Pālekt uz saturu


Foto

A6 2,5tdi


  • Please log in to reply
40 atbildes uz šo tēmu

#1 wicker

wicker
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 21 March 2008 - 22:58

kāpēc tik skaļi motori V6

#2 Muchacho

Muchacho
  • Lietotājs
  • 1127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Linköping.se

Pievienots 21 March 2008 - 23:04

Tāpēc, ka slikti motori.

Lūk, guru izteikums par V6 no šī topika

Viennozīmīgi lētāks ekspluatācijā un arī klusāks ir 1.9 ļoti labi ja izdodas nopirkt ar 130 ps. Par V6 problemām pilni topiki pierakstīti http://www.audi-style.lv/forum/public/st... pameklē.

Šodien bij onka ar V6 tdi piebraucis, uz blakussēdētāja sēdekļa validola paciņa mētājās. Prasu kam tā, tik labi iet? Viņš saka nē, nedēļas laikā kopš nopircis nervi beigti, nevienu dienu nepaiet, ka kautkas nenojūk http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


You're such a fucking hypocrite

#3 _Twister_

_Twister_
  • Lietotājs
  • 470 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija/Riga
  • Intereses:Audi

Pievienots 22 March 2008 - 00:46

Tāpēc, ka slikti motori.

Lūk, guru izteikums par V6 no šī topika

Viennozīmīgi lētāks ekspluatācijā un arī klusāks ir 1.9 ļoti labi ja izdodas nopirkt ar 130 ps. Par V6 problemām pilni topiki pierakstīti http://www.audi-style.lv/forum/public/st... pameklē.

Šodien bij onka ar V6 tdi piebraucis, uz blakussēdētāja sēdekļa validola paciņa mētājās. Prasu kam tā, tik labi iet? Viņš saka nē, nedēļas laikā kopš nopircis nervi beigti, nevienu dienu nepaiet, ka kautkas nenojūk http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Zelti vardi ;)
OOOO a6 2.5TDI AAT chiptuning 175Hp 133Kw :kasp: '97(Avant)
BMW e46 coupe 323Ci 2000 170Hp 125Kw (customization in progress).

#4 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 22 March 2008 - 09:54

Bet tieši kas viņiem jūk,ja veselu nedēļu katru dienu kaut kas nobirst,tātad ir vismaz vairākas lietas kas netur.Mani māc šaubas ,ja jau viņi tik slikti,tad kāpēc audi turēja viņus tik daudzus gadus ražošanā un vēl pēc tam uztaisa V6 2.7 dīzel.Man jau liekas ka tā problēma ir ka pie mums tirgo eksemplārus ar 500 t.km nobraukumu. Interesē tas viss,jo pamazām sāku mest acis uz allroad diesel.

#5 unders

unders
  • Lietotājs
  • 144 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Audi, RenewableEnergy, 3D printēšana.

Pievienots 22 March 2008 - 10:08

braucu ar A6 2.5TDi V6 jau pusgadu...vispaar nekadu probleemu ar auto nav bijushas...auto pirkts vaacijaa...no auto iipashnieka..

#6 Muchacho

Muchacho
  • Lietotājs
  • 1127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Linköping.se

Pievienots 22 March 2008 - 11:16

[..]
Dzinējs - INC saka, ka mēdz izdilt rokeri, sadalenes ...
[..]


INC reiz izteicās (nevaru atrast tieši to topiku), ka sadalenes iet tik 200 000 km; nav jau nekas traks. uztaisīs kapitalku un brauks 200 000 km nezinot bēdu :twisted:
You're such a fucking hypocrite

#7 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 22 March 2008 - 11:52

INC reiz izteicās (nevaru atrast tieši to topiku), ka sadalenes iet tik 200 000 km; nav jau nekas traks. uztaisīs kapitalku un brauks 200 000 km nezinot bēdu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Bet sadalene taču ir sīkums,sataisi un 200 000km braukāju bez bēdām,ja tur tik vien tā bēda tad jau nav tik traki.Varbūt arī tāpēc topika autoram ir tāds jautājums:kāpēc 2.5 V6 tik skaļi,jo gadījies dzirdēt eksemplāru ar sadilušu sadaleni.

#8 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2498 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 22 March 2008 - 12:13

sadalanes seezjas ir izdilusjas,seezjas ir GALVAAS. secini,ka pats.

un kas 1/2 miljona dizelim? a 200 tkm?

#9 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3352 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 22 March 2008 - 12:27

sadalanes seezjas ir izdilusjas,seezjas ir GALVAAS. secini,ka pats.

un kas 1/2 miljona dizelim? a 200 tkm?


vai tad tur nav shaales sadaleneem?

#10 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2498 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 22 March 2008 - 12:31

kpsh kura laika sadaleneem ir shaales? tad tas ir apveersums motoru buuvnieciibaa :D

#11 Muchacho

Muchacho
  • Lietotājs
  • 1127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Linköping.se

Pievienots 22 March 2008 - 12:35

Bet sadalene taču ir sīkums,sataisi un 200 000km braukāju bez bēdām,ja tur tik vien tā bēda tad jau nav tik traki.Varbūt arī tāpēc topika autoram ir tāds jautājums:kāpēc 2.5 V6 tik skaļi,jo gadījies dzirdēt eksemplāru ar sadilušu sadaleni.


INC gan nedomā, ka tas ir sīkums

[..]
Kapitaalais remonts V6 tdi? Tu saproti ko tas noziimee? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Tikai sadalenes ar rokeriem un kompensatoriem ir ~ 1000 Ls + ja ielien apakshaa tad vispaar bankrots :x :x


Es nezinu, vai tikai sadalenes vai kas cits. Man tāds motors nav bijis, es tik lasu to, kas šeit forumā ir sarakstīts. Pirmajā brīdī, kad nopirku 1.9 TDi ar 130 zirgiem bēdājos, ka nepaņēmu 2,5 TDi; būtu quattro un visādi citādi dinamiskāks; tagad tieši priecājos, ka nepaņēmu 2,5 TDi ;)
Bet kā jau INC izteicās - pilni topiki par 2,5 V6 TDi nelaimēm pierakstīti, tikai jāmeklē. Vienīgi meklējot pēc 2,5 TDi izmet topikus par C4 2,5 TDi dzinējiem, kas nav V6, bet R5 un ir samērā ok :)
http://www.audi-styl...pic.php?t=26835
http://www.audi-styl...pic.php?t=25224
http://www.audi-styl...pic.php?t=13212
arī šinī topikā noliek 2,5 V6 TDi
Par skaļumu runājot, 2,5 V6 TDi ir skaļāks par 1,9 TDi;
You're such a fucking hypocrite

#12 andrisri

andrisri
  • Lietotājs
  • 2024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:ir :)

Pievienots 22 March 2008 - 13:22

INC reiz izteicās (nevaru atrast tieši to topiku), ka sadalenes iet tik 200 000 km; nav jau nekas traks. uztaisīs kapitalku un brauks 200 000 km nezinot bēdu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


ja nemaldos runa gāja par 120K, ne 200 .. :roll:

Crazy Carrot Car @ audiScars.lv
------------------------
Datori, biroja tehnika, videonovērošana - PM :)


#13 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 22 March 2008 - 19:06

:shock: izskatās,ka viedokļu cīņā uzvar parasti tas,kam lielāka drosme sludināt absolūti apšaubāmas lietas.Tas 1.9 salīdzinot ar 2.5 tarkšķ kā šujmašina,piekam,GAN BRAUCOT,GAN STĀVOT TUKŠGAITĀ.
Jau vnk zakaļebaļi ar tiem secinājumiem- nu tak davai paņemiet un izbanojiet nafig no foruma ārā tos 2.5V6 lietotājus- kāda fuja pēc te tādus paciešat?Te nav nefiga V6 lietotāju konkrētā viedokļa,ir tikai apmēram par to,kas bija kaimiņam un paziņam,bet nu nekādi ne paša lietotāja godīga pieredze.Re ku viens te mums saka,ka jau pusgadu ar V6Tdi braucot- kāds pajautāja viņam ko tuvāk?Pareizi- nafiga jautāt,sen viss skaidrs...Un to validolu pataupat,kad mainīsiet tam 1.9 sprauslas pa 340Ls/gab. :vee:
un ja cilvēks grib ņemt quattro vai allroādu un ko daudzmaz gadā braukt,tad viņam loģiski ir dilemma- vai labprātīgi un garantēti izgāzt gadā pēc šodienas cenām liekus vismaz 1000Ls degvielas par to 2.7,vai arī noriskēt to 1000 ielikt vienā V6Tdi remontā- bet tak nav nekur teikts 100%,ka tas remonts būs vajadzīgs.Un arī tas 2.7 nav dievs un tāpat tur var stipri atrasties par ko parunāt.Vajag runāt labāk pa to,kā paņemt to 2.5V6 pēc iespējas labākā stāvoklī- labāk iegādei noziedot negulētu nakti un aizbraukt uz normālām vietām,nevis meklēt laimi uz maskavas ielas Rīgā.
no 100 gabaliem C5 ir labi ja pāris 2.7,četri 3.0,pieci 2.4,un vēl pieci 1.9Tdi,pārējie 84 gabali ir 2.5TdiV6- ja loģiski domāt,tieši par viņu problēmām būs pasaulē dzirdams 20x vairāk,kā par pārējiem.

#14 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 22 March 2008 - 19:15

kpsh kura laika sadaleneem ir shaales? tad tas ir apveersums motoru buuvnieciibaa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

ir motori kuriem ir, piem 1,6 vecās šeibinieces dīzeļgalvas..
A90TQ

#15 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 22 March 2008 - 21:03

V6 TDI sadaleneem nav shaales, 1.9 PD TDI ir.

1) Sadalenes nodilst, jo: Sabojaajaas kompensatori, caur kuriem elljojaas rokeri,un sadalenes kulacinji. Braucot ar shaadu motoru katram cilindram viens rokeris izkriit araa. Tur atkal ir 2 varbuutiibas, ja nepaveicaas, tad rokeris kriitot nokjiilee sadaleni, paartruukst siksna, un viss ir kaa vienmeer. Ja "paveicaas" rokeris paliek meetaajoties gavaa, vai nokriit karterii un tas vaarsts paliek nestraadaajosh. Starp nekustiigo vaarstu un taa vadiiklu braukaajot tiek sadziitas EGR razotaas atgaazes + ellja un vaarsts nospruust. Nereti shie nospruudushie vaarsti kautkaadaa veidaa (moz ar turbiinas spiedienu :roll: ) tiek nedaudz atspiesti valjaa ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam.

Kompensators 5.6 Ls x24gab
Rokeris 5.6 Ls X24gab
starplika 2.2 Ls x24gab
Katra sadalene 150Ls x4gab

+ darba, galvas bliives, vaarstu gumijas, un vaarst peec vajadziibas :D

2) Suuknji jau ir variants parastais. Nomirst PSG 5 degvielas dozatora gala pakaape (boschs arii grib pelniit), vai nokjiilee iesmidzinaashanas apsteidzes lenkja regulators. 400...1200 Ls.

3) Turbiina ne tik biezs defekts, bet arii ne siikums 200...600 Ls

4) Vienmeer un visur tekosha ellja jau vispaar nav nekas.

Peec 2002 gada razotiem auto biezi vien rokeri ir ar iebuuveetiem rulliishiem, kas sadalenju probleemu daljeeji atrisina, tachu daudz biezaak sastopama sprauslu mehaaniska probleema, kaa arii elektriska defekts sprauslai ar adatas paceeluma deveeju.
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#16 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 22 March 2008 - 21:15

Liels paldies INC,beidzot sagaidīju konkrētu atbildi.
Rupji sanāk,ja nenoveicas pāris gados var nākties ieguldīt 3000Ls,ņemot vērā ka auto mainu reti ir ļoti liels risks,ka man arī varētu nākties kādu no šiem remontdarbiem veikt.

#17 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 22 March 2008 - 23:20

jāsāk rēķināt...
3 gadi,120 000 km.
V6Tdi=vid.8.5l/100; 8.5x0.75x1200= 7650 Ls.par d-degvielu
2.7T =vid.12.5l/100; 12.5x0.70x1200= 10500 Ls par benzīnu
10500-7650=2850Ls
V6Tdi iespējamie vissliktākie izdevumi konkrēti par motoru:
sadalenes,rokeri,h-jokeri=1000Ls
augstsp.sūkņa remonts = 470Ls
turbīnas remonts = 270ls
sprausla ar adatu =300Ls
---------------------------------------- =2040Ls,viss,pzc,vairāk tur nekā nav,viss jauns.;2850-2040=810Ls paliek pāri.Labi,plus darbs,bet paliek jebkurā gadījumā.
Un tas ir gadījumā,ja 2.7T būs izrādījies tik LABS,ka viņam nevajadzēs 3 gadu laikā NEVIENU mērītāju,sensoru,devēju vai turbīnu,kas viss tur ir krietni lielā daudzumā. :mrgreen: Tas nav iespējams ne teorētiski,ne praktiski,ka ar to 2.7 nobraukt 3 gadi un nezināt,kur viņam motors un kas tur pa detaļām,nu neticu neparko...
-------------
:arrow: es arī jau labu laiku nesaprotu,kā rīkoties nākotnē.Pilnpiedziņas auto par pacmit tk eur nevar nopirkt nekādu citu,kā vien Audi.Ir zināms viss līdz pēdējam sīkumam,kur/kā/kad/un par cik viņu remontēt,taču nav pārliecības,vai vajag tajā atkal iesaistīties- jo ir 100% skaidrs,ka jāremontē būs.Nākamās paaudzes Audi maksā lietots jau ap 28tk,un tur vispār vēl nav skaidrības, cik būs jāizliek,ja kas nojuks.

un vispār- labs allroāds 02-04 gada būs ap 18tk eur.Bet tur, trīs gadi braucot,tak atkal spīd motora remonts pa 2kLs,piekares remonts vēl pa 2kLs,vēl citi šrunti vēl vismaz 1kLs,kopā 25keur.
Par 27keur var nopirkt jaunu subaru outback-u,ar 3 gadi globālo garantiju...29keur maksā jauns mazda cx7...bet abiem benzīns...
Te skatos,tāds feins jaunais fords mondeo,štrunts pa to pievadu,brauc labi un uz ielas dikti dusmīgs izskatās un tērē 5 litri... a maksā maita 30keur... Ko darīt?? Var kāds ieteikt??

#18 andrisri

andrisri
  • Lietotājs
  • 2024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:ir :)

Pievienots 23 March 2008 - 00:09

un vispār- labs allroāds 02-04 gada būs ap 18tk eur.Bet tur, trīs gadi braucot,tak atkal spīd motora remonts pa 2kLs,piekares remonts vēl pa 2kLs,vēl citi šrunti vēl vismaz 1kLs,kopā 25keur.
Par 27keur var nopirkt jaunu subaru outback-u,ar 3 gadi globālo garantiju...29keur maksā jauns mazda cx7...bet abiem benzīns...
Te skatos,tāds feins jaunais fords mondeo,štrunts pa to pievadu,brauc labi un uz ielas dikti dusmīgs izskatās un tērē 5 litri... a maksā maita 30keur... Ko darīt?? Var kāds ieteikt??


Tu šotos beidz, ja ...
Nemeklē loģiku tajā, kāpēc brauc ar OOOO, nu nav tādas, nu nav šis auto nelpīstošākais, lētākais remontos u.t.t., bet braucot tomēr ir sajūta, ka brauc ar prieku, vismaz ja iet runa par braukšanu ar ne bezmotpru :)
ir vienkārši kaut kāds fanātisms pret šo marku, kura dēļ arī esi te :roll:

Crazy Carrot Car @ audiScars.lv
------------------------
Datori, biroja tehnika, videonovērošana - PM :)


#19 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 23 March 2008 - 00:49

ir vienkārši kaut kāds fanātisms pret šo marku, kura dēļ arī esi te http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

:D tur tev pilnīga taisnība,kaut kas tajā tiešām ir- man šogad četrpacmitā ziema ar quattro,,ziemas gan nav,bet tomēr tā grūti ir domāt par citu marku hlamiem...
- šodien atklāju,ka jaunais subaru outback ir pieejams ar dīzeli:))))- un maksā viņš precīzi tik,cik 2 gab. tādi palabi 03.gada allroādi...da nu viņu na-fuj :twisted:

#20 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 23 March 2008 - 08:18

Nākotne ir commonrailu dīzeļiem, bet tos varot ņemt tik jaunus- ja nojūk, ščitai popal- forsunka lietota ap 300-400 Ls nākot, pārējais tādā pat cenu līmenī. Subārs jau vispābā nolohojās, ka nesāka likt dīzeļus pirms gadiem 10.

#21 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 23 March 2008 - 10:23

Subaaram veel gadi 3 buus beernu slimiibas jaaizslimo ar to savu boxer diesel :lol: :lol: :lol:

Un vispaar, mashiinas razo tikai Vaacijaa. ;)

Paareejie ir trammvaji un spainji.
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#22 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 23 March 2008 - 13:54

Su... boxer diesel http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ...
trammvaji un spainji.

:) Priecīgas Lieldienas !!
to jau pa gabalu var redzēt- ja tas maksā až 8k eur vairāk,nekā analoģisks benzīnnieks- neizskatās,ka tas ražotājs īpaši rūpētos par saviem klientiem...Drīzāk jau kārtējās ambīcijas un piemelošana- tik vien 150 Hp,bet kliedz tā kā par nezkādu pasaules brīnumu.Uz kapota reku kāds bargs gaisa zaborņiks- jāliek gandrīz vai papildu reste,lai nesasūc kādus zvirbuļus iekšā...

Pa to 8k var nopirkt vairākus komplektus pneimospilvenu allroādam un veselu maisu ar rokeriem un kompensatoriem.Vai arī smuki pārbūvēt parasto a6,lai tam nevelkas vēders pa zemi- tas vispār ir vienkārši.Un iekš a6 vismaz ir vieta,kur 4 cilvēkiem apsēsties,ja kur vairākas stundas jābrauc...Es labāk laikam vajadzības gadījumā aizbraukšu tepat uz Jelgavu,nekā trīs gadi mocīties un ik pēc 10kkm braukāt uz subaru garantijas apkopi,kas,starp citu,arī nebūt nav par velti... :mrgreen:

#23 Q

Q
  • Lietotājs
  • 222 raksti

Pievienots 23 March 2008 - 14:13

jāsāk rēķināt...
3 gadi,120 000 km.
V6Tdi=vid.8.5l/100; 8.5x0.75x1200= 7650 Ls.par d-degvielu
2.7T =vid.12.5l/100; 12.5x0.70x1200= 10500 Ls par benzīnu
10500-7650=2850Ls
V6Tdi iespējamie vissliktākie izdevumi konkrēti par motoru:
sadalenes,rokeri,h-jokeri=1000Ls
augstsp.sūkņa remonts = 470Ls
turbīnas remonts = 270ls
sprausla ar adatu =300Ls
---------------------------------------- =2040Ls,viss,pzc,vairāk tur nekā nav,viss jauns.;2850-2040=810Ls paliek pāri.Labi,plus darbs,bet paliek jebkurā gadījumā.
Un tas ir gadījumā,ja 2.7T būs izrādījies tik LABS,ka viņam nevajadzēs 3 gadu laikā NEVIENU mērītāju,sensoru,devēju vai turbīnu,kas viss tur ir krietni lielā daudzumā. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas nav iespējams ne teorētiski,ne praktiski,ka ar to 2.7 nobraukt 3 gadi un nezināt,kur viņam motors un kas tur pa detaļām,nu neticu neparko...
-------------
http://www.audi-style.lv/forum/public/st... es arī jau labu laiku nesaprotu,kā rīkoties nākotnē.Pilnpiedziņas auto par pacmit tk eur nevar nopirkt nekādu citu,kā vien Audi.Ir zināms viss līdz pēdējam sīkumam,kur/kā/kad/un par cik viņu remontēt,taču nav pārliecības,vai vajag tajā atkal iesaistīties- jo ir 100% skaidrs,ka jāremontē būs.Nākamās paaudzes Audi maksā lietots jau ap 28tk,un tur vispār vēl nav skaidrības, cik būs jāizliek,ja kas nojuks.

un vispār- labs allroāds 02-04 gada būs ap 18tk eur.Bet tur, trīs gadi braucot,tak atkal spīd motora remonts pa 2kLs,piekares remonts vēl pa 2kLs,vēl citi šrunti vēl vismaz 1kLs,kopā 25keur.
Par 27keur var nopirkt jaunu subaru outback-u,ar 3 gadi globālo garantiju...29keur maksā jauns mazda cx7...bet abiem benzīns...
Te skatos,tāds feins jaunais fords mondeo,štrunts pa to pievadu,brauc labi un uz ielas dikti dusmīgs izskatās un tērē 5 litri... a maksā maita 30keur... Ko darīt?? Var kāds ieteikt??

Kaut kas stipri līdzīgs tikai nobraukums mazāks(pagaidām reizes 2,bet vai tā arī būs nākotnē nav zināms).
Subaru kaut kā nepievelk,vēl nedaudz tiek ievērtēts Volvo xc70,bet tiem biežas problēmas ar piedziņas muftēm,patīk arī ļoti x5,bet ņemot vērā kā viņus zog un ja atrodies pie x5 stūres,lielākā daļa citu autovadītāju jau automātiski tev uzspiež noteiktu zīmogu+ viņu ritošās ir 5+7 BMW ritošās savārstījums,vēl LV pedējā laika bums Landcruiser 120,bet kaut kā īsti negribās arī tādu monstru,kā arī pēdējie divi jau maksās jau virs 25k eur.Bet ja jau pie 25k eur.Jo vairāk domāju par cita auto izvēli,jo biežāk nosecinu-brauc tik pagaidām ar savu veco s4 un sievai labāk atsevišķi paņemt kaut kādu BMW 3,5 automātiņu.

#24 kuzmitch

kuzmitch
  • Lietotājs
  • 1593 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mazpisāni

Pievienots 27 March 2008 - 12:05

Peec 2002 gada razotiem auto biezi vien rokeri ir ar iebuuveetiem rulliishiem, kas sadalenju probleemu daljeeji atrisina, tachu daudz biezaak sastopama sprauslu mehaaniska probleema, kaa arii elektriska defekts sprauslai ar adatas paceeluma deveeju.


kaa to saprast? :roll: ir tachu kaads motors (ar savu kodu) kuram var konkreeti zinaat ka tam ir shie iebuuveetie rokeri? vai ari to var zinaat tikai atverot motoru, kaukaa neticas...

Huligāns
 


#25 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 27 March 2008 - 12:32

nu reiz man iipashumaa bija 3 golps ar 1.6 benziinmotoru,razhots 95 gadaa un savaidzeejaas mainiit shaales un neticeesi - peerkot peec motora koda un mekleejot pa katalogiem taa arii neatradu to kas vajadziigs,varbuut suudiigi mekleeju :roll: Bet dziivee tur staaveeja pavisam savaadaaka kaa man daavaaja visos veikalos,beigaas nospljaavos nopirku kautkaadas universaalas un atsleegu vietas iesitu pats :roll:

taa ka nebriiniitos ka taa arii ir - atver un tad arii zini kas tur ir :roll:

#26 IELEJAM

IELEJAM
  • Lietotājs
  • 188 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile
  • Intereses:Tērvetnieku

Pievienots 27 March 2008 - 14:13

INC, vai vari padalīties pieredzē par jaunajiem dīzeļiem. Man stāv priekšā izvēle starp 2.7 vai 3.0. tdi?
Alus ir auksts un garšīgs!

#27 Turbinieks

Turbinieks
  • Lietotājs
  • 284 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nopietnas

Pievienots 27 March 2008 - 14:18

Man ir C6 3.0TDI.
Chipots uz 265 hp
560Nm
Būšu nobraucis 30 t km.
Nekā labāka man nav bijis un ne ar ko labāku neesmu braucis.
Vienīgais mīnuss mašīnai ir kujovais klīrenss - 120mm, jo sporta piekare...

KAPEIKNEMĪLĒTĀJS


#28 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 27 March 2008 - 14:49

:arrow: klīrenss tiešām ir vājā vieta,bet to vismaz uz C5 var labot,ja pašam liekas ka vajag.Allroāds nesanāk,bet iztikt var.Nianses ir,bet ar orig.atsperēm un labiem am.ir tīri ok- nez kā tas būtu uz C6...

nupat biju gadījuma pēc iebraucis vienā salonā,iekāpu 3 vieglos a/m un vienā SUV.Cena bija no 27 lidz 34 keur.Secināju kā jau parasti,ka pēc jebkura vecuma a6 k-kur citur kāpt ir stipri problemātiski.Pie kam,vietas priekš pasažieriem arī tur ir krietni mazāk.Būda liela,a sēdēt nav kur...hvz,zb...

#29 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 27 March 2008 - 21:41

Peec 2002 gada razotiem auto biezi vien rokeri ir ar iebuuveetiem rulliishiem, kas sadalenju probleemu daljeeji atrisina, tachu daudz biezaak sastopama sprauslu mehaaniska probleema, kaa arii elektriska defekts sprauslai ar adatas paceeluma deveeju.


kaa to saprast? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ir tachu kaads motors (ar savu kodu) kuram var konkreeti zinaat ka tam ir shie iebuuveetie rokeri? vai ari to var zinaat tikai atverot motoru, kaukaa neticas...

Tev ir visas iespeejas izstudeet ETKA, un ieposteet sheit diplomdarba konspektu :lol: :lol: :lol: :lol:
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#30 Locis

Locis
  • Lietotājs
  • 278 raksti
  • Dzīvesvieta:Dobele
  • Intereses:Mūzika,auto,meitenes, izklaide

Pievienots 28 March 2008 - 01:21

ok,paldies,bet gribeejaas dzirdeet tieshi iipashnieka viedokli no pieredzes ;)
jaanjem veeraa,ka vinjam chipots utt. biju dzirdeejies,ka peec chiposhnas jaasamazinaas pateerinjam mieriigi braucot,bet lielaaks pateerinsh kaa pirms chiposhans ir sportojot?
Adaptīvā aļņu kontrole ievadīs lopiņu atpakaļ mežā :hihi




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)