Pālekt uz saturu


Foto

Info par Megasquirt un VEMS


  • Please log in to reply
233 atbildes uz šo tēmu

#61 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 December 2010 - 18:06

Šito topiku obligati vajag izcelt, jo informācijas ziņa viens no jēdzīgākajiem topikiem pēdējā laikā :yahoo:

#62 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9346 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 December 2010 - 18:45

interesants teksts

Interesanti. Nesen izlasīju MegaManual no viena gala līdz otram. Uz papīra tātad viss ir, bet dzīvē šis tas pietrūkst :crazy:
Kādas attiecības VEMSam ir ar šaurjoslas lambdu? Ielas motoram pietiekami?
Vai vienkāršākiem standarta motoriem no rūpnīcas nāk aizdedze ar logiem, jo atmosfēriskam motoram momenta nobīde nav tik jūtama, jeb tur kādi citi faktori?
Esmu lasījis ka gan MS, gan VEMS ir ar divu karšu komplektu iespēju, ko var izmantot lai, piemēram, vadītu gan benzīna šprici, gan gāzes šprici, kā ar šādu iespēju sastāv dzīvē?
Ja jau neviens no abu grupu vadības blokiem nespēj padot signālu borta kompim, ko tad dod oriģinālais vadības bloks - kaut ko līdzīgu sprauslu impulsam?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#63 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 04 December 2010 - 01:03

VEMSu ar šaurjoslas zondi neesmu mēģinājis. Un nezinu nevienu, kas būtu. It kā setingos tāda ir.
Mūsdienās vairums autoražotāju ir pārgājuši uz vismaz 1 impulsu uz 30deg. Kaut kas te bija rēķinājis, ka tas tad dotu mērenu kļudu pie motora max paātrinājuma. Bosch tipiski lieto 1 impulsu uz 6deg.

MSam ir pārslēdzmas vien kartes. Un ne visas. ar to bieži nepietiek. Piemēram ekonomiju ietekmē paātrinājuma bagātinājums. Vai iedarbināšanas bagātinājumi uz dažādām degvielām var būt redikāli atšķirīgi. VEMSam tamdēļ var pārslēgt pilnīgi visu regulējumu. strādājosām motoram.

Manuprāt vecie audi borta kompim ņēma signālu no klapes mērītāja - tātad analogo.
Citi paneļi tiešām saņem sprauslas impulsu. To varētu dabūt laukā. Tikai ko rēķinās panelis, ja ir citas sprauslas vai spiediens?
Vēl ir variants, ka ECU dod signālu, kur katrs impulss nozīmē noteiktu iesmidzinātās degvielas tilpumu.

VEMS
Elektrība sporta auto


#64 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 04 December 2010 - 18:45

Esmu tikai vienam standarta NF/NG uzlicis MSu. Ar 98 zupu tuvu pie 150Zs. Meh šprices gaisa mērītājs tomēr rada pamatīgu pretestību.

Bet tā jau man labāk patīk VEMS. Daudz vieglāk sanāk uztaisīt tā kā būtu jābūt: šķil un brauc. MSam tomēr ir lietas kas neļauj justies kā ar orģinālo vadību. Viena no galvenajām lietām, kas man derdzas ir tukšgaitas uzturēšanas algoritms. Bet tas nenozīmē, ka nevarētu auto braukt ikdienā.

Pārlasot radās jautājums - Vai MS uzliki NF/NG motoram apvienojot vadību ar mehānisko šprici?

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300
BMW X5


#65 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3124 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 December 2010 - 18:45

Tā, te jau par šo tēmu laikam ir runāts, bet ielienot aktuālā ar MS saistītā tēmā - kādam ir izdeviems REĀLI praksē realizēt duālo benzīna/gāzes inžektoru uz MS1? Konkrētā situācija, kas interesētu, būtu 6-cyl motors (AAH), bet teorijā interesē, vai MS1 to vispār var pavilkt vai nē? Pēdējā runa ir bijusi, ka esot viss pārāk slikti ar ieeju/izeju trūkumu + standarta firmwāre ir par tizlu šitādiem gājieniem. Tā tiešām ir?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#66 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 March 2011 - 13:02

*
POPULĀRS RAKSTS!

Esmu savam atmosfērniekam uzlicis MS. Viss rullē un griežas un turas kopā. Vēl tik atliek saregulēt pa īstam un tad visam būtu jābūt daudz maz pabeigtam.


Bet tagad pie ilustrētās zinātnes. :\m/:

Sen jau biju izdomājis auto aprīkot ar MegaSquirt motora vadību. Mehāniskā šprice bija apnikusi līdz kaklam, turklāt mētājās plauktā lieks vadības bloks, kuru grēks bija neizmantot.
Ievietotais attēls

Tika uztaisīta un 2x pārtaisīta degvielas sliede. Bija dažas nianses, kuru dēļ tas bija jāizdara. Šāds nošķelts gals bija nepieciešams, jo savā setup'ā izmantoju turbo Audi ieplūdes kolektoru, kura droselei ir viens nevis divi "taurentiņi". Ar diviem MS nevar saprast, cik tad daudz ir pavērta drosele.
Ievietotais attēls

Motortelpā vēl neliels bardaks
Ievietotais attēls

Spiediena regulētāju ņēmu no BMW, jo to vēlāk ir viegli nomainīt, ja nu tas iziet no ierindas. Un kā nekā pats vairāk ņemos gar šīm pakaļpiedziņām.
Ievietotais attēls

Kura pakaļa izdomāja, ka ieplūde un izplūde jāliek vienā pusē.. Ievietotais attēls Kaut kāds aizsargs starp kolektoriem kādreiz ir bijis, jauns maksā daudz, bet laika jaunu "izgudrot" tā lai negrabētu man pagaidām nav, tad izdomāju nolīmēt ieplūdnieku ar vairākām kārtām follija lentas. Ceru, ka kaut kādu karstumu tas atgrūdīs.
Ievietotais attēls

Single butterfly drosele ar piemeistarotu potenciometru no BMW m50 motora
Ievietotais attēls

Custom made kronšteins. Vēl tik tas caurums jāaiztaisa ciet
Ievietotais attēls

Gaisa temperatūras devēju ievietoju kādā citā ieplūdnieka caurumā. Iegāja un pieskrūvējās ļoti zolīdi. Vajadzēja tik papildus blīvgumiju uzlikt, lai noblīvējas. Attēlos redzamās izejas tiks izmantotas bremžu vakuumniekam, tukšgaitas vārstam un dažādām vakuumu alkstošām ierīcēm
Ievietotais attēls

Principā kolektoru lieku jau virsū, nav ko tur vairs mērīt un pārmērīt. Viss būs gerai.
Tā kā tirgoju dažādus silikona savienojumus, tad laicīgi izdomāju, kādus līkumus un citus savienojumus man vajadzēs un tādus ar pasūtīju. Lēti nav, bet aiztaupa laiku skraidot pa šrotiem un meklējot kaut ko vecu un ļoti iespējams nepiemērotu.
Ievietotais attēls

Atradu kādu caurumu virsbūvē uz salonu, ko ar lielu prieku izmantoju MS vadu izvilkšanai. Pagaidām visi vadi bez papildus izolācijas, jo vēl neesmu 100% pārliecināts par nepieciešamajiem garumiem un izvietojumu. Viss tiks sakopts vēlāk, kad auto rūks
Ievietotais attēls

Laika gaitā ir iepirkti ntie VDO mērīkļi no dažādiem Audi, bet tikai nessen dabūji arī pašus devējus, kas nu man ļauj šīs mērierīces arī pieslēgt
Eļļas spiedienam. Lejā vēl pieslēgts mehāniskais manometrs, lai pārbaudītu motora eļļas spiedienu
Ievietotais attēls

Dzesēšanas sistēmai nu ir trīs devēji: mērierīcei panelī, mērierīcei VDO un trešais priekš MS vadības
Ievietotais attēls

Sataisīju vadus priekš mērierīcēm
Ievietotais attēls

Un cik nu izskatās viss arī strādā. Vienīgā problēmiņa ir iztrūkstošas divas apgaismojuma patronas no VDO mērierīcēm.
Ja nu kāds zin kur var dabūt tādas, tad PM
Ievietotais attēls

Tā kā ar kōniskiem filtriem negribēju ķēpāties, tad tika pieņemts lēmums visu šo motoram paredzētā gaisa paņemšanu salikt standarta gaisa filtra kastē. No viena VWMotion lietotāja uzzināju, ka šim pasākumam var izmantot Audi B3 filtra kastes augšējo daļu, kas lieliski der uz Passat filtra kastes apakšējās daļas. Tāda ar viņa palīdzību tika arī iegādāta. Tika pasūtīta pāreja uz man nepieciešamo izmēru, kā arī tukšgaitas caurulei nepieciešamais štuceris un tas viss tika salikts kopā. Vēl tik gaidam silikona līkumu, lai varētu savienot gaisa kanālu priekš motora
Ievietotais attēls

Tukšgaita tika jau pievienota klāt. Silikons tik labi turas virsū, ka īpaši pat neprasās nekādus savilcējus. Bet nu drošības pēc tādi tomēr tiks uzlikti O:)
Ievietotais attēls

Bez tam ieplūdes sistēma ir tikusi pie silikona savienojumiem un nu ieplūdē gaiss nonāk pilnībā atfiltrēts!
Ievietotais attēls


Vairāk par manu Passat VWMotion.lv

http://www.vwmotion....11994&start=120
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#67 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 March 2011 - 13:39

Respekt par to ko dari ar to passatu :yahoo:
vismaz daudziem tagad atkritīs daudz jautajumu par MS uz atmosfēru. un cik +- Ls sanaca lai motors ruktu ar MS ?

#68 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 March 2011 - 13:49

Cenšos neskaitīt, cik tas viss maksā un mēģinu ātri aizmirst cik naudas iztērēt. Bet nu jebkurā ziņā daudz mazāk, nekā būtu jāiztērē nervus ārstējot ar to nolādēto veco mehānisko šprici. :)
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#69 Val

Val
  • Administrators
  • 11451 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 March 2011 - 13:59

Kādā veidā notiek pārslēgšanās starp trasi un ekoceļu?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#70 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 March 2011 - 15:22

Jābūt kompim līdzi, lai var ielādēt citu regulējumu. Īsāk sakot, tas notiksies klikšķa attālumā.
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#71 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 March 2011 - 16:25

Kā jau minēju, ka tiks veikti divi regulējumi:
1. Spōrta
2. Ikdienas (ekonomiskais).

Spōrta režīmu vēl neesmu tā kā iemēģinājis, bet aptuvenais rezultāts ir lūk šāds:

133Hp pie 5480rpm un 195Nm pie 4020rpm
Ievietotais attēls

Šo rakstu rediģēja J.K.jr.bad.: 21 March 2011 - 18:09

J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#72 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 21 March 2011 - 17:05

cik viegli grūti ir iespejam samainīt atpakaļ sporta/ikdienas ??

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#73 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 21 March 2011 - 17:16

Priekš veca, papista motora ideāli mērījumi.
Un cik tērē šādā režīmā?

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#74 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 March 2011 - 18:04

kvalitatīvākās bildes ko šeit esmu redzējis. prieks skatīties. visu var redzēt un saprast. super.
tie 133hp ir sporta vai ekonomiskais režīms? :D

#75 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 March 2011 - 18:15

Tā kā tas ir Mega Squirts, tad pārslēgšanās var tikt veikta ar dažu klikšķu palīdzību Mega Tūnī.

Ekonomiskais režīms vēl nezinu cik ir ekonomisks.

Esmu nobraucis ~ 500km, no kuriem 250km bija neregulēti + 100 no tiem tika izbraukāti regulējot. Otrus 250 norullēju vīkendā ar pilnu auto ar pasažieriem un visādu hlamu bagažniekā. Bāka šitiem lopiem ir ~65L. Ja galīgi sausu izbrauc, tad līdz lūpai var aš 70L ieliet.

Tagad vēl kādus 20-40km pa pilsētu varētu nobraukt.
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#76 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 March 2011 - 21:57

Nu īstenībā var uztaisīt, ka parslēdzas ar slēdzīti. Bet ir mīnuss - tas tad nav viss regulējums bet tikai aizdedzes un degvielas kartes. Bez tām ir vēl dažas lietas, kas ietekmē pasākumu. Tas tad paliktu abiem regulējumiem vienādas...

VEMS
Elektrība sporta auto


#77 Timon

Timon
  • Lietotājs
  • 654 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Corby UK
  • Intereses:Audi

Pievienots 21 March 2011 - 22:02

Var jau boost kontrili ielikt atsevishki , tas butu taka ertak un vieglak? Vai tur arii ir minusi , ka nevar savienot ar ms vems??

ACQ 20vt 89* (in progress)
 

Audi A8 3.0tdi 09 facelift

Audi A6 1.9TDI 2001


#78 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 21 March 2011 - 22:08

Tā kā tas ir Mega Squirts, tad pārslēgšanās var tikt veikta ar dažu klikšķu palīdzību Mega Tūnī.

Ekonomiskais režīms vēl nezinu cik ir ekonomisks.

Esmu nobraucis ~ 500km, no kuriem 250km bija neregulēti + 100 no tiem tika izbraukāti regulējot. Otrus 250 norullēju vīkendā ar pilnu auto ar pasažieriem un visādu hlamu bagažniekā. Bāka šitiem lopiem ir ~65L. Ja galīgi sausu izbrauc, tad līdz lūpai var aš 70L ieliet.

Tagad vēl kādus 20-40km pa pilsētu varētu nobraukt.


65/(500+40)*100=12,03litri uz simta -videejais itkaa jau ok

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#79 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 March 2011 - 22:59

Var jau boost kontrili ielikt atsevishki , tas butu taka ertak un vieglak? Vai tur arii ir minusi , ka nevar savienot ar ms vems??

Passatam nav turbo.
Var likt atsevišķi. MS1 ir tikai vaļējā cikla kontrole. Viegli regulējama. Ar atsaiti pret droseles stāvokli (svarīgi tiem, kas pa slidenu krāmē). MS2 ir gan tāda gan arī slēgtā cikla. Kura varbūt beidzot pēc sazin cik gadus neizķertas neprecizitātes kodā, beidzot varbūt būs lietojama.
Ja par VEMS, tad tur nu arējo nekādi nevajag!

VEMS
Elektrība sporta auto


#80 Dexters

Dexters
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 March 2011 - 22:04

Nu īstenībā var uztaisīt, ka parslēdzas ar slēdzīti. Bet ir mīnuss - tas tad nav viss regulējums bet tikai aizdedzes un degvielas kartes. Bez tām ir vēl dažas lietas, kas ietekmē pasākumu. Tas tad paliktu abiem regulējumiem vienādas...

Kā ir ar Vemsu..?? arī iespējami divi regulējumi..??

A4 B5 1,9TDI  vnz-IG-85 ,A4 B8 2.0TDI s-line vnz UR-95

B3 90 quattro 1,9TDI vnz-VI-59

B2 coupe quattro 2,5 20VT vnz-IG-95

Relault Master 2.5 150hp vnz-VJ-39

 


#81 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 March 2011 - 07:36

Pirmā bāka nobraukta ar 12.5L patēriņu uz 100km. Nākamā būs patiesāka, jo būs braukta tikai ar MS eko regulējumu.
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#82 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 24 March 2011 - 11:49

Kā ir ar Vemsu..?? arī iespējami divi regulējumi..??

Jā. Faktiski pilnīgi neatkarīgi. Pat sprauslas un spoles var būt uz citām kājām. Nu piemēram, ja tev ir gan Audi gan Subaru. Pārslēgt var rūcošam.

VEMS
Elektrība sporta auto


#83 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 09 April 2011 - 21:24

Super, visu cieņu par attieksmi, bildēm un Passātu! :)
tavaskana.lv yoursound.lv

#84 m12

m12
  • Lietotājs
  • 177 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:B3; E39

Pievienots 26 April 2011 - 19:31

Izdomāju ielikt savu problēmu šeit :crazy:

1) Lieta tāda, ka dodot čadu, sākot ar ~3600rpm sāk kristies spriegums megaskvirtam, (līdz pat 10.5v), tukšgaitā ~13.5v
2) Pie tiem pašiem ~3600< rpm Pulsa garums aiziet kosmosā :o ja re fuel ir 8.8ms un tajā brīdī VE ir mazāk kā simts, bet log failā ieraugu, ka ir ap 16-22ms :shock: :shock: :shock:
Kādi varianti, idejas?
Paldies par uzmanību :hi:

Šo rakstu rediģēja m12: 26 April 2011 - 19:32


#85 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 27 April 2011 - 08:53

1) a cik lielu spoles uzlādes laiku tu esi uzlicis? No kurienes MS ņem barošanu. Un no kurienes indukcijas spole?

2) tās 8.8ms ar VE 100 tu varētu sagaidīt pie atmosfēras spiediena ieplūdē. Turbo?

VEMS
Elektrība sporta auto


#86 m12

m12
  • Lietotājs
  • 177 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:B3; E39

Pievienots 27 April 2011 - 23:36

Itkā voltu problēma nav vairs tik aktuāla (varbūt? )
Bet ar degvielu nesmu ticis galā - iepriekš nebiju manījis, ka tā gadītos
Te ir bēdīgā bilde:

Ievietotais attēls

Tur ir pat 18ms, bet pēc izbraukšanas izskrūvējot sveces, nekādu pazīmju, ka ir trekns maisījums. :shock:
Man sāk likties, ka pats MS ir vainīgs

#87 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 28 April 2011 - 07:08

Par ko ir uztraukums: spiediens ceļas, palielinās arī iesmidzināšanas laiks. Nopublicē (failiem.lv?) pašu log failu, lai kaut ko vairāk var saprast. Kas tas par motoru? Un kādas sprauslas?

Ar pašu MS barošanas pieslēgumu gan kaut kas ir greizi: barošana ir paņemta netieši - kaut kas ir pieslēgts paralēli uz pārāk tieviem vadiem. Jābūt ir konkrētai masai un relejam, kas pa taisno pieslēdzas "30" klemmei.
Induķenei ir jābarojas no cita masas vada un "15" klemmes.

VEMS
Elektrība sporta auto


#88 m12

m12
  • Lietotājs
  • 177 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:B3; E39

Pievienots 28 April 2011 - 10:44

Motors standarta MC (2.2 10vt)
Sprauslas ir Bosch 0290155009 - (Tad sanāk, ka SAAB 346cc/min)
Un megaskvirts ir MS1 ekstra, tas no auto1, abs blokā salodētais

Tākā šis viss ir turpinājums vienam nepabeigtam projektam, kuru iesāka kāds cits no A|S, ir visādi brīnumi ar vadiem.
Iesākumā, tika konstatēts, ka MS barošana bija no indukcijas spoles un vel tagad ir sprauslu barošana arī no indukcenes
Varētu būt, ka indukcenei nav normāla barošana..

#89 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 28 April 2011 - 19:47

Nu ar 346cc pie 0.3 bar 16ms ir par daudz. Bet tā tik pat labi var būt regulējuma problēma.
Ja tai blokā ir 300 vi 400kpa MAPs, problēma var būt veca firmware, ar kuru VE tabulā sanāk nedabīgs pārlauziens. To ir ieteicams nomainīt pret jaunāku.
Jautājums tak nav ka reizēm ir liels PW, reizēm nē?

Normāli spoles pasākumu vajag atdalīt no MSa. Spoles (+) var tikt izmantots vienīgi MS releja ieslēgšanai, kas tad pieslēdz "30" klemmi no pietiekama resnuma vada sprauslām, N75, tukšgaitas vārstam un arī pašam MSam. Sprauslām gan parasti barošanu taisa kopēju ar MSu. Principā MS tai vadā mēra spriegumu uz sprauslām.

VEMS
Elektrība sporta auto


#90 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 792 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 15 August 2011 - 17:35

Nedaudz pacelšu šo topiku atkal statistiski/informatīviem mērķiem.

Brīvdienās biju aizskrējis līdz D-pilij driftu pavērot. Turpceļā braucu viens pats atpakaļ ceļā divatā. Kopumā nobraucu ~ 450Km. Īsti vairāk par 100km/h nesanāca braukt. Ielēju pilnu bāku Rīgā izbraucot, kā arī atbraucot atpakaļ. Rezultātā sanāca vidējais patēriņš 7.85L uz 100km. Laikam jau nav slikti priekš aizvēsturiskas full time pilnpiedziņas. Bet nu gribētu jau labāk šī 2.2L motora vietā redzēt 1.9TDI. Ievietotais attēls
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)