Pālekt uz saturu


@Didzmeistars's Saturs

Šeit bija 73 vienības biedram @Didzmeistars (Meklēšana ierobežota no 09-November 08)


Pēc satura tipa

Skatīt šī biedra


#1268062588 Audi 100 c4 1993 kompresora problēma

Pievienots pēc @Didzmeistars on 29 January 2019 - 15:17 - AUDI 100/200/A6

Redzu, ka jautājums jau 7 gadus vecs, bet ja nu kādam tāda pati problēma, gadās kautkad nākotnē : 

tavā gadijumā ir vērts izcelt kompresora kasti no auto beņķa apakšas, novieno vadus un tad skaties , tam verķim sānā ir tāda kā lūciņa , to ar nazīti iekabinot šķirbā spied uz augšu un dabūsi vaļā. 

tur visticamāk būs nomukusi caurulīte no tāda balta apaļa plastmasa - tas veidojums ļauj kompresora platei saprast cik liels spiediens iet centrālās atslēgas sistēmā. 

ja tur caurule nav nomukusi, tad tikpat labi var būt otra , kura iet uz  kompresora izeju. 


- un tomēr ja visa pentere savesta un trubām esot vietā verķis dūc, bet neslēdz durvis tad var izlabot to pasākumu arī atrododt pilnīgi jebkādu centrālās kompresoru darba kārtībā (vienalga no kāda auto) , izmet veco plati laukā, pašu kasti apgraizi tā, lai lien blakus tavai orģinālajai un pārlodē vadus, lai darbina tavu pielāgoto kompresoru, vienīgā gudrība ir aizvilkt šļauku uz tavu or'ģinālo kompresora kasti un pievienot pie uz plates esošā apaļīgā baltā plastmasa, lai vadība redz cik liels spiediens iet uz centrālās sistēmu un viss čilā :) 




#1268062042 1.9Tdi motora problemas.

Pievienots pēc @Didzmeistars on 20 January 2019 - 21:41 - Dzinējs - dīzelis

sveiki! 

kāds var ieteikt kādu meistaru, vajadzētu iztīrīt 1z  motora sūknim galvu ? 

būtu vēlams kautkur jēkabpils pusē , itkā der arī rīgā, bet tad vienīgi pa vakariem ir iespēja kautkur tikt.
 




#1268061660 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 13 January 2019 - 17:07 - Dzinējs - dīzelis

Ja pubertāte beigusies kapēc tev nav orģinālais turbo?


Sent from my iPhone using Tapatalk

jau tādu viņu nopirku - vienkārši gribēju auto ar ko ziemā var stumt kupenas un kam hadene nejuks katru otro mēnesi , pie reizies varētu ziemā paslidināties 

sākumā gribēju xc 70 volgo, bet k.kā pagadijās tuvumā šis aparāts , - ja neņem vērā to šķūnēto dvižuku, tad jau itkā diezgan laba izvēle , vienmēr paredzami darbojās piedziņa nav tā, ka pakalpiedziņa kautkad ieslēdzās , kad itkā vajadzīgs , un vēl var difu sabloķēt ( tas gan vēl nav bijis vajadzīgs)  un vēl cinkots kuzavs 

daļēji šis auto arī dēļ šeit esošās leišu kaimiņu aktivitātes - nopirksi feinu tačku un tev viņu tāpat nogopīs 

p.s uz šo pārkāpjot no b4 tāpat jebkurš būs priecīgs :D


par čugunu metināšanu runājot welderis stāstija, ka paši čuguni atšķirās un ir gan ļoti smalka lieta, kad jānotrāpa pareizo elektrodu kuriem ir n veidi , 

bet teica, ka ir tādi čuguni (pats materiāls) , ko var viegli sametināt un bez problēmām - un tas takā jau ir testēts dzīvē 




#1268061652 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 13 January 2019 - 16:12 - Dzinējs - dīzelis

pamatiem skrūves jau ir bijušas nocitrstas :D  pārējais baigi neinteresē, laikam pubertāte beigusies. 

 




#1268061643 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 13 January 2019 - 13:04 - Dzinējs - dīzelis

https://goo.gl/images/k1yBK2

 

un rekur volvo kolektors http://https://failiem.lv/u/d75cdzqg

 

 

nu rekur ir audi kolektors , ar volvo atšķirās tieši tik daudz kā vieta kur turbo skrūvējās ( volvo tajā galā kur ir 3 stobri kopā un audi tur kur ir 2vi stobri kopā ) sanāk audim turbo virzīta uz priekšpusi un tur vairs motora spilvens netraucē .


varbūt jāapskatās audi r5 kolektors,mana piredze ar metinātajiem kolektoriem ir diezgan slikta(tas gan droši saistīts ar personīgo līkrocību) bet man vini vienmēr plaisāja,ieskaitot ebay brīnumus,noriebās tagad izmantoju viengabala pāreju,varbūt priekš izplūdes nav tas labākais,bet toties atkrīt sex katru mēnesi.

 

varbūt tev ir kāds attēls?




#1268061640 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 13 January 2019 - 12:30 - Dzinējs - dīzelis

Puse no nelaimēm atkrīt jau ar to, ka flancis ir vienā gabalā izplūdes trubām :) 

un pavisam nesen sapratu, ka volvo kolektors nemaz neder, jo atdurās pret motora balstu vēl pirms ir līdz galam dabūts uz skrūvēm (volvo dzinējs motortelpā stāv šķērsām )  




#1268061579 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 23:46 - Dzinējs - dīzelis

ir viena no apakšas un tas grābeklis no augšas , sanāk karstais gals ir iekarināts 




#1268061577 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 23:33 - Dzinējs - dīzelis

nezinu cik tur tās jaudas ir, bet 3.0 bmw  var noskriet  

secība ganjau nebūs attēliem 

 


https://failiem.lv/u/5qxm4ate




#1268061574 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 22:54 - Dzinējs - dīzelis

Žēl, ka nemāku pievienot šeit attēlus no sevis , varētu visu skaisti parādīt. 

Vecais greizais kolektors ir sametināts kur vajag un nofrēzēts kur vajag , tagad uz lēnu sāks taisīt visu lai var salikt uz volvo kolektora. 
Sliktāk jau noteikti nebūs ņemot vērā, ka šis esošais jau ir no visiem galiem pārmetināts un kopš pirmās dienas nav bijis pareizs kā arī pa tām trubām atgāzes uz visiem nelīdzenumiem met virpuļvirpuļus. 
 




#1268061566 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 21:17 - Dzinējs - dīzelis

tas nav mans veikums , tas ir piemērs , manā gadijumā ir mazāks turbo un kolektoram tās trubas var teikt katra ir sava garuma :D 

(darbs, kuru ir jāpārtaisa) 




#1268061551 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 17:54 - Dzinējs - dīzelis

nekad nav redzēts nerūsējošā tērauda kolektors no melna metāla !?

http://www.kaross-ch...tdi-projekts/28




#1268061549 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 17:20 - Dzinējs - dīzelis

doma bija tāda, ka ir jāpārtaisa vainu uz jaunu nerūsējošā kolektoru , vai nu jāuzveido flanci pie orģinālā kolektora. 
 

Jebkurā variantā turbo nenoliks tajā pašā vietā , attiecīgi būs arī jāmaina izpūtēja vieta - tikai kuru kolektoru taisīt būs lielāka jēga , tas ir tas ko mēģinu saprast




#1268061545 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 11 January 2019 - 16:24 - Dzinējs - dīzelis

Ikdienā braucot nav vajadzīgs spiest grīdā, tādā ikdienas braukšanā pie 1.5 bariem auto uzvedās jau ļoti dinamiski.
 

 

tie 2,5 bari ir absolūtais spiediens 




#1268061462 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 10 January 2019 - 21:11 - Dzinējs - dīzelis

es nezinu cik karsts, nav tur likts neviens mērinstruments, pie max jaudas turbo spiež 2,5 atmosfēras (ja nu tas k.ko izsaka) 

tas kādēļ visi met ārā  orģinālos kolektorus itkā parasti ir saistīts ar nevienādo cauruļu garumu , un uzražo vienāda garuma trubas pašu veidotajam zirneklim. 

ir vēl arī fakts, ka ņerža ir daudz izturīgāka pie lielām karstuma svārstībām , bet vai tas nav vairāk benzīniem ?  

Un pats galvenais, ka ņerža pati uzsilstot takā paildzina gāzu degšanu, kuras palīdz iegriezt turbo un rezultātā lielāks boosts - tad sanāk, ka ar stoka kolektoru būs jauda nost uz saviem procentiem 15? un 50%, ka ļoti īsā laikā saplīsīs kolektors no lielajām siltuma maiņām ?




#1268061440 Turbīnas GT2052V kolektors

Pievienots pēc @Didzmeistars on 10 January 2019 - 14:33 - Dzinējs - dīzelis

Sveiki biedri! 

Jautājums arī par izplūdes kolektoru.

Situācija - 100 c4 AAT 2,5 dzinējs no vecā volvo , motors sapārots ar 2007. gada x5 turbīnu. 

Problēma - reāli ik pa kādiem 3 mēnešiem nākas ņemt nost un remontēt kolektoru (kolektors paštaisīts no nerūsējošā tērauda)  izpildijums šim koletoram ir vājš un atbilst izpildijumam, ko varētu sniegt volvo orģinālais kolektors. 

Tas , ko es gribu zināt ir, vai tas volvo čuguna klucis turēs karstuma maiņas un nesaplīsīs pēc neilga laiciņa  ?




#1267979169 Temperatūras Devējs B4

Pievienots pēc @Didzmeistars on 08 August 2016 - 23:55 - Elektrība un Elektronika

Jautājums par B4 1.9 tdi siltuma devēju
 

pa cik viņš gļučī un dzinējam uzsilstot pēkšņi vienā momentā rāda 120 grādus, un kondiķis reizē ar gļuku pārstāj darboties, un ar to viss nebeidzas , izrādās , ka tam devējam ir 6 pini un tādu atrast šrotā ir nereāli , bet viņu atvienojot kondicionieris strādā .. jautājums tāds - vai ir iespējams ielikt tur devēju no b4 versijas, kurai nav kondicioniera ? tikai kuri vadi jāvieno ? 

vienkārši tas sūda devējs bodē 140 eur bez pvna maksā un pieļauju, ka skati nedos, ja nerāda panelī temperatūru  :D




#1267978843 Temperatūras devējs

Pievienots pēc @Didzmeistars on 06 August 2016 - 08:16 - Speciālistu sadaļa

Jautājums par B4 1.9 tdi siltuma devēju
 

pa cik viņš gļučī un dzinējam uzsilstot pēkšņi vienā momentā rāda 120 grādus, un kondiķis reizē ar gļuku pārstāj darboties, un ar to viss nebeidzas , izrādās , ka tam devējam ir 6 pini un tādu atrast šrotā ir nereāli , bet viņu atvienojot kondicionieris strādā .. jautājums tāds - vai ir iespējams ielikt tur devēju no b4 versijas, kurai nav kondicioniera ? tikai kuri vadi jāvieno ? 

vienkārši tas sūda devējs bodē 140 eur bez pvna maksā un pieļauju, ka skati nedos, ja nerāda panelī temperatūru :D




#1267934997 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 16 November 2015 - 22:26 - Speciālistu sadaļa

Cik nu man ir bijusi darīšana ar tiem instrumentu paneļiem (3gab b3, 4gab c4, ieskaitot tos kas nāca mašīnā) viņos reti kad kaut kas lāga deg. Pārsvarā tik dažas spuldzītes veselas, ir bijis viens ar visām izdegušām, liekas ka neviens viņas nemaina. Izņem paneli paskaties vai veselas, pie reizes uzmet aci paneļa celiņiem.

paneļa celiņš arī bija nosvilis - drošinātājs izrādijās izturīgāks, bet nu jau viss ir atkopts , paldies par infu :) 




#1267934869 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 16 November 2015 - 11:56 - Speciālistu sadaļa

Neesmu drošs, bet vajag pārbaudīt vai nav izkritis bardačoka apgaismojums un sameties uz īso, tas tā mēdz darīt, ja izkrīt. Un pēctam pārbaudīt 14. (laikam) drošinātāju.

bardačoka gaismai aizvilku strāvu no citurienes, jo  pa or'ģinālo vadu tur strāva nepienāca jau tad kad es to mašīnu pirku :D  

bet nu visiem drošinātājiem utt gāju vakar cauri , vieniigi moš tas savienojums , kas tur aizvilkts gar pečku ... to štepselēju nost un virsū .. tas nav tas , kas uz paneli iet ? 

 




#1267934755 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 15 November 2015 - 20:05 - Speciālistu sadaļa

Un ka ar paneļa gaismu potenciometru- nav nogriezts?

nē nav , es tieši to pirmo pārbaudiju. 
rīt ir doma pie dienas gaismas skatīties.. 




#1267934736 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 15 November 2015 - 18:56 - Speciālistu sadaļa

audi b4 tdi 94. gada 1z - kas var būt pie vainas , ka nedeg panelii neviena gaismiņa kas izgaismo sprodo, odometru utt , spīd tikai rocene utt atsevišķās lampas .. 

šodien remontēju salona ventilatoru pēc kura remonta vakarā pamaniju, ka nespīd panelī nekas... noņēmu to bardačoku vēlreiz nost , izgāju cauri visiem vadiem , viss ir .. 

arī zem stūres to vāku noņēmu, visus štekerus izkustināju , visus drošinātājus arī pārbaudiju .. viss ir okay.. 


sanāk pašā paneļa platē k.kas var nojāties ?  tur jau to spuldzīšu ir par daudz lai visas reizē izdegtu .. 




#1267934600 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 14 November 2015 - 19:03 - Speciālistu sadaļa

Paldies , krieviski gan nesaprotu neko , bet atradīšu kas saprot .. 

pāreja jā ir, bet problēma tajā , ka vāciņš tai ligzdai virinās kā pats grib , jo nolūzusi atspere , kas to vāciņu tura ciet , rezultātā visi pini bij aizauguši ar k.kādu zaļganas krāsas cietu brīnumu , ar drātiņu vai naglu neparko neizbakstīt un tad paprovēju ar urbīti :D 

bet nu makgaivera skila izrādijās par maz un pāris kontakti izurbās laukā - beigās ar to pāreju piekabei vien gabarīti spīd  un arī tikai tad ja paši grib :D  

un sagadijies tā, ka man ir tāda ligzda ar 8 piniem un ja jau makarēties tad tā lai pašam pēc tam vieglāk :) 


intereses pēc jautājums - kāpēc vispār ir tāds kontakts ar 11 piniem ?  kautkādi papildus prikoli tur ir?




#1267934595 Jautājumu Kaste 3

Pievienots pēc @Didzmeistars on 14 November 2015 - 18:19 - Speciālistu sadaļa

kāds varbūt ir mainijis štekeri , kur sprāuž piekabes gaismu vadu. 

 

auto ir audi b4 9.1 tdi 1994 gada , tas štekeris ir ar 11 piniem, bet vajadzība ir pāriet uz tādu, kam ir 8 pini.  un problēma tajā, ka to vadu tur ir daudz vairāk kā tikai 8 un saprast ko kur vajag pievienot tāpat vien nevar.. 

priecātos par kādu manuāli vai skaidrojumu, ja tur kautkā pēc kādām krāsām ir, ja nu kāds atkodis k.ko :) 

 




#1267858264 AEL turbīnas skaņa pie slodzes.

Pievienots pēc @Didzmeistars on 23 November 2014 - 18:21 - Dzinējs - dīzelis

nu pēc manas pieredzes ar 1z 1.9 tdi (laigan kāda starpība tam kāds motors, šajā gadijumā) bet karoč tad, kad braucot var saklausīt turbo tad tur jau kautkas sāk izbeigties ! 

 

manā kontā pa cik jau 4tras turbības, tad jā :D  laigan ar tādu turbo var ilgi braukāt :) 

 

pārbaudīt cik liela ir kustība var noskrūvējot no turbo augstā gala gumijoto trubu un ar pirkstiem pakustinot asīti var just brīvkustību.. tur galvenais ir lai nav aksiālās kustības (ti. tā ass nedrīgst kustēties uz iekšu/ uz āru )  

 

tas vai eļļu ēd/ need pie reizes kad noņemta tā truba no turbo augstā gala - izskauki smuki turbo rīklīti un tad neliekot to trubu virsū iedarbini auto, lai parūc un skaties kas notiek :) , bet eļļu spļauj ārā tikai tad , kad jau IR aksiālā kustība asītei . 




#1267853618 A4 B6 1.9 TDI raustās

Pievienots pēc @Didzmeistars on 10 November 2014 - 10:53 - Dzinējs - dīzelis

Kur varetu meklet problemu, B6 1.9tdi dzinejs raustas,raustisanas jutama ir,kad auto stav uz vietaas,reizi pa reizei ir tadi ka parsitieni-noraustisanas neliela motoram, varbut kadam ir bijusi lidziga problema...

nav gadijumā nerīgtīga aizdedze? Es ar savu 1.9 tdi 1z arī cīnos, arī dzinējs nevienmērīgi strādāja tukšgaitā - noregulēja aizdedzi un viss kārtībā tur ... tagad jātīra sūkņa galvu, tur diagnoze radās no prikoliņa, ka noturot braukšanas ātrumu dzinējs sāk raustīties , kad dod mizā tad viss kārtībā ...