Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
4964 atbildes uz šo tēmu

#1 zoims

zoims
  • Lietotājs
  • 39 raksti
  • Dzīvesvieta:smiltene

Pievienots 14 November 2007 - 17:56

Kurs zina no kuras vietas tiek njemts pluss gazes kompim(BRC)
Un cik droshinatajus liek gazes iekartas vadiem.
Lieta tada ka kautkas nodedzis bet nevar atrast kura vieta,ja zinatu pieslegshanas shemu(baroshanas) tad butu vieglak....

#2 Val

Val
  • Administrators
  • 11353 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 November 2007 - 19:29

no aizdedzes plusa?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#3 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 14 November 2007 - 19:37

S-mašīna + gāze :hihi

#4 osha_

osha_
  • Lietotājs
  • 533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:ventspils

Pievienots 14 November 2007 - 20:01

nah to gaazi.. man vnk slinkuma peec vinja veel meetaajas mashiinaa :D
audi 100 quattro
audi coupe quattro 20v / 10vt KG

#5 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 14 November 2007 - 20:13

brauc ciemos, nahranizēsim! 8)

#6 zoims

zoims
  • Lietotājs
  • 39 raksti
  • Dzīvesvieta:smiltene

Pievienots 14 November 2007 - 20:45

nesudzos, mani ta apmierina,var ari parslegties uz benzhu
jautajums bija pavisam cits, nahrinizeshana atliekas....

#7 osha_

osha_
  • Lietotājs
  • 533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:ventspils

Pievienots 14 November 2007 - 21:05

es ari varu uz benziinu paarsleegties un tikai uz to braucu :D a pati iekaarta lieks svars + lieks aizdegshanaas risks :D
audi 100 quattro
audi coupe quattro 20v / 10vt KG

#8 didzka

didzka
  • Lietotājs
  • 373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Raunas novads
  • Intereses:auto

Pievienots 14 November 2007 - 21:09

es ari varu uz benziinu paarsleegties un tikai uz to braucu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... a pati iekaarta lieks svars + lieks aizdegshanaas risks http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


nu pastāv jau iekārtas ar tiešo gāzes iesmidzi ne tikai caur gaisa padevi aizdegšanās ne vienmēr :roll:

Audi A6 C4 Quattro 2,5 TDI Powered by Jonix


#9 BATCH

BATCH
  • Lietotājs
  • 887 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 November 2007 - 10:40

gaze S mashinaa... nu galiigi nekam neder. Ja kapeiku [censored] tad nepeerc s mashiinu... Veel labaak... redzeeju viens ieneemis a8 4.2 un tuliit liks gaazes iekaartu, nu nafik tas vajadziigs...

#10 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 15 November 2007 - 10:50

*
POPULĀRS RAKSTS!

a pasaki vienu normālu argumentu kapēc tas nav vajadzīgs?
A90TQ

#11 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 975 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 November 2007 - 10:52

Es nesparotu, kas jums visiem ir pret gāzes iekārtām.
Ja arī tās bojā motoru, vai jums nav vienalga, nav taču jūsu motors.
Eksistē taču arī Bi-Fuel motori - par tiem jūs arī tāpat izsakaties, vai tomēr tie laikam skaitās kruti, jo to taču ielika rūpnīcā, bet pats likt nedrīkst, vai ne!
Un vispār - katrs pats sava motora kāvējs!

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#12 RX-8

RX-8
  • Lietotājs
  • 68 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, auto lietas un autosports!

Pievienots 15 November 2007 - 10:54

Kurs zina no kuras vietas tiek njemts pluss gazes kompim(BRC)
Un cik droshinatajus liek gazes iekartas vadiem.
Lieta tada ka kautkas nodedzis bet nevar atrast kura vieta,ja zinatu pieslegshanas shemu(baroshanas) tad butu vieglak....


Parasti zem stūres paneļa , kur ir pārslēgšanas bloks vadā ir 10 A drošinātājs , kurš ir viegli pamanāms .

#13 downloader

downloader
  • Lietotājs
  • 280 raksti

Pievienots 15 November 2007 - 15:10

Es nesparotu, kas jums visiem ir pret gāzes iekārtām.
Ja arī tās bojā motoru, vai jums nav vienalga, nav taču jūsu motors.
Eksistē taču arī Bi-Fuel motori - par tiem jūs arī tāpat izsakaties, vai tomēr tie laikam skaitās kruti, jo to taču ielika rūpnīcā, bet pats likt nedrīkst, vai ne!
Un vispār - katrs pats sava motora kāvējs!


tāpēc, ka tie auto pēc tam piesārņo auto pārdošanas portālus :D

#14 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 975 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 November 2007 - 15:28

S-mašīna + gāze :hihi

Agrāk īstie Jaguāra fani šīs markas mašīnas ar dīzeļdzinēju uzskatīja, ka tas is sliktāk par lētu pornogrāfiju. Uzskatu, ka tuvākā nākotnē mēs varētu sagaidīt kādu dīzeļAstonMartin.
Kā paši redzat, tad mainās laiki - mainās tikumi.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#15 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 15:13

Parlūkojot topicus par gāzi, atklājās, ka normāla un sakarīga informācija nav atrodama. :(
Tad nu iedrukāju sausu teoriju, kas nepauž nekādu personisku viedokli.

Sašķidrinātā naftas vai propāna-butāna gāze tiek lietota kā pilnvērtīga automobiļu degviela. Salīdzinot ar citiem degvielas veidiem, tā ir lētāka un ekspluatācijā tai ir gan pozitīvas, gan negatīvas īpašības.

Sāksim ar pozitīvo:
+ laba detonācijas noturība, kas dod iespēju to izmantot motoros ar kompresijas pakāpi līdz 12 un sasniegt augstus jaudas un ekonomiskuma rādītājus;
+ gāzes masas vienības sadegšanas siltums augstāks nekā benzīnam un izslēdz piededžu veidošanos degkamerā;
+ motoram darbojoties ar gāzi, netiek piesārņota un sašķidrināta motoreļļa, pagarinās tā kalpošanas laiks;
+ gāzes-gaisa maisījums nenoskalo eļļas kārtiņu no cilindru sienām, līdz ar to palielina "cilindru-virzuļu" grupas detaļu resursu;
+ Sadegot sašķidrinātās gāzes produktiem, izplūdes gāzes satur daudz mazāk toksisku vielu, pilnībā izslēgta indīgo svina savienojumu un dažādu aromātisko polimēru klātbūtne;
+ gāzes-gaisa maisījums sadeg lēnāk par benzīna-gaisa maisījumu, līdz ar to motors strādā "mīkstāk" un ne tik trokšņaini, ir zemāka triecienu slodze uz tā detaļām;
+ Degšanas procesā blakusproduktu cietās daļiņas motorā nogulsnējas daudz mazāk, nekā izmantojot benzīnu.

Un tagad negatīvais:
- pārejot no benzīna uz gāzi, vienādā motora darba režīmā tā jauda samazinās par 5 - 7%. Tas izskaidrojams ar to, ka gāze izdala par 6 - 8% mazāk siltuma uz degmaisījuma tilpuma vienību. Rezultātā degmaisījuma sadegšanas ātrums palēninās un tā masas pildījums cilindros ir mazāks, ko iespaido arī ieplūdes cauruļu sakaršana, kuras konstruktīvi nepieciešamas, ja motoru ekspluatē ar benzīnu. Iespējams šo trūkumu kompensēt ar kompresijas pakāpes palielināšanu, kā arī izgatavojot speciālas motoru modifikācijas, kas domātas darbam ar gāzi;
- grūti iedarbināt aukstu motoru;
- nedaudz palielināts gāzes patēriņš litros, salīdzinot ar benzīnu;
- uzstādītā gāzes aparatūra palielina automobiļa masu par 30 - 40 kg

Turpinājums sekos...

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#16 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 24 June 2008 - 15:24

:super:
Vēl viens solis tuvāk BUJ sadaļai!
=D>

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#17 Jancha

Jancha
  • Lietotājs
  • 281 raksti
  • Dzīvesvieta:Zemgale

Pievienots 24 June 2008 - 15:39

A kā tas sanāk,ka pie plusiem pirmajā punktā sasniedz augstus jaudas un ekonomiskuma rādītājus,bet pie mīnusiem,ka jauda ir mazāka par 5-7%?
Otrs,nespēju iedomāties,kā tiek nomazgāta eļļa no cilindru sieniņām,tad jau loģiski sanāk,ka starp eļļas maiņas intervāliem jābūt konstantam eļļas zudumam,un kurā brīdī,tomēr,tiek eļļota cilindru sieniņa?

#18 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 24 June 2008 - 15:49

ja jau cilindrus neeļļos tad tas motors kalpos labi ja 1h. A tas par to jaudaszudumu un spēju sasniegt lielākas jaudas ir tiešām intresanti?
Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#19 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 16:26

Bim, izlasi kartigi, tad jautajumus uzdod!

domats jaudas-ekonomiskuma attieciba

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#20 osha_

osha_
  • Lietotājs
  • 533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:ventspils

Pievienots 24 June 2008 - 17:31

tuksha drshana, man kaadreiz bija gaaze, vairs nav un auto uzvedas daudz labaak un pats esmu laimiigaaks. ja vajag auto ekonomikai - peerc mazlitraazhas diizeli, bet nafig sachakareet normaalu benziinmotoru ar gaazi?
audi 100 quattro
audi coupe quattro 20v / 10vt KG

#21 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 17:48

Solītais turpinājums.

Par gāzmotora barošanas aparatūras sastāvdaļām:

Gāzes balons. Vieglā automobiļa gāzes balons domāts tā piepildīšanai ar sašķidrinātu gāzi tā virsmas temperatūrā -40 C līdz +45 C. Maksimālais darba spiediens ir 1,6 MPa, bet minimālais, kurā darbojas motors, ir 0,2 MPa. Konstruktīvi gāzes balons ir cilindriskas formas metināta tilpne, izgatavota no oglekļa tērauda vai dūralumīnija. Uz balona apmales piemetināts unificēts atloks armatūras bloka stiprināšanai.

Armatūras bloks. Uz Balona uzstādīts uzpildes-patērēšanas, kontroles-aizsardzības armatūras bloks. Tam ir uzgalis ar ventili uzpidei, otrs uzgalis ar ventili patērēšanai, kā arī balona sašķidrinātās gāzes līmeņa rādītājs un uzpildes līmeņa ierobežotājs. Uzpildes uzgalis aprīkots ar pretvārstu, kurš. balonu uzpildot, novērš gāzes izplūdi caur atvērto ventili brīdī, kad izņem uzpildes pistoli.
Drošības nolūkos balonu nedrīkst piepildīt vairāk par 80% no tā tilpuma. Atlikušajā tilpuma daļā veidojas gāzes tvaiku spilvens, kas ierobežo spiedienu, ja gāze uzkarst un palielina savu tilpumu. Kad gāzes līmenis balonā sasniedz pieļaujamo, tās nonākšanu tilpnē automātiski pārtrauc ierobežotājmehānisms. Tā piemēram, pie pilnā balona tilpuma 50 l pēc uzpildes nedrīkst būt vairāk par 42,5 l sašķidrinātās gāzes.

Degvielas veidu pārslēdzējs nepieciešams, lai ieslēgtu elektromagnētiskos vārstus izvēlētā veida degvielai (gāze vai benzīns). Pārslēdzēju uzstāda salonā uz vadības paneļa.

Gāzes filtrs un elektromagnētiskais vārsts konstruktīvi apvienoti vienā mezglā. Elektromagnētiskais vārsts pārtrauc gāzes padevi uz reduktoru pie izslēgtas aizdedzes. Motora darbības maiņu no benzīna uz gāzi veic ar distances vadību, izmantojot degvielas veida pārslēdzēju automobiļa salonā. Elektromagnētiskais vārsts bez tam kalpo hermētiskai gāzes maģistrāles atslēgšanai avārijas situācijās.
Gāzes filtrā izmanto filtrējošus elementus no poraina materiāla, kā arī ir konstrukcijas, kurās uzstādīts patstāvīgs gredzenveida magnēts mehānisko piemaisījumu uztveršanai.

Reduktors-iztvaicētājs pārveido sašķidrināto gāzi gāzveida stāvoklī, automātiski samazina tās spiedienu līdz nepieciešamajam, nodrošina gāzes padevi uz maisītāju, automātiski pārtrauc gāzes padevi, apstādinot motoru.

Jaucējs ir ierīce, kurā sajaucas gāze ar gaisu, veidojot degmaisījumu, kas nodrošina motora darbību. Dažādu modeļu gāzmotoru automobiļos ar divdegvielu barošanas sistēmu leito dažāda veida maisītājus:
1) gāzes uzgaļus;
2) plakanus sajaukšanas paliktņus;
3) karburatorus-jaucējus.


Benzīna elektromagnētiskais vārsts tiek uzstādīts starp benzīnsūkni un karburatoru. Tas pārtrauc benzīna padevi, motoram strādājot ar gāzes degvielu, kā arī tiek ieslēgts, lai atjaunotu benzīna padevi gadījumos, kad beigusies gāzes degviela, iekārtas bojājuma gadījumā, kā arī darbinot aukstu motoru tempertāurā, kas zemāka par 0 C.

Info būs vēl... :D

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#22 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 24 June 2008 - 17:54

te jau tik par reduktor sistēmu a par išprices sistēmu nava? :roll:
Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#23 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 17:55

te jau tik par reduktor sistēmu a par išprices sistēmu nava? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

pagaidam nav :(

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#24 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 943 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 24 June 2008 - 18:19

Un tagad negatīvais:
- pārejot no benzīna uz gāzi, vienādā motora darba režīmā tā jauda samazinās par 5 - 7%. Tas izskaidrojams ar to, ka gāze izdala par 6 - 8% mazāk siltuma uz degmaisījuma tilpuma vienību. Rezultātā degmaisījuma sadegšanas ātrums palēninās un tā masas pildījums cilindros ir mazāks, ko iespaido arī ieplūdes cauruļu sakaršana, kuras konstruktīvi nepieciešamas, ja motoru ekspluatē ar benzīnu. Iespējams šo trūkumu kompensēt ar kompresijas pakāpes palielināšanu, kā arī izgatavojot speciālas motoru modifikācijas, kas domātas darbam ar gāzi;
- grūti iedarbināt aukstu motoru;
- nedaudz palielināts gāzes patēriņš litros, salīdzinot ar benzīnu;
- uzstādītā gāzes aparatūra palielina automobiļa masu par 30 - 40 kg

Turpinājums sekos...


Tātad motoru uz gāzes var iedarbināt kā aukstu tā arī siltu-manā gadījumā esmu darbinājis pie -25 grādiem.
Patēriņš nemainās-atsevišķi indivīdi pašrocīgi sagroza un tad tas paliek lielāks vidēji uz 2-4 litriem uz 100 km. Dotajā brīdī man tādu problēmu nav. Kā benzīna tā arī gāzes patēriņš vidēji ir 15 l uz 100 km
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#25 Alien

Alien
  • Lietotājs
  • 87 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķekava

Pievienots 24 June 2008 - 18:27

prostā reduktorsistēma bez sprauslām uz katru cilindru nekam neder
dedzina tikai gaisa filtru
un autiņiem ar plastmasas kolektoriem parasti ir diezgan bēdīgas sekas
...auto remonts...

#26 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 18:51

Nedaudz vispārīgi:

Propāna un butāna maisījums, kas iegūts, pārstrādājot naftu vai tā savienojumus, veido sašķidrinātu naftas gāzi, ko izmanto kā
Gāzes degšanas temperatūra ir svarīgs skaitliskais rādītājs, kas nosaka siltuma daudzumu, kurš izdalās, sadegot 1 m3 gāzes.
Uzliesmošanas apakšējā robeža gāzei ir 1,8 %, bet benzīnam 1,5% (Uzliesmošanas robeža maisījumam ar gaisu pie normāla atmosfēras spiediena, tilpuma %). Šie parametri atklā gāzveida degvielas trūkumu - tā veido eksplozīvu maisījumu ar gaisu. Tāpēc, lietojot automobiļus ar gāzes aparutūru, jāievēro virkne drošības pasākumu, gan ekspluatējot, gan veicot tehniskās apkopes un uzglabājot tos. Tā, kā sašķidrināta gāze iztvaicētā stāvoklī ir smagāka par gaisu, tā ir uzglabājama gāzveida stāvoklī. Tā noplūdes gadījumā uzkrājas zemākās vietās, veidojot sprādzienbīstamu gāzes un gaisa maisījumu. Tādēļ garāžās jābūt labai ventilācijai, un nav ieteicamas apskates bedres.
Automobiļu motoru darbināšanai izmanto arī saspiesto dabas gāzi. Autotransporta vajadzībām to iepilda balonos, piepildītā balonā gāzes spiediens ir 20 MPa (200 atm.) un tā ir gāzveida stāvoklī. Dabas gāzes oktānskaitlis 102 - 103 vienības, tā ir vieglāka par gaisu un spēj uzliesmot motorā samērā augstā temperatūrā (650 C). Pie tik augstas uzliesmošanas temperatūras ir grūtības iedarbināt motoru aukstā laikā. Saspiestās un sašķidrinātās gāzes aparatūras ir līdzīgas.

Nobeigumā vēlos vērst uzmanību uz šo tekstu: "veicot tehniskās apkopes".
Šī ir tā lieta par ko lielākā daļa "aizmirst". Regulāri veiktas apkopes varētu samazināt ( tā viena tante teica) autobraucēju sūdzības, par to ka gāze nekam neder, un viss ir slikti. :D

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#27 Alien

Alien
  • Lietotājs
  • 87 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķekava

Pievienots 24 June 2008 - 19:00

viens iebildums
cik servisu veic gāzes iekārtas apkopes??
mūsējais toč liek nikolaju gāziniekiem
un lielākā daļa pārējo arī
...auto remonts...

#28 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 943 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 24 June 2008 - 19:22

Tādu servisu ir diezgan. Apkopes nav dārgas ja to dara savlaicīgi
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#29 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 June 2008 - 19:28

Nu, johai! tak nebruciet man virsum! :D
Jau pasa sakuma rakstiju, ka izklastu tikai sausu teoriju!
Prakstosko zinasanu klasts man ir loti minimals! :mrgreen:

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#30 Alien

Alien
  • Lietotājs
  • 87 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķekava

Pievienots 24 June 2008 - 19:32

Tādu servisu ir diezgan. Apkopes nav dārgas ja to dara savlaicīgi

nosauc piecus!
...auto remonts...




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)