Pālekt uz saturu


Foto

Avtomat


  • Please log in to reply
36 atbildes uz šo tēmu

#1 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 12 January 2008 - 14:09

KAs vareja notikt izbraucaju visu rītu un jau braukt uz majam nesaka parslegties automats. kadi varetu but varianti ella, kas vel?

#2 shibernieks

shibernieks

    Izraidīts no foruma

  • No foruma izraidītie
  • 2979 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:šakāļkalns

Pievienots 12 January 2008 - 14:10

kas par auto?! bet droši vien ka pienācis remonta brīdis... :(

#3 upsednieks

upsednieks
  • Lietotājs
  • 510 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga(Teika)/ Upsēde
  • Intereses:zivīm

Pievienots 12 January 2008 - 14:12

Jā, kas par auto? Audi? Kura gada? Cik ātrumi? Kas par dzinēju? Ja tiptronic vai kāds cits -tronic - ar roku slēdzas vai nē? Un priekšu vispār kust?
Vecuma nespēks...

#4 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 12 January 2008 - 14:19

Audi A6 2.5 TDI 1994 gada atrumkarba ir parasta automatisska. Braukt var viss normali uz prieksu atpakal gan 1,2,3, strada tikai kad brauc drive tad atrumus neparsledz piemeream uz 60 km stunda ir 2500 apgriezini un neparsledzas ni

#5 brigadiers

brigadiers
  • Lietotājs
  • 380 raksti

Pievienots 12 January 2008 - 14:33

SPORT pogu neesi iesleedzis? :)

#6 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 12 January 2008 - 14:48

Man tadas nemaz nav

#7 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 12 January 2008 - 14:50

Saka ka iesledzas remonta kaut kads rezims jamolasa kludas uz kompja, vai ari citi varianti

#8 _Twister_

_Twister_
  • Lietotājs
  • 470 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija/Riga
  • Intereses:Audi

Pievienots 12 January 2008 - 16:29

Saka ka iesledzas remonta kaut kads rezims jamolasa kludas uz kompja, vai ari citi varianti


+1 tev ir vajadzigs Vag-com... un ceram ka viss bus ok! :arrow:
OOOO a6 2.5TDI AAT chiptuning 175Hp 133Kw :kasp: '97(Avant)
BMW e46 coupe 323Ci 2000 170Hp 125Kw (customization in progress).

#9 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 13 January 2008 - 11:03

A ko tas Vag com paradit var? Kadi varetu but varinati ka iesledzas remonta atrums?

#10 MārtiņšX

MārtiņšX
  • Lietotājs
  • 1988 raksti

Pievienots 13 January 2008 - 11:43

"Safe mode" var buut, bet tur iisti taa nebija, ka augstaak par 1-mo nesleedzas. Vobshem jaanolasa kljuudas, tad jau redzees. Anyway kautkaads remonts buus nepiecieshams - vai nu vadiibas elektronikaa vai pashiem kaarbas mehaanismiem :roll:
VWmotion
Viss ir iespējams, vajag tik labi gribēt...

#11 vicox85

vicox85
  • Lietotājs
  • 65 raksti

Pievienots 14 January 2008 - 19:23

Ticiet va ne bet masina atstaveja 2 dienas un sodien no rita apsedos dzit uz servisu, bet strada un brauc ka pa sviestu. Servisa apskatija viss kartiba, nezinu kas par h... bija

#12 upsednieks

upsednieks
  • Lietotājs
  • 510 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga(Teika)/ Upsēde
  • Intereses:zivīm

Pievienots 14 January 2008 - 19:34

Pagaidi, līdz kārbas ātruma devējs nosprāgst pavisam un tad samaini 8)
Vecuma nespēks...

#13 A696

A696
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzīvesvieta:Jaunmārupe

Pievienots 01 March 2009 - 17:10

Man vakar parādījās divas problēmas vienlaicīgi. Automāts neslēdzās uz augšu, ne D, ne1.2.3. Var vīlēt kaut līdz 3000 apgr. Un kā papildinājums tam, lai nav pārāk vienveidīgi, iedarbinot dzinēju, deg eļļas avārijas lampiņa, gan tikai kādu pusminūti. Tad nodziest.
Tad nu man ir uzreiz divas problēmas, vai arī varbūt mitrums čakarē elektroniku? Līdz šim nekas tāds nav bijis.
audi6, 96.g. 2.5 litri dīzelis.

#14 Schokk

Schokk
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga Marupe

Pievienots 30 May 2009 - 19:06

Lai nav jataisa jauns topiks pajautasu seit (cerams autors neko neibildis)
auto A6 1995 gads 2.6 automats ir tada lieta atrumi sledzas itka maigi un normali bet kad sabremzejos kad atrumi met uz leju ir tadi ka grudieni noraustas masina
un braucot ar aatvertu logi var pat dzidret kad met leja atrumus tad ir tadi ka klik 1 gangis leja klik otrs utt ar sitieniem ?
kas varetu but pa vainu (sledzas normali bet met leja ar sitieniem !!!

Šo rakstu rediģēja Schokk: 09 June 2009 - 17:37

Quattro Tomats

#15 Schokk

Schokk
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga Marupe

Pievienots 09 June 2009 - 17:38

ellu ari karba +filtru nomainiju !!!
nekas nemainijas
varbut Quattro ta jaubut ?
Quattro Tomats

#16 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2346 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 June 2009 - 17:49

tiesaam zini ka tie gruudieni naak no karbas nevis no aizmugureeja difrencaalja ? maigaak parsleedzot atrumus ( tev automaats savadaak ) nava grudieni smagaak var maniit ar saadu paraadiibu jau gadu braucu kad veleejos uzzinaat kas pie vainas neatceros vairs kur mineeja bet topics sanacaa loti gars un rezultaata nebija !

 S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:

 


#17 brigadiers

brigadiers
  • Lietotājs
  • 380 raksti

Pievienots 09 June 2009 - 17:50

jabut nav. sleedz pie vagcom varbut pasaka kljuudu kaadu.

#18 Schokk

Schokk
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga Marupe

Pievienots 09 June 2009 - 17:53

tiesaam zini ka tie gruudieni naak no karbas nevis no aizmugureeja difrencaalja ? maigaak parsleedzot atrumus ( tev automaats savadaak ) nava grudieni smagaak var maniit ar saadu paraadiibu jau gadu braucu kad veleejos uzzinaat kas pie vainas neatceros vairs kur mineeja bet topics sanacaa loti gars un rezultaata nebija !

nu kad ir tas grudiens tad dzird ka karba klik tads skals kad braucot ar atveru logu var dzirdet
a kas tur varetu but tam difrencaali ? kas jaskatas mos tur vaina !!!
Quattro Tomats

#19 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 June 2009 - 18:02

Man viens meistars teica kad ir tāda lieta kā automātiskai kārbai kārbas lasītājs. Tāds verķis, kas lasa kādā robā jāliek. Un automātiskai kārbai esot arī kaut kāds softs kuru varot atjaunot. Nezinu vai tā ir taisnība. Varbūt kāds šeit zina par tādām lietām?

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#20 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 09 June 2009 - 18:08

Ja kas man ir autmātiskā kaste ncelta 100niekam 2.3 Arī parastā 4ru robu pa 30Ls

#21 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2346 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 June 2009 - 18:46

No sakuma parliecinies ka taa ir kaarba ! es domaaju ka aimugureejais difrencalis vainas var buut 101 !

 S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:

 


#22 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 09 June 2009 - 19:12

Ja kas man ir autmātiskā kaste ncelta 100niekam 2.3 Arī parastā 4ru robu pa 30Ls

Atkal tu ar FWD iebrauc quattro lauciņā :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#23 xlguntis

xlguntis
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 27 February 2019 - 00:13

Sveiki visiem.
Audi A6 C5 2002g 2.4 benzīns quattro automāts ar tiptronic 5 ātrumi nobraukums 240 000
Braucot ar ātrumu 50-80 kmh gan D režīmā gan manuāli, esmu pamanījis ka apgriezieni
staigā uz agšu uz leju starp 1500-1800 + - atkarībā no pārnesums un ātruma.
Dažas reizes esu jutis tādu kā grūdienu kad pārslēdzas ātrumi, ir bijis gan uz lielāku ātrumu ir arī bijis samazinot.
Ja braucu ap 100 km h apgriezieni uz 2000 tad iet ok
Ja normāli kurini tad var nepamanīt šo problēmu, izteikti tas ir pilsētas režīmā.
RECRO no Cēsīm man pastāstīja ka vnk ir pienācis laiks kārbas kapitālajam remontam €1700
Ja neesot kur likt €150 viņi var nomainīt eļļu kārbai.

Vai tā tiešām ir kārba pēc maniem simptomiem vai varbūt kaut kas saistīts kas kārbai liek tā darīt ?
Pie kompa vēl nēsu pielicis, nākam nedēļ
Ja tiešām tā ir kārba cik tai vēl varētu būt atlicis, ir kādi varianti kā pagarināt tās dzīvi ?

Ieteikumi, padomi, komentāri !!! Paldies

#24 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9566 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 February 2019 - 08:00

Atlikušais laiks... hmm, savam šādas svārstības novēroju vairāk kā 100K atpakaļ, nebija tik lielā amplitūdā, vēl iet. Dīvaini ka pa šoseju braucot nejūti, parasti mierīgā kruīzā to vislabāk izjūt. Eļļas maiņa var kaut ko pamainīt, var pazust šis blakusefekts, bet parādīties kas cits vietā, piemēram lēnāka pārslēgšanās. Pa 150 uzreiz nav jāmaina, pietiks ja vnk noliesi tukšu, iemetīsi jaunu filtru un eļļu vajadzīgajā līmenī, ar paša darbu tas man iekļāvās 60 EUR. Kārba gan bija biški mazāka par tavējo


Šo rakstu rediģēja andzha: 27 February 2019 - 08:02

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#25 xlguntis

xlguntis
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 27 February 2019 - 13:49

Ok, eļļu pats varu nomainīt, tā nav problēma, bet nevajag to kārbu arī kaut kā izskalot pirms jauno eļļu liet iekšā ?
Tie citi simptomi parasti var parādīties jo jaunā eļļa vnk atšķīdina visu drazu un nogulsnes, tad aizsērē kādu kanālu utl.
Kā Tev pašam sanāca, bija kādas izmaiņas pēc eļļas nomaiņas ?

#26 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9566 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 February 2019 - 16:04

Uzreiz straujas izmaiņas nebija, pēc pārsimt km reizēm tā kā izslīd. Es gan nožēloju ka neielēju motul, bet vienu citu produktu, biški brīvākā brīdī atkārtošu ar motul, tad redzēs izmaiņas. Pārāk liela skalošana var panākt negatīvu efektu, it īpaši ja kārba nav pārāk labā stāvoklī, tāpēc daudzi neiesaka mainīt bet braukt līdz pilnai uzvarai


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#27 xlguntis

xlguntis
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 27 February 2019 - 21:53

Šodien izdarīju interesantu eksperimentu un novērojumu....
Braucu uz 75-80 apgriezieni lēkāja 1400-1600 piespiedu kruīzu lēkāšana apstājās.
Nofilmēju to visu arī bet te laikam nevar pievienot bildes un video, vai es arī vnk nemāku

#28 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 02 March 2019 - 13:56

Tev tā kārba nomors. Man pēc šitādiem simptomiem pēc 100 štukām nomira pilnīgi un galēji. Izdvesa visādas interesantas skaņas, sāka stīvi slēgties un nu ir mūžīgais neitrālais ātrums.

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#29 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 647 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 02 March 2019 - 15:34

vispar 5hp19 karbam ir rupnicas nepilnibas. ja nerunat par nM, ko vina var pargremot, tad hidrobloka ir solenoidi, viens no kuriem atbild par spiedienu un konstruktivi ir izveidots ta, ka nevar pilnvertigi spiedienu kontrolet. sis ir risinams par 60~eur (detalas cena), otrais ir papira s3da frikcioni, kuri pa 20 gadiem parveidojas par mumijo tipa substanci. mirstigais variants protams atrisina problemu, bet isteniba eksiste ari kevlara laikam frikcioni, pat karbas refurbish komplekti, bet cena ir 1000+ +sutisana un atmuitosana. talak iet hidrotransformators - var restauret savu alja recro, var sutit pastiprinato, kas maksa ap 600eur. bet tas tomer atgriezoties pie jaudas-griezes momenta, ko si karba anyway netures. ta ka labaks variants butu pariet uz 5hp24, bet c5 bundza si ielist tikai S versija, nerunajot par sapasesanu ar dzineju un el. jautajumiem, tapat bez konkretas iejauksanas daudz ko netures. var turpunat un turpinat, automats ir sape))) mazjaudas motoriem laikam pratigakais butu likt lietotu, tiem, kuriem ir pari 350nM vienigais variants ir remontet periodiski)) protams ja negrib nomainit uz manualo

bt avant quattro

typ85 quattro


#30 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 02 March 2019 - 15:46

Kas ir mazjaudas motors? Līdz cik zirgiem (no rūpnīcas)?

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)