāna
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#312 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 24 December 2010 - 12:33

ā tad tev tieši tāds pats kā man... Labi, paldies, ir viela pārdomām...

Ēmm, varbūt kāds zina uz cik ampēriem ir relejs iekš gāze/benzīns pārslēdzēja (konkrēti elpigaz)? Imho ir līdz 7A, bet tā ir...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#313 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 24 December 2010 - 12:45

Beidzot kāds apstiprināja manus vārdus.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... a to es jau domāju, ka pats esmu sap.. meistarībā.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Viedokļu gan ir daudz, tas gan tiesa.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tev tam emmegasam bij viena vai divas regulēšanas skrūves reduktorā?

Nestrādā otrādi! Tiem vārstiem ir mehānisks "avārijas režīms". Ir apmēram tā: 0mA - avārijas atvere, 250mA - pilnīgi ciet, 700mA - kaut kur tuvu darba diapazonam.

VEMS
Elektrība sporta auto


#314 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 24 December 2010 - 12:50

Nu, bet fakts jau paliek tas pats- 0mA --> palielinās apgriezieni..
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#315 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 24 December 2010 - 13:09

Nu, bet fakts jau paliek tas pats- 0mA --> palielinās apgriezieni..

Aukstam samazinās. Vai pat motors nosprāgst. Avārijas atvērums ir konstats. Siltam bez slodzes dod kādus 300rpm vairāk kā normāli.

VEMS
Elektrība sporta auto


#316 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 December 2010 - 00:34

IMHO vajag 2 t devējus: vienu railā - pēc iespējas ātrdarbīgāku, otru reduktorā - vairāk problēmas apzināšanai. Mēs varam izslēgt boostu, ierubīt lampiņu, pārsleģt uz zupu, ieslēgt sveces vai ko tamlīdzīgu, ja reuktors ir pārāk auksts.

45kW uz papīra izklausās ļoti labi. Kā ir dzīvē? Piemēram ir king size benzīna sprauslas. Pie mazām slodzēm ar viņām ir bēdīgi.

Kāpēc tie devēji ir vajadzīgi?
Vai uztaisot VEMS vadītu benzīna un gāzes šprici pieccilindru motoram, sprauslas būtu jāsaslēdz kopā, piecas benzīna sprauslas pie vienas izejas, piecas gāzes pie otras, jeb tomēr secīgi, saliekot kopā pa vienai gāzes un benzīna sprauslai un ar releju pārslēgt vienai vai otrai grupai plusu?
Gāzes iekārtai ir vēl pāris vārsti, kas jāatver, kā ar to visu - vai jāpārslēdz ar slēdzi, tādējādi nostādot vadības bloku fakta priekšā ka jāpārslēdz kartes, vai var uztaisīt, ka ar pogu painformē vadības bloku par vēlmi nomainīt degvielas veidu un bloks pats pārslēgs visu?
Kā ar starta temperatūrām - ja VEMS spētu pats pārslēgties, tam varētu arī ieprogrammēt, zem kādām temperatūrām startēties ar benzīnu un virs kādām tikai ar gāzi, un kad pārslēgties?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#317 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 25 December 2010 - 10:41

tvaiku temperatūra ir jamēra lai aprēķinātu gāzes masu. benzīnam spiediens ir zināms, un temperatūra konstanta tapēc tie nav jāmēra, bet gāzes spiediens un temperatūra visu laiku mainas, un gāzveida vielai temperatūra un spiediens ļoti maina masu atškirībā no šķidras vielas (benzīna), tapēc tie ir jāiekļauj maisījuma sagatavošanas algoritmā.
Reduktora temp ir jāmēra, lai zinātu vai tā ir diapazonā kura reduktors ir spējīgs pildīt savas funkcijas.
A90TQ

#318 Armani

Armani
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe, Dārzciems
  • Intereses:Rally

Pievienots 26 December 2010 - 21:32

Kāds zin cik maksātu un kādu likt gāzes iekārtu priekš 2.3 20V motora?

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hp
audi coupe 20v quattro
ACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ


#319 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 26 December 2010 - 21:37

A bet kādu iekārtu vari atļauties? :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#320 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3518 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 December 2010 - 21:42

Kāds zin cik maksātu un kādu likt gāzes iekārtu priekš 2.3 20V motora?

protams ka shprici. videji ir ap 90ls uz cilindru tagad.
A200TQ

#321 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9412 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 January 2011 - 23:49

Paceļam, jo atbildes uz maniem jautājumiem no Ginta puses joprojām vēlos :)

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#322 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2011 - 23:57

Paceļam, jo atbildes uz maniem jautājumiem no Ginta puses joprojām vēlos http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Meklē viņš jau visu par tavu jautājumu uzrakstija.

#323 Armani

Armani
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe, Dārzciems
  • Intereses:Rally

Pievienots 04 January 2011 - 22:23

Ir kāds kurš te darbojas gāzes sfērā? nu liek (uzstāda) sistēmas.rakstiet PM

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hp
audi coupe 20v quattro
ACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ


#324 raivizz

raivizz
  • Lietotājs
  • 179 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Balvi, Rīga

Pievienots 05 January 2011 - 13:56

Nesen nopirku audi 80 1988.gada (motors 1.9 SD) ar gāzes iekārtu, ar benzīnu motors strādā normāli, bet jaudas gan ir pamaz, pārslēdzot uz gāzi iet ievērojami labāk, bet arī ir problēma, tukšgaitā slāpst nost, uzgāzēt nevar, darbojas līdz noslāpst, palaižot par jaunu viss kārtībā un tā gandzrīz katru reizi pie krustojumiem
Kas varētu būt par problēmu ka ar benzīnu trūkst jaudas? Gaisa masas mērītājs jamaina? Un braucot ar gāzi parādās gāzes smaka, jāmaina gumijas reduktoram?

Passat B5 4motion [1.9tdi] &  E46 328i


#325 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1354 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Līvāni

Pievienots 06 January 2011 - 18:39

no motortelpas gaāze gan nedrīkst smirdēt, meklē noplūdi!
Audi 200TQ

#326 LISAIS

LISAIS
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 06 January 2011 - 18:59

Nesen nopirku audi 80 1988.gada (motors 1.9 SD) ar gāzes iekārtu, ar benzīnu motors strādā normāli, bet jaudas gan ir pamaz, pārslēdzot uz gāzi iet ievērojami labāk, bet arī ir problēma, tukšgaitā slāpst nost, uzgāzēt nevar, darbojas līdz noslāpst, palaižot par jaunu viss kārtībā un tā gandzrīz katru reizi pie krustojumiem
Kas varētu būt par problēmu ka ar benzīnu trūkst jaudas? Gaisa masas mērītājs jamaina? Un braucot ar gāzi parādās gāzes smaka, jāmaina gumijas reduktoram?



šitai špricei gāze nu galīgi ŅauŅau vēlama,tā jauar viņām ir problēma,savam šodien noņēmu šprici nost likšu karburatoru zb jau 4akarēties.Viņa patstāvīgi jālieto lai nebūtu problēmu,a pa cik braukā jau parasti uz gāzi ta problēmas ŅauŅau ilgi jāgaida,jāsāk ar spiedienu mērīšanu un co
hadenes pārbaude bez maxas,auto remonts,izplūdes sistēmu pārbūve,dzinēju remonts,evakuatora pakalpojumi utt.

#327 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 06 January 2011 - 20:24

cik speeciigi gaazei jaanaak no balona?
aizdoma, ka balonaa vai trubaa kautkaads korkis izveidojies, meeginaaju izpuust, bet izskataas, ka nepaliidz :blink:

printeru un datortehnikas remonts


#328 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4355 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 06 January 2011 - 20:30

cik speeciigi gaazei jaanaak no balona?
aizdoma, ka balonaa vai trubaa kautkaads korkis izveidojies, meeginaaju izpuust, bet izskataas, ka nepaliidz http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu, normāli jāgāžas ārā, imho...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#329 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 06 January 2011 - 20:53

ja trubas tiek locītas - tad tās aiziet ciet, jo atdalās no sieniņām nosēdumi. Ir palīdzējis dauzot pa trubiņu izvibrēt aizsērējumu ārā. Gāzei pa trubu jālīst ļoti strauji.
A90TQ

#330 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 06 January 2011 - 21:09

hmm, bij jau doma mainiit trubu....

ja trubas tiek locītas - tad tās aiziet ciet, jo atdalās no sieniņām nosēdumi. Ir palīdzējis dauzot pa trubiņu izvibrēt aizsērējumu ārā. Gāzei pa trubu jālīst ļoti strauji.


puust gaazi un dauziit vai kaa?

printeru un datortehnikas remonts





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)