Pieslēgties

Pieslēgties

Audi-style.lv ziņas http://audi-style.lv/ Thu, 25 Apr 2019 12:48:02 GMT FeedCreator 1.8.0-dev (info@mypapit.net) Jaunie Audi S6 un S7 http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/226-jaunie-audi-s6-un-s7  

 

Sportiski un iespaidīgi: jaunie Audi S6 un S7

 

Sportiskums apvienojumā ar efektivitāti – jaunie Audi S6 un S7 modeļi ienāk Eiropas tirgū ar jaudīgiem V6 TDI dzinējiem, piedāvājot automobiļus ar nevainojamu veiktspēju arī gariem pārbraucieniem. Pirmo reizi Audi ir apvienojis elektrisko kompresoru ar 48 V elektrības sistēmu. S sērijas sporta balstiekārta ar amortizācijas vadību, dinamisku pilnpiedziņu un keramisko bremžu sistēmu nodrošina visus aizraujošas un drošas braukšanas priekšnosacījumus.

 

S sērijas modeļu dizains

S sērijas modeļi izceļas ar atšķirīgu dizainu un izsmalcinātību gan ārēji, gan salona interjerā. Jaunais Audi dizains vēl vairāk uzsver automobiļa sportisko izskatu. Dinamiska stila priekšējā apdare, plati sliekšņi un plats aizmugures difuzors ar 4 izpūtēju apdari izceļ S sērijas modeļus. S sērijas sportisko raksturu viennozīmīgi apliecina un paspilgtina apdares elementi tumši hromētā un alumīnija krāsā uz radiatora restēm, priekšējām slotiņām, sānu gaisa atveres, ārējiem spoguļiem, kā arī uz aizmugures difuzora. Savukārt automobiļa salonā ieturēts tieši S sērijas modelim raksturīgais stils – sportiska apdare, kontrastējošu krāsu šuves, kā arī šiem modeļiem raksturīgās aprīkojuma detaļas, vēl vairāk pastiprinot sportiskas braukšanas izjūtas.

 

Spēks – elektriskais kompresors (EPC)

Iespaidīgais griezes moments, kas sasniedz līdz pat 700 Nm, darbojas nepārtrauktā pieejamības režīmā. S sērijas TDI modeļi nodrošina uzlabotu braukšanas dinamiku un efektivitāti, kas ir jo īpaši pievilcīga kombinācija gariem pārbraucieniem. S6 un S7 TDI modeļi ir apliecinājums, ka Audi arvien uzlabo veiksmīgo SQ7 TDI braukšanas koncepciju. Pirmo reizi Audi inženieri ir apvienojuši EPC ar 48 V primāro elektrības sistēmu, kas nodrošina 3 litru V6 TDI modeli ar kopējo jaudu līdz pat 257 kW (349 ZS). Jaudas pārnesi nodrošina 8 pakāpju triptronic automātiskā pārnesumkārba, kas vienmēr darbojas kopā ar quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.

 

EPC jau savlaicīgi novērš pat mazākās aizdomas par turbīnas aizkavēšanos un nodrošina ātru reakciju un spēcīgu paātrinājumu jebkurā situācijā uz ceļa. V6-TDI, kas aprīkots ar EPC, nodrošina jaunajam S6 sedanam paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 5 sekunžu laikā, savukārt S6 Avant un S7 Sportback nepieciešams tikai par sekundes desmitdaļu vairāk. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

 

Pārsteidzoša jauda

Kamēr EPC pastiprina automašīnas veiktspēju, daļējā hibrīda sistēma (MHEV) palīdz uzlabot degvielas ekonomiju. 48 V MHEV sistēma sastāv no siksnas ģeneratora–startera (BAS) un litija jonu akumulatora ar 10 Ah kapacitāti, kas ir ievietota automašīnas grīdā zem bagāžas nodalījuma. BAS ir pievienots pie kloķvārpstas. Palēninājuma laikā tas spēj atgūt līdz pat 8 kW jaudas, ko tas noglabā litija jonu akumulatorā. Kad vadītājs atkal uzspiež akseleratora pedāli, BAS reaģē nekavējoties, no jauna iedarbinot dzinēju.

 

Pateicoties MHEV integrācijai un automašīnas sensoriem, S sērijas modeļi spēj nodrošināt degvielas ekonomiju līdz pat 0,4 litriem reālās braukšanas apstākļos un spēj braukt pēc inerces līdz pat 40 sekundēm, atslēdzot iekšdedzes dzinēju.


Dinamika un izcila veiklība

Tāpat kā visiem Audi S sērijas modeļiem, quattro pastāvīgā pilnpiedziņa ir pieejama standarta aprīkojumā. Normālos braukšanas apstākļos tā pašbloķējošais centrālais diferenciālis sadala griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi proporcijā 40:60. Ja viens automobiļa ritenis sāk slīdēt, lielākā daļa piedziņas spēka tiek novirzīta uz to asi, kurai ir labāka saķere. Ārkārtas gadījumos 70% jaudas var tikt novadīta uz priekšējiem riteņiem un 85% – uz aizmugurējiem.

 

Papildaprīkojumā ir pieejama dinamiskā visu riteņu stūrēšana. Braucot ar ātrumu līdz 60 km/h, aizmugurējie riteņi griežas līdz pat 5 grādiem pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Tas samazina apgriešanās rādiusu par aptuveni 1,1 metru. Braucot ar vidēju un lielu ātrumu, kas pārsniedz 60 km/h, tie pagriežas līdz pat 2 grādiem tajā pašā virzienā kā priekšējie riteņi.

 

Alternatīvā keramisko bremžu sistēma

Jaunie S sērijas modeļi ir aprīkoti ar 6 virzuļu bremzēm, kas ievērojami uzlabo veiktspēju. Bremžu suporti ir izgatavoti no alumīnija un pēc izvēles krāsoti melnā vai sarkanā krāsā. Automobili iespējams aprīkot arī ar 6 virzuļu keramisko bremžu sistēmu, kas izgatavota no vieglas, nodilumizturīgas oglekļa šķiedru keramikas ar 400 mm diskiem priekšpusē un 370 mm diskiem aizmugurē. Visa keramisko bremžu sistēma sver par 9 kg mazāk nekā tās metāla līdziniece.

 

Jauno Audi S6, S6 Avant un S7 Sportback modeļu standarta aprīkojumā ietilpst 20 collu riteņi un 255/40 izmēra riepas.

 

Ērtības gariem braucieniem

Salīdzinot ar A sērijas modeļiem, S modeļi ir pieejami ar paplašinātu standarta aprīkojuma spektru. Papildu tiek piedāvāti 20 collu diski S sērijai raksturīgajā riteņu dizainā vai MMI Navigation plus sistēma ar Audi virtuālo vadītāja informācijas sistēmu un 12,3 collu displeju. Standarta aprīkojumā ietilpst arī Alcantara sporta sēdekļi S6 modelim un super sporta sēdekļi S7 modelim.

 

Pateicoties izturīgajai virsbūves konstrukcijai, kas lielā mērā slāpē trokšņus, uzlabotajai aerodinamikai un aeroakustikai, kā arī ietilpīgajam salonam un bagāžas nodalījumam, jaunie Audi S sērijas modeļi ir izcili piemēroti gariem braucieniem. Atkarībā no virsbūves veida, bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 530 litriem (S6 modelim) līdz 1390 litriem (S7 Sportback modelim) vai pat 1680 litriem (S6 Avant).

Fotogalerija pieejama šeit.https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/agility-for-the-long-haul-three-s-tdi-models-with-electric-powered-compressor-11482

 

 

]]>
Thu, 11 Apr 2019 17:06:41 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/226-jaunie-audi-s6-un-s7
Audi e-tron Latvijā http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/225-audi-e-tron-latvija Audi e-tron ienāk augošajā Latvijas elektroautomobiļu tirgū

Šodien, 2. aprīlī, pirmo reizi Latvijā prezentēja pilnībā elektrisko Audi e-tron, kas sevī apvieno sportisku garu ar ikdienas praktiskumu. Prezentācijas laikā auto nozares eksperti, mediju pārstāvji, kā arī citi aicinātie viesi piedalījās īpašā e-mobilitātes forumā, kurā diskutēja par elektrisko automobiļu tirgus galvenajiem izaicinājumiem un nākotnes perspektīvām Latvijā salīdzinājumā ar citu Eiropas valstu pieredzi. Pasākuma dalībnieki bija pirmie, kas testa braucienos varēja izbaudīt Audi e-tron.

 

Elektroautomobiļu tirgus Latvijā

Saskaņā ar CSDD datiem,līdz 2019. gada 1. janvārim Latvijā kopumā reģistrēti 442 vieglie elektroautomobiļi, kas ir par 130 automobiļiem vairāk nekā 2018. gada janvārī.  Šie rezultāti liecina, ka, lai arī pamazām, tomēr mērķtiecīgi elektroautomobiļi Latvijā kļūst arvien populārāki. Eksperti norāda, ka viens no iemesliem, kādēļ cilvēki arvien vairāk izvēlas braukt tieši ar elektroautomobili, ir fakts, ka tie kļūst cilvēkiem arvien pieejamāki.

Audi Latvija rīkotās konferences dalībnieks, LR Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns skaidro: “Viens no svarīgākajiem mērķiem tuvākajā nākotnē ir emisiju samazinājums autotransporta sektorā – līdz 2030. gadam tās samazināt par -9 %. Tomēr jāņem vērā – lai izpildītu izvirzītos klimata pārmaiņu ierobežošanas mērķus līdz 2030. gadam un uzlabotu vides kvalitāti, Latvijas ceļos ir nepieciešams krietni lielāks elektroautomobiļu īpatsvars – vismaz 6000. Savukārt Pauls Beinarovičs, CSDD Elektromobilitātes vadības un koordinācijas daļas priekšnieks, iepazīstinot ar valsts izpildītajiem, kā arī plānotajiem pasākumiem e-mobilitātes attīstībā, skaidro: “Lai atvieglotu elektroautomobiļu īpašnieku ikdienu, pēdējo 3 gadu laikā ieviesti vairāki atvieglojumi, piemēram, atļauja pārvietoties pa sabiedriskā transporta joslu, krietni saīsinot sastrēgumos pavadīto laiku, maksas atvieglojumi autostāvvietās, tāpat arī elektroautomobiļu īpašnieki ir atbrīvoti no ekspluatācijas nodokļa maksas. Turklāt – 2018. gada vidū Latvijā sāka darboties nacionālais elektromobiļu uzlādes staciju tīkls “e-mobi” un tika uzstādītas 72 ātrās uzlādes stacijas ar 50 kW jaudu. Plānojam, ka līdz 2021. gada beigām būs jau 150  uzlādes stacijas.” Diskusijā piedalījās arī Ilze Prūse, VARAM Klimata pārmaiņu departamenta direktore, Arnis Bergs, Bezizmešu mobilitātes atbalsta biedrības valdes priekšsēdētājs, Ansis Bogustovs, žurnālists un elektroauto īpašnieks, kā arī Ingus Rūtiņš, Auto asociācijas valdes loceklis.

 

Konferences laikā prezentēja pētījumu par Latvijas autovadītāju viedokli attiecībā uz elektroautomobiļiem, ko veica Audi Latvija sadarbībā ar Omnicon Media Group. Pētījuma rezultāti liecina, ka vairums Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju (93%)  ikdienā  mēro distanci ne garāku par 100 km. Līdz ar to elektroautomobilis šādu vajadzību apmierināšanai būtu jo īpaši piemērots. Tāpat arī pētījuma dalībnieki norādījuši, ka iegādāties elektroautomobili viņus pamudinātu pieejama cena, infrastruktūras uzlabojumi, kā arī plašāks valsts atbalsts elektroautomobiļu īpašniekiem.

Audi e-tron – sportiskums, dinamika, ikdienas ērtības

"Pilnībā elektriskais SUV Audi automobiļu klāstā ir unikāls produkts. Jaunais elektriskās piedziņas Audi e-tron apvieno jaudu ar augstu efektivitāti. Divi elektriskie dzinēji kopā ar elektrisko pilnpiedziņu sniedz iespaidīgu jaudu un manevrēšanas spējas ne tikai ikdienas braukšanai, bet arī bezceļa apstākļos. Esam pārliecināti, ka Audi e-tron atvieglos autovadītāju ikdienas rutīnu gan garo distanču braucienos, gan pārvietojoties pa pilsētu," norāda Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Lietuvā un Latvijā.

 

Apvienojot efektivitāti, lielisku izpildījumu un klusu pārvietošanos, Audi e-tron iemieso jaunu braukšanas pieredzi. Divi elektriskie motori nodrošina jaudīgu elektriskā SUV gaitu. Audi e-tron nerada izmešus un pārvietojas teju bez skaņas. Automobiļa jauda sasniedz 300 kW, bet griezes moments, ko var panākt sekundes laikā, ir 664 Nm. Audi e-tron 5,7 sekundēs spēj sasniegt ātrumu 100 km/h, savukārt elektroniski kontrolētais maksimālais ātrums ir 200 km/h. Audi e-tron bagāžas ietilpība ir 660 litri, kas šo automobili padara jo īpaši piemērotu garākiem pārbraucieniem.

 

Audi e-tron modeļa sākumcena ir 82 650 eiro. Pilnībā elektrisko automobili iespējams apskatīt un tuvāk iepazīt Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta, kur tiek piedāvāta iespēja pieteikties arī testa braucieniem.

 

Plašāka informācija par Audi e-tron: http://www.audi.lv/lv/web/lv/models/audi-tron/audi-e-tron.html.

 

]]>
Mon, 08 Apr 2019 16:45:27 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/225-audi-e-tron-latvija
Audi Q4 e-tron http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/224-audi-q4-e-tron
Ženēvas autoizstādē prezentēts Audi Q4 e-tron konceptauto

 

Šī gada Ženēvas starptautiskajā autoizstādē Audi prezentē Audi Q4 e-tron konceptauto. Pilnībā elektriskās piedziņas SUV konceptauto piedāvā augstākās klases ērtības apvienojumā ar nenoliedzamu e-tron būtību. Audi Q4 e-tron konceptauto būs jau piektais sērijveidā ražotais elektromobilis, un tā ražošanas versijas pirmizrāde plānota 2020. gada nogalē.

 

Elektrizējošs spēks

Audi Q4 e-tron konceptauto ir divi elektromotori, kas mobilizē 225 kW sistēmas jaudas. Plānots, ka automobilis spēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h tikai 6,3 sekunžu laikā. Savukārt maksimālo ātrumu tas sasniegs pie elektroniski ierobežotajiem 180 km/h. Konceptauto būs ne vien jaudīgs, bet arī uzticams garos pārbraucienos – maksimāli iespējamais nobraucamais attālums sasniegs vairāk nekā 450 kilometrus. Audi Q4 e-tron konceptauto veidots uz unikālas modulārās automobiļu platformas MEB.

 

Audi Q4 e-tron ir piektais plānotais Audi elektroauto – Audi e-tron Latvijā būs jau aprīlī, šogad tiks prezentēts arī Audi e-tron Sportback, kā arī īpaši Ķīnas tirgum izstrādātais Audi Q2L e-tron. Savukārt četru durvju kupejas Audi e-tron GT ražošanas versiju plānots  prezentēt 2020. gada otrajā pusē.

 

Kompakts no ārpuses, ietilpīgs salonā

Konceptauto ir 4,59 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,61 metru augsts. Kompaktais, elektriskais SUV ir veikls un daudzpusīgs automobilis, kas piemērots arī braukšanai pilsētā. Konceptauto garenbāze ir 2,77 metri, tādā veidā nodrošinot plašu salonu. Audi Q4 e-tron konceptauto sniedz iespaidīgu plašumu un komfortu. Jo īpaši plaša vieta atvēlēta pasažieru kājām – gan automobiļa priekšpusē, gan aizmugurē.

 

Konceptauto piedāvā arī jaunumu – lielizmēra uznirstošo displeju ar augumentētās realitātes funkciju. Šī funkcija sniedz iespēju attēlot grafisku informāciju, piemēram, pagriezienu norādes tieši uz ceļa. Vadības paneļus, kas izstrādāti kā skārienjūtīgi elementi uz stūres, var izmantot, lai izvēlētos biežāk lietotās funkcijas.
12,3 collu lielais skārienjūtīgais ekrāns, kas atrodas virs viduskonsoles, palīdz attēlot un izmantot informācijas un izklaides sistēmas funkcijas. Zem tā, savukārt, atrodas klimata kontroles vadība. Ņemot vērā to, ka viduskonsole nav nepieciešama funkcionālu elementu, piemēram, ātrumu pārslēga vai stāvbremzes iedarbināšanas elementu uzstādīšanai, tā ir veidota kā ietilpīgs mantu glabāšanas nodalījums, kurā iebūvēta arī mobilā tālruņa uzlādes ligzda.

 

Acīmredzams e-tron

Jaunā konceptauto nenoliedzamā Audi identitāte nolasāma jau pirmajā acu uzmetienā. Tāpat kā pirmajam sērijveidā ražotajam elektropiedziņas Audi e-tron, arī jaunajam konceptauto ir strukturēta slēgta virsma, ko ietver plašs, gandrīz statenisks astoņstūru rāmis ierastās radiatora restes vietā. Tāpat arī tam ir iespaidīgi 22 collu riteņi. Platā apgaismojuma josla, kas savieno abus lukturu blokus Audi Q4 e-tron konceptauto aizmugurē, iestrādāta, lai atspoguļotu un izceltu Audi e-tron būtību. Par piederību e-tron saimei atgādina arī ievērojama LED segmentu rinda.Virsbūves krāsojums Solar Sky krāsā – zilas krāsas tonī, kas mainās atkarībā no gaismas leņķa, ir ilgtspējīga inovācija. Šī krāsa tika izstrādāta īpaši Audi Q4 e-tron konceptauto un tā ražota videi draudzīgos apstākļos. Inovatīvā metode ievērojami samazina karstuma uzkrāšanos uz virsbūves un automobiļa salonā, nodrošinot gan patīkamāku braucienu pasažieriem, gan samazinot enerģijas patēriņu gaisa kondicionētāja darbināšanai. Rezultātā tiek palielināts Audi Q4 e-tron konceptauto nobraucamais attālums.

 

Iespaidīga veiktspēja

MEB platforma nodrošina plašu jaudas līmeņu diapazonu. Audi Q4 e-tron konceptauto ir uzstādīta elektropiedziņas lieljaudas versija. Gan priekšējo, gan aizmugurējo tiltu darbina elektromotors – Q4 ir quattro pilnpiedziņa, – un starp tiltiem nav mehāniska savienojuma. Tā vietā elektroniskā kontroles sistēma nodrošina, ka griezes momenta sadalījums zibenīgi tiek optimāli saskaņots. Tādējādi SUV elektromobilis sasniedz optimālu vilkmi jebkuros laikapstākļos un uz jebkādas ceļa virsmas.

 

Lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti, Audi Q4 e-tron konceptauto vairumā situāciju izmanto aizmugurējo elektromotoru. Ja braukšanas laikā ir nepieciešama lielāka jauda, nekā spēj nodrošināt aizmugurējais elektromotors, elektriskā pilnpiedziņa griezes momenta pārdalei pēc vajadzības izmanto priekšējo asinhrono motoru. Sistēma arī iepriekš paredz, kad tas būs nepieciešams paaugstinātas bīstamības situācijās, piemēram, pirms vēl sākusies slīdēšana uz apledojuša ceļa, ātri braucot līkumā, kā arī gadījumā, ja automobilis tiek nepietiekami vadīts.

 

Aizmugurējā elektromotora jauda ir 150 kW, kas nodrošina 310 Nm lielu griezes momentu, savukārt priekšējais motors priekšējiem riteņiem nodrošina attiecīgi līdz 75 kW un 150 Nm. Sistēmas jauda ir 225 kW. Automobiļa grīdā iebūvētā akumulatora ietilpība ir 82 kWh, kas saskaņā ar WLTP standartu ļauj nobraukt vairāk nekā 450 kilometrus. Akumulatora uzlāde notiek ar maksimālu 125 kW jaudu. Rezultātā 80 procentu uzlādes līmenis tiek sasniegts nepilnu 30 minūšu laikā.

 

Tomēr tik izcila nobraucamā attāluma noslēpums slēpjas ne tikai lielas ietilpības akumulatorā. Gluži tāpat kā saimes pirmais loceklis Audi e-tron, arī Audi Q4 e-tron konceptauto ir daudzpusīgs. No zemas virsbūves aerodinamikas, kuras Cd vērtība ir 0,28, līdz izsmalcinātai rekuperācijas stratēģijai, kompaktais SUV izmanto visas nobraucamā attāluma optimizācijas iespējas. Savu ieguldījumu nodrošina arī piedziņas un akumulatora kompleksā siltuma pārvaldība, kas ietver arī CO2 siltumsūkni.

 

Plašāka informācija un fotogrāfijas pieejamas šeit: https://www.audi-mediacenter.com/en/presskits/geneva-international-motor-show-2019-11213

 

]]>
Tue, 05 Mar 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/224-audi-q4-e-tron
Audi A1 Sportback http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/223-audi-a1-sportback  

Jaunais Audi A1 Sportback prezentēts Latvijā

 

Dinamiskais un jaunais Audi A1 Sportback 2. martā pirmo reizi Latvijā bija apskatāms pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja, Baltijā lielākās šampaniešu degustācijas – Audi Burbuļu parādes – laikā. Košo, vīrišķīgi sportisko  automobili klātienē būs iespēja apskatīt un iepazīt ikvienam – gan pasākuma apmeklētājiem, gan interesentiem.

 

Pārsteidzoša dinamika

Jaudīgie Audi A1 Sportback dzinēji nodrošina patīkamus un ērtus braucienus gan pilsētvidē, gan tālākos izbraucienos. Jaunais Audi A1 Sportback pierāda, ka sportisku dizainu iespējams apvienot ar teicamu komfortu. Modeļu klāsts ietver četrus efektīvus benzīna dzinējus, kuru jauda variē no 85 kW (116 ZS) līdz pat 147 kW (200 ZS). Automobiļa salons ir orientēts uz vadītāju – jaunā modeļa dizainā īpaši izceļas sportiskās gaisa ventilācijas atveres un digitālais instrumentu panelis jeb Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma. Visas vadības ierīces un papildu aprīkojumā pieejamais MMI skārienjutīgais displejs ir fokusēts uz vadītāju, tādējādi uzsverot sportisko interjeru.

 

Vēl ietilpīgāks un iespaidīgāks

Jaunais automobilis ir kļuvisievērojami garāks – tagad ar papildu 56 milimetriem tas sasniedz 4,03 metrus. Saglabājot kompaktumu, sportiskais automobilis ir izcils sabiedrotais pilsētvidē. Jaunās paaudzes Audi A1 Sportback ir 1,41 metrus augsts, savukārt tā platums ir palicis teju nemainīgs – 1,74 metri. Automobilisir kļuvis daudz ietilpīgāks, sniedzot vairāk komforta autovadītājam un pasažieriem. Bagāžas ietilpība ir palielinājusies par 65 litriem. Standarta ietilpība ir 335 litri, bet ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem tā palielinās līdz pat 1090 litriem, kas brīvdienu izbraucienus padara ievērojami ērtākus.  Audi A1 Sportback ir pieejams desmit krāsās, bet kompaktā modeļa jumts pēc izvēles var būt kontrastējošā krāsā. Lielie 18 collu diski, kas atkarībā no ārējās apdares var būt bronzas, baltā vai melnā krāsā, automobilim rada vēl izteiktākus akcentus.

 

Viedi risinājumi košākai ikdienai

Jaunais Audi A1 Sportback ir lielisks digitālās nākotnes piemērs. Arī bāzes versija ir aprīkota ar pilnībā digitālu, augstas izšķirtspējas Audi virtuālo vadītāja informācijas sistēmu 10,25 collu izmērā un daudzfunkcionālu stūri.

Audi viedtālruņa saskarne ļauj lietotājiem ar iOS un Android operētājsistēmu pieslēgties automobiļa ekrānam, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto. Papildu aprīkojumā pieejama arī skaņas sistēma Bang & Olufsen Premium ar vienpadsmit skaļruņiem un 560 vatu jaudu, piešķirot trīsdimensiju skaņas telpisko skanējumu.

 

Digitāls komforts vadītāja drošībai

Audi A1 Sportback autovadītāja palīgsistēmas ir pārņemtas no pilnizmēra klases. Adaptīvā vadītāja palīgsistēma palīdz saglabāt vajadzīgo distanci līdz priekšā esošajai automašīnai, bet standarta aprīkojuma joslu maiņas brīdinājums palīdz vadītājam saglabāt automašīnu joslā, pārvietojoties ar ātrumu, kas pārsniedz 65 km/h. Izmantojot uzlaboto palīgu automobiļa novietošanai stāvvietā, Audi A1 Sportback iebrauc arī perpendikulārās stāvvietās, nepieciešamības gadījumā manevrējot vairākas reizes. Tāpat arī sistēma palīdz izbraukt no paralēlajām stāvvietām. Savukārt Audi pre sense front kontrolē automobiļa priekšējās daļas uzraudzību. Radara sensors atpazīst bīstamas situācijas, kurās iekļauti citi satiksmes dalībnieki: transportlīdzekļi, gājēji, kas šķērso brauktuvi vai riteņbraucēji, kuri atrodas automobiļa priekšā. Sistēma ar akustisku un vizuālu signālu spēj brīdināt autovadītāju pat sliktas redzamības apstākļos. Vienlaikus automobilis sagatavojas bremzēšanai un nepieciešamības gadījumā uzsāk automātisku avārijas bremzēšanu, lai novērstu sadursmi vai samazinātu triecienu.

              

 

]]>
Thu, 28 Feb 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/223-audi-a1-sportback
Audi plug-in hibrīdmodeļi http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/222-audi-plug-in-hibridmodeli  

Audi Ženēvas autoizstādē iepazīstinās arefektīvajiem plug-in hibrīdmodeļiem: Q5, A6, A7 un A8

 

Ženēvas autoizstādē Audi iepazīstinās ar Q5, A6, A7 Sportback un A8 modeļu hibrīda versijām, kuru elektromotora iespējamais nobraukums pārsniedz 40 kilometrus WLTP testa ciklā. Audi arvien mērķtiecīgi turpina īstenot savu elektrifikācijas stratēģiju ar visaptverošu un drosmīgu plug-in hibrīda pieteikumu. Darbība tikai elektriskajā režīmā ne tikai pilnībā novērš emisijas, bet arī nodrošina efektīvu un sportisku braukšanu. Jaunos plug-in hibrīdmodeļus būs iespējams pasūtīt jau šogad.

 

Plaša Audi plug-in modeļu izvēle

Atkarībā no modeļa, ir pieejamas divas plug-in hibrīdu versijas ar atšķirīgu veiktspēju un aprīkojumu – komforta un sportiskas konfigurācijas versija ar S line aprīkojumu, kas iekļauj stingrāk noregulētu balstiekārtu un piedziņas sistēmu ar augstāku elektromotora veiktspēju dinamiskāka izpildījuma nodrošināšanai. Turpmāk jaunie plug-in hibrīdmodeļi tiks apzīmēti ar TFSI e zīmi: Q5 TFSI e, A6 TFSI e, A7 Sportback TFSI e un A8 TFSI e. Savukārt e-tron zīmols nākotnē tiks ekskluzīvi rezervēts elektropiedziņas automobiļiem.

 

Daudzpusīgas piedziņas koncepts

Plug-in  hibrīdmodeļu tikai elektropiedziņas iespējamais nobraukums katram modelim WLTP testa ciklā pārsniegs 40 kilometrus. Hibrīda piedziņas koncepts ir izstrādāts tā, lai autovadītājs ikdienā varētu mērot aptuveni trešo daļu ceļa, izmantojot tikai elektropiedziņas režīmu. Visos jaunajos Audi plug-in hibrīdos ir uzstādīts turbouzlādes benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu, kas darbojas kopā ar transmisijā integrētu elektromotoru. Elektroenerģiju nodrošina litija jonu akumulators, kas novietots zem bagāžas nodalījuma grīdas. Tādējādi elektromotors paātrinājuma brīdī var atbalstīt iekšdedzes dzinēju, kā rezultātā iespējama augsta kustības uzsākšanas veiktspēja un spēcīgs paātrinājums. Augstas efektivitātes un maksimālas rekuperācijas nodrošināšanai piedziņas sistēma līdzinās jaunajam Audi e-tron, kas ir darbināms tikai ar elektrisko motoru. Bremzējot jaunie Audi plug-in hibrīdmodeļiatgūst līdz pat 80 kW enerģijas.

Modeļu Audi A6, A7 un A8 TFSI e litija jonu akumulatoru veido 104 atsevišķas baterijas šūnas, kas ir apvienotas astoņos moduļos. Tas uzglabā 14,1 kWh enerģijas pie 385 V sprieguma. Savukārt Audi Q5 TFSI e litija jonu akumulatoru veido prizmas veida baterijas un tam ir tāda pati ietilpība.

 

Piedziņas režīmi un kontrole

Plug-in modeļu hibrīda vadība nodrošina maksimālu efektivitāti un autovadītāju ērtībai tā automātiski izvēlas labāko darbības veidu. Standarta darbības ietvaros uzsākšana notiek elektriski EV režīmā, kad iekšdedzes dzinējs tiek ieslēgts atkarībā no situācijas.  Plug-in hibrīdmodeļiem ir šādi piedziņas režīmi – EV, Auto un Hold. Auto režīmā tiekizmantota elektromotora un iekšdedzes dzinēja mijiedarbība, nodrošinot maksimāli efektīvu izpildījumu. Savukārt Hold režīmā piedziņas vadība kontrolē piedziņu tā, lai saglabātu akumulatora pašreizējo uzlādes stāvokli, piemēram, lai vēlāk pilsētā pārvietotos tikai elektriskajā režīmā. Autovadītājs var izvēlēties starp komforta, efektivitātes, automātisko un dinamisko piedziņas režīmu, izmantojot Audi drive select, tādējādi ietekmējot piedziņas, balstiekārtas un stūres iestatījumus. Dinamiskajā režīmā elektromotors intensīvāk atbalsta iekšdedzes dzinēju ar elektriskās jaudas palielinājumu boost režīmā, kas nodrošina maksimāli dinamisku vadību.

 


Ērta uzlāde ar Audi e-tron uzlādes pakalpojumu

Kompaktā uzlādes sistēma ir iekļauta arī jauno Audi plug-in hibrīdu standarta aprīkojumā. Tajā ir iekļauti kabeļi sadzīves un industriālajām ligzdām, kā arī vadības panelis. Kā papildaprīkojumu Audi piedāvā sienas turētāja skavu un mode 3 kabeli publiskām uzlādes stacijām. Uzlādes kontaktligzdā ar 7,2kW jaudu pilns akumulatora uzlādes cikls ilgst divas stundas.

 

Uzlādes kontrole ar myAudi lietotni

myAudi lietotne ir praktisks automobiļa kontroles rīks. Tā nodrošina Audi connect klāsta pakalpojumus viedtālruņos. Izmantojot lietotni, iespējams attālināti pārbaudīt akumulatora un iespējamā nobraukuma statusu, sākt uzlādes procesu, iestatīt uzlādes taimeri, kā arī apskatīt uzlādes un patēriņa statistiku. Atkarībā no attiecīgā transportlīdzekļa aprīkojuma, izmantojot attālinātu klimata kontroles sistēmu, ir iespējams aktivizēt stūres, sēdekļu, spoguļu, vējstikla un aizmugurējā stikla apsildi, kā arī sēdekļu ventilāciju.

 

 

 

]]>
Tue, 26 Feb 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/222-audi-plug-in-hibridmodeli
E-tron un Streifas slēpošanas trase http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/221-e-tron-un-streifas-sleposanas-trase  

Audi e-tron iekaro leģendārās Streifas slēpošanas trases stāvāko nogāzi 

Janvāra beigās Audi pilnībā elektriskais SUV devās iekarot pasaules labāko slēpotāju iecienīto slēpošanas trasi Austrijā. Īpaši aprīkotais Audi e‑tron, pasaules rallijkrosa čempiona Matiasa Ēkstrema (Mattias Ekström) vadīts, uzbrauca pa leģendārās Streifas trases Peļu lamatām (Mausefalle). Šī kalna nogāze ar 85 procentu slīpumu ir stāvākā slēpošanas kalna daļa.

 

„Elektriskā SUV spēku un jaudu mēs apliecinājām jau pagājušajā gadā aizvadītajos Audi e‑tron pasākumos. No Paikspīkas (Pikes Peak) virsotnēm līdz Namībijas sāls līdzenumiem un augstsprieguma izmēģinājumu centram Berlīnē – Audi e‑tron prototips pārvarēja vislielākos izaicinājumus,” stāsta Audi Produktu un tehnoloģiju komunikāciju nodaļas vadītājs Pēters Oberndorfers (Peter Oberndorfer). „Ar sensacionālo uzbraucienu pa Peļu lamatām mēs esam vēl vairāk paplašinājuši robežas, kā arī demonstrējuši visas elektroautomobiļa pilnpiedziņas tehniskās iespējas.”

 

Peļu lamatas ar 85 procentu slīpumu ir stāvākā slavenā Streifas slēpošanas trases nobrauciena daļa Kicbūhelā. Lai nokļūtu līdz virsotnei, Audi e‑tron automobilis tika aprīkots ar īpašu quattro pilnpiedziņu ar diviem aizmugurējā tilta elektromotoriem un vienu priekšējā tilta elektromotoru. Tehnoloģiju demonstrēšanas automobilis sasniedza kopējo jaudu 370 kW. Turklāt Audi veica arī izmaiņas programmatūrā saistībā ar griezes momentu un griezes momenta sadalīšanu īpašajiem Streifas apstākļiem. Īpaši šim braukšanas pasākumam izstrādātie 19 collu riteņi ar radzēm nodrošināja nepieciešamo saķeri, braucot pa sniegu un ledu.

 

„Pirmajā mirklī 85 procentu slīpuma iekarošana šķita neiespējama,” stāsta Matiass Ēkstrems, kurš sēdēja pie īpašā Audi e‑tron stūres. „Tas, kā šis automobilis brauca tik sarežģītos apstākļos, atstāja iespaidu pat uz mani,” piebilst pasaules rallijkrosa čempions un divkārtējs DTM čempions. Viņš šo pasākumu uzskata par vienu no visneparastākajiem, ko jebkad pieredzējis.

 

Lai sasniegtu lielāko iespējamo drošību, Audi e‑tron tehnoloģiju demonstrēšanas automobilis bija aprīkots ar drošības karkasu un sporta sēdekli ar sešpunktu drošības jostām. Pats automobilis tika aprīkots ar drošības konstrukciju, caur kuru bija izvilkta drošības trose. Vilkšanas ierīce nokļūšanai virsotnē netika izmantota. Audi šajā projektā sadarbojās ar spēcīgu partneri – Austrijas dzērienu ražotāju Red Bull. Abi uzņēmumi ir ilggadēji Hānenkamas sacensību partneri un kopā organizēja šo ekstrēmo pasākumu.

 

Pasākuma video pieejams šeit: https://www.youtube.com/watch?v=Ay5q35R7VJs&feature=youtu.be

 

 

]]>
Tue, 19 Feb 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/221-e-tron-un-streifas-sleposanas-trase
Audi e-tron iepriekšpārdošana http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/220-audi-e-tron-iepriekspardosana  

Sākas Audi e-troniepriekšpārdošana Latvijā

 

Latvijā sākusies pilnībā elektriskā un sportiskā apvidus automobiļa Audi e-tron iepriekšpārdošana. Audi e-tron paredzēts gan sportiskam dzīvesveidam, gan aktīvai un ģimeniskai atpūtai – jaunā quattro paaudze ar elektrisko pilnpiedziņu nodrošina drošu braukšanu jebkuros ceļa apstākļos. Audi e-tron modeļa sākumcena ir 82 650 eiro un to iespējams pasūtīt Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta. Auto salonos jaunais Audi e-tron nonāks pavasarī.

 

Spēks, dinamika un komforts

Apvienojot efektivitāti, lielisku izpildījumu un klusu pārvietošanos, Audi e-tron iemieso jauna laikmeta braukšanas pieredzi. Divi elektriskie dzinēji nodrošina jaudīgu elektriskā SUV gaitu. Audi e-tron nerada izmešus un pārvietojas teju bez skaņas. Automobiļa jauda sasniedz 300 kW, bet griezes moments, kuru var panākt sekundes laikā, ir 664 Nm. Audi e-tron 5,7 sekundēs spēj sasniegt ātrumu 100 km/h, savukārt elektroniski kontrolētais maksimālais ātrums ir 200 km/h. Audi e-tron bagāžas ietilpība ir 660 litri, kas šo automobili padara jo īpaši piemērotu garākiem pārbraucieniem.

 

Raksturs, kas pielāgojams vadītāja vēlmēm

Elektriskā pilnpiedziņa nodrošina izcilu vilces spēku un vadību jebkuros ceļa apstākļos un visos laikapstākļos. Lai sasniegtu maksimālu efektivitāti, lielākoties elektriskais SUV izmanto aizmugurējo dzinēju, tomēr, ja vadītājs vēlas sasniegt lielāku jaudu, elektriskā pilnpiedziņa pārdala griezes spēku uz priekšējo asi.

Izvēloties starp septiņiem Audi drive select profiliem, atkarībā no braukšanas un ceļa apstākļiem vai personīgajām interesēm, vadītājs var mainīt Audi e-tron raksturu. Pneimatiskā balstiekārta individuāli pielāgojas ceļa apstākļiem atkarībā no ātruma un vadītāja izvēles. Tās maina spēkrata augstumu līdz pat 7,6 centimetriem. Garos braucienos zemāks augstums uzlabo aerodinamiku, tādējādi iespējams nobraukt garāku ceļa gabalu.

 

Augsta efektivitāte

Pēc uzlādes Audi e-tron var nobraukt vairāk nekā 400 kilometrus WLTP testa ciklā. Tas galvenokārt saistāms ar inovatīvo rekuperācijas sistēmu, kas nodrošina līdz pat 30 % no nobraucamā ceļa garuma. Elektriskais apvidus automobilis var atjaunot enerģiju divos veidos: turpinot braukt, kad vadītājs atlaiž gāzes pedāli, vai bremzējot, kad ir nospiests bremžu pedālis. Abos gadījumos elektriskie dzinēji darbojas kā ģenerators un Audi e-tron kinētisko enerģiju pārvērš elektriskajā. Nozīmīgs faktors Audi e-tron augstajai efektivitātei ir arī izsmalcinātā aerodinamika.

 

Viedi risinājumi, kas atvieglo ikdienu

Vairākas vadītāja asistenta sistēmas, tostarp standarta aprīkojumā iekļautais efektivitātes asistents, automobiļa vadīšanu padara vēl vieglāku. Padomi Audi virtuālajā mērinstrumentu panelī un automātiskā rekuperācija palīdz vadītājam panākt ekonomisku braukšanu. Sistēma izmanto radaru sensorus, kameru attēlus, navigācijas datus un „Car-to-X” informāciju, lai analizētu satiksmes vidi un maršrutu. Apvienojumā ar adaptīvo kruīza kontroles palīgu efektivitātes palīgs spēj plānot arī Audi e-tron bremzēšanu un paātrinājumu.

 

 

]]>
Fri, 08 Feb 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/220-audi-e-tron-iepriekspardosana
Jaunais Audi Q3 http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/219-jaunais-audi-q3-2 Jaunais Audi Q3 pieejams Latvijā

 

No janvāra arī Latvijā ir pieejams jaunais apvidus automobilis Audi Q3. Salīdzinot ar savu priekšgājēju, jaunais Audi Q3 ir ievērojami sportiskāks, pievilcīgāks un ietilpīgāks. Modelis papildināts arī ar lielu MMI skārienjūtīgu ekrānu un vairākām jaunām palīgsistēmām, kas vadītājam nodrošinās vēl lielāku komfortu gan, pārvietojoties pilsētā, gan garākos braucienos. Jaunais Audi Q3 jau ir apskatāms Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta un tā sākumcena ir  32 900 eiro.

 

Pievilcīgs un ietilpīgs

Pateicoties priekšējās radiatora restes izteiksmīgajam astoņstūra dizainam, jaunajam Audi Q3 piešķirts krietni sportiskāks vizuālais izskats. Jaunā modeļa kontūras radītas, iedvesmojoties no Audi quattro DNS – automobilis vizuāli padarīts vēl platāks. Salīdzinot ar tā priekšgājēju, tagad automobilis ir kļuvis arī lielāks. Jaunais Audi Q3 ir 4,4 metrus garš, 1,8 metrus plats un 1,5 metrus augsts. Riteņu garenbāze, kas pagarināta par 7,7 centimetriem, nodrošina papildu ietilpību. Aizmugurējos sēdekļus iespējams bīdīt uz priekšu un uz aizmuguri par 15 centimetriem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu un atzveltņu pozīcijas, bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 530 līdz 1525 litriem.

Jauns vadības koncepts

Vadības centrālais elements ir MMI skārienjūtīgais ekrāns un Audi ir atteicies arī no analogā mērinstrumentu paneļa. Arī standarta komplektācijā pieejama pilnībā digitāla vadītāja informācijas sistēma ar 10,25 collu ekrānu, ko autovadītājs kontrolē, izmantojot daudzfunkcionālo stūri.

Palīgsistēmas, kas atvieglo ikdienu

Audi Q3 augstākā līmeņa informācijas un izklaides sistēma piedāvā tādas pašas tehniskās funkcijas kā augstāku segmentu automobiļos. Tās datu pārraides modulis atbalsta LTE Advanced standartu ar integrētu Wi-Fi punktu pasažieru viedierīcēm. Audi Phone Box savieno autovadītāja viedtelefonu ar automobiļa antenu un induktīvi uzlādē telefonu. Izmantojot 15 skaļruņus, Bang & Olufsen premium skaņas sistēma nodrošina trīsdimensionālu audio baudījumu. Lai autovadītājam nodrošinātu vēl ērtāku braukšanu un drošākus ceļa apstākļus, Audi piedāvā trīs priekšējo gaismu versijas, izmantojot Matrix LED tehnoloģiju – adaptīvās tālās gaismas ceļu izgaismo, rēķinoties ar citiem satiksmes dalībniekiem. Savukārt adaptīvā kruīza kontrole ir asistentu sistēmas centrālais elements. Tā apvieno Adaptive Speed AssistTraffic Jam Assist un Active Lane Assist sistēmu funkcijas. Ar asistentu sistēmas palīdzību autovadītājam tiek nodrošināta lielāka kontrole pār automobili, būtiski uzlabojot ērtības garos braucienos. Pateicoties četrām 360 grādu kamerām, Audi Q3 atvieglo arī manevrēšanu. Lielajā ekrānā  tiek uzrādīta SUV apkārtne, līdz ar to autovadītājam ir ievērojami vieglāk izsekot Park Assist sistēmas veiktajiem manevriem. Ja autovadītājs vēlas izbraukt no paralēlās stāvvietas vai šauras iebrauktuves, tiek aktivizēta Cross Traffic Assist sistēma. Savukārt, lai izvairītos no aklās zonas radītās bīstamības, Lane Change Warning sistēma uzrauga aklo zonu un nepieciešamības gadījumā reaģē. Ja sistēma konstatē transportlīdzekli, kas atrodas aklajā punktā vai ātri tuvojas no aizmugures, attiecīgajā ārējā atpakaļskata spogulī iedegas brīdinājuma signāls.

Jaunais Audi Q3 tiek piedāvāts četrās dzinēja versijās – trīs benzīna dzinēji un divi dīzeļdzinēji. Jauda variē no 150 ZS līdz 230 ZS. Bezceļos pastāvīgā quattro piedziņa nodrošina pirmšķirīgu braukšanas baudu ar optimālu saķeri un nevainojamu stabilitāti.

 

 

]]>
Mon, 14 Jan 2019 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/219-jaunais-audi-q3-2
Audi e-tron GT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/217-audi-e-tron-gt  

Prezentēts Audi e-tron GT konceptauto

 

Kino galvaspilsētas Losandželosas auto izstādē pirmo reizi prezentēts Audi e-tron GT modeļa konceptauto. Sekojot pa pēdām Audi e-tron SUV un Audi e-tron Sportback modeļiem, kurus tirgū plānots laist nākamgad, Audi piedāvā jau nākamo elektriskās piedziņas modeli. Žilbinoša virsbūve un sportisks spēks – četru durvju kupeju ar elektrisko piedziņu tirdzniecībā plānots laist aptuveni pēc diviem gadiem.

 

Dizains, kas iedvesmo

Audi e-tron GT modelis ir veidots pēc klasiskām Gran Turismo automobiļa proporcijām. Tas ir 4,9 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,3 metrus augsts. Vieglā korpusa četru durvju kupeja izgatavota, izmantojot daudzveidīgu konstrukciju – jumta sadaļa veidota no oglekļa, kas apvienots ar alumīnija sastāvdaļām, savukārt balsta elementi izgatavoti no izturīga tērauda. Lai arī šim automobilim nepieciešamās tehnoloģijas tika izstrādātas ciešā sadarbībā ar Porsche, automobiļa dizains un sportiskais raksturs neapšaubāmi atspoguļo Audi būtību.

 

Ērts un mūsdienīgs interjers

Audi e-tron GT  konceptauto ir četras durvis un četras sēdvietas ar 2,9 metru garu riteņu bāzi. Vadītāja vieta ērti un ergonomiski sasaistīta ar Audi e-tron GT konceptauto vadības un informācijas izklaides sistēmu. Sporta sēdekļi savukārt nodrošina izcilu sānu atbalstu pat pie straujiem pagriezieniem, kas veikti lielā ātrumā. Neraksturīgi Gran Turismo modeļiem Audi e-tron GT konceptauto piedāvā divus bagāžas nodalījumus. Ar kompakto elektrodzinēju tiek pilnībā izmantotas elektriskā automobiļa priekšrocības – aizmugurē pieejams 450 litru ietilpīgs bagāžas nodalījums, bet zem motora pārsega ir vēl papildu vieta ar 100 litru ietilpību.

 

Elpu aizraujošs spēks

434 kW jaudīgais Audi e-tron GT konceptauto ir iespaidīgs pieteikums elektriskās piedziņas automobilim. Atsevišķi elektromotori ir novietoti gan pie priekšējās, gan aizmugurējās ass. Jaunajam Audi e-tron GT konceptauto ir elektriskā quattro pilnpiedziņa. Plānots, ka automobilis spēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h aptuveni 3,5 sekundēs, nodrošinot ātrumu 200 km/h vien 12 sekunžu laikā. Maksimālais ātrums ir 240 km/h.

 

Uzticams arī garos pārbraucienos

Šim konceptauto plānotā distance, ko var veikt ar pilnu uzlādi, WLTP ciklā pārsniegs 400 kilometrus. Akumulators aizņem visu zemgrīdas zonu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Šī dizaina izteikta priekšrocība ir automobiļa īpaši zemais smaguma centrs, kas būtiski uzlabo dinamisko vadību. Rekuperācijas sistēma Audi elektriskajos automobiļos spēj palielināt plānoto distanci līdz pat 30 procentiem. Rekuperācijas sistēma ietver abus elektromotorus un elektrohidrauliski iebūvēto bremžu vadības sistēmu.

 

Samazināts uzlādes laiks

Audi e-tron GT akumulatoru iespējams uzlādēt dažādos veidos: izmantojot kabeli vai Audi Wireless Charging bezvadu uzlādes sistēmu.

 

Audi turpina pārsteigt ar elektriskajiem automobiļiem

Turpinot 2018. gada septembrī iesākto, kad Audi laida klajā pilnībā elektrisko Audi e-tron SUV, līdz 2025. gadam tirgū plānots piedāvāt 12 Audi modeļus ar pilnīgu elektrisko piedziņu

 

 

 

 

]]>
Sun, 18 Nov 2018 09:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/217-audi-e-tron-gt
Modernizēts Audi R8 http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/216-modernizets-audi-r8  

Ievērojami modernizēts ātrākais un iekārojamākais Audi modelis: Audi R8

 

 

Pēc Audi R8 LMS GT3 prezentācijas Parīzes autoizstādē atjaunināts arī sērijveida modelis. Tagad papildus sportiskākam dizainam, Audi R8 Coupé un Spyder ir aprīkots un nodrošināts ar vēl jaudīgāku dzinēju, izteiktāku precizitāti un pārsteidzoši ērtu vadāmību kā sacīkšu trasēs, tā arī braukšanai ikdienā.

 

 

Vēl jaudīgāki dzinēji

Audi R8 sirds ir tā V10 atmosfēriskais dzinējs. Klientiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem jaudas līmeņiem. Gandrīz identiska V10 dzinēja tehnoloģija ir veiksmīgi sevi pierādījusi sacīkšu trasēs Audi R8 LMS GT3 un Audi R8 LMS GT4 modeļos. Ģēras (Ungārija) dzinēju rūpnīcā ražotais V10 dzinējs ir ļoti kompakts. Atsevišķs radiators kontrolē motoreļļas temperatūru, kamēr tā tiek padota no sausā kartera. Šis princips ir aizgūts no autosporta un ļauj uzstādīt dzinēju īpaši zemu, tā iegūstot zemāku smaguma centru. Sūkņa modulim ir vairākas sūknēšanas pakāpes, un tas nodrošina atbilstošu eļļošanu visos apstākļos, ieskaitot sānu paātrinājuma pārslodzi līdz 1,5 G, kas Audi R8 ir pa spēkam. Abiem dzinējiem ir uzstādīts benzīna partikulu filtrs.

 

„Audi R8 ieņem unikālu vietu Audi modeļu klāstā visos aspektos,” skaidro Audi Sport GmbH rīkotājdirektors Mihaels Jūliuss Rencs (Michael-Julius Renz). „Tagad tas ir kļuvis vēl jaudīgāks un ātrāks,” piebilst Olivers Hofmans (Oliver Hoffmann), Audi Sport GmbH tehniskais direktors. „Aptuveni 50 procenti kopīgu detaļu ar Audi R8 LMS GT3 un pat vairāk nekā 60 procenti ar Audi R8 LMS GT4 liecina, ka neviens cits automobilis nav tik ļoti pietuvināts autosportam kā Audi R8.”

Maksimāla precizitāte

Veiktās balstiekārtas izmaiņas nodrošina vēl augstāku stabilitāti un precizitāti. Izmainīta ir gan izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma, gan elektromehāniskā stūres pastiprinātāja efektivitāte. Stūres reakcija un sajūta par to, kas notiek ar riteņiem, ir kļuvusi vēl precīzāka gan lielākā, gan mazākā ātrumā.

 

Atkarībā no izvēlētā dzinēja jau iepriekš zināmajiem Audi drive select režīmiem ar augstas veiktspējas režīmu ir pievienotas trīs papildu programmas: sausam laikam, lietum un sniegam. Tās pielāgo dinamiskos parametrus atkarībā no ceļa seguma saķeres koeficienta. Pateicoties pilnveidotajai elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) sistēmai, vislabāk aprīkotā modeļa bremzēšanas ceļš no 100 km/h līdz nekustīgam stāvoklim ir samazinājies par 1,5 metriem, bet apstāšanās ceļš no 200 km/h – līdz pat pieciem metriem (atkarībā no vides apstākļiem).

 

Jaunais Audi R8 standartā ir aprīkots ar 19 collu diskiem. Papildu aprīkojumā ir pieejami īpaši viegli pilnībā frēzēti diski ar dinamisku piecu V-veida spieķu dizainu un jaunām vasaras un sporta riepām, kas nodrošina vēl precīzāku vadāmību. Kā alternatīvu standarta tērauda bremžu diskiem Audi piedāvā keramiskos diskus. Papildu aprīkojumā tiek piedāvāts priekšējais stabilizators no oglekļa šķiedras polimēra (CFRP) un alumīnija, kas samazina svaru par aptuveni diviem kilogramiem.



Dinamiskāks un sportiskāks

Jauno Audi R8 modeļu uzlabojumi manāmi arī vizuāli. Vienotajam radiatora režģim ir platāka un plakanāka forma. Lielās gaisa ieplūdes atveres veido platas joslas. Plakanās atveres dzinēja pārsegā atsauc atmiņā leģendāro Audi Ur-quattro modeli. Jaunais priekšējais spoileris ir kļuvis platāks – līdzīgi kā izteikti zemā gaisa atvere aizmugurē. Visi šie elementi izceļ Audi R8 sportisko izskatu. Gaisa filtrs dzinēja nodalījumā atrodas zem jauna, trīsdaļīga pārsega, kas pēc izvēles var tikt izgatavots no plastmasas vai oglekļa šķiedras.

 

Audi klientiem būs iespēja izvēlēties kādu no trīs virsbūves apdares komplektiem, atkarībā no dzinēja varianta. Šie komplekti papildina priekšējo spoileri, sānu apdari un difuzoru ar dažādiem akcentiem. Pastāv arī iespēja izvēlēties Audi riņķus un emblēmas glancēti melnā krāsā. Audi exclusive klāsts piedāvā klientiem iespēju personalizēt daudzas sava Audi R8 detaļas – kā no ārpuses, tā auto salonā.

Jaunie Audi R8 modeļi dīleru salonos Vācijā un citās Eiropas valstīs ir gaidāmi 2019. gada pirmajā pusē.

 

]]>
Wed, 24 Oct 2018 08:19:00 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/216-modernizets-audi-r8
Audi SQ2 http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/215-audi-sq2

Jaunais Audi SQ2: izcilnieks kompakto apvidus automobiļu vidū

 

2018. gada Parīzes autoizstādē Audi pirmo reizi demonstrēs SQ2 modeli. Q2 saimes jaunais flagmanis izceļas starp visiem kompaktā apvidus segmenta pārstāvjiem: tas attīsta 300 ZS jaudu, kas nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 4,8 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums sasniedz līdz pat 250 km/h. Audi SQ2 ir vadošais modelis savā klasē lietošanas, informācijas un izklaides un palīgsistēmu ziņā.


Dzinēja spēks

Jebkura Audi S modeļa sirds ir tā dzinējs, un zem SQ2 motora pārsega esošais 2,0 TFSI nav izņēmums. Tas attīsta 300 ZS jaudu un nemainīgu 400 Nm griezes momentu no 2000 līdz 5200 apgr./min. Audi inženieru izstrādātais un Ģērā (Ungārijā) ražotais dzinējs pārspēj visus sava segmenta sāncenšus. Tas pats attiecināms arī uz sportiskā apvidus automobiļa veiktspēju: paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem nieka 4,8 sekundes, bet maksimālais ātrums, kas ir elektroniski ierobežots, sasniedz līdz pat 250 km/h.

 

Piedziņa, stabilitāte un vadāmība

Jaudu riteņiem no 2,0 TFSI dzinēja pievada septiņu pakāpju S tronic transmisija. quattro piedziņa ar elektronisko vadību piedāvā ne vien braukšanas prieku, bet arī augstu drošību. Dinamiskas braukšanas laikā tā var pievadīt griezes momentu aizmugures riteņiem, tiklīdz autovadītājs pagriež stūri. Paātrināšanās laikā tas līkumā ļauj braukt jo īpaši gludi. quattro vadības sistēma nodrošina maksimālu kontroli un uzticamību iespējamās sānslīdēs gadījumā uz ceļa seguma ar sliktu saķeri. Braucot ātri, quattro piedziņa darbojas kopā ar atsevišķu riteņu vilces kontroli un padara vadāmību vienmērīgāku, pavisam viegli piebremzējot līkuma iekšmalā esošos riteņus, kuri ir mazāk noslogoti.

 

S sport balstiekārta

Audi SQ2 S sport balstiekārta ir izteikti piemērota dinamiskajam dzinējam. Tai ir sportiskāki regulējumi nekā standarta sistēmai, un tā pazemina virsbūvi par 20 milimetriem. Standarta aprīkojumā iekļautās progresīvās stūres sistēmas pastiprinātājam ir S modeļiem raksturīga efektivitātes līkne. Stūres mehānisms ir noregulēts tā, ka pastiprinātāja efektivitāte mainās atkarībā no stūres pagriešanas leņķa – jo lielāks ir leņķis, jo tiešāka ir stūres darbība. Tas uzlabo manevrētspēju pilsētas satiksmē un šauros pagriezienos.

 

Pilnvērtīgs S modelis: ārējais dizains

Audi Q2 bāzes versijai ir ļoti unikāls raksturs. Ķīļveidīgā arhitektūra, precīzās virsbūves līnijas, plakanās salona formas, padziļinājums sānos un īpašais C statnis piešķir tam tik atpazīstamo izskatu. modelī ārienes dizains ir pilnveidots vēl vairāk. Jau priekšdaļa demonstrē, ka šis automobilis ir īpašs. Lielo astoņstūra formas vienoto priekšējo režģi šķērso astoņas vertikālas līnijas. Standarta aprīkojumā iekļautie LED priekšējie lukturi un LED aizmugurējie lukturi ar dinamiskajiem virzienrādītājiem rada unikālu bultas formas gaismas rakstu.

Standarta aprīkojumā iekļautā Audi drive select dinamiskās vadības sistēma ļauj autovadītājam izvēlēties automātisko, komforta, dinamisko, ekonomisko vai individuālo režīmu. Šie profili pielāgo stūres sistēmas, septiņpakāpju S tronic transmisijas un citu sistēmu darbību.

 

Audi SQ2 salons

Kompaktā Audi SQ2 ārējais garums ir 4,2 metri, bet garenbāze – 2,59 metri, tādā veidā, nodrošinot plašu salonu. Bagāžas nodalījuma tilpums ir no 355 līdz 1000 litriem –  atkarībā no divos vai trīs veidos sadalāmās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes stāvokļa. Salona dizainā ir atspoguļots virsbūves formu progresīvais, ieturētais stils, ko papildina sportiski krāsu un materiālu akcenti.

SQ2 versijas salona apdarē iekļauti sarkani ventilācijas atveru ietvari, divkrāsu Nappa ādas sēdekļi un salona apgaismojuma komplekts ar izgaismotiem elementiem.

 

Augstākā līmeņa savienojamība: MMI Navigation plus un Audi connect

SQ2 informācijas un izklaides sistēma piedāvā plašas iespējas līdzīgi kā Audi Q2. Tās pamatā ir MMI Navigation plus ar MMI Touch. Tās izvēlnēm ir saprotama struktūra, bet grozāmo spiedpogu apakšējā viduskonsolē papildina skārienpaliktnis, kas ļauj ritināt un pietuvināt ar vairākiem pirkstiem. Balss vadība un MMI meklēšana ir ātra un uzticama. Lai iegūtu vēlamo rezultātu, parasti pietiek pateikt vien dažus vārdus. MMI Navigation plus sistēmai ir 8,3 collu displejs; datu pārraides modulis atbalsta ātro LTE bezvadu standartu un piedāvā Wi-Fi piekļuves punktu pasažieru mobilajām ierīcēm.

Vadītāja palīgsistēmas

Audi SQ2 vadītāja palīgsistēmas ir aizgūtas no pilnizmēra klases automobiļiem. Standarta aprīkojumā iekļauta Audi pre sense front sistēma, kas ar radara palīdzību atpazīst bīstamas situācijas, kas var rasties, ja automobiļa priekšā negaidīti parādās gājējs vai cits transportlīdzeklis. Sistēma brīdina autovadītāju ar skaņas un vizuālu signālu un, ja nepieciešams, iedarbina avārijas bremzēšanu. Palīgsistēmu pakā iekļautas vispopulārākās sistēmas: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju, satiksmes sastrēgumu palīgsistēma, kas, papildus radara sensoram, izmanto arī priekšējo kameru, un citas.

 

Audi aktīvā joslas ieturēšanas palīgsistēma palīdz vadītājam nenovirzīties no braukšanas joslas. Izvēles aprīkojumā pieejamā stāvvietā novietošanas palīgsistēma var automātiski novietot kompakto apvidus automobili stāvvietā paralēli vai perpendikulāri braukšanas virzienam. Aizmugurējā sānu satiksmes palīgsistēma ieslēdzas tad, kad vadītājs vēlas atpakaļgaitā izbraukt no šauras stāvvietas.

 

Jaunais Audi SQ2 pirmo reizi tiks demonstrēts 2018. gada Parīzes autoizstādē oktobra sākumā.

]]>
Sat, 29 Sep 2018 08:19:18 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/215-audi-sq2
Jaunie Audi nosaukumu apzīmējumi http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/214-jaunie-audi-nosaukumu-apzimejumi

 

Audi ievieš jaunu nosaukumu struktūru, kurā modeļu apzīmējumi būs saistīti ar jaudu nevis motora tilpumu. 

  • 25 – 80kW (107bhp) un zemāk 
  • 30 – 81-96kW (109-129bhp)
  • 35 – 110-120kW (148-161bhp)
  • 40 – 125-150kW (168-201bhp)
  • 45 – 169-185kW (227-248bhp)
  • 50 – 210-230kW (282-308bhp)
  • 55 – 245-275kW (329-369bhp)
  • 60 – 320-338kW (429-453bhp)
  • 70 – 400kW un vairāk


]]>
Mon, 09 Apr 2018 08:50:28 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/214-jaunie-audi-nosaukumu-apzimejumi
Laimīgu jauno gadu 2018 http://audi-style.lv/component/content/article/80-foruma-zinojumi/213-laimigu-jauno-gadu-2018 Laimīgu jauno gadu 2018 



Jaunā gadā možu garu,
Spēku kaulos, darba sparu.
Tam, kas pats ir vienmēr kustīgs,
Arī Jaunais gads būs lustīgs!]]>
Fri, 29 Dec 2017 11:34:10 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/80-foruma-zinojumi/213-laimigu-jauno-gadu-2018
Audi superauto testbraucieni Biķerniekos http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/212-audi-superauto-testbraucieni-bikerniekos Audi superauto atgriežas Latvijā – šogad Biķernieku trasē Audi R8 Coupe, R8 Spyder, jaunais Audi RS 5 un unikālais Audi TT RS

Pēc pērn spilgti aizvadītā Audi Sportscar Experience pasākuma Rīgā, Biķernieku trasē, šogad Audi atgriežas ar jauniem, Latvijā vēl nebijušiem auto.  Četru dienu garumā no 22. līdz pat 25. augustam Latvijas, Lietuvas, kā arī Norvēģijas mediji un īpaši lūgtie viesi varēs izbaudīt superauto Audi R8 Coupe V10 plus, kabrioleta R8 Spyder V10 plus, Audi RS 5 un ikoniskā Audi TT RS Coupe jaudu un pievilcību. Kopumā Audi Latvija sadarbībā ar Norvēģijas kolēģiem uz Rīgu ir atveduši 25 zīmola superauto, kurus 21. un 23. augusta vakaros varēs manīt arī Rīgas ielās. 

Audi Sport modeļu klāsts ir ne vien mūsu lepnums un  inženieru komandas sasniegums, bet arī dāvana ātruma un augstākā līmeņa sportiskas braukšanas piekritējiem. Modeļi, ko šajās dienās redzēsim testa braucienos Rīgā, par 50% un pat vairāk līdzinās sacīkšu automobiļiem, kas radīti braukšanai koplietošanas ceļos. To izstrādē izmantojam zināšanas un veikumus, gūtus Audi Sport izcilajā auto sacīkšu vēsturē. Esam lepni, ka superauto testēšana un baudīšana jau otro gadu pēc kārtas iespējama tieši Rīgā, tādējādi apliecinot gan Biķernieku trases kvalitāti, gan Rīgas ērto infrastruktūru, kā arī mūsu sadarbības partneru izcilu un precīzu darbu,” stāsta Audi zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde.

 

12 Audi R8 Coupe V10 plus,  pieci  R8 Spyder V10 plus, seši Audi RS 5 Coupe un divi Audi TT RS Coupe modeļi pārsteidz ar savu dizainu, salona komfortu un, protams, sportisku braukšanu, kas sajūtu līmenī  to vadītājiem liek justies kā īstās sacīkstēs. Tā, piemēram, Audi R8 Coupe V10 plus modelī ir iemiesoti GT3 sacīkšu auto gēni, modeļa V10 benzīna dzinējs attīsta 449kW (610ZS) jaudu un 560Nm lielu griezes momentu pie 6500 apgr./min. Modeļa ātruma rādītāji ir vēl iespaidīgāki - no 0 līdz 100 km/h 3,2 sekundēs ar maksimālo ātrumu 330km/h. Arī R8 kabrioleta versija R8 Spyder no 0 līdz 100 km/h uzņem vien 3,3 sekundēs. Labos laikapstākļos pasākuma viesi varēs  sajust vēju matos, nolaižot R8 Spyder jumtu, izbraucot arī ārpus Biķerinieku trases Rīgas ielās. Taču raksturīgākais abiem R8 modeļiem ir neatkārtojama un spēcīga motora skaņa, ko varēs dzirdēt un atpazīt, vērojot auto testa braucienus Rīgas Motormuzeja apmeklētāji.

Audi RS 5 Coupe, kas arī būs apskatāms Rīgā, ir pirmais Audi Sport modelis, kas izstrādāts pēc jaunām RS sērijas dizaina vadlīnijām. Šogad Ženēvā pirmizrādi piedzīvojušās automašīnas pilnīgi jaunais 2.9 TFSI biturbo dzinējs attīsta 331kW (450ZS) jaudu un sasniedz 600Nm griezes momentu, bet tradicionālā Audi quattro piedziņa sadala šo jaudu starp visiem četriem riteņiem. Modelim ir astoņpakāpju ātrumkārba ar iespēju pārslēgties sporta režīmā. Nenoliedzami uzmanības vērts ir arī Audi TT RS Coupe, kura izveidei zīmola komanda iedvesmojās no 1984. gada Audi Sport quattro. Modelim ir piecu cilindru 2.5 TFSI dzinējs, kas attīsta 294kW (400ZS) jaudu. Jaunās paaudzes TT RS ir ātrāks par savu priekšgājēju un 100 km ātrumu uzņem 3,7 sekundēs. Modeļa dizains ir vienreizējs, un to papildina agresīva sportiska automobiļa skaņa, tādejādi padarot Audi TT RS Coupe par jauno ikonisku zīmola modeli.

 

Testa braucieni, kas no 22. līdz 25. augustam norisināsies Biķernieku trasē, tiek organizēti, Audi Latvija sadarbojoties ar Audi Norvēģija. Pasākums tiek īstenots Audi Sportscar Experience zīmola programmas ietvaros, kas kopā ar vietējām zīmola pārstāvniecībām un starptautisko instruktoru un organizatoru komandu ļauj zīmola piekritējiem izjust labāko Audi veikumu superauto pasaulē. 

]]>
Fri, 18 Aug 2017 09:52:12 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/81-audi-zinas/212-audi-superauto-testbraucieni-bikerniekos
AUDI Megameet 2017 http://audi-style.lv/component/content/article/80-foruma-zinojumi/211-audi-megameet-2017
AUDI Megameet 2017 - tikšanās vieta īsteniem Audi faniem!

• Pasākums Audi markas automobiļu cienītājiem - daudzveidīga programma, konkursi un atrakcijas apmeklētājiem
• Pasākuma vadītājs - Pauls Timrots
• Draudzīga cenu politika

 

Dalībnieku reģistrācija AUDI Megameet 2017 pasākumam - https://goo.gl/forms/gnLdpz8yRGWQ7QZF3

 

Dienas kārtība*

 

10:00-12:00 ierašanās un reģistrācija

10:00-12:00 tehniskā komisija dragreisa dalībniekiem

12:00-12:30 pasākuma atklāšana/dalībnieku sapulce

12:30-15:00 kvalifikācijas braucieni dragreisā, paralēli - ārpus trases aktvitātes skatītājiem
15:30-18:00 finālbraucieni dragreisā, paralēli - ārpus trases aktivitātes skatītājiem

18:00-18:30 rezultātu apkopošana, gatavošanās apbalvošanas ceremonijai

18:30-19:00 apbalvošanas ceremonija, pasākuma noslēgums

19:30-21:00 teritorijas sakopšana

 

*iespējamas izmaiņas, sekojam līdzi aktuālajai informācijai

Jau trešo gadu pēc kārtas Biedrība "AUDI-Style.lv" organizē vislatvijas Audi īpašnieku salidojumu! Šogad pasākums Ventspilī, Ventspils lidostas teritorijā.

Pasākuma mērķis - vienviet pulcēt Audi fanus no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, lai iepazītos un kopā interesanti pavadītu laiku. Pērn pasākumu apmeklēja 985 skatītāji un vienviet varēja aplūkot vairāk kā 300 Audi markas spēkratus! Iespaidīgi, ne?
Šogad esam parūpējušies par daudzveidīgu pasākuma programu, lai ikviens pasākuma dalībnieks un apmeklētājs atrastu sev tīkamu nodarbi. Pasākumu vadīs un komentēs Pauls Timrots.
Pasākuma galvenā aktivitāte - 402m dragreiss, kas tiks organizēts uz lidostas skrejceļa, ievērojot visas drošības prasības! Starta egli un laiku ņemšanu nodrošinās EDRA personāls no Igaunijas.
Paralēli šai aktivitātei gan dalībniekiem, gan skatītājiem būs iespēja pacīnīties par balvām kādā no ārpustrases aktivitātēm - auto audio sacensības, auto skaistumkonkurss un daudz citu interesantu konkursu un aktivitāšu. Informācija par ārpustrases aktivitātēm tiks papildināta.
Arī par mazākajiem pasākuma apmeklētājiem ir ticis padomāts - būs pieejams bērnu stūrītis. Uz vietas darbosies arī kafejnīca.

Ieeja un dalība pasākumā - par ziedojumiem

Vairāk informācijas forumā šeit.

]]>
Fri, 04 Aug 2017 16:12:58 GMT http://audi-style.lv/component/content/article/80-foruma-zinojumi/211-audi-megameet-2017