Pālekt uz saturu


Foto

A6 2,5tdi


  • Please log in to reply
40 atbildes uz šo tēmu

#31 B4FREE

B4FREE
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzīvesvieta:Saldus
  • Intereses:A6C6

Pievienots 28 March 2008 - 08:12

[quote="osssissskw"]ok,paldies,bet gribeejaas dzirdeet tieshi iipashnieka viedokli no pieredzes ;)
No personīgas pieredzes- iet labi ,patērē vidēji ap 8,7-9,0.(avant versijā)Nupat kā būšu nobraucis 35th,varbūt drīzumā tiks čipots,Pagaidām vienīgais izskatās ka kungi vācijā tā īsti nav padomājuši par priekšējiem bremžiem(klučiem) jo tie kalpo ap10 th līdz 20th un smird kā suņu pārtika :?

#32 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 284 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 28 March 2008 - 08:49

ok,paldies,bet gribeejaas dzirdeet tieshi iipashnieka viedokli no pieredzes http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
jaanjem veeraa,ka vinjam chipots utt. biju dzirdeejies,ka peec chiposhnas jaasamazinaas pateerinjam mieriigi braucot,bet lielaaks pateerinsh kaa pirms chiposhans ir sportojot?


1) degvielas patēriņš. es gadu lietojis saku: vasarā vidēji ap 9l uz 100km, ziemā 10-11l uz 100km; braucu apmēram 50% šoseja, 50% Rīga

2) pēc chiposhanas reāli patēriņš nemainijās, bet jāņem vērā, ka motors paliek dinamiskāks, līdz ar to, vairāk gribas "sportot" un vairāk arī aiziet soļarka;

3)Pašam patīk salīdzināt šādi: pirms tam bija FWD 1.8T ar ručku, tagad Quattro 3.0TDI automāts, a patēriņi identiski- 1:1, jauda, protams, nesalīdzināma

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#33 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 284 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 28 March 2008 - 08:53

INC, vai vari padalīties pieredzē par jaunajiem dīzeļiem. Man stāv priekšā izvēle starp 2.7 vai 3.0. tdi?


Nav neviena sakarīga iemesla par labu 2.7 TDI.
...a sorīī, ir gan, ar 2.7 tu vari paņemt FWD :- ,
ar 3.0 tikai Quattro
Cenas tādas pat, patēriņš, tāds pats

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#34 zigu

zigu
  • Lietotājs
  • 173 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurland
  • Intereses:4x4 un elektroniku

Pievienots 04 May 2008 - 20:45

Brrrrrrrrrr tas 2.5 TDI un vēl V6!!! Kā AUDI varēja tādu uzražot? Nekādi nesaprotu! Bet nu mans vēl iet... ptfu ptfu ptfu
No quattro no ridges ;)

#35 Krafts

Krafts
  • Lietotājs
  • 187 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 August 2008 - 13:06

manā ģimenē esošais allroad ar to pašu 2.5 TDI jau vairāk kā gadu iet un ar motoru arī viss OK, viena sprausla bija jāmaina. ar piekari gāja grūtāk, kad auto tika iepirkts, apm .2 mēnešu laikā tika nomainīti abi pumpji un 2 spilveni. a tagad nekādu problēmu vairs nav bijis.

#36 Davido

Davido
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 September 2010 - 00:33

Jau kadu laicinu braucu ar C5 2.5 TDI V6. Pedejo gadu uz TA mainiju so to piekaree izmaksaja zem 100ls). Realais nobraukums tagad ir pie 240tkm. Draugs atdzina no vacijas, tur pat vacija tika nomainita zobene + lorini. Pirms kada pusotra gada suloja viens varstu vaks... pacelot to, meistars ieteica so to nomainit vel... kopa bija pari 200ls. (protams, visu to ko INC mineja ieprieksejos postos par sadalenem, mainit nevajadzeja). Kad biju cipoties pie INC, pec vina ieteikuma, nomainits ari gaisa masas meritajs (BOSCH - 80Ls). Tas ta no nopietnam lietam - mana skatijuma, pa 2 gadiem tas nav nekas astronomisks. Protams, ir mainiti sikumi, kas atrumu nemaina - Avanta aizm. vaka amortizatori - 12ls/gb... spuldzites... aa, nu jaa + vel regularas ellas un filtru mainas katru gadu.
Pagaidam neko sliktu nevaru teikt par V6 dizeli, ja tas ir normala stavokli un veic atbilstosu un regularu apkopi!!!
Ziema pie -30C lec normali, ja tas ko maina, pildos Statoila. Automats parbaudits, tas ari darbojas labi.
Salidzinot vibraciju ar 1.9TDI, tad tie vinnozimigi ir sujmasinas... pat braucot! Savu izjutu ka dizeli kad stav uz vietas neitralaja un paskatoties tahometra. :D Braucot, absoluti nav nekadu lielaku vibraciju vai skalakas skanas ka benzinniekam!
Protams, latvija leta gala C5 2.5TDI (zem 3kLs)ir bedigi un sagurusi... bralens 2 menesus mekleja, lidz nosplavas un atdzina no vacijas, kopa sanaca ap 3200ls + steidzigi vajag likt sigjeni, jo var aizdzit.
Pec vina teikta un izjutam, dazs labs ar 180zs gaja sudigak par manu stock 150zs pirms cipa. Pec cipa mans iet labak par stock 530d, to jau esmu parbaudijis. :yahoo: un vel paterins par kadu 0.5-1l samazinajies... vasara pa Rigu ir ap 8l/100km, ziema pie 9, pa soseju 5.5-6l.
Ko vel piebilst? nu to, ka ziema pietrukst Quattro un ir kadas 2x vajadzejis kruiza kontroli, ka man nav. :(
Ta ka es esmu tikai priecigs par savu 2.5 V6 TDI!!!
Audi A6 C5
CNC frēzēšana, virpošana un rūdīšana.

#37 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 26 September 2010 - 07:56

Varētu tev piekrist par visu izņemot par patēriņu. Domāju ka ārpus pilsētas grūti būs dabūt 5.5litri, tas ir kautkās tirgotāja auto triks. Vienīgais bubinot uz 80 kmH. MAn normāli braucot 6.5 litri sanāk. Nu ar kruīzkontroli uz 110...
8)

#38 Davido

Davido
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 September 2010 - 09:11

Nu vot sakas. 1.kart, auto neplanoju pardot. (protams, labu piedavajumu apdomatu)
2. Menesi reizi sanak aizbraukt vai nu uz Liepaju vai Aluksni... uz abam busem no Rigas ir stabili 200km... parbaudits pec metodes - pielej pilnu baku, nobrauc piem. tos pasus 200km un pielej velreiz, skaties cik pieleji un cik nobrauci, tad rekini. Ir ta, ja kulcinu ap 100km/h ir tie 5.5l, ja 110-120km/h + kolonnu apdzisanas, tad ir 6l. Auto parasti nav piekrauts - es, sieva, sikais + paris smotkas. :cool2:
Parasti cilveki netic, ka pa Rigu patere tikai 8l. Pazinam bija tads pats, tikai ar 180zs un quattro, motors tarkskj, rija vinam stabilus 11 litrus, bija priecigs, ka pec pusgada pardeva.
Pasam ari ieprieks bija BMW 530d. Pa soseju tam tas pats, pa Rigu gan eda stabili 9 litrus, ziema - 10l. Loti patika ka darbojas BMW automats (salidzinot ar Audi), loti tracinaja, ka regulari nenoskaidrotos apstaklos pazud detalas, ka piem. prieksejas lampas, pr. bamperis, spogulu stiklini, parkosanas sensori. Ja nebutu sis problemas, brauktu joprojam, jo piekare BMW ari ir labaka.

Šo rakstu rediģēja Davido: 26 September 2010 - 09:23

Audi A6 C5
CNC frēzēšana, virpošana un rūdīšana.

#39 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 September 2010 - 10:50

nu ja ir runa par 1.9 tarkšķi un V6 2.5, tad nu nevaru neko sliktu teikt par V6, Rīga - Gulbene - Rīga, degvielas izmaksas 1-1, gaita protams V6 nevar salīdzināt ar 1.9, HADENE 3. gadu braucu ielikti +- 100 Ls nerunājot par bremžu klučiem un T.T. nebraucu kā opis pie katras bedres bremzējot, tāpat neapbrauksi visas bedres. Motors gan nav skaļš, protams ziemā kamēr neuzsilst, tādi nu tie dīzeļi ir ko nu tur darīt!!!!! Nav ne vainas tiem V6, ja vien nav ieberziens pērkot šos A6!!!!!!!

#40 andrisri

andrisri
  • Lietotājs
  • 2024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:ir :)

Pievienots 07 October 2010 - 22:33

Kurš asprātis šito veco topiku iebāzis zem allroad/q5/q7 ? :crazy:

Crazy Carrot Car @ audiScars.lv
------------------------
Datori, biroja tehnika, videonovērošana - PM :)


#41 °°Arty°°

°°Arty°°
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jekabpils/Riga

Pievienots 17 October 2010 - 13:26

Neko sliktu par V6 nevaru teikt, braucu kadu pus kadu (30t km) Nekadas vainas. Ruz klusak par 1.9. ;) Un paterins, Riga 9l un shoseja 5.7-6.5 ka brauc. ;) Pats noprku vacijaa. Tagad nobraukums 200t km ;)




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)