Pālekt uz saturu


Foto

Info par Megasquirt un VEMS


  • Please log in to reply
233 atbildes uz šo tēmu

#1 136

136
  • Lietotājs
  • 223 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja-Pāvilosta
  • Intereses:QUATTRO&20VT tagad 4,2

Pievienots 27 August 2006 - 23:42

Izskaidrojiet saprotama valoda.Te lasot īsti gudrs nepaliku!Varbut ir kāda bilde? :roll:

Šo rakstu rediģēja Val: 08 May 2011 - 15:23


#2 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6270 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 27 August 2006 - 23:46

par ko precīzāk tu runā??
http://images.google...e...sa=N&tab=wi

#3 AT..

AT..
  • Lietotājs
  • 2290 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 August 2006 - 23:47

http://www.auto1.lv/...ducts/view/1/1/

#4 136

136
  • Lietotājs
  • 223 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja-Pāvilosta
  • Intereses:QUATTRO&20VT tagad 4,2

Pievienots 27 August 2006 - 23:58

Ja tie ir tie regulejamie dzineja vadibas bloki tad viss skaidrs.PALDIES!

#5 salvis

salvis
  • Lietotājs
  • 42 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Salaspils
  • Intereses:V-DUB

Pievienots 28 August 2006 - 00:21

MS ir saīsinājums no MegaSquirt. Programmējams dzinēja vadības bloks. Adrese, lai saprastu kas ir kas - http://www.megamanual.com Par plusiem, mīnusiem un iespējām sīkāk varētu pastāstīt GintsK vai arī kāds cits, kurš lieto šamo izgudrojumu.
Vienmēr var braukt labāk!

#6 adolfs

adolfs
  • Lietotājs
  • 221 raksti
  • Dzīvesvieta:Piņķi
  • Intereses:autosports

Pievienots 28 August 2006 - 08:41

kursh vispaar jamo var sareguleet?!

#7 SpeedSter

SpeedSter
  • Lietotājs
  • 144 raksti

Pievienots 28 August 2006 - 09:38

kursh vispaar jamo var sareguleet?!

Par GintsK reguleetajiem autinjiem tikai pozitiivas atsauksmes dzirdeetas
otrs variants ir pasham reguleeties, protams, ja ir saprashana kautkaada tajaas lietaas... Es patreiz veel neesmu bijis reguleeties, jo mashiina tiek tirgota, bet manupraat izdevies pasham sareguleet pasham normaali... Protams, ne uz max performance, bet ir labi...

#8 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 November 2010 - 15:44

Pacelšu biku šo veco topsiku augšā... :)
Idejas līmenī ir nomainīt ke džetroniku pret elektrisko šprici vienam cigāriņam (motora kods NF), būtu tāds kā maziņš projektiņš. Iecere pavisam pieticīga- ielas auto paliek ielas auto, tāpēc nekādas lielas perversības netiek plānotas; vnk noņemu ke un uzlieku elektrisko vadību.
Izlasījis esmu visu info, ko vien varēju stailā atrast, tāpat tika paknābāta Google.. Tomēr, te ir daudz čaļi, kas to ir darījuši un varētu saviem vārdiem no savas pieredzes pakonsultēt.
Priekšzināšanu nav, bet rokas ir pietiekami taisnas; laiks un vieta atradīsies. Vairāk visu izšķir (vai darīšu to visu)- nauda.. :P
Tjipa, esmu atradis trīs programmējamās vadības veidus- izslavētais MS, tad VEMS un kaut kāds krievu (ja nemaldos)..
1) Kura vadība būtu lētāk dabonama (der protams, arī lietota)?
2) Kura vadība būtu ieteicamāka manam 2.3 10v dzinulim?
3) Svarīgs jautājums: kādas komponentes vispār vajadzīgas un vai var dabūt lietotas, lai lētāk būtu?
4) Vai iesācējam ir iespējams tās "smadzenes" daudzmaz pareizi nokonfigurēt? Kā jau minēju, auto tiktu gatavots kā ielas braucamais, līdz ar to, jācer, ka virzuļus neizkausēšu... :D
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#9 qxis

qxis
  • Lietotājs
  • 1532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:auto-audi

Pievienots 30 November 2010 - 19:57

Es jau sen teicu ka kāds Audistyla iedzīvotājs varēja sabildēt un aprakstīt procesu ar MS uzstādīšanu. Viens reāls frukts Rāpulis... bet visi jau laikam domā ka uzlikšu un ripos. Ko tur vairs par citiem.
Man domāt, ka ja kāds veiktu šādu kvalitatīvu darbu tad mierīgi varētu tirgot šo info... Pircēji man domāt atrastos :)

Audi Coupe GT, VAZ 2103, Opel Kadet GSI, Opel Record, Audi 80, Audi 100, Honda Prelude, BMW 318, BMW 318, BMW 318, BMW 323, VW Passat, Audi Coupe, Audi 90, Opel Vectra, Mitsubishi Lancer, Ford Transit, Honda Civic, Fors Siera, Pontiac Trans Sport, Pontiac Trans Sport, Chrysler Town&Country, Audi CQ 2.5 TDI, Volvo V-70.... Audi CQ B4 2.3NF 2.5TDI TTT, Volvo V70 2.5TDI<p>

MB CE300
BMW X5


#10 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 November 2010 - 20:29

Krieviem tie bloki bija domāti 4cil motoram..

GintsK vienā topikā bija aprakstījis VEMS un MS pielietojumu, kurā gadījumā kurš patīkamāks, bet atrast to.... meklējiet paši :D

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#11 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 November 2010 - 20:37

Krieviem tie bloki bija domāti 4cil motoram..

GintsK vienā topikā bija aprakstījis VEMS un MS pielietojumu, kurā gadījumā kurš patīkamāks, bet atrast to.... meklējiet paši http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

mļin... būšu palaidis garām... :P meklēsim tālāk.. Bet nu priecāšos par pieredzi, ko kāds uzrakstīs! :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#12 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9246 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 01 December 2010 - 01:56

Tev nav īpaši nekādas jēgas likt to elektronisko šprici ar programmējamu vadības bloku. Jēga būtu likt 10vt vai ja tu taisītos to savu NF aprīkot ar gāzes šprici, ko esošā šprice nepieļauj.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#13 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1928 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 01 December 2010 - 07:34

Krieviem tie bloki bija domāti 4cil motoram..

GintsK vienā topikā bija aprakstījis VEMS un MS pielietojumu, kurā gadījumā kurš patīkamāks, bet atrast to.... meklējiet paši http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

te nu gan tu maldies,es personīgi pazīstu vienu cilvēku kuram uz auto ir uzlikts krievu programmējamais vadības bloks uz 5cil motora.
karo

#14 UldmanS

UldmanS
  • Lietotājs
  • 858 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Rallijs

Pievienots 01 December 2010 - 08:21

Šķiet, ka GintsK kādreiz rakstīja, ka 5 cilindru motoriem labāk ir izvēlēties VEMS nevis MS

#15 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 01 December 2010 - 09:58

Te par spruslām.Var rēķināt, ka katrs turbomotora zs norīs 5.7cc/min. Vēl vajag paredzēt rezervi 10-15%.

300zs motors nostrebs 1710cc. Ar rezervi (tas domāts lai sprausla nebūtu visu laiku vaļā) 1950cc.

Tātad 390cc katram podam.

Ražību parasti uzdod pie 3bar. Ja tiek lietoti 4bar, sprauslas kļūst ~15% ražīgākas. tad var ņemt 390/1.15=340cc

a cik neturbo zs apeed?

Var skaitīt kādus 4.9cc/min/Zs. Tādam modernākam ar CR>10:1.

Te par devejiem.

Lietas, ko manuprāt nevajag pirkt USA: temp devēji (ūdeni var izmantot orģinālo, gaisa no 1.8T) tos var piekalibrēt,
LC-1 (daudziem, arī man, slikta pieredze),
vadi jātaisa te pat.
Reiku GZ var uzcept vai pats salodēt no 15mm apkures trubiņām.
Ieliktņus sprauslām būs lētāk nopirkt te pie dīlera. Muxa.

Jārēķinās, ka var atskaitīt gan PVN gan 3..3.5% muitu.
Arī štekerus droši vien te sagrabināt ir pamatotāk.

Ja tas ir 5cil Audi, jādomā kā tiks lasīta kloķene.
Ieteicamais ir šis risinājums:
http://forums.fourti...trigger-!/page2 Nummuri manā postā apakšā. ~Ls70

Gints


LC1 vietā ir daudz opciju.
Man pašam patīk TechEdge. Viņu lētais gals: http://www.wbo2.com/2j/default.htm
WBlin masa vien ir ko vērts!
Šis ir diezgan advancēts risinājums: zonde + EGT + displejs: http://shop.vems.hu/...ad2f65f768674c2
arī ar diferenciālo masu izejas signālam, kas atrisisna virkni problēmu.

Kloķenes devēji. MS tos neprot lasīt.
Ir jāliek 60-2 uz kloķenes vai jālāpās ar no nf/ng pārbūvētu sadalītāju.
Šitam ir VEMS - tas tos devējus gremo, nodrošina labu boostkontroli un tukšgaitu. Protams - dārgāk.

Tas tā domāšanai
Pirms Tu kaut ko pērc ieteiktu painteresēties vai tas tiešām ir Tas, ko Tu vēlies.

Vai tiešām gribu kompi, kas nav spējīgs vadīt iešprici skvenciāli (secīgi katrai sprauslai), bat tikai vaisam kopā, vai 2 pāros?
Vai tiešām gribi kompi, kam nav normāli regulējama launčkontrole, starta iekāratai un lai slēgtos bez sajūga?
Vai tiešām gribi kompi, kas pats nemāk apstrādāt papildus impulsveida signālus (piemēram ieejai no spidometra), bet ir tikai ierobežots skaits analogām ieejām?
Vai tiešām gribi kompi, kam jēdzīgas 3D tabulas ir tikai aizdedzei un špricei un bosta regulēšana būs tāda-nekāda?

Respektīvi, vai tev vajag kompis, kam jau startā pietrūkst ieejas, izejas un algoritmu?
Vai cenas starpība to visu atsvērs?

P.S Teksti citēti.

Šo rakstu rediģēja janka65: 01 December 2010 - 10:32

Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#16 J.K.jr.bad.

J.K.jr.bad.
  • Lietotājs
  • 785 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 01 December 2010 - 10:06

Savam Pasātam 10v pašlaik lieku virsū MS.
Atmosfēriskam motoram neko labāku par vienkāršāko MS nevajag. Ja nu vienīgi negribi visu advancēti salikt. Tas ir sekvenciālā iešprice utt.

Sarežģītākās lietas ir:
  • Drosele ar pilna diapazona TPS
  • Degvielas sliede
Pārējais ir pupu mizas. Tai skaitā arī vadi.

Šonedēļ ceru savilkt vadus un tad jau laikam varēs mēģinā startēt to pasākumu.
J.K.jr.bad.
www.adparts.lv

#17 audiaan

audiaan
  • Lietotājs
  • 1152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:laikam jau AUDI

Pievienots 01 December 2010 - 10:23

Te par spruslām.Var rēķināt, ka katrs turbomotora zs norīs 5.7cc/min. Vēl vajag paredzēt rezervi 10-15%.

300zs motors nostrebs 1710cc. Ar rezervi (tas domāts lai sprausla nebūtu visu laiku vaļā) 1950cc.

Tātad 390cc katram podam.

šitais apreķins ir garām.
Fastest audi 100 in LV-7.795 152km/h at 1/8 mile
11.8/189km/h at 1/4 mile
powered by labs choms

#18 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 10:28

Reiku pats salodēt no 15mm apkures trubiņām.

Lai saknē nolikvidētu pilnīgi aplamu konstrukciju paskaidrošu:
Reiku, vai jebkādu citu degvielas sistēmas komponenti, SALODĒT NEVAR!

Tas ir tādēļ, ka nevar izvairīties no kušņu porām starp alvas. Rezultātā, tāda reika (vai kaut vienkāršs savienojums) būs baigā oga izgatavošanas brīdi, bet pēc kāda laika (kā paveiksies- dažām dienām vai pat mēneša), kad degviela saēdīs kušņus, tāda reika sāks tecēt kā caurs siets.

Lodēt kaut kādu bāku, vai kādu citu plakanu virsmu- mierīgi, bet caurulītes- aizmirstiet! :hi:


P.S. ...variet paprasīt Rāpulim... :hihi:

#19 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 01 December 2010 - 10:31

[quote name='audiaan' date='01 December 2010 - 10:19' timestamp='1291191551' post='1052499']
šitais apreķins ir garām.


Paskaidro kāpec. :svilpo:
Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#20 audiaan

audiaan
  • Lietotājs
  • 1152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:laikam jau AUDI

Pievienots 01 December 2010 - 10:32

[quote name='janka65' date='01 December 2010 - 10:27' timestamp='1291192033' post='1052504']
[quote name='audiaan' date='01 December 2010 - 10:19' timestamp='1291191551' post='1052499']
šitais apreķins ir garām.


Paskaidro kāpec. :svilpo:
[/quote]
vnk taapeec,ka man nesakriit.
Fastest audi 100 in LV-7.795 152km/h at 1/8 mile
11.8/189km/h at 1/4 mile
powered by labs choms

#21 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 01 December 2010 - 10:39

Tas nenozīmē ka tas aprēķins ir garām.
Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#22 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 10:41

ar mazākām sprauslām dabūji vairāk zirgus. :D pareizi?!

#23 audiaan

audiaan
  • Lietotājs
  • 1152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:laikam jau AUDI

Pievienots 01 December 2010 - 10:44

ko tad tas apreekkins noziimee? :D

ar mazākām sprauslām dabūji vairāk zirgus. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... pareizi?!


p.s bez liesaa un ar stok degvielas spiedienu+ 50% bijE85
Fastest audi 100 in LV-7.795 152km/h at 1/8 mile
11.8/189km/h at 1/4 mile
powered by labs choms

#24 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 12:41

Nu es rekināju pēc Ginta parauga un nonācu pie 380 cc uz 3 bar , bet tiks darbinats uz 4 kkur pari pa 400 laikam 420 sanāca lai atīstītu 240-260 zs jaudu protams ar rezervi !
Droši vien tur sprauslas vēl var saspiest vēl vairāk bet nu tad pūtēju vēl lielāku vajag !
P.S Audi TT 225 zs sprauslas motors ar 4 cilindriem !


Un kā būtu ar to vadību cik noprotu tad man MS nevajag , Vai VEMS spēs visu vadīt uz 1.8t AEB vai pilniga pietiek ar parasto vadibu ja doma kādreiz ir likt kkadu samērā lielu puteju tuvu max cik uz 1.8t var uzlikt lai iegrieztos vēl šajā gadsimtā , Kādas atsauksmes ir par 034 ECU kompjiem aplukoju vinu piedavajums uzreiz prieks 1.8t motora tipa ar visu ko vajag lai Ecu strādātu cena 1200 Ls- zinu 034 strādā ar lielu uzcenojumu cik tādā gadijumā ir reālā cena iekš LV un ar ko 034 Ecu ir labaki sliktāki par VEMS ?
Droši vien jagaida GintsK atbilde !

Šo rakstu rediģēja zuks: 01 December 2010 - 12:50

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#25 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 01 December 2010 - 13:49

Drīzak pats uzjauta gintam.Bet tie 034 komplekti ir tadi kā sliņķiem domātie.Es d'omāju la Vems to visu spēs vadīt.Ari ms to spētu ,bet tur butu nianses.Palasi pēdējo postu manā postā.
Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#26 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 13:59

Drīzak pats uzjauta gintam.Bet tie 034 komplekti ir tadi kā sliņķiem domātie.Es d'omāju la Vems to visu spēs vadīt.Ari ms to spētu ,bet tur butu nianses.Palasi pēdējo postu manā postā.

Tu domā šo daļju cik sapratu tad te tiek par MS runāts


Tas tā domāšanai
Pirms Tu kaut ko pērc ieteiktu painteresēties vai tas tiešām ir Tas, ko Tu vēlies.

Vai tiešām gribu kompi, kas nav spējīgs vadīt iešprici skvenciāli (secīgi katrai sprauslai), bat tikai vaisam kopā, vai 2 pāros?
Vai tiešām gribi kompi, kam nav normāli regulējama launčkontrole, starta iekāratai un lai slēgtos bez sajūga?
Vai tiešām gribi kompi, kas pats nemāk apstrādāt papildus impulsveida signālus (piemēram ieejai no spidometra), bet ir tikai ierobežots skaits analogām ieejām?
Vai tiešām gribi kompi, kam jēdzīgas 3D tabulas ir tikai aizdedzei un špricei un bosta regulēšana būs tāda-nekāda?

Respektīvi, vai tev vajag kompis, kam jau startā pietrūkst ieejas, izejas un algoritmu?
Vai cenas starpība to visu atsvērs?


Šo rakstu rediģēja zuks: 01 December 2010 - 14:00

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#27 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 01 December 2010 - 14:21

Kā jau J.K. minēja MS ir tas ko dakters parakstījis vienkāršiem motoriem. Kā vecie 4cil. Vecie 10V, Kautkādi BMW M20, VAZi, Kadeti utml. MSu var likt uz pavīlēta motora. VAr likt uz vienkāršākiem turbo.
Bet tanī brīdī, kad motorā ir iegrūsts baisais piķis, ieteicami padomāt par advancētāku vadību. Galvenokārt tamdēļ, ka ar MSu ir ierobežotas motora aizsardzības iespējas tad, kad kaut kas vairs nav tā kā regulējot: mirstošs sūknis, turbo pārpūš..
Lai gan ar MSu daudzi ir braukuši sacīkstēs. Un ne bez panākumiem. Noregulēt var labi.

VEMS
Elektrība sporta auto


#28 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 14:27

Gint vari atbildēt ?

Un kā būtu ar to vadību cik noprotu tad man MS nevajag , Vai VEMS spēs visu vadīt uz 1.8t AEB vai pilniga pietiek ar parasto vadibu ja doma kādreiz ir likt kkadu samērā lielu puteju tuvu max cik uz 1.8t var uzlikt lai iegrieztos vēl šajā gadsimtā , Kādas atsauksmes ir par 034 ECU kompjiem aplukoju vinu piedavajums uzreiz prieks 1.8t motora tipa ar visu ko vajag lai Ecu strādātu cena 1200 Ls- zinu 034 strādā ar lielu uzcenojumu cik tādā gadijumā ir reālā cena iekš LV un ar ko 034 Ecu ir labaki sliktāki par VEMS ?
Droši vien jagaida GintsK atbilde !

Uz cik nostājas izmaksas tikai par dzelžiem un vadiem zinu ka esi teicis cik liela suz 5 cyl bet uz 4cyl ?
runa par VEMS

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#29 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 01 December 2010 - 14:28

Par to aprēķinu. Tie 5.7 ir izskaitļoti no parasta turbomotora īpatnējā degvielas patēriņa. Angliski [i]BSFC (Brake Specific Fuel Consumption)[/i. Var būt, ka motors reāli ēd mazāk uz 1zs. Bet brīdī, kad izvēlas sprauslas labāk ir rēķināt sliktāko gadījumu. Nu 20VT varētu būt 5.5cc/zs.

VEMS
Elektrība sporta auto


#30 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2010 - 14:36

5.5cc uz 1zs
uz 250 zs iznak 1375
420x4=1680 tad jau tik jāspiez cik var izspiest !

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)