Pālekt uz saturu


Foto

vag - com


  • Please log in to reply
438 atbildes uz šo tēmu

#421 kikens

kikens
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, Futbols, IT.

Pievienots 05 December 2017 - 22:11

Kas saglabāts 45tajā?
Izlasi balonloga pēdējās rindas.

 

 45 ir 1.  Pareizi saprotu ka 1 nozīmē "Flexible" intervāli? - LABOTS - biju domājis Fixed.

 

Jau izgāju cauri pēc kārtas visam. Bet aizdomājos vietā kur varēja izvēlēties "diesel engine with Imobilizer III" (laikam tā bija rakstīts).

 

Bilde uzņemta kādu laiku atpakaļ.  Neskaitot 42 kanālu nekas nav mainīts.

Bzy0NT3.jpg

 

Izkrītošajā izvēlnē piedāvā tikai Service reset.


Šo rakstu rediģēja kikens: 05 December 2017 - 22:29

Audi 80 B4, 1993, 2.0.-Pārdots.

Audi A4 B7, 2007, 2.0tdi


#422 wrc

wrc
  • Lietotājs
  • 276 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:Audi. Audi quattro. WRC. autorallijs

Pievienots 10 December 2017 - 14:58

Netieku iekšā ar vcds b5.5 pasātam. Uztaisot test parāda ka K1 ok K2 ok. Ejot uz vienalga kura moduļa ilgi domā un tad pārmet krustu ka nezanāk savienoties. Velreiz uzejot test K1 ok bet K2 short to ground. Aftermarket Maģi novienoju, abs štekeri arī. Vadības blokam štekeri zolīdi.

#423 kikens

kikens
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, Futbols, IT.

Pievienots 11 December 2017 - 09:34

 45 ir 1.  Pareizi saprotu ka 1 nozīmē "Flexible" intervāli? - LABOTS - biju domājis Fixed.

 

Jau izgāju cauri pēc kārtas visam. Bet aizdomājos vietā kur varēja izvēlēties "diesel engine with Imobilizer III" (laikam tā bija rakstīts).

 

Bilde uzņemta kādu laiku atpakaļ.  Neskaitot 42 kanālu nekas nav mainīts.

https://i.imgur.com/Bzy0NT3.jpg...

 

Izkrītošajā izvēlnē piedāvā tikai Service reset.

 

Šo izpīpēju :D

-Oil Quality nomainīts uz 2 - Flexible intervāli.

-Nomainīts "Maximum mileage to service" cipars uz lielāku vai vienādu ar "Minimal Mileage to Service" gala ciparu.

-Palielināts "Minimal Mileage to Service" cipars uz nepieciešamo.


Audi 80 B4, 1993, 2.0.-Pārdots.

Audi A4 B7, 2007, 2.0tdi


#424 binary

binary
  • Lietotājs
  • 1088 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Baldone, Grobiņa, Varakļāni
  • Intereses:PC lietas, programmēšana

Pievienots 11 December 2017 - 09:56

Flexible ir tas, kur eļļas maiņas nepieciešamību rēķina auto atkarībā no eļļas vecuma, braukšanas stila, braucienu garumiem utt? Kaut kāds "QG1" (vai tml) jeb "Service interval prolongation" (vai tml)?

Ja tā, tad vismaz sharānam ir nepieciešama krietni dārgāka eļļa, ja grib tos flexible intervālus. Cik palasīju ārzemju internetos, tad viedoklis par to fīču ir visai skeptisks.


A4 B5 (8D) 2000 2.8 V6 30V quattro amerikānis

#425 kikens

kikens
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, Futbols, IT.

Pievienots 11 December 2017 - 10:09

Flexible ir tas, kur eļļas maiņas nepieciešamību rēķina auto atkarībā no eļļas vecuma, braukšanas stila, braucienu garumiem utt? Kaut kāds "QG1" (vai tml) jeb "Service interval prolongation" (vai tml)?

Ja tā, tad vismaz sharānam ir nepieciešama krietni dārgāka eļļa, ja grib tos flexible intervālus. Cik palasīju ārzemju internetos, tad viedoklis par to fīču ir visai skeptisks.

 

Grūti pateikt, cik rakņājos pa googli 100% tā arī nesapratu.

 

Arī labprāt noskaidrotu kāda konkrēti ir atšķirība starp Fixed un Flexible intervāliem.

 

Bet manā gadījumā Fixed intervālu nevarēju nomainīt vairāk par 3k.

Jebkurā gadījumā leju LongLife eļļu un mainu viņu pa 8-9k.


Šo rakstu rediģēja kikens: 11 December 2017 - 10:09

Audi 80 B4, 1993, 2.0.-Pārdots.

Audi A4 B7, 2007, 2.0tdi


#426 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 855 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 11 December 2017 - 12:48

Sveiki,kāds varbūt var palīdzēt ar padomu.Mašīna audi b5 fl.Viss bija labi,bet samainija maģi,izņēma oriģinālo un ielika parasto un pēc tā vairāk nevar pieslēgties mašīnai.Ir kādi varianti ko tur varēja sapurgāt?Ko skatīties?
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#427 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3042 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 December 2017 - 12:50

Hahaaa. Novieno nost to maģi un atvieno K-līnijas vadu (tieviņš zaļš ar... melnu, štoļi?) no aftermarket maģa nost. Un lūdz dievu, lai kabelis nav nosvilis.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#428 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 855 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 11 December 2017 - 12:54

Ok pameiģināšu.Kabels dzīvs,pie citiem slēdzas.
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#429 wrc

wrc
  • Lietotājs
  • 276 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:Audi. Audi quattro. WRC. autorallijs

Pievienots 11 December 2017 - 20:03

Netieku iekšā ar vcds b5.5 pasātam. Uztaisot test parāda ka K1 ok K2 ok. Ejot uz vienalga kura moduļa ilgi domā un tad pārmet krustu ka nezanāk savienoties. Velreiz uzejot test K1 ok bet K2 short to ground. Aftermarket Maģi novienoju, abs štekeri arī. Vadības blokam štekeri zolīdi.

#430 Val

Val
  • Administrators
  • 11094 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 11 December 2017 - 21:39

Mēģini ar vecākas versijas kabeli.
Šitāda kaite redzēta atsevišķiem 17.x

Ja pieņemam, ka ar auto viss ok.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#431 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3042 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 December 2017 - 22:53

Man, starp citu, vienā šādā gadījumā (tieši pasāts un tieši ar 17.x) palīdzēja atslēgt "Boot in intelligent mode", efektīvi pārslēdzot to kabeli "dumb" režīmā. Tiesa, pat ar to visu pie vecas ceškas AAT motora vadības bloka pieslēgties neizdevās.

 

Vēl ir variants, ka ja benzīnmotors ar gāzi - daži gāzinieki pieslēdz savu stulbo OBD vadu pie K-līnijas, kas jauc galvu visam pārējam diagnostikas aprīkojumam. B5.5 pasātam moš kādam jau tā ir likusies laba doma.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#432 wrc

wrc
  • Lietotājs
  • 276 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:Audi. Audi quattro. WRC. autorallijs

Pievienots 11 December 2017 - 23:10

1.9tdi pd 2002 gads. Tas auto ir somijas tirgum paredzēts.

#433 1.8t_AEB

1.8t_AEB
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 December 2017 - 14:05

Sveiki! vajag palīdzību.
Auto ik pa laikam norausta tukšgaitu un negrib celt no zemiem apgriezieniem(raustās). Pēc nodzēšanas un  maza līkuma izmešanas neviena kļūda neatgriezās.
   Component: 2.4L V6/5V  MOTR AT D03  
   
11 Faults Found:
17799 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163) 
            P1391 - 35-00 - Short to Ground
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) 
            P1338 - 35-00 - Open or Short to Plus
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17091 - Transmission Range Sensor (F125) 
            P0707 - 35-00 - Signal too Low
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1 
            P0154 - 35-10 - No Activity - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338) 
            P1564 - 35-10 - Under-Voltage during Basic Setting - Intermittent
17973 - Throttle Actuator (J338) 
            P1565 - 35-10 - Lower Stop not Reached - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) 
            P1136 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add) 
            P1138 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) 
            P1130 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
Readiness: N/A

Šo rakstu rediģēja 1.8t_AEB: 30 December 2017 - 14:10


#434 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3042 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 December 2017 - 17:58

Gan jau puse atlīdīs atpakaļ pēc kādu 10km izbraukšanas, tad arī skaties, kas ir kas. Pašlaik izskatās pēc tā ka kaut kur pamatīgi piesūc gaisu aiz GMM, vai beigts GMM, vai nav degvielas spiediena vai virsū ir galīgi caur dibinu saregulēta gāze.

 

Interesantas ir 17799/17746 - nav intermittent, bet nodzēsties ļāvās - iespējams arī, ka pēc brīža būs atpakaļ. Ja atlien atpakaļ - vai nu ABI holli pusmiruši, vai kaut kas vados. Var sanākt neiedarbināma mašīna ceļa malā.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#435 1.8t_AEB

1.8t_AEB
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 December 2017 - 18:24



Iespējams ka būsi atminējis, auto tiešām ir kaut kāda gāzes iekārta, pārsvara nelietoju viņu, jo ar gāzi visi simptomi daudz izteiktāki. Vai varētu būt ka gāzes regulējums ietekmē benzīna darbību?
Par gmm man interesanti likās kad auto nedarbojas dzinējs viņš man rādija 11 g/s.
Un pedal to the metal režījumā vairāk par 112 g/s viņš neparādija.
Benzīna spiedienu iekš vcds var redzēt vai jāmeklē manometrs?

Sent from my S40 using Tapatalk

#436 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3042 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 December 2017 - 19:13

Ja uz gāzes simptomi ir izteiktāki, iespējams defekts arī aizdedzes sistēmā. Kādā stāvoklī un kad vispār ir mainītas sveces? Nu ļoti līdzīgi simptmi - tukšgaitā pa brīžam "aizšauj garām", pie lielām slodzēm raustās. Ja ar svecēm ir tiešām tā ka viss 100% kārtībā, jāsāk skatīties gaisa noplūdes un tā kā gāzes ietekmē visu un uz visām pusēm, tā ka nākamais būt skatīties tur.

 

GMM nestrādājošam motoram vispār rāda kaut ko, kas viņam ienāk prātā un to drīkst ignorēt, tukšgaitā būtu jābūt ap 3.5-4 g/s. Ar pedāli grīdā cik bija pīķis dabā neatceros, liekas ka MAFam kā tādam vispār griesti bija ap 140 g/s, tā ka 112 g/s varētu būt OK.

 

Benzīna spiedienam vienīgais variants ir mehāniskais manometrs, bet nu tas arī būtu pēdējais - ja tukšgaitā arī raustās, tad pabraukt ar tik švaku degvielas spiedienu nebūtu iespējams vispār, tā ka maz ticams.


Šo rakstu rediģēja wth: 30 December 2017 - 19:13

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#437 1.8t_AEB

1.8t_AEB
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 December 2017 - 19:34

Par svecēm neko nezinu, man auto tikai 2dienas. Ar gmm ir viss kārtībā, paskatījos logu, tie skaitļi ar ir tādi kā teici. Lamda korekcijas arī nerāda nekādus milzīgos procentus, tad ja pareizi saprotu jāmaina sveces un drošivien ar vadi profilaksei un tad jāskatās?

Vai ir kāds skaidrojums par transmision range eroru, auto ir manuālis no kurienes tāds erors?


Sent from my S40 using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja 1.8t_AEB: 30 December 2017 - 19:36


#438 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3042 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 December 2017 - 19:47

Neieskatījos, tajā kļūdu jūklī paslēpās. Starp citu, kas precīzi par mašīnu un kura gada? Izskatās, ka pirmo gadu C5 vai B5?

 

2.4L V6/5V  MOTR AT D03  Izskatās, ka 1. B5 paaudzes automāta vadības bloks štoļi? Neatceros, kā īsti tas izskatījās, bet vismaz pirmajos gados automātam bija savs, intīms bloks, kas vienkārši ar kodējumu nav "atsitams" uz manuāli, tas tur dusmojās uzlikts uz manuāļa, tiesa gan parasti par to, ka nevar "sazvanīt" kārbas bloku, šeit tādas kļūdas nav. Moš "kaut kā jocīgi" pārbūvēts automāts, atstājot kārbas bloku? Joka pēc pamēģini pieslēgties pie automāta bloka ar VCDS, moš točna?

 

Jebkurā gadījumā sāc ar sveču maiņu un svečvadu pārbaudi, tad domāsim tālāk.


Šo rakstu rediģēja wth: 30 December 2017 - 19:47

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#439 1.8t_AEB

1.8t_AEB
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 30 December 2017 - 20:01

Pirmo eksemplāru c5.
Un ja tas kārbas vadības bloks atstāts ,gadījumā nebūtu tā ka, necik, prātīgi tas auto negribētu ņemt augšā apgriezienus vispār?
Pagaidām paldies, pēc svētkiem mainīs sveces ta manīs kas notiks.

Sent from my S40 using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja 1.8t_AEB: 30 December 2017 - 20:01





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)