Pālekt uz saturu


Foto

Info par Megasquirt un VEMS


  • Please log in to reply
233 atbildes uz šo tēmu

#31 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 01 December 2010 - 14:52

Par 034efi. Tas ir kompis, kurš tiek tirgots vimaz zem 3 dažādiem vārdiem. Pantera. 034efi un 882ECU. Dzelzis ir mega! Bet katrs minētais piedāvā to ar savu programmnodrošinājumu. Pāris gadus atpakaļ skatījos un atradu vienu baigi tizlo lietu: aizdedzes karte 034efi bija tikai 2D. Un tālāk vienkārši ar konfigurējamu slīpumu pavēlināma atkarībā no motora slodzes. Tas ir baigais vienkāršojums, kurš varbūt ir OK sporta motoram, bet ielas motoram tas ir tizli.
Gan jau tagad tas ir izlabots. Tad paliek jautājums par elektriskajiem droseļvārstiem. Kāda ir situācija tagad - neesmu pētījis.
================================.

Biki par MS. Ir kāds 3-4 versijas:
MS1 MS2 MS3 un uS=Microsquirts.
Pamatā Latvijā vairums lieto MS1 ar extra kodu.

MS2 ir precizāks. Ar vairāk funkcijām. Pie pārbūvēta dzelža var uztaisīt 4 cil motoru sekvenciāli.
Mikrosquirts ir modificēts MS2 patīkamā korpusā.

MS3 manā skatījumā ir neinteresants. Saspraužot 3 plates kopā var dabūt 8cil sekvenciāli. Bet tāds sendvičš sportā ir neizmantojams. Plus cena ir atbaidoša.

Šo rakstu rediģēja GintsK: 01 December 2010 - 14:52

VEMS
Elektrība sporta auto


#32 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 01 December 2010 - 14:59

No sevis varu piebilst, Ka GintsK ar Jani nodrosina ne tikai uzliksanu un regulesanu, bet ari problemu rasanas gadijuma palidz atrast vainigo mezglu.

Protams, visu var paveikt ari pasam, bet kad cilveki ar to nodarbojas jau krietnu laiku, viniem tas sanak daudz kvalitativak, neka redzetie varianti tiem, kas pasi lika.

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#33 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 20:08

Gint vari atbildēt ?

Uz cik nostājas izmaksas tikai par dzelžiem un vadiem zinu ka esi teicis cik liela suz 5 cyl bet uz 4cyl ?
runa par VEMS


es tikai nesaprotu vienu. kapēc esi iecentrējies uz VEMS vai MS. priekškam izmest +500ls par kompja mainīšanu ja to pašu Motronic'u labi var regulēt? :blink:

#34 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 20:57

es tikai nesaprotu vienu. kapēc esi iecentrējies uz VEMS vai MS. priekškam izmest +500ls par kompja mainīšanu ja to pašu Motronic'u labi var regulēt? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

es vispār arī prasiju vai ar motronic nevar pietiekami saregulēt , tas ir uz nakotni vnk gribu zināt vai motronic tiks gala kad pūtis pāri pa 2 bar ar citu turbo un vilētu motoru ?
Un vēljoprojām neesu saņēmis atbildi kas butu labāks MS, VEMS, 034 ražojumi , zinu ir 2 audi ar 1.8t ar gt35 un 034 vadību 550 zs tapēc prasu kas labāks !

Šo rakstu rediģēja zuks: 01 December 2010 - 20:58

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#35 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 01 December 2010 - 21:33

Vispār jau vienmēr saka, ka labāks ir tas, ko dotajā reģionā prot labi saregulēt.
Nebūtu nekāda jēga nopirkt Magnetti Marelli (viens no labākajiem kas ir) un pēc tam vest uz otru pasaules malu regulēt.

Paskatījos 034EFI ir izlabojis to, ko rakstīju par 3D aizdedzes kartes neesamību.
Ar to bloku ir tā, ka dzelziski tur ir ļoti jaudīgs procesors. Bet ražotājs (škiet Mototron) paši nedod softu gala lietotājam. To izstrādā lielie dīleri izmantojot http://en.wikipedia....able_gate_array Viņiem ir jānopērk izstrādes pakete pa baisu ciparu. Izstrāde notiek kaut kādu iebūvētu algoritmu sasaistīšanā. Tamdēļ arī bloka procesors ir no dārgā gala. Principā iespējas būtu augstākās raudzes, ja vien kāds to uzprogrammētu. Škiet, ka visadvancētākie šai ziņā ir Pantera, kas pozicionē šo bloku priekš V8.

Re ku tabula, ko kurš 034 var. Pēc tās neatradu laikam nevienu punktu, kas šobrīd VEMSam nebūtu tai pat līmenī kā IIc versijai. http://www.034motors..._comparison.htm

Šo rakstu rediģēja GintsK: 01 December 2010 - 21:36

VEMS
Elektrība sporta auto


#36 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 21:38

paldies ! :hi:

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#37 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 December 2010 - 21:59

Tev nav īpaši nekādas jēgas likt to elektronisko šprici ar programmējamu vadības bloku. Jēga būtu likt 10vt vai ja tu taisītos to savu NF aprīkot ar gāzes šprici, ko esošā šprice nepieļauj.


Nu tas it kā jā, bet tīri gribās aizvākto nejēdzīgo šprici.. Turklāt, domāju, ka arī mans parastais 10v ies patīkamāk ar elektrisko vadību. :svilpo: Ir vēl viens pamatojums, kāpēc man tā iecere radās, bet pagaidām to neminēšu, jo te vēl nav zināms nekas.. :)


Gint, ko tu ieteiktu uzlikt? Man vajag vnk ielas braukšanai un jo lētāk, jo labāk.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#38 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 01 December 2010 - 22:10

Vienkāršāk un ekonomiskāk nebūs traktormotors?

Šo rakstu rediģēja andzha: 01 December 2010 - 22:10

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#39 abo

abo
  • Lietotājs
  • 1940 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 22:23

Tie 5.7 ir izskaitļoti no parasta turbomotora īpatnējā degvielas patēriņa. Angliski [i]BSFC (Brake Specific Fuel Consumption)

Šo tekstu tieši gaidīju, savādāk saprast nevarēja no kurienes tie cipari ņemti.. + Tev par šo atbildi! Ievietotais attēls
Kautgan no teorijas pēc degvielu siltumspējām sanāk, gan nedaudz cits cipars ~3.4ccm/min uz vienu Zs... no tā secinu, ka 5.7 ir ar baigo rezervi. Ievietotais attēls

automotive enjoyneering


#40 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 December 2010 - 22:23

Vienkāršāk un ekonomiskāk nebūs traktormotors?

Vienkāršāk nez vai, bet vai ekonomiskāk- nezinu, tāpēc jautāju šeit.. :) Un vispār, nezinu.. patīk man braukāt ar benzīnmotoriem (tikai dīzelisti- nesitiet mani!).
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#41 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 01 December 2010 - 22:54

Šo tekstu tieši gaidīju, savādāk saprast nevarēja no kurienes tie cipari ņemti.. + Tev par šo atbildi! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Kautgan no teorijas pēc degvielu siltumspējām sanāk, gan nedaudz cits cipars ~3.4ccm/min uz vienu Zs... no tā secinu, ka 5.7 ir ar baigo rezervi. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nav gan ar baigo rezervi! Tas, ko tu piemini varētu būt pašā ekonomiskākajā vietā, kura mums pie sprauslu izvēles pilnīgi nemaz neinteresē un gramos nevis mililitros!
5.7 tradicionāli nāk no Lebestera secinājumiem. Pēc tam, kad viņš bija nosvilinājis n-tos turbomotorus. 5.7 stabili ir 10VT lielums, ja grib pūst ~>1.4bar. Tā pat subariķi rij baigo kvantumu uz zs. 20VT varbūt mazliet mazāk. Bet ne radikāli. 20VT ir augstāka kompresijas pakāpe, pie tam nevajag tik treknu pie liela boosta. 20VT bieži ir OK ar 0.78...0.8 lamdu. 10VT citreiz jāgriež visi 0.75..76.

Nu tas it kā jā, bet tīri gribās aizvākto nejēdzīgo šprici.. Turklāt, domāju, ka arī mans parastais 10v ies patīkamāk ar elektrisko vadību. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ir vēl viens pamatojums, kāpēc man tā iecere radās, bet pagaidām to neminēšu, jo te vēl nav zināms nekas.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Gint, ko tu ieteiktu uzlikt? Man vajag vnk ielas braukšanai un jo lētāk, jo labāk.

Esmu tikai vienam standarta NF/NG uzlicis MSu. Ar 98 zupu tuvu pie 150Zs. Meh šprices gaisa mērītājs tomēr rada pamatīgu pretestību.

Bet tā jau man labāk patīk VEMS. Daudz vieglāk sanāk uztaisīt tā kā būtu jābūt: šķil un brauc. MSam tomēr ir lietas kas neļauj justies kā ar orģinālo vadību. Viena no galvenajām lietām, kas man derdzas ir tukšgaitas uzturēšanas algoritms. Bet tas nenozīmē, ka nevarētu auto braukt ikdienā.

VEMS
Elektrība sporta auto


#42 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 23:02

bisk savadākā virzienā,bet uzliekot MS vai VEMS borta kompi ari var pieslegt lai rāda patēriņu un ir arī +- precīzs ?
B4 NG

#43 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 01 December 2010 - 23:48

Gint kas tas ir par extra kodu? cik tāds maksā un ko šis dod klāt?!

..........


#44 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 December 2010 - 23:52

Labi, tad ar kādām naudām jārēķinās, lai salasītu VEMS? Daudz ko taču varētu salasīt pa šrotiem, tās pašas sprauslas un citas lietiņas.. Arī sliedi pats varu izgatavot.

Ā un kā sauca to krievu ražoto vadības bloku un kas un kā ir ar viņu- ir kāda pieredze?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#45 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 00:02

Vispār jau vienmēr saka, ka labāks ir tas, ko dotajā reģionā prot labi saregulēt.
Nebūtu nekāda jēga nopirkt Magnetti Marelli (viens no labākajiem kas ir) un pēc tam vest uz otru pasaules malu regulēt.


būtība piekrītu. bet nu Motronic ME7.1, kas nāk 1.8T (ja nemaldos) nav nekas ūber sarežģīts. un informāciju pašlaik jau par viņiem pat internetā var atrast. it sevišķi ja vēl ir draugos ar IDA Pro :crazy:, tad tādu Motronicu apgūt ir bērnu spēle.

Labi, tad ar kādām naudām jārēķinās, lai salasītu VEMS? Daudz ko taču varētu salasīt pa šrotiem, tās pašas sprauslas un citas lietiņas.. Arī sliedi pats varu izgatavot.

Ā un kā sauca to krievu ražoto vadības bloku un kas un kā ir ar viņu- ir kāda pieredze?



90% varetu salasit pa šrotiem, tikai pats VEMS būs dārgāks kā TDI. :D

krievu bloku sauc JAnvarj. nemāku krievu fontā uzrakstīt. bet nu LV tāpat viņu izmanto.

#46 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 02 December 2010 - 00:22

bisk savadākā virzienā,bet uzliekot MS vai VEMS borta kompi ari var pieslegt lai rāda patēriņu un ir arī +- precīzs ?
B4 NG

Nevar.

Gint kas tas ir par extra kodu? cik tāds maksā un ko šis dod klāt?!

Tā ir iebūvētā programmatūra, kuru izstrādājuši lietotāji nevis ražotāji.
Extra lieto praktiski visi. Un tas neko nemaksā.
Te ir forums: http://www.msextra.com
Kā redzams tad pamata forums ir krietni mazāklietots: http://www.msefi.com/index.php

Kaross, nezini cik lasījumu sekundē var dabūt ar datalogu no motronika?
Nezinu, vai tas tik mans stereotips, bet kaut kā vienmēr ir licies, ka OE ECU dresēšana ir lēns un nefleksibls process. Tas ir tikmēr viegls process, kamēr dzelzis nav fundamentāli pārbūvēts un N-tās OE kartes vēl ir kaut tuvināti lietojamas. Man patīk, ja zinu ko nozīmē un dara katra viena konstane, katrs ķeksītis, katra līkne, katra tabula. Ka katrai momnetā var tikt klāt, pamainīt un pēc sekundes jau redzēt datalogā kas notiek.

Šo rakstu rediģēja GintsK: 02 December 2010 - 00:27

VEMS
Elektrība sporta auto


#47 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 00:25

Bet vispār, Gint, neesi domājis par standarta vadības tūnēšanu, piemēram, Motronic?
es domāju, ka tev tas nebūtu īpaši sarežģīti.

pavisam nesen runāju ar vienu tūneri no Kanādas. viņam bija BMW 318 turbinizēts. nonācām līdz tam, ka LV tādas mašīnas parasti vada ar MS vai Vems. Viņš nosmējās un pateica - tas ir tāpēc, ka nemāk regulēt Motronic. viņam tas ir pavisam vienkārši.

#48 rakella

rakella
  • Lietotājs
  • 256 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:RĪGA

Pievienots 02 December 2010 - 00:33

Bet vispār, Gint, neesi domājis par standarta vadības tūnēšanu, piemēram, Motronic?
es domāju, ka tev tas nebūtu īpaši sarežģīti.

pavisam nesen runāju ar vienu tūneri no Kanādas. viņam bija BMW 318 turbinizēts. nonācām līdz tam, ka LV tādas mašīnas parasti vada ar MS vai Vems. Viņš nosmējās un pateica - tas ir tāpēc, ka nemāk regulēt Motronic. viņam tas ir pavisam vienkārši.

motroniku reguleet ir virglaak neka speeleet tetri!
gintam neintersanti buus! :roll:

kaa ir VEMS/MS ar sezonas mainnu? piemeeram ja auto ir reguleets vasaraa pie +22,tad vai ziemaa tas auto ies bez probleemaam? tur ir kautkaadi deveeji,kas pasaka,ka nav vairs +22,bet ir jau -22?

#49 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 00:34

kā nu kuram. :D
cik esmu papētījis, tad tiešām nekas traks. nesaprotu, kapēc LV nav vai visticamāk es nezinu kas tos Motronicus tā nopietni tūnetu. vismaz esmu lasījis, ka nav LV īsta speciālista.

#50 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 02 December 2010 - 00:42

Paskatījos kādiem paņēmieniem viņi to dara. Nepatīk. Katram savs.
Nepatīk arī tādēļ, ka ar Motroniku tipiski būs mašīnas tuvas standartam. A man patīk tie projekti, kas ir būtikski pārbūvēti. Sacīkšu auto. Patīk pats radīšanas process, kad viss regulējums ir mans - kaut vai parastam 10V redzēt kā veidojas 3D tabulas. Un nevis vienkārši pastaipīt svešu regulējumu, kurā līdz galam nesaprotu autoru ideju.
Orģinālie bloki arī kā tādi nav radīti lai tos īsā laikā varētu labi noregulēt. Tur tam strādā komanda.
Visādos OE bloku lauzienos netiek klāt milzumam lielumu.

Ko tu domāji ar "nekas traks" 0.5Hz 5Hz, 50Hz, 500Hz?

VEMS
Elektrība sporta auto


#51 rakella

rakella
  • Lietotājs
  • 256 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:RĪGA

Pievienots 02 December 2010 - 00:43

kā nu kuram. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
cik esmu papētījis, tad tiešām nekas traks. nesaprotu, kapēc LV nav vai visticamāk es nezinu kas tos Motronicus tā nopietni tūnetu. vismaz esmu lasījis, ka nav LV īsta speciālista.

ir mums latvija specialists.
ir arii 2 speccuki kaiminnos igaunijaa

#52 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 00:43

par to, ka netiek klāt milzumam lielumu es nepiekritīšu. Reverse engineering - IDA Pro un viss atklājās. protams, laiks tam jāpatērē milzonīgi.
bet nu ideja skaidra. ;)
nesapratu, kas tas par frekvencēm?


p.s. specialists? Turbochip.lv?

Šo rakstu rediģēja Kaross: 02 December 2010 - 00:48


#53 rakella

rakella
  • Lietotājs
  • 256 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:RĪGA

Pievienots 02 December 2010 - 00:53

p.s. specialists? Turbochip.lv?

man zinaamais-jaa.

#54 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 02 December 2010 - 01:05

Reversā inženierija? Tak viņi pamatā tos motronikus ir atkoduši ne jau tādā veidā. Vienkārši kāds no rūpnīcas ir iznesis algoritmu aprakstus. Vismaz tā man skaidroja un rādīja minētias spečuks. Tici man tur viss ir daudz komplicētāks kā sākumā liekas.

Paņem nosūc jebviena nopietnā gala programmējamā ECU regulēšanas programmu. Paskaties, cik % no visiem iestatījumiem ir skaidri.
Nu lūk - mūsdienu Motronikā viss būs krietni vairāk piepičkāts. To vienkārši nevar uzlauzt "atpakaļgaitā". Un pat ja visādus PIDus atrodi...

Tas, kā tos rūpnīcā regulē vien ir apbrīnas vērts. Piemēram nesen atkal skatījos SAABu turbokontroliera kartes. Katram no P I un D koefcentiem ir sava 3D karte!!! Kurš to var pamatoti uzkonstruēt no jauna citai turbīnai ar citu w-geitu? Ar ārējo w-geitu, teiksim. Tak neviens, tā lai tas darbotos kā sākotnēji paredzēts! Kaut ko pastaipa un viss.

Tā arī rodas situācijas, ka sataipa kaut ko vairāk un kaut kas cits sāk gļučīt. Kas. Kāpēc - nav skaidrs. Ir kaut kāds slēptais algoritms, parejai uz citu režīmu vai esošā ticamības kontrolei, kas nav mierā ar izmaiņām.

A programmējamos blokos viss ir radīts,lai process būtu pēc iespējas caurspīdīgs.

Šo rakstu rediģēja GintsK: 02 December 2010 - 01:05

VEMS
Elektrība sporta auto


#55 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 01:14

Atkal nepiekritīšu. To pašu reverso inženieriju neuzskatu par neko vienkāršu. protams, komplicēti, bet tā ne viens vien spēcīgs chiptūneris ir sācis. un mans pieminētais kanādietis ar to arī sāka. tieši tādā veidā izķidājot Motronicu. pašlaik pēc 4 gadiem viņš ir Motronicu speciālists. nav problēmas to Motronicu sagrozīt pēc savām vēlmēm kā jebkuru programmējamo vadības bloku. parastu BMW atmo kompi piedabūjis darboties ar turbīnu un visu regulēt. tas nav viegli.
cik esmu pētījis, tad pēc 2004.gada jau sākās brīnumi tajos rūpnīcu failos. kartes ir desmitiem un dažas ļoti lidzīgas. bet līdz tam 2003.-2004.g. nav nemaz tik komplicēti. (vairāk esmu pētījis TDI)
par rūpnīcas regulējumiem es vispār neizteikšos. :crazy:
tur strādā komandas.

atgriežoties pie topika, neuzskatu, ka 1.8T būtu jāmaina kompis, lai tos pašus 250+zs uzgrieztu pat līdz 300.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 02 December 2010 - 01:19


#56 rakella

rakella
  • Lietotājs
  • 256 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Dzīvesvieta:RĪGA

Pievienots 02 December 2010 - 01:29

atgriežoties pie topika, neuzskatu, ka 1.8T būtu jāmaina kompis, lai tos pašus 250+zs uzgrieztu pat līdz 300.

ja ikdienai,tad var to passu stok kompi noreguuleet uz tiem 300hp-nekadu probleemu,bet taalaak jau deveji buus ''izstiepti'' un nekas pratiigs nesanaaks.
ja gribi pa nopietno/autosportam tad liec VEMS AEM, MoTeC, Autronic utt

#57 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 December 2010 - 01:54

atgriežoties pie topika, neuzskatu, ka 1.8T būtu jāmaina kompis, lai tos pašus 250+zs uzgrieztu pat līdz 300.


kāds admins topika nosakumu patikāmāku uzliktu un butu noderīga , jauna lietotāja piezīmes . Piemērām "MS VEMS " a to te tas AS meklētājs neko neatrod nekad
Par to 1.8T To Kaross man uz tiem 250 zs nav mērķu likt speciāli programmējamo vadību, priekš kam. ka arī iepriekš zināju ka pastaipīs "kartes" un +/- jauda būs
Es te ieminējos par dzinēja pārbūvi un pus 1.8t motora izmēra turbīnu tāpēc interesējos par programmējamajiem ECU.
2 dzineji eksperimentiem ir , vajag turbo un vadību, + protams visas izrietošas sekas kā arī kādu kas to visu kodēs

Šo rakstu rediģēja zuks: 02 December 2010 - 01:59

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#58 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9246 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 December 2010 - 14:15

Kā jau J.K. minēja MS ir tas ko dakters parakstījis vienkāršiem motoriem. Kā vecie 4cil. Vecie 10V, Kautkādi BMW M20, VAZi, Kadeti utml. MSu var likt uz pavīlēta motora. VAr likt uz vienkāršākiem turbo.
Bet tanī brīdī, kad motorā ir iegrūsts baisais piķis, ieteicami padomāt par advancētāku vadību. Galvenokārt tamdēļ, ka ar MSu ir ierobežotas motora aizsardzības iespējas tad, kad kaut kas vairs nav tā kā regulējot: mirstošs sūknis, turbo pārpūš..
Lai gan ar MSu daudzi ir braukuši sacīkstēs. Un ne bez panākumiem. Noregulēt var labi.

Var palūgt konkrētāk par tām aizsardzībām, ar ko MS ir sliktāks? Un kas ir tik slikts MS brīvgaitas regulēšanai?
Vai MS/VEMS spēj darboties, izmantojot tikai signālu no piecu logu aizdedzes sadalītāja, izmantojot pašu sadalītāju un piecas paralēli saslēgtas sprauslas? Spararata zobu skaitītājs ir domāts vieglākai iedarbināšanai vai kam citam?

pavisam nesen runāju ar vienu tūneri no Kanādas. viņam bija BMW 318 turbinizēts. nonācām līdz tam, ka LV tādas mašīnas parasti vada ar MS vai Vems. Viņš nosmējās un pateica - tas ir tāpēc, ka nemāk regulēt Motronic. viņam tas ir pavisam vienkārši.

Ko viņš dara, ja turbīna sapūš par daudz un virzuļi aizlido uz visām pusēm - nosmejas kāds viņš labs speciālists? :crazy: Atmosfēriska motora vadības bloks noteikti par turbīnas un tās radītajām briesmām neko nezina un labākā aizsardzība, kas viņam varētu būt ir vienkārša, ar vadību nesaistīta sistēma, kas atslēdz degvielas sūkni.
Starp citu, par 20vt motronika regulēšanu jau ir bijušas līdzīgas diskusijas, pameklē.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#59 Viper

Viper
  • Lietotājs
  • 1074 raksti

Pievienots 03 December 2010 - 15:05

Nu tas it kā jā, bet tīri gribās aizvākto nejēdzīgo šprici.. Turklāt, domāju, ka arī mans parastais 10v ies patīkamāk ar elektrisko vadību. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ir vēl viens pamatojums, kāpēc man tā iecere radās, bet pagaidām to neminēšu, jo te vēl nav zināms nekas.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Gint, ko tu ieteiktu uzlikt? Man vajag vnk ielas braukšanai un jo lētāk, jo labāk.


Varu piedāvāt savu MS, Gints zin par kuru iet runa. To atdotu stipri lētāk. Ja kādam interesē, vienosimies.

Logi un durvis no PVH (PVC) profiliem pa tiešo no vietējā ražotāja, Rehau GENEO, Rehau un Aluplast.


#60 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 03 December 2010 - 15:46

Var palūgt konkrētāk par tām aizsardzībām, ar ko MS ir sliktāks? Un kas ir tik slikts MS brīvgaitas regulēšanai?
Vai MS/VEMS spēj darboties, izmantojot tikai signālu no piecu logu aizdedzes sadalītāja, izmantojot pašu sadalītāju un piecas paralēli saslēgtas sprauslas? Spararata zobu skaitītājs ir domāts vieglākai iedarbināšanai vai kam citam?

MSam nesanāk forši uztaisīt, lai kļūst treknāks pie pārkarsēta motora. Nekādi nevar uztaisīt, lai boosts tiktu samazināts, ja nāk nenormāli karstas atgāzes vai nenormāli karts gaiss. MS kopā ar platjosleni nedarbojas tik droši un ātri, lai varētu to atstāt slēgtajā ciklā. VEMSam to var, jo pats bloks kontrolē, kas notiek ar zondi un slēgtā cikla regulēšana strādā ātri un precīzi. Nu un tas pats par sevi ir milzu pluss. Mazums no kā var noliesēt: sūknis, filtrs, pārkarsēts benzīns, saputos benzīns pēc pagrieziena. A tipiski liesais ir tas ar ko sākas motora nosvilināšana. Kad slēgtā cikla regulēšana vairs nelīdz, VEMSam mēs varam ieslēgt check engine lampiņu un saimnieks var izdarīt to, kas ir atkarīgs no viņa: atmesties....
Sadalītājs ar logiem ir MS1 jājamzirdziņš. Gan MS2 gan VEMS ar to strādā sliktāk: neiet vai iet ar aizturi t.s. trigger return - funkcija, kas nepieciešama stabilas apsteidzes nodrošināšanai startējot. Bet likt uz logiem ir resursu šķērdēšana ar MS2/3 un VEMS - tie apsteidzi rēķina no pēdējā iespējamā impulsu rata zobiņa (20VT gadījumā pēdējiem 3 zobiņiem). Tas nozīmē, ka dinamikā motoram ieskrienotiesvai bremzējot, vai vēl trakāk autokrosā, kur motors visu laiku ieskrienas/bremzē uz nelīdzenumiem, aizdedze joprojām ir precīza. Ar logiem to vienkārši nevar panākt - laikā starp logu un reālo aizdedzes brīdi, kloķenes ārtums var izmainīties pietiekami, lai apsteidze jau būtu ievērojami kļūdina. Ieskrienoties - vēlāka, stājoties - agrāka. Tas tad kamdēļ impulsrati. Vēl tie ir, lai mehāniķis neizregulētu aizdedzi. No tā brīža motoriem varēja taisīt augstākas kompresijas pakāpes...

Par MS tukšgaitas kontroli. MS1 viss atbilst cenai un bloka iespējām. MS2/3 gadījumā šaize ir cilvēkā, kas ir ieņēmis galvā, ka Forda algoritms ir baigi OK. Problēma ir tukšgaitas regulatora atskaites stāvoklī: tas ir peldošs. Pēdējais "zināmais", kad bija laba tukšgaita.
Nu tad lūk: ripinot robā ar tukšgaitas apgriezieniem vai bremzējot ar motoru šis "zināmais" tiek ieatmiņots greizs. Un pie nākamā krustojuma motors grib slāpt. Fordam vienkārši atmiņa ir izmaināma ilglaicīgāk...
Pie tam nav vienas ļoti svarīgas funkcijas: tukšgaitas uzturēšana ar aizdedzes apsteidzi. Arī ne jau tāpēc, ka to programmiski nevarētu realizēt. Te darbojas cilvēka faktors..

VEMS
Elektrība sporta auto





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)